| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jongens, allemaal even klikken! Wat een mooie stem zeg <3!
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Waarom hebben jullie puckababy dan afgeschaft?
![]() Oh, nav het gesprek over zwervers: gisteren geniaal gesprek gehad met 2 gekken. Man en ik stonden te praten bij de tramhalte. Gek 1: oh, wat mooi, jonge liefde! Wacht maar jongens, als jullie later kinderen hebben dan kijken jullie niet meer zo lief naar elkaar. Man & ik: ... Gek 1: willen jullie later kinderen? Wij: we hébben al kinderen, 2 maar liefst. Gek 1: oh, dan laat ik jullie weer met rust Nou ja, dat deed hij ook. Paar minuten later komt er een ándere gek naar ons toe en zegt: jullie zijn echt zo leuk samen, dat zie je niet vaak meer. Wij: nou, bedankt. Hij: mag ik nog iets zeggen? Wij: eh... ja, natuurlijk Hij: Kriekoet! Gek 1: Hee joh, laat die mensen met rust! Die zijn heel gelukkig en ze hebben 2 kinderen! Gek 2: oh echt? Dan laat ik jullie met rust! Wij: (vooral die 'kriekoet', wtf echt??)Blijkbaar is het hebben van kinderen een goede manier om mensen af te poeieren!
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij zal nooit jouw fototoestel kunnen vervangen Minke! (Het is overigens dezelfde als die ik eerst had, maar dan een nieuwere versie, en een hipper kleurtje en daar zijn ook ontzettend afgrijselijke foto's mee gemaakt, dus met een beetje geluk hebben we vanaf nu dubbel zo veel vreselijke foto's!)
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarop je kan zien hoe mooi we eigenlijk zijn Ik ben al fan |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Trusten bas! |
|
|
|
|
|
Zo, terug van mijn ijsdate, wwspel bijgewerkt, nu nog een sigaretje roken en dan hopelijk beter slapen dan gister.
@Etmakas: <3 @Volkert: Al een tijdje hoor ![]() @White Trash: Als ik niet praat, is het niet goed. Als ik een hele video eromheen maak, is het niet goed. Wat willen jullie nou zm en alles. (en dat crappy accent kan ik niks aan doen ik moet op les bij Trimm)@Sann: Wat een leuk ding! Zo, en toen had ik weer op alle belangrijke dingen gereageerd
|
|
|
|
||||
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Nu echt slapen, verdorie kusje.
|
|