Ik heb nu iets meer dan 2 jaar Simpel.
Heb het al bijna zolang als het bestaat (voor zover ik weet), hoef maar 2,50 per maand te betalen voor 60 minuten bellen én 60 SMS.
Dat heb ik 2 jaar lang met het netwerk van KPN gehad. Netwerk van KPN werkt perfect, slechts een paar keer storing gehad, niets op aan te merken.
Sinds ongeveer januari is dit echter overgegaan op T-Mobile. Vergeleken met KPN is dat ronduit bagger. Als ik mijn telefoon (HTC Hero) uit mijn broekzak haal, geeft hij op school vaak eerst 'Geen verbinding. Alleen alarmnummers' aan. Na enkele seconden heeft hij dan opeens volop bereik. Soms heeft hij vrij lang (tot enkele uren achter elkaar) gewoon geen bereik meer. Zodra ik dan 3G aanzet, heeft hij voor het bellen en SMSen opeens wel weer maximaal bereik. Ook als ik het daarna weer uit zet. Kortom: het buggt als een gek.
Gelukkig heb ik van Simpel wel als troost een half jaar gratis 500 MB/maand internet gekregen (t.w.v. 10 euro per maand). Als ze me dat niet hadden gegeven was ik al lang weg geweest!
Ik raad je echt een provider aan die gebruik maakt van het KPN netwerk. Dat heb ik in het verleden 2 jaar van Tele 2 gehad, ging perfect. Weet alleen niet of dat nog steeds zo is...
|