Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
dat nieuwelingen niet welkom zijn is natuurlijk onzin. dat 'wij' niet openstaan voor nieuwelingen of niet gastvrij zouden zijn is natuurlijk ook onzin. zolang je als vrouw je cupmaat opstuurt naar sherlock of mij en als man je penislengte opstuurt naar .sann is er niets aan het handje.
qandy naamzoek ![]() |
![]() |
|
Op DK wordt iedereen met open armen ontvangen. Als iemand te neurotisch en angstig is om op DK te posten, dan is dat het probleem van die persoon.
Verder zie ik het nut van dit topic niet. Het gaat allemaal best, behalve dan dat het team van forumbazen echt nergens op slaat. Het gaat er echt niet om dat Missy het nu even wat drukker heeft, er is al veel langer kritiek. En zoals Dark Phoenix aangaf: we hebben echt geen geheim anti-forumbaasclubje. Ik had eigenlijk na 2 pagina's van dit topic al geen zin meer om te lezen omdat Queasy direct alles persoonlijk aantrok (en blijkbaar steun van haar tienervriendjes nodig had). Een evaluatietopic heeft geen zin als je meteen alles afdoet als onzin. Maar goed, ik heb de rest wel gelezen en vind zowaar dat Missy goeie punten maakte, maar wat een beetje vreemd is, is dat haar conclusie is dat er niets mis is (behalve het forumbazenteam). Waarom is dit topic er dan? Ik ben er niet voor om onzin en DK samen te voegen. Ik vind de mensen van onzin prima, heb niets tegen hen. Maar de sfeer én het soort topics is toch verschillend. Ik zie niet in waarom we in godsnaam zouden mergen? Er is geen enkele goeie reden voor te verzinnen.
||
Citaat:
Voer desnoods een systeem in waarbij forumbazen periodiek aftreden en herkozen kunnen worden door het forumbazenteam. Dan houd je de actievelingen binnen en de inactievelingen vallen vanzelf weg. Want uit de praktijk blijkt dat vrijwel niemand de moeite neemt om zichzelf af te melden als forumbaas. Als ik forumbaas of een plusser zou zijn zou ik keihard blijven pleiten voor dit systeem, ook in admin en desnoods de moeite nemen om het zelf uit te werken.
Laatst gewijzigd op 14-03-2011 om 14:02. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|||
Citaat:
Wat betreft de inactieve forumbazen. Van de buitenkant zie je het niet, maar er is zelfs een speciaal topic waarin de inactiviteit van forumbazen wordt neergezet als het iemand opvalt. Er wordt dan ook zeker op gereageerd door de betreffende plus (die het vaak al zelf ziet) en actie ondernomen door de betreffende forumbaas een PM te sturen, maar de reden naar de inactiviteit en vaak toch ook het verzoek om actiever te worden. Wanneer een forumbaas nog steeds erg inactief is, wordt hier altijd gepast op gereageerd. De leden merken hier alleen weinig van. Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh en ik hoop dat je inderdaad weer actiever gaat worden
![]() Anyhow, goede zaak, hoop dat het ook echt gaat gebeuren ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
De leden zouden hier wel wat van moeten merken. Namelijk dat de forumbaas in kwestie aftreedt of uit functie gezet wordt. Of dat hij of zij actiever wordt. Toch? Als er niets gemerkt wordt faalt dit beleid blijkbaar en moet het dus strenger of meer gestructureerd.
||
Citaat:
En de vraag waarom? Ik hoor meerdere mensen zeggen dat het verschil steeds kleiner wordt... en ik lees hier over klachten over de activiteit van forumbazen. Daarnaast is het overduidelijk dat de activiteit op beide fora minder wordt/is geworden, en wat er nog wel is aan activiteit zit in een beperkt aantal topics door (diverse) groepen mensen... Dus waarom is het idee om al die topics in één forum te gooien, al die mensen samen te brengen en dit onder een grotere groep (of anders de 4 actiefste van de huidige) forumbazen te stoppen zo raar?
||
Citaat:
Daarbij hebben DK en Onzin allebei een heel ander doel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb niet veel inzicht in de problemen die blijkbaar spelen en ben te lui om dit hele topic letter voor letter te gaan doorlezen, maar heb wel een puntje. De reactie op zogenaamd offtopic posten, vind ik overdreven heftig. Ik ben in mijn ogen een nette poster en krijg toch om de zoveel tijd weer zo'n 'denk erom, gedraag je'-mailtje, waar ik niet bepaald gelukkig van word.
Het lijkt me niet bijdragen aan een gezellig forum om de offtopicregel zo streng te hanteren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
|||
Citaat:
![]() Citaat: