Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2011, 21:43
Verwijderd
De liederen van Bruno Mars. braaaaaaaaagh
Advertentie
Oud 21-03-2011, 21:44
Verwijderd
Citaat:
De liederen van Bruno Mars. braaaaaaaaagh
Ik voel je pijn. Wat een bagger
Oud 21-03-2011, 22:12
Batave
Batave is offline
I'd catch a grenade for ya.. (8)
Oud 22-03-2011, 01:37
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Het oude zure wijf dat voordrong bij de AH [afbeelding]
Ze keek zo eerst afkeurend naar de rij mensen, en toen ging ze heel quasi-onopvallend verkeerd in de rij staan. Toen ging ze met de vrouw voor mij praten. "Oooooo, wat een leuk fietsmandje! Ik ga zo kijken of ze die nog hebben! En wat vervelend, he, dat je bij de servicebalie al je boodschappen eruit moet halen als ze iets verkeerd hebben gedaan bij de kassa. Beláchelijk. Ik haat dat. Maar ja, als je er thuis pas achterkomt dan ben je al helemaal de klos." En toen die eerste vrouw klaar was en het kassameisje vroeg wie er aan de beurt was ging ze opeens opratelen wat ze moest hebben. Het was ook nog eens iets heel langs en ingewikkelds, dat meisje moest helemaal mensen bellen. En daarna wilde ze ook nog een specifieke bos bloemen, die het kassameisje dan speciaal moest gaan zoeken. En toen het allemaal eindelijk geregeld was zei het kassameisje nog 'bedankt voor het wachten' tegen die vrouw Zout op de wonden. Ik heb haar lekker de hele tijd heel vuil en minachtend aangekeken en ik hoop dat ze vandaag nog sterft aan de gevolgen van haar zure kut. Of aan, weet ik veel, osteoporose.
Oud 22-03-2011, 11:19
Verwijderd
Mijn broer die de autist loopt uit te hangen en helemaal panisch loopt te doen omdat ik iets van zolder moest pakken en dan dingen zou verplaatsen. Nu is ie boven aan het checken of alles weer exact zo staat als voordat ik kwam.
Oke, hij kan er ook niks aan doen hoor, maar af en toe vind ik het zó irritant.
Oud 22-03-2011, 11:19
Verwijderd
Dat ik niet van klas 11 naar klas 6 kan. Dan ben ik dus eigenlijk twee keer in mijn schooltijd blijven zitten tegen de tijd dat ik mijn eindexamen heb.
Oud 22-03-2011, 14:27
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
De collega die me vandaag stond af te blaffen. Had moeite om me in te houden, maar heb hem in mijn hoofd helemaal de tering gescholden. Vond mezelf toch wel stoer dat ik er niet op in ging, want ik en mijn grote mond
Oud 23-03-2011, 22:11
Verwijderd
Mensen die dingen zeggen als "kanker is een keuze" en "je moet wel openstaan voor alternatieve geneeswijzes"
Ik roep het liefst heel hard sukkel naar ze.
Oud 23-03-2011, 22:13
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Mensen die dingen zeggen als "kanker is een keuze" en "je moet wel openstaan voor alternatieve geneeswijzes"
Wie zegt zoiets nou?
Oud 23-03-2011, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Wie zegt zoiets nou?
http://www.bbrussen.nl/2007/08/14/he...nelissen-heet/
Oud 23-03-2011, 23:21
Batave
Batave is offline
Citaat:
Jezus.
Oud 24-03-2011, 08:47
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ja, en mijn all time favorite: Als je maar genoeg hoopt, dan kun je alles genezen!
Oud 24-03-2011, 11:46
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Kanker komt je niet aanwaaien, zeg ik altijd maar.
Oud 24-03-2011, 16:59
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Kanker komt je niet aanwaaien, zeg ik altijd maar.
Ook niet als je door een radioactieve wolk loopt?
Oud 27-03-2011, 13:25
Em.
Em. is offline
Citaat:
Als ze geen gelijk hebben komt een x aantal zichzelf vanzelf wel weer tegen! En dat is dan stiekem wel weer een beetje leedvermaak enzo. Kun je zeggen "jeetje, idioot, kun je voor kanker kiezen, kies je ervoor!"

En ik kan de puist op mijn, hoe heet dat, gebied tussen sleutelbeen en tiet, niet waarderen. Hij is van het nare 'wel stom, (nog) niet uit te knijpen' soort.
Oud 28-03-2011, 01:57
Verwijderd
Het dodental in Japan is nu opgelopen tot 10.668. Ruim 16.500 mensen worden ruim twee weken na de aardbeving nog vermist.

oh damn. zoveel..
Oud 29-03-2011, 12:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Studeren met dir mooie weer
Oud 29-03-2011, 12:53
snoopy
snoopy is offline
Ziek zijn en een ziek kind thuis hebben tegelijkertijd
Oud 29-03-2011, 13:37
Batave
Batave is offline
Mijn accu is bijna leeg dus ik moet uit bed opstaan :/
Oud 29-03-2011, 16:09
Verwijderd
Dat ik nog maar dertig cent heb. Daar heb ik toch niks aan, dus ik zal het maar aan een arme zwerver geven of zo.
Oud 29-03-2011, 16:12
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Dat ik nog maar dertig cent heb. Daar heb ik toch niks aan, dus ik zal het maar aan een arme zwerver geven of zo.
Zo word je nooit rijk natuurlijk. Sparen moet je

(hoewel ik eigenlijk vind dat iedereen geld aan arme mensen moet geven!)
Oud 29-03-2011, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Zo word je nooit rijk natuurlijk. Sparen moet je

(hoewel ik eigenlijk vind dat iedereen geld aan arme mensen moet geven!)
Ja, ach, misschien legt die dertig cent wel het begin van een fortuin voor die arme zwerver, wie weet! En ik houd niet zo erg van geld sparen.
Oud 29-03-2011, 18:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik trek het allemaal eventjes niet meer. Zo druk, stress, en groepsgenootjes die honderd keer verder zijn en hun hoofdstuk helemaal anders hebben opgebouwd dan ik heb gedaan. En zaterdag gaat m'n moeder met opa en oma en tante naar Ameland en vroeg of ik mee wilde, maar ik denk niet dat ik tijd heb. Bovendien kost zo'n dag heen-en-weer zoveel energie dat ik bang ben dat ik dan zondag ook niks meer kan doen. En ik ben gewoon zóó moe ik wil niet meer.
Oud 30-03-2011, 13:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nooooo externe geheugen heeft het begeven en ik heb - domme loser die ik soms ben - geen back-up gemaakt ALLES weg. Godver .
Oud 31-03-2011, 21:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Justin Bieber is OVERAL ik word ontzettend depressief van zijn hoofd.
Oud 01-04-2011, 06:18
Verwijderd
Had je het nog niet door? Hij is al minstens een jaar overal.
Oud 01-04-2011, 09:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
china's opmars. Ik vind het doodeng. Worden wij nu een derdewereldland? Komt er nou weer oorlog? Ik vind dit niet leuk
Oud 01-04-2011, 13:41
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
china's opmars. Ik vind het doodeng. Worden wij nu een derdewereldland? Komt er nou weer oorlog? Ik vind dit niet leuk
We worden alleen een derdewereldland als je de definitie van derdewereldland verandert. Of we moeten ook opeens met zn 16 miljoenen in golfplatenhutjes in de modder gaan wonen..
Oud 01-04-2011, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Neh, eerst is Amerika aan de beurt
Oud 01-04-2011, 14:31
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Had je het nog niet door? Hij is al minstens een jaar overal.
Ik weet het, maar het loopt nu uit de hand. Metro vergeleek zijn fans met Tokio Hotel fans ik word niet graag vergeleken met JB fans, tyvm.

OT:
Regen! En kut, met moeite 20 uur volgemaakt vandaag, moet ik tóch morgen nog werken
Maar ja. Schoenen.
Oud 01-04-2011, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Ik weet het, maar het loopt nu uit de hand. Metro vergeleek zijn fans met Tokio Hotel fans ik word niet graag vergeleken met JB fans, tyvm.
Oud 01-04-2011, 14:44
Verwijderd
zo moe
Oud 01-04-2011, 16:02
Verwijderd
Citaat:

OT:
Regen! En kut, met moeite 20 uur volgemaakt vandaag, moet ik tóch morgen nog werken
Maar ja. Schoenen.
En het liep niet uit de hand toen hij werd besprongen, of toen fans aan zijn auto gingen hangen?
Oud 01-04-2011, 16:17
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wat er met hem gebeurt, boeit me geen fuck dat ik vergeleken word met een fan van hem, vind ik veel erger.
Oud 01-04-2011, 16:18
Verwijderd
dat mijn mobiel uit zichzelf opnieuw opstartte en ik sindsdien niet normaal meer vanaf mun qwerty toetsenbordje kan typen. ook de hoofdletters lukken niet meer, want de tekens zijn veranderd... er komt wat in mijn beeld ?en de knop van hoofdletter geeft ineens een menu. grrrr
Oud 04-04-2011, 23:00
Verwijderd
Winkelmedewerkers die het fatsoen niet kunnen opbrengen om even bedankt en/of tot ziens tegen de klant zeggen.
Volgende keer ga ik daar echt iets van zeggen.
Oud 04-04-2011, 23:04
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Weke winkel?
Oud 04-04-2011, 23:08
Verwijderd
Ik erger me het meest in de AH (vooral de grote op de grote markt). Maar daarnet weer in een coffeeshop. Ik kan daar zo slecht tegen he, ik kom m'n geld daar brengen, een beetje dankbaarheid zou wel op zijn plaats zijn.
Oud 04-04-2011, 23:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Bij de AH zeggen ze wel altijd doei en bedankt, maar ik zeg dan ook altijd werkze oid.
Coffeeshop moet je niet teveel van verwachten, maar daar zei ik ook altijd doei en bedankt
Oud 05-04-2011, 01:45
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik kom er net achter dat ik perongeluk een typfout heb gemaakt in het factuurnummer dat ik afgelopen jaar naar een klant heb verstuurd Nu zijn de facturen in mijn administratie niet meer opeenvolgend, en dat kan mogelijk gezeik opleveren met de Belastingdienst... Geen hele grote ramp, maar wel knullig. En hoe heb ik deze fout over het hoofd kunnen zien?!
Oud 05-04-2011, 11:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Winkelmedewerkers die het fatsoen niet kunnen opbrengen om even bedankt en/of tot ziens tegen de klant zeggen.
Volgende keer ga ik daar echt iets van zeggen.
Ik stoor me daar ook altijd enorm aan. En van die kassadames die met elkaar blijven kletsen als ik aan de kassa sta en niet eens hallo zeggen.
Oud 05-04-2011, 11:29
Verwijderd
komt me bekent voor
Oud 05-04-2011, 12:11
Verwijderd
die 1 voor bio alles was fout geteld alleen omdat ik niet 'letterlijk" de antwoorden van wat in mijn wb staat had opgeschreven anders had ik zeker een 4 gehad.
want die lerar wil letterlijk dat je het wb leert en alles ervan letterlijk opschrijft dat is tog niet te doen?!
Oud 05-04-2011, 12:24
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
die 1 voor bio alles was fout geteld alleen omdat ik niet 'letterlijk" de antwoorden van wat in mijn wb staat had opgeschreven anders had ik zeker een 4 gehad.
want die lerar wil letterlijk dat je het wb leert en alles ervan letterlijk opschrijft dat is tog niet te doen?!
Hangt ervanaf wat je precies letterlijk moet leren. Waar ging het over?
Oud 05-04-2011, 15:06
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik stoor me daar ook altijd enorm aan. En van die kassadames die met elkaar blijven kletsen als ik aan de kassa sta en niet eens hallo zeggen.
Dat is wel vreselijk ja. Dat haaaaat ik.
Oud 05-04-2011, 15:29
Verwijderd
Citaat:
En wat sta je voor Nederlands? Je moet wel vragen beantwoorden in boekentaal, niet in spreektaal. Hoezo zou je trouwens blij zijn met een vier? Ik heb net een zeven terug voor biologie en daar ben ik ontevreden mee. Zesjescultuur.
Oud 05-04-2011, 19:50
Verwijderd
Citaat:
En wat sta je voor Nederlands? Je moet wel vragen beantwoorden in boekentaal, niet in spreektaal. Hoezo zou je trouwens blij zijn met een vier? Ik heb net een zeven terug voor biologie en daar ben ik ontevreden mee. Zesjescultuur.
voor nederlands een 7 en voor bio een 3
wrom dan kan tenminste nog over dit jaar op een beetje geluk of anders....
Oud 05-04-2011, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Hangt ervanaf wat je precies letterlijk moet leren. Waar ging het over?
eten, tanden, gezondheid enz
Oud 05-04-2011, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Die zesjescultuur ligt niet geheel bij de leerlingen hoor, ook bij docenten die zeggen "ja voor dit geef ik niet hoger dan een 8!". Riiiight.

en ot, die winkelmedewerkers vind ik ook irritant. Ik erger me ook wel eens aan miepjes in de horeca die als kippen zonder kop rondlopen, laik :')
Oud 05-04-2011, 21:55
Verwijderd
Citaat:
voor nederlands een 7 en voor bio een 3
wrom dan kan tenminste nog over dit jaar op een beetje geluk of anders....
Ik vroeg het omdat spelling kennelijk niet je sterke kant is. Trouwens, een drie?

Citaat:
Die zesjescultuur ligt niet geheel bij de leerlingen hoor, ook bij docenten die zeggen "ja voor dit geef ik niet hoger dan een 8!". Riiiight.

en ot, die winkelmedewerkers vind ik ook irritant. Ik erger me ook wel eens aan miepjes in de horeca die als kippen zonder kop rondlopen, laik :')
Dat is ook wel waar, leraren dagen de leerlingen niet echt uit. Het zou een goed idee zijn om de leerling met het hoogste cijfer een kleine beloning te geven (een koekje, broodje, etc), op die manier worden leerlingen competitiever, waardoor hun gemiddeldes ook omhoog gaan.

OT: Ik heb mijn enkel verzwikt toen ik van de trap viel.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten