Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2011, 13:00
Rationeel
Rationeel is offline
1 bij 1 en er zit een douche én een wc in?
Advertentie
Oud 17-03-2011, 13:01
Verwijderd
Citaat:
1 bij 1 en er zit een douche én een wc in?
Ja!

het is een douche voor slanke mensen
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png Naamloos.png (8.4 KB, 1x gelezen)
Oud 17-03-2011, 13:01
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Goeiemiddag, daar was ik alweer.

En Queasy naamzoek, niet janken dat 9 uur vroeg is! Toen was ik al anderhalf uur aan de noeste arbeid!
Oud 17-03-2011, 13:04
Rationeel
Rationeel is offline
het is ook niet zo dat er beneden nog een aparte kamer is, want dan had je kunnen kiezen om beneden de slaapkamer te doen en dan boven alle werk-/en rommelkamertjes te hebben. 1 bij 1 als vaste badkamer is echt niet te doen. dan zou je erover moeten nadenken om een van de kamers boven bij de badkamer te trekken, maar dan wordt het dus een EUR 10.000+ verbouwing
Oud 17-03-2011, 13:05
Rationeel
Rationeel is offline
ik heb minstens een douche van 1 x 1 nodig, anders swaffel ik steeds de deur open
Oud 17-03-2011, 13:06
Verwijderd
Beneden is alleen de woonkamer en open keuken en een bijkeukentje en dus een echt toilet en een redelijk badkamertje. Boven is alleen de crappy badkamer. We wisten dat we 2 kleine badkamers waren maar we hadden gehoopt dat de iets grotere boven zat.

En als we een van de kamers boven bij de badkamer trekken, houden we daarnaast ook óf een heel klein kamertje over, óf maar 2 slaapkamers. Wat op zich wel kan, maar liever niet.
Oud 17-03-2011, 13:06
Verwijderd
Citaat:
ik heb minstens een douche van 1 x 1 nodig, anders swaffel ik steeds de deur open
Haha
Oud 17-03-2011, 13:08
Verwijderd
Maar bij die andere dachten we dus dat er een mooie keuken in zat, maar van dichtbij gezien waren de kastjes niet perzik- maar leverkleurig en bovendien van hout en scheef. En de makelaar zei dat de oven uit de jaren 80 deed en deed hem een stukje open, en dat kostte hem zichtbaar kracht en de oven zei SQUEEEERRRRRRK en daarna was hij 15 cm open en deed de makelaar 'm maar snel weer dicht

Maargoed, dat huis had dan wel weer een ruime badkamer met ligbad en designradiator. Theodoor wil heel graag een designradiator.
Oud 17-03-2011, 13:08
Noedelhap
Noedelhap is offline
Kutbelastingdienst Hoe komen die idioten erbij dat ik geen WUO mag opgeven, nu moet ik het als ROW opgeven en dan wordt me 600 euro door de neus geboord
Oud 17-03-2011, 13:09
Verwijderd
maargoed, we gaan ook nog bij de andere drie uit de topvijf kijken en waarschijnlijk ook bij een huis dat als voornaamste nadeel lijkt te hebben dat mijn ouders er langs komen elke keer dat ze naar de supermarkt gaan of de wijk uit gaan
Oud 17-03-2011, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Maar bij die andere dachten we dus dat er een mooie keuken in zat, maar van dichtbij gezien waren de kastjes niet perzik- maar leverkleurig en bovendien van hout en wat scheef. En de makelaar zei dat de oven uit de jaren 80 deed en deed hem een stukje open, en dat kostte hem zichtbaar kracht en de oven zei SQUEEEERRRRRRK en daarna was hij 15 cm open en deed de makelaar 'm maar snel weer dicht
Hmm, maar als het puur niet mooi is, dan is een nieuwe keuken niet zo duur en plaatsen kost ook niet zoveel tijd, maar dan moet je dus niet echt hoeven verbouwen.
Die badkamers van het andere huis vind ik wel lastig; boven kun je eigenlijk niet groter maken, en om nu idd boven te douchen wanneer je beneden een mooiere douche hebt... Dus ja, dan komt het er op neer dat je boven een wc hebt en beneden de badkamer. Niet ideaal...
Oud 17-03-2011, 13:10
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Beneden is alleen de woonkamer en open keuken en een bijkeukentje en dus een echt toilet en een redelijk badkamertje. Boven is alleen de crappy badkamer. We wisten dat we 2 kleine badkamers waren maar we hadden gehoopt dat de iets grotere boven zat.

En als we een van de kamers boven bij de badkamer trekken, houden we daarnaast ook óf een heel klein kamertje over, óf maar 2 slaapkamers. Wat op zich wel kan, maar liever niet.
maar je hebt wel een berging én kelderkast én zolderruimte met aansluiting voor de wasmachine. dus dan moet je niet zo decadent gaan doen als je 'nog maar' 2 kamers overhoudt boven
Oud 17-03-2011, 13:11
Verwijderd
Citaat:
maar je hebt wel een berging én kelderkast én zolderruimte met aansluiting voor de wasmachine. dus dan moet je niet zo decadent gaan doen als je 'nog maar' 2 kamers overhoudt boven
maar we weten niet hoe lang we er blijven wonen en wanneer we die kamers nodig gaan hebben
Oud 17-03-2011, 13:12
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Maar bij die andere dachten we dus dat er een mooie keuken in zat, maar van dichtbij gezien waren de kastjes niet perzik- maar leverkleurig en bovendien van hout en scheef. En de makelaar zei dat de oven uit de jaren 80 deed en deed hem een stukje open, en dat kostte hem zichtbaar kracht en de oven zei SQUEEEERRRRRRK en daarna was hij 15 cm open en deed de makelaar 'm maar snel weer dicht

Maargoed, dat huis had dan wel weer een ruime badkamer met ligbad en designradiator. Theodoor wil heel graag een designradiator.
heb je de link van woning 1? want nu ben ik benieuwd

een keuken opknappen kan ook heel makkelijk en goedkoop. hoewel het tegenwoordig meestal nog voordeliger is om er 'dan maar' een nieuwe in te gooien.
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
maar we weten niet hoe lang we er blijven wonen en wanneer we die kamers nodig gaan hebben
bèbè ALERT!
Verwijderd
los van dat het huis net wat duur is om er voor 10.000+ aan te verbouwen
Oud 17-03-2011, 13:13
Verwijderd
Citaat:
heb je de link van woning 1? want nu ben ik benieuwd

een keuken opknappen kan ook heel makkelijk en goedkoop. hoewel het tegenwoordig meestal nog voordeliger is om er 'dan maar' een nieuwe in te gooien.
Deze:
http://www.funda.nl/koop/enschede/hu...hoogstraat-43/
Oud 17-03-2011, 13:14
Verwijderd
duizend babytjes voor sarah!
Oud 17-03-2011, 13:15
Verwijderd
nouja we hebben niet echt concrete plannen maar als we op een gegeven moment denken 'he ja voortplanten' moet het niet zo zijn dat we dan éérst moeten verhuizen
Oud 17-03-2011, 13:18
Rationeel
Rationeel is offline
het voordeel van de keuken in huis 1 is dat het volledig recht is, zonder bochten/hoeken of andere fratsen daardoor is een nieuwe vervangende keuken lekker goedkoop. EUR. 4000,- en klaar ben je. ik zou dan wel meteen ook alle tegeltjes eraf trekken
Oud 17-03-2011, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Zo, ik ga even wat koelkastmagneten verzamelen en dan zo richting CS om para op te halen, en dan begint onze tocht met de Billy door Nederland
Ik ben zo benieuwd
Oud 17-03-2011, 13:24
Batave
Batave is offline
Citaat:
nouja we hebben niet echt concrete plannen maar als we op een gegeven moment denken 'he ja voortplanten' moet het niet zo zijn dat we dan éérst moeten verhuizen
Maarja.. als je dan een buikje begint te krijgen pas je dus niet meer in die douche .
Oud 17-03-2011, 13:25
snoopy
snoopy is offline
Oei, als ik niet ziek ben (lees: uit m'n nest kom) is het hier niet bij te benen
Oud 17-03-2011, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Maarja.. als je dan een buikje begint te krijgen pas je dus niet meer in die douche .
haha ja
Oud 17-03-2011, 13:35
Verwijderd
trimm trabb naamzoek : werk jij vanavond? Ik ben in leiden dan.
Oud 17-03-2011, 13:36
Rationeel
Rationeel is offline
ik heb mr. muscle fresh discs en ben er nog best wel over te spreken

tot zover de update.
Oud 17-03-2011, 13:37
Lorelei
Lorelei is offline
leet
Oud 17-03-2011, 13:38
Verwijderd
Pistolet met verse geitenkaas, bieslook en honing uit de oven, omnomnom...
Oud 17-03-2011, 13:39
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
leet
gmta
Oud 17-03-2011, 13:41
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Pistolet met verse geitenkaas, bieslook en honing uit de oven, omnomnom...
Ciabatta met pesto, tomaat, mozzerella en kruiden uit de oven, omnomnom..
Oud 17-03-2011, 13:41
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
gmta
Wist ik wel
Oud 17-03-2011, 13:44
Rationeel
Rationeel is offline
bruin broodje met kaas uit de koelkast

stelletje rijke kutstudenten!
Oud 17-03-2011, 13:45
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
bruin broodje met kaas uit de koelkast

stelletje rijke kutstudenten!
Nja, 't was óf zoiets óf een heel brood kopen dat ik dan over een week weer weg kan flikkeren. Dan maar zo.
Oud 17-03-2011, 13:59
Verwijderd
Zo, ik heb om de hoek een dik stuk lijngevangen kabeljauw gehaald, die ga ik zo eens grillen
Oud 17-03-2011, 13:59
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ik heb mr. muscle fresh discs en ben er nog best wel over te spreken

tot zover de update.
Wij ook omdat ik dat per se wilde
Oud 17-03-2011, 14:01
Verwijderd
ik heb geen wc blok want dan kun je niet eens zien of je bloed of eiwit in je urine hebt! en ik voel er niet zo veel voor om na elk plasje een hoeveelheid schoonmaakmiddel door te spoelen.
Oud 17-03-2011, 14:03
Rationeel
Rationeel is offline
een wc-blok wordt toch pas geactiveerd als je doortrekt?
Oud 17-03-2011, 14:04
Verwijderd
Citaat:
een wc-blok wordt toch pas geactiveerd als je doortrekt?
maar er zitten altijd wel restjes van in de wc dus dan zit er allemaal schuim!
Oud 17-03-2011, 14:06
Verwijderd
Zal ik een omasausje maken bij de spruitjes? Of is dat een culinaire zonde als je ze eet bij verse tagliatelle olio aglio e peperonico en gegrillde vis
Oud 17-03-2011, 14:07
Verwijderd
we zitten inmiddels in de trein richting arnhem met billy!
Oud 17-03-2011, 14:10
Verwijderd
Oeh veel rare blikken?

Eten is klaar, ik ga eten, doeg!
Oud 17-03-2011, 14:27
Verwijderd
Citaat:

wat ben je grappig vandaag.
Vandaag?
Oud 17-03-2011, 14:28
Verwijderd
Vandaag is een heel spannende dag mensen, vanavond half 9, OMG!
Oud 17-03-2011, 14:29
Verwijderd
ich uhm bin nicht uhm das fidelitas uhm boot! du uhm haben das uhm verkeerde nummer uhm angerufen!

Echt, waar ging mijn Duits ineens naartoe
Oud 17-03-2011, 14:32
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Vandaag is een heel spannende dag mensen, vanavond half 9, OMG!
help! mijn man is klusser!
Oud 17-03-2011, 14:33
Rationeel
Rationeel is offline
en nick of time komt; opgenomen in het hotel waar ik zat
Oud 17-03-2011, 14:38
Lorelei
Lorelei is offline
Vanavond ga ik ehm.. ik weet niet wat ik vanavond eens ga doen
Oud 17-03-2011, 14:38
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Foto maken met je mobieltje en uppen!
Oud 17-03-2011, 14:39
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
en nick of time komt; opgenomen in het hotel waar ik zat
Ah, is dat niet die cheesy thriller met Sjonnie Dep?
Oud 17-03-2011, 14:39
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Doe Q de groeten

Regels voor berichten