Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zal jullie nog verdere vertraging besparen, het verhaal houd je tegoed. Maar als speler zou ik liever uitslag willen, dus bij deze:
Deelnemers: 1. Little Phoebe 2. Geel 3. Dobermann 4. Andijvie 5. SweetSmile 6. Schrödinger 7. .sann 8. Doux 9. Daboman 10. snoopy 11. napoleonzuurtje (dorpeling) 12. Röps (verrader) 13. Sherlock 14. Batave 15. Syori 16. Queasy (dorpeling) 17. Lychee Leto 18. Vegs 19. arPos 20. Onait Sirch Blauw = onthoofd Rood = opgegeten De wolven kozen voor Queasy, zij was dorpeling. De wolven hebben tot morgen 20.30 de tijd om hun volgende avondmaal door te geven.
|
Verwijderd
|
Okay, even nadenken nu. Het stond 6-6-3 (Dobermann, Lychee Leto, Queasy). Dat moet dus echt betekenen dat het uiteindelijk 4-4-4 is geworden. 2 valse stemmen onder Dobermann, 2 valse stemmen onder Lychee.
En dan denk ik dat arPos ook een slechte functie heeft, want ik ben het niet. Edit: De mensen onder Queasy zijn wat mij betreft nu vrijgesproken van wolf/verrader-zijn. Geliefden zou wel kunnen natuurlijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Opmerkelijk. Er staan dus waarschijnlijk valse stemmen onder Lychee Leto. Het lijkt me behoorlijk waarschijnlijk dat daar nog een extra wolf in dat lijstje is gaan staan om zichzelf in te dekken, SweetSmile is dan een goede kandidaat. Een andere mogelijkheid is dat beide geliefden op Queasy hebben gestemd en iets anders hebben gemeld. Maar goed, aangenomen dat het gelijkspel was tussen Queasy en Lychee Leto (al is het mogelijk dat Dobermann ook evenveel stemmen heeft gekregen of dat het gelijkspel tussen Dobermann en Queasy was) lijkt het me sowieso beter om eerst Lychee Leto op te hangen.
Edit: oh wacht, Dobermann en Lychee Leto hadden beide 6 in het lijstje. Hmm. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
De stem van Queasy was echt. Dus dan zou 1 van de 5 onder Dobermann wolf moeten zijn. Uit mijn tabel blijkt, dat twee van hen (en geen onder het Lychee-rijtje) ook op Schrödinger stemden, de vorige ronde. Te weten: Little Phoebe en VeGs. Gezien het aandeel van VeGs in al het geswitch, wordt zij mijn volgende stem.
![]() Maar, waarom dan niet voor één van de andere twee gaan, om die andere twee rijtjes niet verdacht te maken? Misschien omdat een van de twee, Dobermann of Lychee, wolf is en een van hen dus de enige andere optie was. Wat zou betekenen dat onder de andere persoon twee wolven staan en onder deze één. En dan nog één buiten deze twee lijstjes. Lychee zou dan de tweede wolf onder rijtje Dobermann kunnen zijn. Van Dobermann zijn stem is niks bekend helaas. Ik hoop dat de tovenaar zn werk doet. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zie eigenlijk niet echt in waarom de geliefden zouden gaan lopen fucken? Tenzij Lychee of Dobermann onderdeel is van de geliefden en er dus zo gestemd is dat 1 van die twee er koste wat het kost in moest blijven.
Edit: of misschien wel allebei. Nou ja dit sterkt me alleen maar in het idee om op 1 van hun te gaan stemmen overmorgen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Toen er zo zo gewisseld werd naar Dobermann, had ik sterk het gevoel dat Lychee beschermd werd. Maar nu Queasy eruit is, vertrouw ik Dobermann ook niet meer. Ik krijg mijn gedachten nu niet op een rijtje omdat ik geen seconde bezig ben geweest met Queasy, maar de mensen in haar lijstje lijken me niet verdacht. Ik ben nu vooral bezig met Lychee en Dobermann. Maar na een lange dag, lijkt het me handig eerst nog eens alle switchers te bekijken en wie er nu mee begon. VeGs vertrouw ik iig ook niet, maar tegelijkertijd is dat gewissel zó vreemd, dat ik echt niet weet wat ik er mee moet. Nou ja, slapen en morgen weer proberen de chaos te begrijpen
![]() |
![]() |
|
Godver wat een streek van degene die dit gedaan heeft
![]() Ik heb geen idee wat er gebeurd zou kunnen zijn met de stemmen. Maar wat mij opvalt is dat Syroi en arPos allebei op een los iemand gestemd hebben. Hebben ze dit gedaan zodat hun eventuele switch niet te zien zou zijn in de stemlijstjes? Misschien is één van hen wel verrader, of geliefde?
||
Verwijderd
|
Ik heb even geteld. Het is zelfs mogelijk dat het 3-3-3 is geworden. Wat nu als de verrader ook geliefde is? Dan zouden ze precies weten waar de wolven staan en dan allebei snel op iemand stemmen die helemaal geen stemmen heeft. Zo hebben ze lekker alle wolven te kakken gezet.
Maar stiekem lijkt dit me nogal onwaarschijnlijk. 4-4-4 is de meest logische uitkomst. Hmm en dan de verdachten. De mensen in het Queasy lijstje zijn voor mij helemaal vrijgesproken van wolf/verrader/evilziener. Die drie stemmen moeten gewoon echt zijn want het is onmogelijk dat het 2-2-2 is geworden. Van het Lychee Leto lijstje vind ik Onait Sirch en SweetSmile verdacht. Nu snap ik dat dit vreemd lijkt omdat Onait net SweetSmile ook heeft genoemd, but you never know. Kan heel makkelijker reverse psychology zijn. Van het Dobermann rijtje is sowieso Lychee verdacht, maar ik heb eigenlijk geen idee wie dan de tweede valse stem zou moeten zijn. VeGs.. Tja, ik kan niet echt hoogte krijgen van haar dit spel. Little Phoebe is een beetje stil, maar echt verdacht.. ik weet het niet. Ik krijg wel een raar gevoel bij .sann, maar ook dat kan ik niet echt onderbouwen. En verder vind ik arPos verdacht omdat hij buiten de lijstjes staat en ik van mezelf weet dat ik niet slecht ben. Oh en dit vind ik altijd zo vreemd: Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het feit dat de wolven voor Queasy kiezen als opgehangene, betekent volgens mij echt dat of Lychee, of Dobermann, of allebei wolf is.
1] Een weerwolf (Lychee of Dobermann) is hier dus beschermd. A) Als Dobermann wolf is, is het verwachte aantal wolven onder Lychee iets kleiner dan bij B (want Dobermann valt dan af). B) Als Lychee wolf is, is het verwachte aantal wolven onder Dobermann iets groter dan bij A (want Lychee telt dan zelf al als één). 2] De kans dat onder Dobermann de meeste wolven staan, is dus groter. Hierdoor vallen meer stemmen weg. Hierdoor is de kans dat Dobermann onderdeel van het gelijkspel was, kleiner. 3] De kans dat het gelijkspel tussen Lychee en Queasy ging, is dus groter. Dan is er voor Queasy gekozen om lychee te beschermen (en de stemmers onder Dobermann). Naast Lychee zou er een andere wolf onder Dobermann staan (1/4). A) Little Phoebe en VeGs stonden in ronde 1 al eerder onder het verdachte lijstje. B) Vegs heeft deze ronde Lychee geholpen door haar geswitch. 5] Meest verdachte als tweede wolf is dus VeGs. Tot dusver mijn theorieën. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Maar als ik het goed begrijp, ben ik verdacht omdat ik: a) in hangronde 1 op roep om niet als een idioot mee te schapen op Napoleonzuurtje. Gevolg: nuttig lijstje. b) in hangronde 2 op roep om niet als een idioot te schapen op Lychee en in plaats van daarvan stem op iemand die ik verdacht vind. c) Vervolgens wissel naar iemand die ik nog verdachter vind, als er toch meer mensen blijken te zijn die op hem mee gaan en mijn stem dus niet nutteloos blijkt. Opnieuw gevolg: nuttiger lijstje d) Geel bescherm tegen de standaard verdachtmakingen die horen bij geswitch, en goh, gezien dit lijstje is hij vrij zeker geen wolf. e) omdat ik geliefde ben met Queasy. Ooh nee, wacht, dat blijk ik niet te zijn. Iedereen die mij serieus verdenkt, is niet lekker in zijn hoofd, of wolf. Citaat:
Ik stuur niet aan op gelijkspel. Ik stuur aan op niet te grote verschillen in de stemlijstjes. Zie eerste hangronde waar ik letterlijk zeg dat het verschil niet groter dan twee moet zijn in het spel, maar dat een verschil van twee net kan, omdat de kans op gelijkspel dan nog redelijk klein is. Vervolgens een pracht van een theorie bedenken, waarbij je aangeeft dat je er zeker van bent dat Lychee of Dobermann wolf is. Kans fifty-fifty. En wat doe je; je stemt op mij. Right. Typische wolven- of verradersmove: wel een wolf (Dobermann imo) verdacht noemen, maar vervolgens lekker stemmen op degene die deze wolf verdacht maakt. Citaat:
Blijkbaar werk ik op je zenuwen... Dat is een klassieke verraderstactiek. ![]() Wat mij betreft is Soija leerling-verrader, en Dobermann nog steeds wolf. Stemlijstjes bekijk ik morgen nog wel. |
![]() |
|
Wat Soija komt met een theorie?
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor iedereen geldt dat men of helpt of tegenwerkt. Zinloze kreet aldus. Je laatste zin is onjuist. @ VeGs, jij ontvangt mijn reactie nog. ![]() |
![]() |
||||||||||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Kortom: stel je niet aan. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik snap niet waarom bepaalde mensen niet normaal begrijpend lezen kunnen. En ik snap niet waarom bepaalde mensen zoveel ergens omheen moeten 'lullen'. Feiten en stellingen zijn simpel en kort; nergens voor nodig allerlei irrelevante feiten en - meestal - verzinsels erbij te betrekken. Vanaf nu reageer ik niet meer op dit soort posts. Het kost mij te veel energie om op elke domme uitspraak in te gaan. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Behalve dat het niet grappig is, natuurlijk. Want o.a. door deze post vraag ik me af of je wel plezier hebt in het wwspel.
|
Nu ik erover nadenk is het voor de wolven heel vreemd om voor Queasy te gaan. Door LL op te eten zouden ze, als ze onder dat rijtje stonden zich veel beter beschermen. Of ze gaan gewoon voor een mindfuckeet. Nu ik er nog eens over nadenk is dat rijtje sowieso voor geen cent te vertrouwen door de wolven + verrader + geliefden die wel eens voor een vertekend beeld zouden kunnen zorgen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Er van uitgaand dat het 4-4-4 is natuurlijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En eigenlijk is het object niet van belang, omdat alle partijen in dit spel zowel een partij helpen als een partij tegenwerken. Ook geen raketwetenschap. ![]() Ik snap niet, waarom jij dit niet snapt. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 84 deel 2 Verwijderd | 500 | 10-04-2011 22:55 |