| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nouja ik snap verder wel dat zo'n loodgieter denkt 'huh die zit daar tekeningetjes te maken terwijl ik hard moet werken voor m'n geld'. Niet dat kunstenaars niet hard werken enzo, maar ik snap wel dat een loodgieter dat niet zo ziet. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() edit: ik moest hardop lachen en de loodgieter zei 'ist grappeg?' |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb A serious man gezien een dag nadat mijn ouders hadden verteld dat ze gingen scheiden. Mijn beste vriend had me mee naar de film genomen, want goed voor de afleiding enzo. Maar ik weet echt totaal niet meer waar die over gaat. Ik weet alleen dat ik de eerste en de laatste scène echt heel raar vond en dat ik de rest nog wel mee vond vallen.
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Fargo vond ik tof, maar ik had er zóveel van verwacht (omdat iedereen er altijd zo lyrisch over is) dat ik hem toch nog tegen vond vallen, ofzo. The Big Lebowski is natuurlijk briljant. Burn after reading vind ik ook wel bijzonder vermakelijk (vooral Brad Pitt en George Clooney). Intolerable cruelty vond ik echt te kut voor woorden, die heb ik na ruim een half uur afgezet. No country for old men vond ik tof. Barton Fink moet ik nog steeds een keertje afkijken. The Ladykillers was ik al bijna vergeten en dat zegt genoeg. Ik geloof tot zover mijn Coen-films.
|
|
|
|
|
A Serious Man is geweldig.
No Country for Old Men, Fargo, True Grit en The Big Lebowski ook. Blood Simple, Raising Arizona, Miller's Crossing, Burn After Reading, Oh Brother, Where Art Thou, The Man Who Wasn't There en The Hudsucker Proxy zijn allemaal gewoon (heel) goed. The Ladykillers is wel oké en Intolerable Cruelty moet ik nog zien. Wat is er zo slecht aan?
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik wil al heel lang een keer een dauwtrapverjaardagsfeestje geven, trouwens. Maar geen enkele van mijn vrienden wil dan komen, en alleen een verjaardagsfeestje vieren is ook weer zowat.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() |
|
|