| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
![]() En, geen fout, maar juist iets cools: Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Twee billen in een broek" vind ik gaaf, die ga ik gebruiken! |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
En je vergelijking met de snelle computer raakt kant noch wal. Ten eerste kan snelheid meer betekenissen hebben dan de natuurkundige definitie van snelheid (meters per seconde). Ten tweede slaat die snelheid wel degelijk op de computer zelf, want de onderdelen van de computer verwerken data in tijdspanne, dus bijvoorbeeld bits per seconde, en dat kunnen wij snel of langzaam vinden. Het bijvoegelijk naamwoord radioactieve kan echter niet op straling slaan (in ieder geval zeker niet in dit geval) omdat de straling niet radioactief is.
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
En als je wil duiden op het ontstaan van de straling uit radioactieve bron, dan kun je net zo goed zeggen dat er radioactiviteit is vrijgekomen.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Podefielen. En in de TT had ze het over podofielen, dat is eigenlijk nog mooier.
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Nee hoor, volgens mij heeft Em gelijk!
|
|
|
|
|
'Ik type' staat ook gewoon stom. Ten eerste is het 'stam + e' wat raar is, ten tweede ga ik dan in mijn hoofd zeggen 'ik tiepè' en dat is nog raarder.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
| Advertentie |
|
|
![]() |