Citaat:
Nog zoiets absurds: in Nederland is een poosje geleden bestialiteit strafbaar geworden. Sorry hoor, maar hebben we al niet wetgeving tegen dieren leed waardoor die wet volstrekt nutteloos is? En het wrange is; broodfokkers lachen zich een deuk om diezelfde wetgeving omdat 't volstrekt niet werkt in Nederland; dierenleed door dát soort smeerlappen is al sinds mensenheugenis vaste prik hier. Maar nee hoor: laten we eens lekker een staaltje imagopolitiek toepassen zonder te kijken naar wat er nou écht aan de hand is
En je kunt mij niet wijsmaken dat Rosalyn ernstige mishandeling toepast op Black Lightning zodat 't paardje in kwestie zó geterroriseerd wordt dat-ie spontaan door de stress en pijn ejaculeert in Rosalyn's gulzige mondje (die daar duidelijk niet op berekend bleek te zijn, een horseload).
Zo en na deze rant ga ik lekker naar buiten om zorgeloos te genieten van een biertje op 'n terras 
|

Nee ik vind ook dat het moet kunnen zolang het dier een zoogdier is en sterker dan of even sterk als de mens. Dus met eenden en ganzen vind ik niet kunnen, muizen en katten ook niet, maar paarden en honden - wat zou dat! Dolfijnen en orka's - lekker belangrijk!
Inderdaad, beter maken ze de bioindustrie van de een op de andere dag illegaal, daar maak je heel wat meer beesten blij mee dan door die ene hond per drie jaar die emotionele schade oploopt door seksuele intimidatie, te beschermen.