| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
ik heb eergister pas de 1e aflevering gezien en het viel me wel op dat iedereen gemiddeld 30% ouder was. Bran 10 ipv 7, Arya twaalfachtig in plaats van 9, Sansa 15achtig in plaats van 11, Robb en Jon 18achtig in plaats van 14, Daenerys 16achtig in plaats van 13, Ned en Robert rond de 50 in plaats van eind 30.
|
|
|
|
|
ik vond Ep 2 al een stuk aangenamer, 1 was toch een beetje een soort introductie-overload. En klopt, alhoewel het nog wel meevalt, Sansa is 12 toch in de boeken? in de serie 14; daar kan ik wel mee leven. Maar goed, gezien de materie kan ik het me allemaal wel voorstellen. En bijna iedereen ziet er ook een stuk beter uit dan in omschreven in de boeken, maar goed.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Nouja, ik ben de boeken aan het herlezen omdat in juli de volgende uitkomt, maar dat gaat een stuk sneller dan de serie, dus het is niet zo dat ik elke aflevering controleer in het boek ofzo
. En verder weet ik dat tv anders is dan boeken, dus ik erger me niet zo aan verschillen.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Volgens mij komen heel veel wijnen goed tot hun recht met All Along The Watchtower in de versie van Jimi Hendrix <3
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Dit vond ik wel een goed idee van mezelf: