Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2011, 15:58
Verwijderd
hij geloofde niet dat ik ook een brabander ben
Advertentie
Oud 17-03-2011, 15:58
Verwijderd
Ik weet ook nooit goed of ik er nou bij moet blijven of niet, als er een mannetje bezig is.
Oud 17-03-2011, 16:00
Verwijderd
nah, daarom vroeg ik het gewoon. Ik zit braaf in de ruimte er naast, hij kan me zien zitten als hij de hoek omkijkt. Daarbij fluiten we alletwee liedjes. Dat is de betere communicatie. Overigens, hij zei net 'zegguh, bende ge te druk met tekeningetjes maken of hedde gij ook een emmer vur mij?'
Oud 17-03-2011, 16:00
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Die tweede is wel 4,7 km van het centrum en die eerste 1,0. En die tweede is op loopafstand van mijn ouders wat zowel een voordeel als een nadeel kan zijn
en de tweede heeft geen gasaansluiting, dus je zult altijd elektrisch of met inductie moeten koken

maarja daarentegen heb je geen (kostbare) ketel
Oud 17-03-2011, 16:01
Verwijderd
Ja, en er zit al een moderne inductiekookplaat in dus dat is dan wel ok.
Oud 17-03-2011, 16:02
Verwijderd
Citaat:
nah, daarom vroeg ik het gewoon. Ik zit braaf in de ruimte er naast, hij kan me zien zitten als hij de hoek omkijkt. Daarbij fluiten we alletwee liedjes. Dat is de betere communicatie. Overigens, hij zei net 'zegguh, bende ge te druk met tekeningetjes maken of hedde gij ook een emmer vur mij?'
haha

Nouja ik snap verder wel dat zo'n loodgieter denkt 'huh die zit daar tekeningetjes te maken terwijl ik hard moet werken voor m'n geld'. Niet dat kunstenaars niet hard werken enzo, maar ik snap wel dat een loodgieter dat niet zo ziet.
Oud 17-03-2011, 16:03
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik vond Fargo wel leuk. A serious man vond ik echt afschuwelijk.
Waarom afschuwelijk? Ik vond hem erg tof.
Oud 17-03-2011, 16:04
Verwijderd
Citaat:
haha

Nouja ik snap verder wel dat zo'n loodgieter denkt 'huh die zit daar tekeningetjes te maken terwijl ik hard moet werken voor m'n geld'. Niet dat kunstenaars niet hard werken enzo, maar ik snap wel dat een loodgieter dat niet zo ziet.
ohja, ik vond het ook wel wat komisch hebben. Daarbij hoop ik ook dat die man beseft dat ik lang niet zoveel ga verdienen als hem!
Oud 17-03-2011, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Mijn schoonmoeder is helemaal gek op Fargo, maar A Serious Man kon ze niet uitstaan Geen idee waarom, ze vond die mannen gewoon heel erg irritant
Oud 17-03-2011, 16:05
Verwijderd
Ja loodgieters schijnen best goed te verdienen als je het vergelijkt met electriciens.
Oud 17-03-2011, 16:06
Verwijderd
Loodgieter lijkt me best leuk werk als je lekker leidinkjes mag trekken enzo. Maar vieze dingen fixen lijkt me weer helemaal niets.
Verwijderd
huhu Q wordt nu al gek, en we hebben alleen nog maar zn boekenkast scheef gemaakt en de plooien uit zn vitrage wat meer naar rechts gedaan. Over een half uurtje is ie ws aan t huilen! Vanavond volgt uitgebreid fotoverslag!
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Stefenootje: Vandaag zei ik ineens P. Sherman, 42 Wallabyway, Sydney. We hadden post voor Australië
Oud 17-03-2011, 16:07
Verwijderd
Citaat:
huhu Q wordt nu al gek, en we hebben alleen nog maar zn boekenkast scheef gemaakt en de plooien uit zn vitrage wat meer naar rechts gedaan. Over een half uurtje is ie ws aan t huilen! Vanavond volgt uitgebreid fotoverslag!

edit: ik moest hardop lachen en de loodgieter zei 'ist grappeg?'
Oud 17-03-2011, 16:07
Verwijderd
Nu moet ik snel brood smeren en zo naar het werk vandaag avonddienst met z'n drieën ik, de collega die ik inwerk, en de NP in opleiding tot PA die meekijkt hoe zo'n avonddienst gaat.
Oud 17-03-2011, 16:08
Verwijderd
Citaat:
Nu moet ik snel brood smeren en zo naar het werk vandaag avonddienst met z'n drieën ik, de collega die ik inwerk, en de NP in opleiding tot PA die meekijkt hoe zo'n avonddienst gaat.
Gezellige boel
Oud 17-03-2011, 16:13
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
THAT'S NOT MY NAME! *gaat los*
Oud 17-03-2011, 16:15
Verwijderd
huhuhu luchtjes
Oud 17-03-2011, 16:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Shut up and let me go!

of, zoals zij het uitspreekt: Shu'up an led me go
Oud 17-03-2011, 16:49
Verwijderd
Ik kan het niet meer aaaahaaaaaan

Wat een stelletje heksen BUUH.
Oud 17-03-2011, 16:52
Verwijderd
Citaat:
<3
Oud 17-03-2011, 16:54
Verwijderd
Citaat:
bruin broodje met kaas uit de koelkast

stelletje rijke kutstudenten!
Jongen, ik ben helemaal geen student
Oud 17-03-2011, 16:54
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik werd er spontaan antisemitisch van
Oud 17-03-2011, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Ik werd er spontaan antisemitisch van

Ik heb A serious man gezien een dag nadat mijn ouders hadden verteld dat ze gingen scheiden. Mijn beste vriend had me mee naar de film genomen, want goed voor de afleiding enzo. Maar ik weet echt totaal niet meer waar die over gaat. Ik weet alleen dat ik de eerste en de laatste scène echt heel raar vond en dat ik de rest nog wel mee vond vallen.
Oud 17-03-2011, 16:59
Verwijderd
Fargo vond ik tof, maar ik had er zóveel van verwacht (omdat iedereen er altijd zo lyrisch over is) dat ik hem toch nog tegen vond vallen, ofzo. The Big Lebowski is natuurlijk briljant. Burn after reading vind ik ook wel bijzonder vermakelijk (vooral Brad Pitt en George Clooney). Intolerable cruelty vond ik echt te kut voor woorden, die heb ik na ruim een half uur afgezet. No country for old men vond ik tof. Barton Fink moet ik nog steeds een keertje afkijken. The Ladykillers was ik al bijna vergeten en dat zegt genoeg. Ik geloof tot zover mijn Coen-films.
Oud 17-03-2011, 17:01
Lorelei
Lorelei is offline
Intolerable cruelty is een van de slechtste films ooit. Jezus wat heb ik me zitten ergeren aan die film.
Oud 17-03-2011, 17:03
Verwijderd
Ja, ik dus ook. Rens zat naast me en die werd er echt boos van. Toen hebben we hem maar uitgezet, ik ook uit een soort van zelfbescherming
Oud 17-03-2011, 17:03
Verwijderd
Phoebe 9 uur blijft vroeg hoor en aangezien ik slecht had geslapen
Oud 17-03-2011, 17:04
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ja, ik dus ook. Rens zat naast me en die werd er echt boos van. Toen hebben we hem maar uitgezet, ik ook uit een soort van zelfbescherming
Ik heb m in de bios gezien dus ik kon m niet uitzetten
Oud 17-03-2011, 17:04
Verwijderd
Mijn haar is trouwens weer mooi geknipt Wel best veel eraf weer, maar ach.
Oud 17-03-2011, 17:05
Lorelei
Lorelei is offline
Dat vraagt om een foto!
Oud 17-03-2011, 17:05
Verwijderd
Citaat:
Ik heb m in de bios gezien dus ik kon m niet uitzetten
Ai, dat is dan wel jammer ja. Ik ben nog nooit weggelopen bij een film trouwens, zelfs niet bij Happy-go-lucky, maar dat kon ik ook niet maken tegenover mijn grote held Mike Leigh
Oud 17-03-2011, 17:07
Uice
Uice is offline
A Serious Man is geweldig.

No Country for Old Men, Fargo, True Grit en The Big Lebowski ook.

Blood Simple, Raising Arizona, Miller's Crossing, Burn After Reading, Oh Brother, Where Art Thou, The Man Who Wasn't There en The Hudsucker Proxy zijn allemaal gewoon (heel) goed.

The Ladykillers is wel oké en Intolerable Cruelty moet ik nog zien. Wat is er zo slecht aan?
Oud 17-03-2011, 17:16
Carn
Carn is offline
lol:

Oud 17-03-2011, 17:17
Verwijderd
Ik werd vanmorgen om vijf uur wakker wakker.
Oud 17-03-2011, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Dat vraagt om een foto!
Dat lukt me niet echt, om er een goeie foto van te maken. Maar het is gewoon iets korter dan hiervoor, en er zit weer een beetje model in
Oud 17-03-2011, 17:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Phoebe 9 uur blijft vroeg hoor en aangezien ik slecht had geslapen
5 uur is vroeg jankerd.
Oud 17-03-2011, 17:20
Verwijderd
Citaat:
5 uur is vroeg jankerd.
Citaat:
4 uur is vroeg jankerd.
Oud 17-03-2011, 17:21
Verwijderd
zo, de meneer is weer weg. Hij is toch flink lang bezig geweest en hij zat volgens een andere huisgenoot tot zijn enkels in de lagen poep
Oud 17-03-2011, 17:22
Verwijderd
Wat kut
Oud 17-03-2011, 17:22
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat doe je zelf hoor
Oud 17-03-2011, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Dat doe je zelf hoor
Wie, ik, om vier uur opstaan? Hooo ho ho. Ik ben om vijf uur opgestaan! Wat een uitgeslaap!
Oud 17-03-2011, 17:24
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Wie, ik, om vier uur opstaan? Hooo ho ho. Ik ben om vijf uur opgestaan! Wat een uitgeslaap!
Ik ook. Nouja, 5 uur ging mijn wekker, zo rond kwartvoor 6 ging ik er maar uit
Oud 17-03-2011, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Ik ook. Nouja, 5 uur ging mijn wekker, zo rond kwartvoor 6 ging ik er maar uit
Pfffff, watje!

Ik wil al heel lang een keer een dauwtrapverjaardagsfeestje geven, trouwens. Maar geen enkele van mijn vrienden wil dan komen, en alleen een verjaardagsfeestje vieren is ook weer zowat.
Oud 17-03-2011, 17:27
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga er niet vroeg voor opstaan

En nu moet ik opnemen. Ik heb eigenlijk helemaal geen zin, maar hij had dagen geleden al af moeten zijn
Oud 17-03-2011, 17:28
Verwijderd
Oh, dus jij wil ook al niet op mijn verjaardagsfeestje komen!? Wacht maar tot je een doorgewinterde postbode bent, dan wil je niets liever dan om half zes 's morgens de Campina doorkruisen!

Waarom 'moeten' die af zijn? Heb jij opneemdeadlines?
Oud 17-03-2011, 17:29
Geel
Geel is offline
Citaat:
Ik ga er niet vroeg voor opstaan

En nu moet ik opnemen. Ik heb eigenlijk helemaal geen zin, maar hij had dagen geleden al af moeten zijn
En daarom ga je hier maar wat zitten 's'oggen?
Oud 17-03-2011, 17:30
Lorelei
Lorelei is offline
Wat slecht..
Oud 17-03-2011, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Stefenootje: Vandaag zei ik ineens P. Sherman, 42 Wallabyway, Sydney. We hadden post voor Australië
Het is toch Wallabybay?
Oud 17-03-2011, 17:34
Geel
Geel is offline
Citaat:
Het is toch Wallabybay?
Misschien wel, maar dat is niet wat ze gezegd heeft, zo te zien.

Regels voor berichten