Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
allemaal open kan ik dan die typmachine als een soort onderlaag gebruiken en dat ik onzichtbare knoppen maak? En dat er dan één kistje opengaat? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja, Flash heeft gewoon lagen, dus dan zet je de typmachine op laag 1, en dan daarboven op movieclipjes met animaties... Ik neem aan dat de kistjes openklappen of -schuiven, dus dan kun je de animatie daarvan elk in een aparte movieclip zetten, en eventueel die weer in een button, zodat ie klikbaar is. Je kunt ook de movieclip zelf klikbaar maken zonder buttons, maar dan moet je een beetje ActionScript kunnen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Kun je er niet een heel ouderwets pop-up boek van maken? Dat zou ik zelf nóg veel gaver vinden dan een interactieve website. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
mmm, nee daar heb ik nog wel eventjes over nagedacht maar ik ben zo mogelijk nóg onhandiger met het knippen plakken vouwen van dingen
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() New Symbol Button En dan heb je dus 4 states: iets met Normaal, Over, Down, Hit, die je kunt invullen met een apart plaatje. Dan verschijnt ie in je Library en dan kun je hem in je scene slepen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(er staat niets op Spotify, dat is wel jammer) En toen wij een keer bij jou thuis kwamen eten, is alweer even geleden, maar toen had je hele fijne muziek opstaan dat begon met een K, maar ik weet niet meer wat. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En ja, dat was Kartasan - Another Profile. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
best chill want ik heb maandag een paasbrunch voor buren en dan kan ik gewoon alles vers kopen. |
![]() |
|
Twitter:
1. Lady Gaga (ladygaga) 9512046 followers 2. Justin Bieber (justinbieber) 9021577 followers 3. Britney Spears (britneyspears) 7534485 followers 4. Barack Obama (BarackObama) 7493425 followers ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Thorbecke (k) |
![]() |
|
|