Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2011, 21:24
Signy
Signy is offline
Citaat:
Gatver, Oreo's.
Oud 18-04-2011, 21:38
Em.
Em. is offline
Als je slaapt zoals ik slaap zijn vleugels een must. Vleugels plakken wel aan mijn onderbroek, als ze al los laat dan plakken ze niet aan mijn benen. Als maandverband echter loslaat doet het dat wél. En dat is niet fijn, los maandverband. Maar aangezien ik tampons ook zeer kút vind zitten ( ) gebruik ik ook maar maandverband.

En ik ben er nog niet achter hoe oreo's smaken. Maar ik vind ze er niet heel erg lekker uitzien, eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2011, 13:17
Verwijderd
ik ben er nog niet achter of Oreo's echt naar verbrande koffiebonen met karnemelk smaken, of dat ze er alleen maar uitzien alsof ze zo smaken.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2011, 13:22
snoopy
snoopy is offline
Oreo's zijn lekker!
Oud 19-04-2011, 13:26
Carn
Carn is offline
Citaat:
ALS er tijdmachine's in de toekomst bestaan...
waarom zijn ze dan nog niet vanuit de toekomst naar hier gereisd??

écht zo'n denkvraag waar niemand antwoord op weet
tja, da's een paradox hè. Wat als je je (groot)ouders vermoord?

Er zijn veel theorieën. Misschien kan je alleen vooruit in de tijd. Of je komt terecht in een parallele wereld, dus in een andere tijdlijn. Of misschien is tijdreizen wel mogelijk in de toekomst, maar zijn de tijdreizigers er dusdanig van bewust dat ze geen invloed uitoefenen op onze wereld, of juist wel.

Citaat:
It has been calculated that, under general relativity, a person could travel forward in time at a rate four times that of distant observers by residing inside a spherical shell with a diameter of 5 meters and the mass of Jupiter.[22] For such a person, every one second of their "personal" time would correspond to four seconds for distant observers. Of course, squeezing the mass of a large planet into such a structure is not expected to be within our technological capabilities in the near future.

There is a great deal of experimental evidence supporting the validity of equations for velocity-based time dilation in special relativity[50] and gravitational time dilation in general relativity.[51][52][53] However, with current technologies it is only possible to cause a human traveller to age less than companions on Earth by a very small fraction of a second, the current record being about 20 milliseconds for the cosmonaut Sergei Avdeyev.
Oud 19-04-2011, 13:44
Verwijderd
wat het juiste telefoonnummer is van binnenvaartschip fidelitas
Met citaat reageren
Oud 19-04-2011, 14:00
Volk
Volk is offline
Hoe ik vliegen bestrijd in huis zonder er zelf moeite voor te doen. Vroeger had ik ratten... maar ja...
Met citaat reageren
Oud 19-04-2011, 18:30
Verwijderd
Waarom mensen nickelson jassen, spinnepoot mascara, crocks, birkenstocks, uggs, lelijke joggingbroek, & mega oorbellen dragen.

zonnebank gebruiken/ poepiebruin worden + haar blonderen

Hoe haal je het in je hoofd?

EDIT: met lelijke joggingbroeken bedoel ik die broeken waar je de naden van iemands onderbroek door heen kan zien. Ik zelf heb wel een coole donker dikke jogging broek :3

Laatst gewijzigd op 29-04-2011 om 23:56.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2011, 18:46
Verwijderd
Waar vrouwen als ze in de 40 raken een kort pittig kapsel nemen. Vaak in een lekker ''hip'' en ''gek'' kleurtje, met een lekker ''hip'' montuurtje erbij
Zoals dit een beetje :r

Hallo ik ben Joke.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2011, 20:03
Thomas.
Thomas. is offline
Waarom mijn tv soms aan gaat zonder dat ik het wil.

en NEE, ik zit niet op de afstandsbediening
Oud 19-04-2011, 20:04
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Waarom mensen nickelson jassen, spinnepoot mascara, crocks, birkenstocks, uggs, lelijke joggingbroek, & mega oorbellen dragen.

zonnebank gebruiken/ poepiebruin worden + haar blonderen

Hoe haal je het in je hoofd?
openbaring?
Oud 19-04-2011, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Hoe ik vliegen bestrijd in huis zonder er zelf moeite voor te doen. Vroeger had ik ratten... maar ja...
Hmm ik wil ook wel een soort middeltje om mijn prullenbak niet zo vliegaanlokkelijk te maken
Met citaat reageren
Oud 19-04-2011, 23:42
Verwijderd
En waarom mensen huidkleurige lippenstift opdoen en dat vaak combineren met witte lijntjes rond de ogen en genoeg foundation om alle kleur uit de wangen te verbergen, zodat ze er alles bij elkaar precies uitzien alsof ze bloedarmoede hebben. Terwijl dit toch nooit de bleek=mysterieus&sexy mensen zijn, het zijn juist de zonnebankmensen.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2011, 00:36
Carn
Carn is offline
birkenstocks
Oud 20-04-2011, 07:11
Verwijderd
Citaat:
birkenstocks
Dat iedereen ze draagt of dat mensen ze überhaupt dragen?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2011, 09:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb birckenstock omdat ze héél lekker zitten en ik er de hele dag op kan lopen zonder zere voeten te krijgen .

Ik kom er graag achter waarom er mieren door mijn kamer lopen. Ik woon verdomme op de derde verdieping, waar komen die stomme beesten vandaan en hoe kom ik van ze af??
Oud 20-04-2011, 09:50
Verwijderd
Citaat:
En waarom mensen huidkleurige lippenstift opdoen en dat vaak combineren met witte lijntjes rond de ogen en genoeg foundation om alle kleur uit de wangen te verbergen, zodat ze er alles bij elkaar precies uitzien alsof ze bloedarmoede hebben. Terwijl dit toch nooit de bleek=mysterieus&sexy mensen zijn, het zijn juist de zonnebankmensen.
jij stelt van die mooie vragen <3
Met citaat reageren
Oud 21-04-2011, 00:21
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik heb birckenstock omdat ze héél lekker zitten en ik er de hele dag op kan lopen zonder zere voeten te krijgen .

Ik kom er graag achter waarom er mieren door mijn kamer lopen. Ik woon verdomme op de derde verdieping, waar komen die stomme beesten vandaan en hoe kom ik van ze af??
Je hebt van die mierendoosjes, misschien helpt dat. En anders afrikaantjes.
Oud 21-04-2011, 01:46
Verwijderd
Ik vind een joggingsbroek ook lekker zitten maar die trek je ook niet buiten het huis aan? Zo ook met Birckenstocks.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2011, 09:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Je hebt van die mierendoosjes, misschien helpt dat. En anders afrikaantjes.
De negers of de bloemen?

Citaat:
Ik vind een joggingsbroek ook lekker zitten maar die trek je ook niet buiten het huis aan? Zo ook met Birckenstocks.
Als je blaren kreeg in andere broeken, zou je het wellicht overwegen
Oud 21-04-2011, 18:44
Verwijderd
Citaat:
De negers of de bloemen?

Als je blaren kreeg in andere broeken, zou je het wellicht overwegen
mooi zijn heeft niks te maken met comfortabel of pijn.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2011, 20:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat heb ik ook nooit beweerd hierboven. Overigens vind ik mijn Birckenstocks wel mooi.
Oud 21-04-2011, 20:44
Verwijderd
Ik zit binnenshuis vrijwel standaard in joggingbroek, zo wil het weleens gebeuren dat ik in een net overhemd zit met een joggingbroek eronder.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2011, 23:27
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
De negers of de bloemen?
Een legertje negers natuurlijk, die je vervolgens alle mieren laat platstampen.
Oud 21-04-2011, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
mooi zijn heeft niks te maken met comfortabel of pijn.
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 22-04-2011, 08:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik vermoedde al zoiets handig!
Oud 24-04-2011, 15:01
Verwijderd
Waarom is vakantiegeld verplicht?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2011, 16:29
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Waarom is vakantiegeld verplicht?
Dat is het niet, voor zover ik weet.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2011, 17:30
Martiño
Martiño is offline
Op diezelfde pagina vind je ook het antwoord
Oud 24-04-2011, 18:00
Noedelhap
Noedelhap is offline
Luister maar niet naar Kazet, hij is werkloos
Met citaat reageren
Oud 24-04-2011, 18:03
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Luister maar niet naar Kazet, hij is werkloos
Er staat:

Citaat:
Soms wordt hiervan ook afgeweken, dan wordt er bijvoorbeeld vastgesteld dat het maandelijkse loon inclusief vakantietoeslag is.
Dan is het dus niet verplicht.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2011, 18:05
Verwijderd
Behalve als je minder dan 1,08 x het minimumloon verdient, want dan kun je zo'n constructie niet maken.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2011, 18:19
Quis.
Quis. is offline
Waarom los haar bij vrouwen doorgaans aantrekkelijker wordt bevonden dan haar in een paardenstaart of een knotje of iets dergelijks.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2011, 18:28
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Er staat:

Dan is het dus niet verplicht.
Maar dan is het principe vakantiegeld nog wel verplicht, alleen wordt dat op een andere manier uitbetaald.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2011, 18:58
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Behalve als je minder dan 1,08 x het minimumloon verdient, want dan kun je zo'n constructie niet maken.
Het minimumloon is incl. vakantiegeld.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2011, 22:04
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Waarom los haar bij vrouwen doorgaans aantrekkelijker wordt bevonden dan haar in een paardenstaart of een knotje of iets dergelijks.
Hm, dat is wel een goede. Misschien omdat bij loshangend haar de vrouwelijkheid het meest wordt benadrukt? Wilde gok hoor.
Oud 24-04-2011, 22:35
Noedelhap
Noedelhap is offline
Paardestaart is ook wel aantrekkelijk. Maar misschien komt het omdat vastzittend haar als zakelijker of burgerlijker wordt gezien dan los, speels, wild haar.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2011, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Hm, dat is wel een goede. Misschien omdat bij loshangend haar de vrouwelijkheid het meest wordt benadrukt? Wilde gok hoor.
Ik denk eerder dat een vrouw met een paardenstaart er wat strenger/zakelijker en minder vrouwelijk uitziet.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2011, 22:41
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Gewoon, omdat een staart of knotje het lange haar maskeert.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2011, 22:47
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Hmm, maar als dat zo is snap ik niet wat vrouwelijkheid is. Ik vind bepaalde vaste(re) kapsels héél vrouwelijk, en lang haar niet per definitie vrouwelijk.

Citaat:
Paardestaart is ook wel aantrekkelijk. Maar misschien komt het omdat vastzittend haar als zakelijker of burgerlijker wordt gezien dan los, speels, wild haar.
Maar zoals bijvoorbeeld Fizzle heur haar vaak doet, dat is toch ook wel speels (en wild, zo je wil)? Vast hoeft niet meteen een formeel opgestoken te zijn natuurlijk.

Citaat:
Gewoon, omdat een staart of knotje het lange haar maskeert.
Dus het gaat jouw inziens echt om de zichtbaarheid van meters haar en niet om een kapsel dat leuk staat bij een bepaald gezicht/bepaalde stijl?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2011, 22:54
Geel
Geel is offline
Een 'heus(e?)' kapsel vind ik ook wel mooi. Bijna net zo mooi als los haar. Ik denk dat ik het vooral wat minder vind bij vrouwen als zij hun haar in een paardenstaart of een vlecht hebben zitten.
Oud 24-04-2011, 22:54
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dus het gaat jouw inziens echt om de zichtbaarheid van meters haar en niet om een kapsel dat leuk staat bij een bepaald gezicht/bepaalde stijl?
Dat ís een kapsel dat leuk staat.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2011, 23:03
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Dat ís een kapsel dat leuk staat.
Maar niet altijd en niet als enige.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2011, 23:03
Verwijderd
Ik vind bij heel veel mensen een paardenstaart mooier
Met citaat reageren
Oud 24-04-2011, 23:04
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Maar niet altijd en niet als enige.
Jawel. Instinct is niet gevoelig voor mode.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2011, 23:13
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Jawel. Instinct is niet gevoelig voor mode.
Ik heb het niet over mode en mijn vraag blijft eigenlijk staan. Waaróm?
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 24-04-2011, 23:15
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Maar zoals bijvoorbeeld Fizzle heur haar vaak doet, dat is toch ook wel speels (en wild, zo je wil)? Vast hoeft niet meteen een formeel opgestoken te zijn natuurlijk.
Eh, hoe doet Fizzle haar haar tegenwoordig?

Maar dat kan idd wel. Zowel 'speels' opgestoken als 'formeel' opgestoken.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2011, 23:26
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik heb het niet over mode en mijn vraag blijft eigenlijk staan. Waaróm?
Als iemand lang, mooi haar heeft is dat een teken dat iemand gezond is, en dat gedurende lange tijd is geweest. Goede genen.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2011, 23:29
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Als iemand lang, mooi haar heeft is dat een teken dat iemand gezond is, en dat gedurende lange tijd is geweest. Goede genen.
Maar veel vaste kapsels kunnen alleen met lang haar en bij een paardenstaart zie je zelfs heel goed dat het lang en gezond is. Verklaart dus niet waarom lós haar als aantrekkelijker wordt gezien, alleen waarom lang haar/gezond bla bla haar als aantrekkelijker wordt gezien.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten