| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
ik heb 50 minuten....
met ckv is dat echt gruwelijk irritant, dat hebben we maar 1 uur per week, voordat iedereen er is zijn er 10 minuten voorbij, en 15 minuten voor t einde opruimen, is welgeteld 25 minuten per week dat we serieus aan de ckv opdrachten kunnen werken..... |
|
|
|
|
Nou en, wij doen dus 70 minuten niets.
Als ik al wat in de les doe, dan is het meestal onder-tafel leren voor een ander vak oid.
|
|
||
|
Citaat:
![]() En 50 is zo om, dat heb ik t/m de 2e gehad. Ik heb wel liever 70 dan 50, maar 60 lijkt mij een mooie tussenvorm. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
Volgend jaar schijnen we een blokuur Nederlands te krijgen - 140 minuten Nederlands dus. Geen flauw idee waarom, maar dat is toch veel te lahang.
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Ik heb een twee uur (ook 140 minuten) latijn achter elkaar, maar er zit wel een pauze tussen dus het is nog niet zo erg. Citaat:
|
|||
|
|
|
|
Ja, dat schijnt elk jaar zo te zijn oid. Tenminste, ik hoor er dit jaar 6 vwo'ers over klagen en mijn klas is ook alvast begonnen met 'volgend jaar hebben we...' dus ik ga er maar alvast vanuit.
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Nee kijk, wij zitten met onze school, de bovenbouw, ineens onvrijwillig op een andere school. Tenminste, daar zijn wij bij ingevoegd. En nu kan ik mij niet meer persoonlijk ontwikkelen want het is echt een kut school.
|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|