Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Waarom mensen nickelson jassen, spinnepoot mascara, crocks, birkenstocks, uggs, lelijke joggingbroek, & mega oorbellen dragen.
zonnebank gebruiken/ poepiebruin worden + haar blonderen Hoe haal je het in je hoofd? EDIT: met lelijke joggingbroeken bedoel ik die broeken waar je de naden van iemands onderbroek door heen kan zien. Ik zelf heb wel een coole donker dikke jogging broek :3 Laatst gewijzigd op 29-04-2011 om 23:56. |
![]() |
|
Verwijderd
|
En waarom mensen huidkleurige lippenstift opdoen en dat vaak combineren met witte lijntjes rond de ogen en genoeg foundation om alle kleur uit de wangen te verbergen, zodat ze er alles bij elkaar precies uitzien alsof ze bloedarmoede hebben. Terwijl dit toch nooit de bleek=mysterieus&sexy mensen zijn, het zijn juist de zonnebankmensen.
|
![]() |
|
Ik heb birckenstock omdat ze héél lekker zitten en ik er de hele dag op kan lopen zonder zere voeten te krijgen
![]() Ik kom er graag achter waarom er mieren door mijn kamer lopen. Ik woon verdomme op de derde verdieping, waar komen die stomme beesten vandaan en hoe kom ik van ze af??
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Een 'heus(e?)' kapsel vind ik ook wel mooi. Bijna net zo mooi als los haar. Ik denk dat ik het vooral wat minder vind bij vrouwen als zij hun haar in een paardenstaart of een vlecht hebben zitten.
||
Citaat:
Maar dat kan idd wel. Zowel 'speels' opgestoken als 'formeel' opgestoken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waar kwam je laatst pas achter? #veel Little Phoebe | 500 | 21-11-2010 23:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik wist het niet meer... Biertank 52 | 6 | 11-11-2007 16:11 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Verhalen & Gedichten |
De schaapjes aan mijn voeten weten het ook niet meer... lautie | 11 | 30-03-2005 21:44 | |
Verhalen & Gedichten |
(niet af) Gangen van gedachten Mir-idiotA | 13 | 18-11-2004 18:40 |