Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien ben ik blind en volg ik het even niet. Het is logisch dat er onder schrodinger een valse stem staat Maar stel: geel is verrader en heeft op napoleonzuurtje gestemd. Dan staat het 6-4. Dan kunnen alle wolven nog onder schrodinger staan. Of alle wolven onder doux en wat onder jou. Dus ik vat dat 'sowieso' niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ook al zijn valse stemmen ook stemmen die niet kloppen etc. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben er weer! Ik heb wel via m'n telefoon bijgelezen, maar dan gaat echt dingen typen zo godvergeten lastig. Nu moet ik zeggen dat ik de eerste ronde ook niet echt de moeite waard vind meestal.
![]() (even terzijde: kunnen we voortaan niet beter beginnen met een eetronde? Dan voorkomen we dat onzinnige random-stemmen en elkaar verdenken om suffe redenen én de wolven hebben wat meer kans om te winnen, want die winnen over het algemeen niet toch? Goed, ik zal hierop terugkomen als het spel afgelopen is, maar dit ging vanochtend door m'n hoofd)
|
Ik wil even reageren op het op iemand anders stemmen. Ik hoop nu wel dat niet iedereen iets anders gaat stemmen dan hij/zij zegt. En al helemaal niet dat mensen het voor zich gaan houden. Want als dat gebeurt, wordt de stemlijst onbetrouwbaar. Ik weet nu dus al niet meer of er niet meer mensen zijn met dat soort acties. Het zou zomaar kunnen dat er nog een dorpeling is die niet gestemd heeft wat hij/zij gezegd heeft te stemmen.
Erg frustrerend imo. Ik ben zo'n speler liever kwijt dan rijk in ieder geval, zelfs als hij in het goede kamp staat.
|
Verwijderd
|
Zo, ik ga nu bijlezen. Wil gelijk al even zeggen dat ik het eens ben met Daboman. Ga alsjeblieft niet met stemlijstjes lopen zieken en stem gewoon wat je zegt. En niet achteraf komen met "Oh nee, voor eigen kennis stemde ik op die" dat is alleen maar onhandig, zeker in het begin. Op bepaalde punten in het spel kan het best nuttig zijn, maar als iedereen het maar doet heb je er helemaal niks aan.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zoals geel deed. |
![]() |
|
Ik ben het niet eens met Daboman en .sann. Ja, het is niet leuk voor de dorpelingen dat de stemlijstjes niet te vertrouwen zijn (voorzover dat al kan ivm wolven en andere badguys) maar ik vind niet dat erover gezeurd moet worden. Als iemand wil stemmen op iemand anders dan hij/zij gezegd heeft in het topic, dan moet hij/zij dat zelf weten. En dit absoluut niet omdat ik het zelf heb gedaan. En het is ook geen aanval op Daboman of .sann, maar gewoon mijn mening.
|||||||||||||
Verwijderd
|
Zo gaat alweer lekker hard!
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Ik denk dat er zowel een wolf onder schrodinger als onder napoleonzuurtje staat. Dat ze braaf gespreid hebben zodat de uitkomst zou kloppen. En wellicht nog 1 onder doux, en 1 (of 2) 'random'. Of niet gestemd. Niet dat we daar op dit moment heel veel aan hebben, maar ergens in de volgende rondes wordt dit stemlijstje vast nuttig ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vraag me af of arPos wolf is en daarom met opzet zo stil is of of hij het spel vergeten is. Ook hierbij (net zoals met napoleonzuurtje) vind ik het raar dat hij nog niets gepost heeft, terwijl hij vandaag wel online was.
||
Citaat:
Geel, wat is het voordeel van liegen over je stem, hoe helpt dat ons de wolven te vinden? En hoe denk je zulke kennis in je voordeel te kunnen gebruiken? En wat als je er naast zit, iets dat zelfs bij de beste spelers regelmatig voor komt? Ik begrijp er werkelijk geen bal van en ik draai al sinds spel 32 mee.
|
Verwijderd
|
Deels wel eens met het verhaal van sanne.
Om even op over je reactie op: wolven spreiden zich gewoon. Dit hoeft niet want ze kunnen ook denken hierdoor denken ze nooit dat wij allemaal wolf zijn. Iets van reverse(reverse, reserve whatever ik kom altijd met dat woord aan het kloten ![]() |
![]() |
|
London, privévertrekken van de koning
‘Volgens mij hoor ik iets.’ Vegs kwam half overeind van het grote bed waar ze bijna naakt op lag. ‘Je verbeeld het je maar, het is vast de wind,’ antwoordde page Röps, terwijl hij haar terug op het bed probeerde te duwen. ‘Nee. Nee, echt. Hij komt eraan!’ Paniek klonk in haar stem, ‘vlug, doe je kleren weer aan’. Al mopperend kwam röps overeind en begon zijn kleren bij elkaar te zoeken en langzaam aan te trekken. Als hij had geweten dat ze zo paniekerig was, was hij hier nooit aan begonnen. Ze mocht dan in zijn ogen wel de mooiste dame zijn die hij ooit gezien had, het maakte niets goed. Geïrriteerd dacht hij aan hoe ze hem steeds verzocht had om zacht te doen, stil te zijn. En nu dit ook nog! Nee, het was het echt niet waard. Met zijn kleren inmiddels aan, stond hij op en baande zich met grote passen een weg naar de deur. Op het moment dat hij die open wilde doen, werd de deur al uit zijn handen getrokken. Hij strompelde achteruit en werd bleek. ‘Majesteit! Eh, ik eh,’ stamelde Röps, terwijl hij nog een snelle blik achter zich wierp, langs de koning liep en vlug in de lange donkere gang verdween. ‘Uit mijn ogen,’ gromde de koning naar Vegs, die met grote ogen naar hem staarde. ‘Majesteit, hij…’ ze stopte zonder haar zin af te maken bij het zien van de blik in de ogen van Koning Sauron VIII. ‘Maar..’ probeerde ze weer, voordat ze haastig haar kleren tegen haar naakte lijf drukte en vlug de kamer verliet. Terwijl ze de gang doorrende werd er ineens een ruk aan haar arm gegeven en zo een donkere kamer ingesleurd. ‘Wat heb je hem gezegd? Vertel op!’ Vegs schrok van de stem die vlak bij haar oor klonk en begon te stotteren. ‘Wat heb je hem gezegd?’ klonk het nogmaals, nu met een stem zo koud als ijs. ‘Niets, hij..’ Nog voordat ze haar zin af kon maken sloeg Röps haar met zijn vlakke hand tegen haar wang. Tranen sprongen in haar ogen, ‘hij stuurde me weg, nog.. Nog voordat ik wat kon zeggen,’ fluisterde ze terwijl ze tegen de muur in elkaar zakte van ellende. Koning Sauron liep heen en weer door de slaapkamer. ‘Ongelofelijk,’ dacht hij bij zichzelf ‘en dan te bedenken dat ik vertrouwde op zijn geheimhouding. Op zijn discretie! Morgen zal ik hem laten onthoofden, op het grote dorpsplein. Naakt, zodat iedereen kan zien wat er gebeurd als je aan mijn bezittingen komt!’ Deelnemers: 1. Little Phoebe 2. Geel 3. Dobermann 4. Andijvie 5. SweetSmile 6. Schrödinger 7. .sann 8. Doux 9. Daboman 10. snoopy 11. napoleonzuurtje (dorpeling) 12. Röps (verrader) 13. Sherlock 14. Batave 15. Syori 16. Queasy 17. Lychee Leto 18. Vegs 19. arPos 20. Onait Sirch Blauw = onthoofd Rood = opgegeten De wolven kozen voor Röps, hij bleek verrader. Dit betekent dat de leerling nu leerling-verrader is geworden. De dorpelingen hebben tot morgenavond 20.30 uur de tijd om hun stem door te geven.
|
Oh crap, dat is balen. Wel interessant om de posts van Röps eens terug te lezen. Verraders proberen zich toch kenbaar te maken aan de wolven. Ik gok dat ze hem daarom hebben opgegeten, hij heeft waarschijnlijk behoorlijk wat wolven genoemd.
edit: gedaan, en daar was ik vlug mee klaar zeg ![]()
||
Citaat:
Ik dacht dat Röps dat ook gedaan had en dat de wolven hem daarom als een gevaar zagen en hem daarom hadden opgegeten. Maar hij heeft echt niets gezegd, behalve dat hij op napoleonzuurtje stemde en dat hij het te druk had om echt bij te lezen, dus mijn theorie klopte niet.
||
Citaat:
Ik stem op Lychee Leto. Reden: relatief late, veilige stem. |
![]() |
||
Citaat:
Overigens is het juist positief voor de wolven om de verrader eruit te werken als de leerling er nog in zit, zeker als de eerste verrader inactief/noob is.
||
Citaat:
Dan valt me Geel het meest op eigenlijk. Hij gaf een verkeerde stem door, misschien goed bedoeld maar het kan ook zijn dat hij slecht is maar dat hij er toch achter kwam dat het wel zou uitkomen dat hij 'vals' had gestemd later in het spel. Misschien om toch alvast de verdenking van zich af te halen maar opbiechten. Ook is Dobermann wat vreemd met zijn posts. Alsof het verkeerd is dat iemand er meteen achteraan gaat zitten. Wat is er verkeerd aan iemand die meteen flink bezig is? Ik vind het onzin dat dit lijkt alsof VeGs slecht is. Anderen kunnen ook wel denken en als ze dingen zegt die totaal niet kloppen komen we daar snel genoeg achter. Eerlijk gezegd vind ik dit maar een stomme actie en voor mij lijkt het alsof hij niet zo houdt van mensen die druk bezig zijn. Waarschijnlijk stemmen wij op Geel of Dobermann, ik zal het nog even met Etmakas overleggen en dan geven we die stem zo snel mogelijk door.
|
Verwijderd
|
Ik vraag me af hoe informatief Röps stem op napoleonzuurtje kan zijn geweest; hij gaf als tweede aan op wie hij ging stemmen en als eerste noemde hij napoleonzuurtje. Ik denk dat hij er domweg vanuit ging dat napoleonzuurtje wel zou worden opgehangen en bescherming dus in die eerste ronde niet nodig was.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik dacht ook dan zal schrödinger wel wolf zijn als rops napoleon stemde. Maar rops stemde al als 2e |
![]() |
|||
Citaat:
Ik denk dat ik op Queasy ga stemmen. Ik vond het al opvallen dat ze zo actief meespeelt. Meestal valt het op als iemand juist niet actief meespeelt ![]() En als ik dit onderbuikgevoel aanhoud en naar Queasy's posts kijk dan zie ik dat ze al vrij snel haar stem doorgaf en later zou blijken dat het een veilige stem was. En ze heeft uiteindelijk niet gestemd. Maar zoals ik al zei deze laatste argumenten zijn wel een beetje bevooroordeeld door mijn onderbuikgevoel. Any ho, ik zet mijn stem nu op Queasy. Edit: En tijdens het lezen kwam ik nog deze post tegen: Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maar ik heb niet gestemd, ik hoopte dat de eerste stemronde een dag later zou zijn en heb het dus simpelweg gemist, d.d. van mijn laatste post is enkele minuten na mijn inlog op het forum.
||||
Citaat:
Citaat:
waaronder ook wie er liegen en wie er eerlijk zijn (wat belangrijk kan zijn mbt de functies dezer personen) dat gezegd hebbende moet ik niet vergeten mijn WW.odt op te starten (arPos naamzoek) Citaat:
Nu ga ik even de boel lezen vanaf de eetuitslag en mij beraden op wie er met zijn hoofd op het hakblok moet.
|
Begrijp ik het goed dat queasy uiteindelijk niet heeft gestemd, ipv op röps?
Heb nog niet concreets maar met de verrader onder napoleon verwacht ik een wolf in het rijtje van napoleon, echter de verrader was een van de eerste die zei te stemmen. de enige stemopmerking daarvoor was dat er op doux gestemd zou worden, doux staat dus zeker in het rijtje. voorts verwacht ik of geen 'valse stemmen' bij napoleon en 1 of 2 bij schrödinger of 1 'valse stem' bij napoleon en 2 bij schrödinger. Doux staat sowieso bij schrödinger en lijkt me derhalve een uitstekende kandidaat. edit: stem definitief gemaakt.
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zoals ik al zei: Mijn stem gaat naar Onait Sirch. En hier is het lijstje tot nu toe:
Spoiler
Laatst gewijzigd op 28-03-2011 om 13:25. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |