Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2011, 20:52
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Ah sollicitaties Ja, dan is stijlvolle kleding wel zo handig. Maar zijn het advocatenkantoren oid?

Klinkt verder als een zinvolle tijdsbesteding, keep it up!
Overheid!
Uhu, ja, ik dig mijn leven ook wel tegenwoordig, alleen dat afstuderen knaagt een beetje aan mijn geweten.
Advertentie
Oud 23-04-2011, 20:54
Quis.
Quis. is offline
En nu ga ik de afwas van een week doen.
Oud 23-04-2011, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Nouja, heb je vragen, stel ze gerust. Ik weet wel globaal wat van Flash, omdat ik in een grijs verleden wel eens een game moest maken met knopjes en schermpjes en animaties en tijdlijn-gedoe.
nou ik word er echt zo booschagrijnig van. Kijk, dit is mijn toetsenmachineding. En ik wil gewoon dat als je op een van de lettertjes klikt, er een kistje opengaat, zo:

Spoiler

allemaal open

kan ik dan die typmachine als een soort onderlaag gebruiken en dat ik onzichtbare knoppen maak? En dat er dan één kistje opengaat?
Oud 23-04-2011, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Monique Smit?

Die vrouw van het andere team zit ook de hele tijd aan die jongen vast te klampen
ja nee die vrouw inderdaad van het andere team, glennis ofzo!
Oud 23-04-2011, 21:01
Verwijderd
Ik kijk Supersize Me. Ik voel me gezond, doch hongerig.
Oud 23-04-2011, 21:09
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
nou ik word er echt zo booschagrijnig van. Kijk, dit is mijn toetsenmachineding. En ik wil gewoon dat als je op een van de lettertjes klikt, er een kistje opengaat, zo:

Spoiler

allemaal open

kan ik dan die typmachine als een soort onderlaag gebruiken en dat ik onzichtbare knoppen maak? En dat er dan één kistje opengaat?
Omg wat vet en tegelijk zo vervreemdend plaatje Fantasierijke shizzle, wat ik je brom.

Ja, Flash heeft gewoon lagen, dus dan zet je de typmachine op laag 1, en dan daarboven op movieclipjes met animaties...
Ik neem aan dat de kistjes openklappen of -schuiven, dus dan kun je de animatie daarvan elk in een aparte movieclip zetten, en eventueel die weer in een button, zodat ie klikbaar is.
Je kunt ook de movieclip zelf klikbaar maken zonder buttons, maar dan moet je een beetje ActionScript kunnen.
Oud 23-04-2011, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Omg wat vet en tegelijk zo vervreemdend plaatje Fantasierijke shizzle, wat ik je brom.

Ja, Flash heeft gewoon lagen, dus dan zet je de typmachine op laag 1, en dan daarboven op movieclipjes met animaties...
Ik neem aan dat de kistjes openklappen of -schuiven, dus dan kun je de animatie daarvan elk in een aparte movieclip zetten, en eventueel die weer in een button, zodat ie klikbaar is.
Je kunt ook de movieclip zelf klikbaar maken zonder buttons, maar dan moet je een beetje ActionScript kunnen.
Nou nee, mijn deadline is over twee weken (;;d;:;: ) dus dat animeren ga ik niet meer doen denk ik. Bleh, naskjjanms,awsd. Vind ik, persoonlijk!
Oud 23-04-2011, 21:16
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nou nee, mijn deadline is over twee weken (;;d;:;: ) dus dat animeren ga ik niet meer doen denk ik. Bleh, naskjjanms,awsd. Vind ik, persoonlijk!
Oh ok. Nouja, zo te zien heb je het grootste deel al gedaan (het tekenwerk )
Oud 23-04-2011, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Oh ok. Nouja, zo te zien heb je het grootste deel al gedaan (het tekenwerk )
ja dat hoopte ik maar dat is als je dingen niet beheerst. Over die typmachine doe ik twee uurtjes, misschien drie. Flashtutorials kijken is bijna 20 uur werk en ik weet nog steeds niet wat ik nodig heb maar het is wel echt potentieel een superhandig programmaatje, ik denk dat ik in de toekomst allemaal rare websites er in ga bouwen, zodra ik het snap
Oud 23-04-2011, 21:18
Quis.
Quis. is offline
Citaat:

Spoiler

allemaal open

Goaf.
Kun je er niet een heel ouderwets pop-up boek van maken? Dat zou ik zelf nóg veel gaver vinden dan een interactieve website.
Oud 23-04-2011, 21:19
Noedelhap
Noedelhap is offline
LOL, bij Nieuwsuur een alleenstaande moeder met drie kinderen die geen eten kan betalen voor haar kinderen. Zie je gewoon een Wii in de woonkamer staan
Oud 23-04-2011, 21:20
Verwijderd
mmm, nee daar heb ik nog wel eventjes over nagedacht maar ik ben zo mogelijk nóg onhandiger met het knippen plakken vouwen van dingen daarbij moet het gaan functioneren als een soort boektrailer en dan is een website toch een iets handiger ding! Hoewel pop-up boeken echt waanzinnig awesome zijn! Ze zijn wel een beetje aan het sterven.
Oud 23-04-2011, 21:21
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
mmm, nee daar heb ik nog wel eventjes over nagedacht maar ik ben zo mogelijk nóg onhandiger met het knippen plakken vouwen van dingen daarbij moet het gaan functioneren als een soort boektrailer en dan is een website toch een iets handiger ding! Hoewel pop-up boeken echt waanzinnig awesome zijn! Ze zijn wel een beetje aan het sterven.
Ah jammer! Ik zeg delegeren!
Oud 23-04-2011, 21:27
Verwijderd
ik zeg belegde boterham!
Oud 23-04-2011, 21:28
Quis.
Quis. is offline
Ik zeg Festiniijse!
Oud 23-04-2011, 21:30
Verwijderd
Ik zeg knetterijsje
Oud 23-04-2011, 21:31
Verwijderd
glas melk!
Oud 23-04-2011, 21:52
Signy
Signy is offline
Citaat:
LOL, bij Nieuwsuur een alleenstaande moeder met drie kinderen die geen eten kan betalen voor haar kinderen. Zie je gewoon een Wii in de woonkamer staan
misschien gekregen?
Oud 23-04-2011, 21:54
Verwijderd
jezusgraf, ik kan niet eens knoppen maken in flash ;d;: ik zie het echt helemaal zitten
Oud 23-04-2011, 21:54
Verwijderd
Zo, ik was net bij een gratis concert, maar er waren nog maar 30 man ofzo. En dat is echt intens zonde, want mensenkinderen wat was het mooi <3 The Bony King Of Nowhere dus, en Sann, ik weet zeker dat jij het ook echt te gek had gevonden.
Oud 23-04-2011, 21:56
Quis.
Quis. is offline
Ik heb geloof ik mijn strijkbout geruïneerd door hem eens met azijn te ontkalken. Hij lekt als een malle en dat zou er - blijkt nu - wel eens aan kunnen liggen dat ie niet tegen azijn kan.
Oud 23-04-2011, 21:57
Verwijderd
Citaat:
jezusgraf, ik kan niet eens knoppen maken in flash ;d;: ik zie het echt helemaal zitten
oh het lag aan actionscript 3.0! In 2.0 lukt het wel! Vreemd!
Oud 23-04-2011, 21:58
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

New Symbol
Button

En dan heb je dus 4 states: iets met Normaal, Over, Down, Hit, die je kunt invullen met een apart plaatje.

Dan verschijnt ie in je Library en dan kun je hem in je scene slepen.
Oud 23-04-2011, 21:59
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
oh het lag aan actionscript 3.0! In 2.0 lukt het wel! Vreemd!
Oh, je bent al helemaal geen leek meer, dus!
Oud 23-04-2011, 22:00
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
The Bony King Of Nowhere
huhuhu bony, huhuhuhu.
Verwijderd
Citaat:
Oh, je bent al helemaal geen leek meer, dus!
ik zocht op de foutmelding die ik kreeg en toen las ik overal 'lol, gebruik maar 2.0, niet 3.0, oké? toen zei ik :'oke!'
Noedelhap
Noedelhap is offline
Het is echt achterlijk warm in mijn krappe spaceboxje Net een broeikas, maar dan zonder planten. Ja, ik zit er nu bij als in vegetatieve staat, dat wel.
Oud 23-04-2011, 22:01
Verwijderd
Citaat:
huhuhu bony, huhuhuhu.
pffff
Oud 23-04-2011, 22:06
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Zo, ik was net bij een gratis concert, maar er waren nog maar 30 man ofzo. En dat is echt intens zonde, want mensenkinderen wat was het mooi <3 The Bony King Of Nowhere dus, en Sann, ik weet zeker dat jij het ook echt te gek had gevonden.
Ik was laatst heel even bij dit: http://noninjaami.bandcamp.com/album/mont-limar Dat was ook zeker niet verkeerd!
Oud 23-04-2011, 22:09
Noedelhap
Noedelhap is offline
Welke moet ik kijken:

Despicable Me
The American
New Kids Turbo

?
Oud 23-04-2011, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Ik was laatst heel even bij dit: http://noninjaami.bandcamp.com/album/mont-limar Dat was ook zeker niet verkeerd!
Stukje luisteren...
(er staat niets op Spotify, dat is wel jammer)

En toen wij een keer bij jou thuis kwamen eten, is alweer even geleden, maar toen had je hele fijne muziek opstaan dat begon met een K, maar ik weet niet meer wat. Jij wel zo welke ik bedoel?
Oud 23-04-2011, 22:16
Quis.
Quis. is offline
Despicable Me: als je niet wil opletten en wel wil gniffelen.
The American: als je zin hebt in mooie plaatjes
New Kids Turbo: ehh, die heb ik niet gezien maar ik denk dat je zelf wel kunt inschatten in wat voor een bui je daarvoor moet zijn.
Oud 23-04-2011, 22:16
Verwijderd
Klinkt heel fijn
Oud 23-04-2011, 22:17
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Stukje luisteren...
(er staat niets op Spotify, dat is wel jammer)

En toen wij een keer bij jou thuis kwamen eten, is alweer even geleden, maar toen had je hele fijne muziek opstaan dat begon met een K, maar ik weet niet meer wat. Jij wel zo welke ik bedoel?
Je kunt een heel album luisteren op hun site.
En ja, dat was Kartasan - Another Profile.
Oud 23-04-2011, 22:20
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Despicable Me: als je niet wil opletten en wel wil gniffelen.
The American: als je zin hebt in mooie plaatjes
New Kids Turbo: ehh, die heb ik niet gezien maar ik denk dat je zelf wel kunt inschatten in wat voor een bui je daarvoor moet zijn.
Ik ben eruit! New Kids wordt het. Ik heb wel zin in een intelligente uiteenzetting van de demografie en de sociaal-maatschappelijke ontwikkelingen in Brabants gebied.
Oud 23-04-2011, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Je kunt een heel album luisteren op hun site.
En ja, dat was Kartasan - Another Profile.
Ja, hij laadt nu alleen heen moeilijk, Ik luister hem nog wel een keer! Maar het eerste nummer klonk fijn

En ja, dat was hem inderdaad!
Oud 23-04-2011, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Ik ben eruit! New Kids wordt het. Ik heb wel zin in een intelligente uiteenzetting van de demografie en de sociaal-maatschappelijke ontwikkelingen in Brabants gebied.
Ik wilde die ook aanbevelen, omdat ik van The American wéét dat ie nogal tegenvalt, en ik dat over Despicable Me heb gehoord. New Kids kan volgens mij alleen maar meevallen
Oud 23-04-2011, 22:50
Verwijderd
tijd om moeilijk veel slaap in te halen, laterpaters!
Oud 23-04-2011, 22:51
Verwijderd
Citaat:
moeilijk veel

laters
Oud 23-04-2011, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Denken jullie eraan dat morgen en maandag de winkels dicht zijn?

Ik heb net voor 13 euro boodschappen gedaan voor 3 dagen.
het centrum is hier maandag open, zag zo'n infoding hangen.
best chill want ik heb maandag een paasbrunch voor buren en dan kan ik gewoon alles vers kopen.
Oud 24-04-2011, 00:08
TopDrop
TopDrop is offline
Twitter:

1. Lady Gaga (ladygaga) 9512046 followers
2. Justin Bieber (justinbieber) 9021577 followers
3. Britney Spears (britneyspears) 7534485 followers
4. Barack Obama (BarackObama) 7493425 followers

Oud 24-04-2011, 00:17
Verwijderd
Zo, chillen op terrasjes gevolgd door rijkelijke hoeveelheden bier en metal, prima daginvulling Nu kan ik niet kiezen of ik nog pasta ga maken of keihard slaap ga inhalen.
Oud 24-04-2011, 00:21
TopDrop
TopDrop is offline
de Dalai Lama heeft ook twitter
Oud 24-04-2011, 01:44
Verwijderd
oei ik zat er naast vandaag bij een soort van discussie. Het is gedoucht en niet gedouched zoals ik altijd schrijf. Miljoenen mappen hebben ik al bekliederd met deze fout.
het is natuurlijk gewoon kofschip .
Oud 24-04-2011, 01:55
Verwijderd
Ik heb vandaag een baars van 40cm gevangen En mijn benen zitten onder de schrammen en bulten want: nare berenklauwen, netels en doornstruiken. Maar het was het waard, mijn Bear Grylls-middagje aan de Rijn. Ik hoefde alleen niet m'n eigen pis te drinken. Dat scheelt.
Oud 24-04-2011, 02:04
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
oei ik zat er naast vandaag bij een soort van discussie. Het is gedoucht en niet gedouched zoals ik altijd schrijf. Miljoenen mappen hebben ik al bekliederd met deze fout.
het is natuurlijk gewoon kofschip .
maar gedoucht is lelijk
Oud 24-04-2011, 06:41
Verwijderd
Ik schreef ook altijd gedouched. Dat staat toch ook veel mooier
Oud 24-04-2011, 08:08
Verwijderd
Het staat mooier, ja, omdat je de 'e' gebruikt om de klank van 'ouch' aan te geven. Als je die dus weghaalt, staat het er alsof ze 'gedoetsjt' zou moeten zeggen en dat is raar. Aan de andere kant is een voltooid deelwoord op -ed in het Nederlands niet echt logisch.
Oud 24-04-2011, 08:19
Verwijderd
Citaat:
Welke gek gaat er dan ook naar Zwolle!
De grondlegger van onze staat, bitch;
http://nl.wikipedia.org/wiki/Thorbecke

(k)
Oud 24-04-2011, 08:21
Verwijderd
Citaat:
Klopt, op dinsdag. En dan heeft Zwolle even tijdelijk twee bruggen.

Wel met elk één spoor in gebruik.
Ze hebben vrijdagavond de bovenleiding van de oude brug er al af Voortvarend zijn ze zeker! Ook al is de oude tunnel weer half in gebruik.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten