Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij Jinthe hadden we iets van een maand daarvoor net foto's bij de AH laten maken, dus we hadden vrij recente portretfoto's.
![]() ![]() En ik vind het een heel gaaf fietsje! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() Jinthe vindt de zandbak geweldig! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Afgelopen vrijdag ben ik met mijn nichtje van ondertussen 8 maanden naar België geweest. Ze wordt steeds mooier en vrolijker! Haar krulletjes die ze bij de geboorte had beginnen terug te komen en ze groeit als kool. Ze is gek op mijn verhalen en het zijn dezelfde verhalen die ik haar vader vertelde toen we nog klein waren.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik ben allang blij dat ze wenkbrauwen heeft. Die van haar moeder zijn niet zichtbaar en dat ziet er heel raar uit. Dat de wenkbrauwen van Luna zichtbaar zijn is iets dat de afgelopen maand pas is gebeurd. Nu ziet ze er tenminste een beetje uit als een mens, niet met zo'n leeg gezicht. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het wel een fijn programma, verschillende stellen, maar toch ook weer erg hetzelfde. Ik vind ze allemaal erg leuk overkomen
![]() ![]() ![]() ![]() Ik vond het in de eerste aflevering alleen akelig dat Lisenka (moeder van Jamie) telkens in de verleden tijd sprak. Ze had het natuurlijk over haar bevalling en kraamperiode, en dat lag in het verleden, maar ze zei telkens iets als 'en toen waren we echt een gezin...'. En toen hadden ze dat kindje dus nog helemaal niet laten zien, alleen wat foto's kwamen langs. Ik vind die ouders van Silvijn trouwens ook heel leuk, dat meisje vind ik wel wat naïef-ig, maar op een lieve, leuke manier. En die vader is ook zo cute! Sowieso; vaders met hun baby's, awww <3 ![]() |
![]() |
|
Wat een leuke foto's allemaal Leonoor, testout.com en Volk
![]() Ik zag generatie 2010 weer voorbij komen op tv, wil het zelf wel kijken maar m'n vriend heeft echt een hekel aan programma's over baby's en kleine kinderen dus kijk wel een keer op uitzendinggemist als hij niet thuis is of met oordopjes ![]()
|
|