Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
dump...?! wat bedoel je, waterlooplein ofzo?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Dit gesprek zegt helemaal niks, omdat sommige weed de zelfde naam heeft betekent niet dat ie in heel NL even sterk is...
Je kan wel leuk namen gaan noemen en de ander dan zeggen dat ie slecht is maarja dat kan je alleen maar zeggen als je naar de zelfde coffeshop gaat, een beter gesprek is welk coffeeshop goeie wiet heeft, want dan praten we pas ergens over. In a'dam kan je de beste wiet halen bij Katsu (albert kuip markt) en de beste hasj is bij de dampkring. Dit heb ik meerderemalen in bladen gezien en ik moet ook zeggen dat Katsu best wel goeie wiet heeft, dampkring (zijstraat van heiligeweg en dat is weer een zijstraat van kalverstraat) heb ik weleens wat wiet gekocht maar de hasj vond ik maar een beetje overdreven duur... (ik geloof dat de beste 1 gram voor 45,- ofzo). De sterkste wiet die ik ooit heb gerookt was bubblegum uit delft, niet in coffeeshop te verkoop, maar die topjes waren gewoon stenen en als je ze openmaakte waren ze van binnen ook helemaal wit, gestoord sterk... 35% thc percentage, dat is dus nog zelfs meer dan sommige hasj.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Dump de playlist mmuddy | 83 | 17-06-2004 00:06 | |
Drugs & Alcohol |
Gevraagt goede tips om trekmomenten te overwinnen SonOfSinterklaz | 25 | 05-03-2004 07:08 | |
Lichaam & Gezondheid |
blowe jullie weleens? tomassonmeid | 179 | 13-07-2003 19:07 | |
Lifestyle |
voor alle sXe mensen Verwijderd | 135 | 27-04-2002 18:35 | |
Drugs & Alcohol |
ervaringen: Coke en zieke drugscombi´s (alleen menesn met ervaring) K | 4 | 10-04-2002 20:02 |