Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2011, 13:27
Verwijderd

Deze!

Maud had deze en het rompertje. En dan dit broekje erbij.
Het kwam ook pas in de winkel toen Maud 'allang' geboren was. Onze eerste dingen waren alleen wit
Advertentie
Oud 21-03-2011, 13:53
Verwijderd
Hii wat is ze daar nog klein en zo lief, die vingertjes in de mond.

Dan ook mijn hupseflups in het rompertje:

Is ie inmiddels allang uitgegroeid, het gaat zoooo hard

En dit is een paar dagen geleden, zijn nieuwe truukje

Oud 21-03-2011, 14:09
Verwijderd
Ah Mozbaby is ook al zo prachtig <3
Oud 21-03-2011, 15:58
Verwijderd
Ahhh wat leuk Moz!!
Oud 21-03-2011, 16:07
drukknoopje
drukknoopje is offline
<3 @Mozbaby&truukje
Oud 21-03-2011, 20:28
Verwijderd
Ahhh met die duim

En wat is hij al groot! En dat shirtje is ook heel leuk!

Maud was daar ook maar 3 maanden denk ik. Nu gaat alles heel hard
Oud 21-03-2011, 20:38
Verwijderd
Maud heeft ook twee nieuwe trucjes

en

Mijn stem klinkt in mijn hoofd toch een stuk anders dan op film
Oud 21-03-2011, 21:07
Verwijderd
Ah wat een prachtig meisje heb je toch. Die lach! Ik vind dit echt de allerleukste leeftijd; zo tussen de 1 en 2 jaar, als alles nog wat wiebelig gaat maar wel met heel grote sprongen Nichtje van m'n vriend is ongeveer even oud, dat is ook zo'n geweldig kind
Oud 21-03-2011, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Maud heeft ook twee nieuwe trucjes

[filmpje]

en

[filmpje]

Mijn stem klinkt in mijn hoofd toch een stuk anders dan op film
<3
Oud 22-03-2011, 08:25
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Die laatste foto van de Mozbaby, helemaal voldaan en ook een beetje duizelig ziet ie eruit, haha.

@testout: Wat grappig dat jij 'handjes in de lucht' zingt, ik heb altijd geleerd 'handjes in de hoogte'
Oud 22-03-2011, 09:03
Nona
Nona is offline
Waarom hebben forumers allemaal van die mooie kindjes? *kriebels*
Oud 22-03-2011, 16:22
Lorelei
Lorelei is offline
Aww, eindelijk weer foto's van de mozbaby! Wat een schatje zeg

En dit inderdaad:

Citaat:
Waarom hebben forumers allemaal van die mooie kindjes? *kriebels*
Oud 23-03-2011, 22:01
Verwijderd
Wij kregen vandaag Maud haar 'schoolfoto'

De 'klassenfoto' staat ze leuk op. De portretfoto vind ik wat minder. Voornamelijk omdat ik een gelijkenis zie tussen die foto en de kat:

De kat heet trouwens Mongie Sam, omdat het lijkt dat hij een chromosoompje teveel heeft
Oud 24-03-2011, 08:42
blauw engeltje
blauw engeltje is offline
wat een schatjes allemaal!! <3
Oud 24-03-2011, 09:03
Verwijderd

Maud helpt in de tuin
Oud 24-03-2011, 09:25
Verwijderd
Oeh, veel foto's en filmpjes!

Awww @mozbaby <3 Wat zuigt hij schattig op z'n duim En die laatste foto van de omrol-reeks, hihi

En leuk al die filmpjes van Maud! <3 Die laatste is leuk, hard aan het werk En die schoolfoto, hihi, aww <3 Ze kijkt vrij verkouden, geloof ik?
Oud 24-03-2011, 09:29
Verwijderd
Lief he? Die stenen moeten we allemaal nog opruimen. Maar Maud hielp dus ff mee

Ze is ook erg verkouden. Hele tijd een loopneus. Waarschijnlijk heeft ze daarom d'r mond open
Oud 24-03-2011, 15:25
Methuselah
Methuselah is offline
Die portretfoto is inderdaad niet meteen het beste materiaal ooit.
Oud 27-03-2011, 09:37
Verwijderd
Ik vind die portretfoto's hier ook altijd zo erg...heb hem vorig jaar niet eens genomen, herkende mijn kind er niet op... Afgelopen foto was gelukkig wat minder erg...nog steeds niet echt Jinthe, maar toch...

Maud heeft trouwens dezelfde rode 'verkouden-buitenwangetjes' als Jinthe.
Oud 01-04-2011, 11:57
blauw engeltje
blauw engeltje is offline

arrr!
Oud 01-04-2011, 13:35
miekmuis
miekmuis is offline
Hahahahaha, 'laat me toch slapen man'
Oud 01-04-2011, 13:50
always-midnight
always-midnight is offline
Lief!
Oud 01-04-2011, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Ik vind die portretfoto's hier ook altijd zo erg...heb hem vorig jaar niet eens genomen, herkende mijn kind er niet op... Afgelopen foto was gelukkig wat minder erg...nog steeds niet echt Jinthe, maar toch...

Maud heeft trouwens dezelfde rode 'verkouden-buitenwangetjes' als Jinthe.
Mijn ouders hebben gigantisch veel schoolfoto's in de kast staan van mijn broertje, zus en ik. En ik vind dat zo leuk Daarom wil ik ook de schoolfoto's van Maud hebben. Ook al lijkt ze een beetje een mongooltje Die van vorig jaar was wel een groot succes
Maar we hebben nu over 2 weken een afspraak bij een fotograaf en hopelijk weet hij Maud wel goed op de foto te zetten

Nu je het toch over Jinthe hebt, waar blijven haar foto's? We moeten haar toch ook een beetje zien opgroeien?!

We hebben nu al een verjaardagscadeau voor Maud haar tweede verjaardag besteld. En ja haar verjaardag is pas over ruim 8 maanden maar toch. Hij is zo mooi
Oud 02-04-2011, 21:04
Verwijderd
Bij Jinthe hadden we iets van een maand daarvoor net foto's bij de AH laten maken, dus we hadden vrij recente portretfoto's. Wij willen zo rond Jinthe's verjaardag ook weer foto's laten maken.

En ik vind het een heel gaaf fietsje! En je kan het maar in huis hebben, toch? Wij hebben Jinthe's cadeau voor haar verjaardag ook al besteld (een speelhuisje voor in de tuin), maar dat is natuurlijk al een stukje sneller dan de verjaardag van Maud.
Oud 03-04-2011, 07:42
Verwijderd
En een foto van Jinthe (is inmiddels ook al weer van een tijdje terug):
Oud 06-04-2011, 16:40
Verwijderd
En vandaag:

Oud 06-04-2011, 19:41
Nona
Nona is offline
Die is mooi!
Oud 06-04-2011, 19:47
Verwijderd
ja, dat is een leuke
Oud 06-04-2011, 20:07
Verwijderd
Wat een schatje! En lekker zo'n tuin met zo'n kleine!
Oud 06-04-2011, 20:26
Verwijderd
Deze tuin is van mijn ouders. Maar ons nieuwe huis heeft ook een tuin. Heerlijk, want Jinthe is (heel) graag buiten.
Oud 07-04-2011, 10:55
Verwijderd
Leonoor, vanaf wanneer ben jij een mei tai gaan gebruiken? Ik heb er nu een, en volgens het boekje is die geschikt voor vanaf de geboorte, maar mijn kind verzuipt er echt nog in, en hij is toch niet bepaald klein
Oud 07-04-2011, 11:33
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
En vandaag:

[afbeelding]
wowww wat is jinthe al groot geworden zeg!
Oud 07-04-2011, 14:08
drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
ja, dat is een leuke
Oud 07-04-2011, 20:26
Signy
Signy is offline
Citaat:
En vandaag:

[afbeelding]
té lief echt
Oud 11-04-2011, 09:33
snoopy
snoopy is offline
Wat een leuke foto Leonoor?

Speelt Jinthe echt al in de zandbak? Wij hebben voor Sarah ook zo'n schelp, maar het enige wat ze doet is steeds in en uit de zandbak stappen (en zand in haar mond stoppen en het huis binnen dragen... )
Oud 11-04-2011, 19:17
Verwijderd

Jinthe vindt de zandbak geweldig! Vond ze vorig jaar al, maar nu kan ze er echt uren in spelen. Bakjes vol scheppen, weer leeg gooien, weer vol scheppen, weer leeg gooien, weer vol scheppen, weer leeg gooien, enzovoorts. Zand tussen haar vingers door laten lopen, harken, ergens op leggen, enzovoorts. Heerlijk. Maar Jinthe is sowieso een makkelijke 'speler', ze kan met bijna alles spelen.
Oud 12-04-2011, 09:23
snoopy
snoopy is offline
Citaat:

Jinthe vindt de zandbak geweldig! Vond ze vorig jaar al, maar nu kan ze er echt uren in spelen. Bakjes vol scheppen, weer leeg gooien, weer vol scheppen, weer leeg gooien, weer vol scheppen, weer leeg gooien, enzovoorts. Zand tussen haar vingers door laten lopen, harken, ergens op leggen, enzovoorts. Heerlijk. Maar Jinthe is sowieso een makkelijke 'speler', ze kan met bijna alles spelen.
<3
Oud 12-04-2011, 09:50
Volk
Volk is offline
Afgelopen vrijdag ben ik met mijn nichtje van ondertussen 8 maanden naar België geweest. Ze wordt steeds mooier en vrolijker! Haar krulletjes die ze bij de geboorte had beginnen terug te komen en ze groeit als kool. Ze is gek op mijn verhalen en het zijn dezelfde verhalen die ik haar vader vertelde toen we nog klein waren.
Oud 12-04-2011, 14:13
Verwijderd
Het lijkt wel of ze getekende wenkbrauwen heeft
Oud 12-04-2011, 14:18
Volk
Volk is offline
Citaat:
Het lijkt wel of ze getekende wenkbrauwen heeft
Nu je het zegt
Maar ik ben allang blij dat ze wenkbrauwen heeft. Die van haar moeder zijn niet zichtbaar en dat ziet er heel raar uit. Dat de wenkbrauwen van Luna zichtbaar zijn is iets dat de afgelopen maand pas is gebeurd. Nu ziet ze er tenminste een beetje uit als een mens, niet met zo'n leeg gezicht.
Oud 13-04-2011, 22:12
Verwijderd
Wat een lieve foto. En gezellig dat je een dagje uit was met haar!
Mijn zus past weleens op Maud, maar haar echt meenemen is er eigenlijk nooit van gekomen.
Oud 15-04-2011, 09:26
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Kijken jullie trouwens ook weer naar Generatie 2010?
Oud 15-04-2011, 09:41
Verwijderd
Citaat:
Kijken jullie trouwens ook weer naar Generatie 2010?
Ik heb 't telkens gemist, maar ben gisteren begonnen met de eerste aflevering!
Oud 15-04-2011, 12:14
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik heb het twee keer gezien, maar gisteren dus gemist. Straks even terugkijken dus.
Oud 15-04-2011, 14:21
Verwijderd
Ik vind het wel een fijn programma, verschillende stellen, maar toch ook weer erg hetzelfde. Ik vind ze allemaal erg leuk overkomen Ik vind dat het jongste stel het ook echt goed doet samen, weliswaar met hulp van zijn ouders, maar ik vind dat die jongen echt goed z'n verantwoordelijkheid neemt Ik heb wel eens anders gezien bij vaders (maar ook moeders) van die leeftijd! Alleen die tattoo met de verkeerde datum
Ik vond het in de eerste aflevering alleen akelig dat Lisenka (moeder van Jamie) telkens in de verleden tijd sprak. Ze had het natuurlijk over haar bevalling en kraamperiode, en dat lag in het verleden, maar ze zei telkens iets als 'en toen waren we echt een gezin...'. En toen hadden ze dat kindje dus nog helemaal niet laten zien, alleen wat foto's kwamen langs.

Ik vind die ouders van Silvijn trouwens ook heel leuk, dat meisje vind ik wel wat naïef-ig, maar op een lieve, leuke manier. En die vader is ook zo cute!

Sowieso; vaders met hun baby's, awww <3 Ik vond het zo schattig toen - ik geloof - Alexander (vader van Dominique) zijn dochter uit bed ging halen en kleren uit ging zoeken enzo. Super lief <3
Oud 15-04-2011, 17:41
Verwijderd
@Volk: Wat een schatje!

En gewoon omdat ik deze foto zo leuk vind:

Oud 15-04-2011, 21:21
Verwijderd
Wow daar lijkt ze heeeel anders

En dan ga ik ook nog even de trotse moeder uithangen:

Oud 16-04-2011, 06:18
Verwijderd
Wat een mooie, lieve foto's, testout! <3
Oud 16-04-2011, 10:03
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wat een leuke foto's allemaal Leonoor, testout.com en Volk

Ik zag generatie 2010 weer voorbij komen op tv, wil het zelf wel kijken maar m'n vriend heeft echt een hekel aan programma's over baby's en kleine kinderen dus kijk wel een keer op uitzendinggemist als hij niet thuis is of met oordopjes
Oud 16-04-2011, 12:53
Verwijderd
testout, die tweede is echt heel erg gaaf!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten