Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Mss zelfs van Twitsquadron, als ik ga twitten met m'n medefans. /geek.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Network Attached Storage device. Een kastje met een hardeschijf dat direct aangesloten is op het netwerk. Je kind wint wel, want zo jong, en nu al een NAS! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
0 - 9 1 - 8 2 - 7 3 - 6 4 - 5 5 - 4 6 - 3 7 - 2 8 - 1 9 - 0 Lekker makkelijk. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kwadraten zijn ook handig om te weten, als je boven de tien komt. Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik ken alleen de tafel van 1, 2, 5, 9 en 10 uit mijn hoofd.
We hebben ze jarenlang opgedreund maar ik vond het gewoon niet interessant dus dan sla ik het niet op. Met topografie hetzelfde - ik weet wel wat de hoofdstad van de provincie van mijn vriendje is, maar ik ben niet zeker wat de hoofdstad van spanje is en alles wat ten oosten van Duitsland ligt is voor mij Azië. Als ik echter een lied instudeer wat ik leuk vind dan ken ik het uit mijn hoofd zodra ik de nootjes ongeveer kan zingen. |
![]() |
|
Volgens mij is het belangrijk om interesse in iets te hebben om het makkelijk te kunnen onthouden. Daarom vergeet je boodschappenlijstjes, maar kun je vrij nauwkeurig passages in een boek onthouden als je het oprecht interessant vindt.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Hoi,
ik zat op school in de aardrijkskunde les en midde op de kaart van de atlas ''Amsterdam'' staan, dat vond ik best vreemd dus ging ik op Google earth zoeken en het bleek een eiland te zijn midden in de oceaan. hier zijn de coördinaten: 37°49′33″S 77°33′17″E http://nl.wikipedia.org/wiki/Amsterdam_(Indische_Oceaan) best wel leuk dat er een eiland is met de naam Amsterdam ![]() |
![]() |
|
|