| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Goed, ik wijzig naar Dobermann. Doe jij dat ook, dan zou hij zo'n 4 stemmen moeten hebben en heeft Lychee er nog steeds veel meer. Maar dan geven de lijstjes iig iets aan informatie. En ik voel ook meer voor Dobermann. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar je hebt gelijk, ik heb er niet helemaal goed naar gekeken, in mijn achterhoofd zat Rops nog, die wat anders zou hebben gestemd, maar dat kan dus niet, op basis van het stemlijstje. Heb te snel bijgelezen na een weekend van afwezigheid en niet goed gekeken, mijn fout. Ik ga nog even kijken naar de mensen onder Schrodinger, wellicht wijzig ik nog. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Maar, jij, arPos en Queasy horen gewoon ook in het lijstje, wie je nu verdenkt of niet. Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
|
Verwijderd
|
Hm.
Onder Schrodinger stonden: Doux Little Phoebe VeGs Dobermann Geel Door wat VeGs zei vertrouw ik Geel wel. Ik heb ook wel vertrouwen in haar, voorlopig, o.a. omdat ze zo hamert op dit lijstje terwijl ze er zelf ook in staat. Blijven LP, Dobermann en Doux over als mogelijke verdachten. LP is inderdaad een stukje stiller dan normaal, imo. Doux post weinig tot niet inhoudelijk (4 posts, waarvan 1 vandaag, terwijl ze al wel de hele dag op het forum zit, aan haar postgeschiedenis te zien, jammer). En mja, Dobermann heb ik niet heel rare dingen zien posten. Maar goed, als ik Geel en VeGs wegstreep als wolven en we er vanuit willen gaan dat er 2 badguys onder Schrodinger zitten is het een kans van 2/3. Ik wijzig naar Dobermann ![]() Edit: naar hem dus, omdat hij van die 3 de meeste stemmen heeft. |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Verwijderd
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||
|
Citaat:
En als ik een theorie van mezelf logisch vind, heb ik nogal de neiging mensen die dat ontkrachten te verdenken (al dan niet terecht) ![]() Citaat:
Dit soort onzin maakt jou eerder verdacht. Citaat:
Zo'n actie uithalen, zichzelf verdacht maken, terwijl hij heerlijk veilig stond als hij zijn mond had gehouden... Right. Je roept nu spelers op om alleen mensen verdacht te maken, en je demotiveert het ontkrachten van slappe verdachtmakingen en kritisch kijken naar theorien. Als je ergens de wolven mee in de kaart speelt, is het dit soort gedrag. Iemand niet verdenken is net zo belangrijk als iemand wel verdenken, omdat daarmee verdachten afvallen. Het is dat je te irritant speelt om wolf te zijn, dus momenteel sta je nog niet hoog genoeg om mijn lijstje om op je te stemmen. @ Sann; Mijn probleem met Dobermann is: a) moment van stemmen; direct nadat ik opriep om niet meer te schapen (maar wel veilig genoeg met een uitslag van 6 tegen 4) b) mij verdacht vinden omdat ik tegen schaapgedrag in ga. Dat maakt hem nét iets verdachter dan Doux en LP momenteel imo. |
||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Citaat:
Stem net doorgegeven, wordt een interessante hangronde volgens mij!
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Mensen, zoals ik al aangaf neem ik geen voorwaardelijke stemmen mee in het lijstje, want dan wordt het te makkelijk voor mensen om laat te stemmen terwijl ze wel 'hoog' in het lijstje staan. Dus zeggen dat je 'denkt' dat je X gaat stemmen is not good enough. Vandaar dat Sherlock:
Citaat:
Citaat:
Dan is het lijstje nu, na veel gepuzzel en geswitch van iedereen :
Spoiler
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik vind Dobermann verdachter dan Lychee en ik ben eventueel bereid om te switchen als Lychee dat ook doet. Dobermann heeft nu namelijk 4 stemmen en als ze naar hem wijzigt heeft hij er 6 (mijn stem incluis). Mijn stem op Onait heeft weinig zin en dat vind ik eigenlijk zonde.
Los daarvan blijft Onait voor mij zeer verdacht. Ik vind namelijk dat VeGs te makkelijk zegt dat hij 'te irritant speelt om wolf te zijn,' want voor zover ik weet speelt hij altijd irritant (no offense), dus dat pleit hem echt niet vrij. En op dit moment is hij inderdaad bezig mensen verdacht te maken om vreemde redenen, alsof hij tevreden is met verwarring zaaien zonder veel moeite te doen zijn verdenkingen te onderbouwen. Wie weet is hij zelf wel leerling-verrader, het zou me niets verbazen. Verder vind ik Queasy ook vreemd spelen, maar ik kan mijn vinger er niet echt op leggen. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||||
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Momenteel schopt hij alleen maar tegen alles en iedereen aan. Zo ken ik hem als dorpeling. Niet dat ik daarmee wil zeggen dat hij per defitinie dorpeling is. Alleen dat ik hem momenteel nog niet het meest verdacht vind. Alleen niet constructief. |
||||
|
|
|
|
Rare switch VegS, "ow queasy heeft meer stemmen dan dober" "maar als we nu samen naar" doberman switchen dan komt dober en lychee dichter bij elkaar.
like zal flink de lijst moeten nalopen om nog te weten wie wat heeft gedaan, lijkt wel een complete wolvenboel hier, anywho de volgorde van stemmen interesseert me niets, ik vind mensen noch meer noch minder verdacht door een late of vroege stem. ik blijf bij doux (kan ook niet anders) maar vind .Sann, Vegs en Sweetsmile elk om hun eigen redenen met de minuut verdachter worden.
|
|
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast constateer ik hier alleen nog. Ik zeg niet, "oh ik ga VeGs stemmen, wnat oh die moet wel wolf zijn". Ik heb gewoon een vinklijst. Dat is slim. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Zie wat ik tegen VeGs zeg, hierboven. Laatst gewijzigd op 28-03-2011 om 20:03. |
|||||
|
|
|
|
Dit is de tweede keer dat ik lees dat ik niet actief ben.
Mensen, ik ben dit hele weekend bezig geweest met andere dingen. Plus het is de tweede hangronde, ik heb nog geen grote theorieën om mee te strooien, en aan de posts van de rest te zien, jullie ook niet. Vanaf morgen moet ik weer werken en heb ik geen activiteiten overdag, dus dan zal ik mijn best doen een theorie te bedenken. |
|
|
|
|
|
Ik vind het wel een puntje voor de wolven/evilziener/verrader hoor. Ze hebben weer lekker verwarring gezaaid. Ik zou bijna denken dat er ontezettend ervaren wolven zijn die de aandacht van Lychee af proberen te houden. Eigenlijk denk ik dat ook een beetje. Maar we zullen zien. Iig, als Lychee vanavond opgegeten wordt. Ik weet op dit moment niet eens hoe de stemmen nou verdeeld zijn.
|
|
|||
Verwijderd
|
Ja godver, nu heb ik niet kunnen wijzigen omdat ik plotseling wegmoest. Onderweg dacht ik er opeens weer aan en dacht eigenlijk dat ik wel op tijd terug zou zijn, maar niet dus. Nu wordt het wel een hele spannende ronde, want het ziet er nu zo uit:
Spoiler
6-6 dus. En ik zou er eigenlijk vanuit willen gaan dat Dobermann uit lijfsbehoud op Lychee heeft gestemd, maar hij heeft niets laten weten in het topic. Hij is sowieso vrij stil en dat zit me niet lekker. En: Citaat:
![]() Citaat:
|
||
|
|
|
|
Dit versterkt mijn gevoel van dat de wolven ontzettend hebben lopen klooien best wel erg. Ik denk dat het geen kwaad kan om te kijken hoe het nou precies kwam dat er eerst meer stemmen waren op Lychee en hoe die stemmen van onder hun weggingen.
Edit: Ik zie dat (volgens het lijstje van Syori) Queasy en .sann de enige zijn die van Lychee op Dobermann hebben geswitcht... dat zegt natuurlijk niet veel over of ze goed zijn of slecht. En, wtf, het is sowieso beter om te wachten en kijken wie er uitgaat en wat voor functie diegene heeft. Ik loop hier ontezettend te soggen.
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Weerwolfspel 84 deel 2 Verwijderd | 500 | 10-04-2011 23:55 | |