Advertentie | |
|
![]() |
|
Op dit moment vrees ik het meest voor natuurkunde. En Nederlands, maar dat lijkt me ook een stom eindexamen. Maar ik hoef (gelukkig?) pas volgend jaar.
![]()
|
Ik vond het altijd wel ontspannend werken om te berekenen wat ik minimaal nodig had. Je mag twee vijven staan toch? Als je dan nu bijvoorbeeld gemiddeld een 5,3 staat voor natuurkunde, heb je straks gemiddeld een 4,5 nodig. Dan moet je op je examen dus een 3,7 halen. Nou, zelfs als je natuurkunde heel moeilijk vindt, moet dat nog wel te doen zijn.
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Of een 7, als het realistisch is haha. |
![]() |
|
![]() |
ik ben vorig jaar gezakt, nu zit ik op het VAVO met 3 vakken ENG,NL en FR
ik hoef maar één 6 te staan en geslaagd. Heb al genoeg combinatiepunten nou van de talen is niks moeilijk. je moet oefenen en niet netals ik niks te doen erin gaan anders ga je eraan. van deze 3 talen kan je het makkelijkst punten verliezen bij NL (samenvatting)!!! en omdat het de 1ste toets is en je eraan moet wennen dus pas op ![]() |
![]() |
|
Duits.. nooit in de les geoefend ervoor en thuis doe je dat ook niet zo snel.
Nu sta ik daar nog maar net een 5,8 voor ofzo, dus ik hoop echt zo dat ie te doen is. En verder moet ik voor wiskunde B minimaal een 5,7 hebben. Maar als ie net zo is als vorig jaar, dan zie ik daar niet zo tegen op. |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
[Opmerking/Poll] Tijd voor verandering? >:-) | 3 | 21-03-2011 16:43 |