Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2011, 15:31
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
nee help nou even heel serieus!

Denken jullie nog weleens per ongeluk aan een ex? Is dat erg? Ik heb nog nooit een ex gehad en ik kan er niet mee omgaan! Waarom vergeet je zo iemand niet gewoon na een maand!
Advertentie
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Dan moet je niet de smilies vergeten bij te typen.
Ga ik meteen doen voor je

@ sann: mja, ik vond dat ik nu eindelijk eens moest leren. Zit hier al 10 jaar inmiddels
snoopy
snoopy is offline
@ fizzle: het is sowieso geen vreemdgaan vind ik. En het hangt ook nogal af van de manier waarop. Ik denk wel eens aan m'n ex, maar ik denk nooit 'had ik hem nog maar'
Oud 31-03-2011, 15:32
Verwijderd
Citaat:
nee help nou even heel serieus!

Denken jullie nog weleens per ongeluk aan een ex? Is dat erg? Ik heb nog nooit een ex gehad en ik kan er niet mee omgaan! Waarom vergeet je zo iemand niet gewoon na een maand!
Natuurlijk is dat niet erg. Iedereen denkt aan z'n ex. Ik denk ook nog wel eens aan m'n ex van 7 jaar geleden, gewoon omdat ie toen heel belangrijk was (en in je leven dus belangrijk is geweest). Ik denk ook nog wel eens aan vrienden van 10 jaar geleden. Dat is gewoon normaal.
Oud 31-03-2011, 15:33
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat denk ik ook niet, van had ik hem nog maar. Maar ik heb het gevoel dat ik helemaal niet aan hem zou moeten moeten denken tenzij ik er zelf voor kies. Ik wil hem helemaal niet terug. Ookal zijn sommige herinneringen aan hem best fijn. En ik ben heel blij met mijn vriendje. Maar ik heb het ook opeens, sinds ik in mijn nieuwe kamer zit.
Verwijderd
En aan je ex denken is natuurlijk al helemaal geen vreemdgaan Dat zou echt te bizar voor woorden zijn. Als je 'm niet terug wilt en duizendblij bent met je vriendje is alles helemaal prima
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Natuurlijk is dat niet erg. Iedereen denkt aan z'n ex. Ik denk ook nog wel eens aan m'n ex van 7 jaar geleden, gewoon omdat ie toen heel belangrijk was (en in je leven dus belangrijk is geweest). Ik denk ook nog wel eens aan vrienden van 10 jaar geleden. Dat is gewoon normaal.
Citaat:
En aan je ex denken is natuurlijk al helemaal geen vreemdgaan Dat zou echt te bizar voor woorden zijn. Als je 'm niet terug wilt en duizendblij bent met je vriendje is alles helemaal prima

dankje
dat stelt wel gerust.

Ik denk dat ik gewoon een beetje gedogmatiseerd ben door de kerk.
Verwijderd
Citaat:
bijna, ik heb nog geen lampen. Dus ik ga gewoon vroeg naar bed en ik sta met zonsopgang weer op. En ik heb ook nog geen kledingkast. En mijn badkamerkastje hangt nog niet. Dus die spullen en alles wat erin moet ligt nog op de grond. Ik wil het graag huiselijk en af hebben voordat ik naar mijn vriend mag en zeker voor mijn vriend bij me komt.
Maar is onwillekeurig aan je ex denken vreemdgaan?
Ok ok. Nou, ik had dat dus ook, totdat ik voldoende meubels/lampen had. Heb nog steeds weinig, en gene decoratie. Alleen een boeddha nog . Mn klok nog niet opgehangen enzo. ;x
Ow, op liefdesgebied ben ik geen expert. Maar tsja, gedachtes kunnen geen kwaad. En ja, gene idee wat eraan te doen. Mss zelfde oorzaak => gebrek ana huiselijkheid => minder goed sfeertje => minder goede bui/gedachtes.
Verwijderd
Citaat:
Dat denk ik ook niet, van had ik hem nog maar. Maar ik heb het gevoel dat ik helemaal niet aan hem zou moeten moeten denken tenzij ik er zelf voor kies. Ik wil hem helemaal niet terug. Ookal zijn sommige herinneringen aan hem best fijn. En ik ben heel blij met mijn vriendje. Maar ik heb het ook opeens, sinds ik in mijn nieuwe kamer zit.
Het is eerder raar dat je zolang niet aan 'm hebt gedacht. Maak je niet druk, hoort gewoon bij het leven.
Oud 31-03-2011, 15:34
snoopy
snoopy is offline
Hee zeg... Bedank mij dan ook
Oud 31-03-2011, 15:35
Verwijderd
Citaat:
Ik ben gewoon veel geruststellender dan jij
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
dankjewel lieve Snoopy!
Jij bent nou helemaal gelukkig getrouwd en alles toch? Terwijl je wel een ex hebt?
Verwijderd
Citaat:
pssssssssst er moet achter staan, EN LEKKER DAT JE WAS! Ik betaal je toch niet voor niets.
Sorry, lekker ding.
Verwijderd
Citaat:
dankjewel lieve Snoopy!
Jij bent nou helemaal gelukkig getrouwd en alles toch? Terwijl je wel een ex hebt?
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ok ok. Nou, ik had dat dus ook, totdat ik voldoende meubels/lampen had. Heb nog steeds weinig, en gene decoratie. Alleen een boeddha nog . Mn klok nog niet opgehangen enzo. ;x
Ow, op liefdesgebied ben ik geen expert. Maar tsja, gedachtes kunnen geen kwaad. En ja, gene idee wat eraan te doen. Mss zelfde oorzaak => gebrek ana huiselijkheid => minder goed sfeertje => minder goede bui/gedachtes.
mja misschien wel inderdaad. Dat als mijn kamer af is, dat ik me dan ook weer meer af voel. En misschien denk ik wel vaker aan mijn ex, zomaar, maar maak ik me er dan gewoon geen zorgen om.
Oud 31-03-2011, 15:36
Verwijderd
Citaat:
In dit geval wel waar.
Oud 31-03-2011, 15:36
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Heus niet!

Citaat:
dankjewel lieve Snoopy!
Ja, ondanks meneer ex ben ik gelukkig getrouwd 'en alles'
Ik heb zelfs meerdere exen
Oud 31-03-2011, 15:37
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
In dit geval wel waar.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Heus niet!

Jeetje!
Maar heeft jouw man ook een ex?
Want mijn vriend heeft dat niet. En ik denk dat ik me daarom ook schuldig voel.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
ahw kusje
Verwijderd
Citaat:
Heus niet!

En dan toch gelukkig getrouwd?! FUCKING UNBELIEVABLE!
Oud 31-03-2011, 15:39
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Jeetje!
Jup, man heeft ook ex(en). Eéntje inmiddels ook gelukkig getrouwd en met baby.
We hebben allebei samengewoond voordat we een relatie kregen.
Mijn ex had trouwens géén serieuze ex, maar vond het ook niet erg als ik nog aan míjn ex dacht.
Maar heeft hij geen mensen uit het verleden waar hij nog wel eens aan denkt? Of sowieso 'het verleden'?
Oud 31-03-2011, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Ik hoor liever "nee natuurlijk is het niet raar!!!!" dan "nou, vreemdgaan is het iig niet en ik denk nooit "had ik hem maar"".
Oud 31-03-2011, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Jeetje!
Fizzle doe eens normaal. Bijna iedereen heeft exen, dat jouw vriendje dat niet heeft is eerder uitzondering. Ga je alsjeblieft niet schuldig voelen omdat je exen hebt, want dat slaat nergens op. Wees gewoon blij dat je een leuke tijd had met je ex, denk er af en toe met een glimlachje aan terug en wees vooral blij dat je nu een nóg leuker vriendje hebt.
Oud 31-03-2011, 15:40
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ik hoor liever "nee natuurlijk is het niet raar!!!!" dan "nou, vreemdgaan is het iig niet en ik denk nooit "had ik hem maar"".
Maar ik dacht dat haar vriendje aan zíjn ex dacht
Oud 31-03-2011, 15:41
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dankjulliewel
Ik heb het een beetje moeilijk met, hoe leven werkt, in het algemeen,.
Oud 31-03-2011, 15:41
Verwijderd
Oud 31-03-2011, 15:43
Verwijderd
Ik ben zelfs gelukkig getrouwd en alles en denk soms ineens aan andere mannen Dat doet niets af aan het feit dat ik gelukkig getrouwd ben en het is ook absoluut geen vreemdgaan, maar het is wel irritant Aan een ex denken vind ik dan nog minder erg, eigenlijk.
Oud 31-03-2011, 15:44
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Maar met die andere mannen heb je niets gedaan dat je alleen met je vriend zou moeten doen, toch? Zegmaar, liefdesgevoelens voor hebben, en fantaseren over later trouwen.
Oud 31-03-2011, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Maar met die andere mannen heb je niets gedaan dat je alleen met je vriend zou moeten doen, toch? Zegmaar, liefdesgevoelens voor hebben, en fantaseren over later trouwen.
Je hebt die gevoelens toch nu ook alleen voor hem? Dat je die vroeger ook voor iemand anders hebt gehad doet daar niks aan af.
Oud 31-03-2011, 15:48
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Je hebt die gevoelens toch nu ook alleen voor hem? Dat je die vroeger ook voor iemand anders hebt gehad doet daar niks aan af.
Ja is ook. Maar.
Nee eigenlijk heb ik geen tegenargumenten. En weet ik best dat ik het mezelf heel moeilijk maak.
Verwijderd
Citaat:
Maar het is logisch dat je die gevoelens voor een ex hebt gehad en dat je dingen met hem hebt gedaan, want het is een ex. Daar af en toe aan terugdenken is heel normaal, want het is niet niks om die gevoelens te hebben gehad en verwachten dat ze ineens weg zijn (of uberhaupt ooit helemaal wel zullen zijn) is onrealistisch.
Lorelei
Lorelei is offline
Je mag best af en toe aan je ex denken..

Momenten waarop het beter is van niet:
Tijdens de seks
Terwijl je het ja-woord uitspreekt
Oud 31-03-2011, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Ja is ook. Maar.
Nee eigenlijk heb ik geen tegenargumenten. En weet ik best dat ik het mezelf heel moeilijk maak.
Je maakt het jezelf inderdaad veel te moeilijk Mee ophouden. NU. Dit komt niet eens in de buurt van wat niet door de beugel kan.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Maar het is logisch dat je die gevoelens voor een ex hebt gehad en dat je dingen met hem hebt gedaan, want het is een ex. Daar af en toe aan terugdenken is heel normaal, want het is niet niks om die gevoelens te hebben gehad en verwachten dat ze ineens weg zijn (of uberhaupt ooit helemaal wel zullen zijn) is onrealistisch.
Dat zelfs de gevoelens niet weggaan?
Maar het is al bijna een jaar uit he!
Verwijderd
Citaat:

Tijdens de seks
Hahahaha vooral dat laatste inderdaad . Oei, dit is nu zoiets wat vast in mijn hoofd gaat zitten en mocht ik ooit besluiten toch te gaan trouwen dan ga ik dan nu ongetwijfeld aan mijn ex denken
Oud 31-03-2011, 15:50
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

Tijdens de seks
check

Citaat:
Je maakt het jezelf inderdaad veel te moeilijk Mee ophouden. NU. Dit komt niet eens in de buurt van wat niet door de beugel kan.
ja mevrouw Sann
Verwijderd
Ik snap trouwens wel dat het lastig is om daaraan terug te denken, maar het is echt heel normaal om daar soms aan te denken en het betekent echt niet dat je je ex terug wil of dat je niet gelukkig kan zijn met je huidige vriend, het betekent gewoon dat je een fijne tijd hebt gehad met je ex. Dat is niets om je schuldig over te voelen.
Verwijderd
Citaat:
Je hebt die gevoelens toch helemaal niet meer! Je denkt alleen af en toe aan 'm en dat het leuk was. Beter dat dan dat je diepe haatgevoelens hebt tegen iemand op wie je ooit gek was
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Hahahaha vooral dat laatste inderdaad . Oei, dit is nu zoiets wat vast in mijn hoofd gaat zitten en mocht ik ooit besluiten toch te gaan trouwen dan ga ik dan nu ongetwijfeld aan mijn ex denken
ja echt he!
'neemt u deze man tot uw wettige echtgenoot?'
'wat moest ik ookalweer niet doen nu..? Ohja aan mijn ex denken. Hihi, stel je voor dat ik hier met mijn ex zou staan! Sorry wat was de vraag?'
Oud 31-03-2011, 15:51
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:

Ik weet niet of ik dat laatste erger vind dan tijdens de seks hoor..
Oud 31-03-2011, 15:51
Verwijderd
Citaat:
ja echt he!
'neemt u deze man tot uw wettige echtgenoot?'
'wat moest ik ookalweer niet doen nu..? Ohja aan mijn ex denken. Hihi, stel je voor dat ik hier met mijn ex zou staan! Sorry wat was de vraag?'
En bedankt Lorelei, voor het verpesten van mijn toekomstige huwelijk
Oud 31-03-2011, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Een jaar is niet zo lang als het een fijne tijd was, die gevoelens zullen vast minder worden door de tijd heen, maar grote kans dat je als je over 20 jaar weer een foto van je ex ziet, je weer kriebels krijgt. Volledig normaal.
Oud 31-03-2011, 15:52
Verwijderd
Citaat:

Nou ja, dan zit er ook duidelijk iets niet goed. Maar als je tijdens het ja woord denkt "stond ik hier nu maar met .." dan is je hele huwelijke gebaseerd op een leugen. Dat is nog net iets erger imo.
Oud 31-03-2011, 15:53
Lorelei
Lorelei is offline
Graag gedaan hoor schat

Oh en fizzle: mijn ervaring is dat ik vooral aan m'n ex denk door een associatie. Het is nooit zo dat ik op de bank ga zitten met een kopje thee en denk "ha, nu ga ik eens even aan mijn ex denken!". Maar meer dat ik iets zie en denk "oh ja, daar ben ik toen met hem geweest" oid. Dat zou ik zelfs niet kunnen stoppen al zou ik het willen (wat ik best wilde overigens toen het net uit was.. nu gebeurt het gewoon niet zo heel vaak meer).
Oud 31-03-2011, 15:54
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

hangt er ook vanaf hoe he. Er is een verschil tussen 'hee haha dat geluidje maakte mijn ex ook weleens, dat was grappig' en hem expres voor je zien omdat je anders minder geniet.

Citaat:
En bedankt Lorelei, voor het verpesten van mijn toekomstige huwelijk

Citaat:
Een jaar is niet zo lang als het een fijne tijd was, die gevoelens zullen vast minder worden door de tijd heen, maar grote kans dat je als je over 20 jaar weer een foto van je ex ziet, je weer kriebels krijgt. Volledig normaal.
echt!? Maar dat kan toch echt niet?
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Nou ja, dan zit er ook duidelijk iets niet goed. Maar als je tijdens het ja woord denkt "stond ik hier nu maar met .." dan is je hele huwelijke gebaseerd op een leugen. Dat is nog net iets erger imo.
Nou ja, ik zei ook niet dat dát de gedachte moest zijn.. het kan ook zijn "was X hier nou maar om me te feliciteren" of "goh, wat heb ik X lang niet gesproken" of zo
Verwijderd
Trouwens Fizzle, die ex waar ik het over had, van 7 jaar geleden (nou ja 5,5 jaar geleden ongeveer dat het echt over was), die kom ik nog zo'n 1 a 2x per jaar tegen (met kerst en tijdens het dorpsfeest in het dorp waar mijn ouders wonen) en dan maakt mijn hart nog steeds een sprongetje. En ik wil hem absoluut niet terug, en ik mis hem op geen enkele manier, maar dat effect blijft ie wss gewoon altijd op me hebben.
Oud 31-03-2011, 15:55
Lorelei
Lorelei is offline
Dat herken ik trouwens niet echt. Dat mijn hart nog steeds een sprongetje maakt bij exen
Oud 31-03-2011, 15:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Graag gedaan hoor schat

Oh en fizzle: mijn ervaring is dat ik vooral aan m'n ex denk door een associatie. Het is nooit zo dat ik op de bank ga zitten met een kopje thee en denk "ha, nu ga ik eens even aan mijn ex denken!". Maar meer dat ik iets zie en denk "oh ja, daar ben ik toen met hem geweest" oid. Dat zou ik zelfs niet kunnen stoppen al zou ik het willen (wat ik best wilde overigens toen het net uit was.. nu gebeurt het gewoon niet zo heel vaak meer).
Hmhm. Nouja, toen ik voor het eerst wakker werd in mijn nieuwe kamer, dacht ik de eerste seconde even dat ik naast mijn ex lag. En toen wist ik weer dat ik naast mijn vriendje lag. en ik vond het ook een best verontrustende gedachte. En het was ook niet iets wat ik wil ofzo. Misschien was het inderdaad wel gewoon een associatie, of had ik iets gedroomd wat ik nu niet meer weet.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten