Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2011, 11:59
Verwijderd
Voor iedereen geloof ik. Behalve horeca natuurlijk
Advertentie
Oud 27-04-2011, 12:03
Rationeel
Rationeel is offline
hemelvaartsdag is voor iedereen
Oud 27-04-2011, 12:05
Carn
Carn is offline
mooi. Eens kijken of ik die vrijdag vrij kan ritselen; lange weekenden zijn epic.
Oud 27-04-2011, 12:37
Carn
Carn is offline
mooi .
Oud 27-04-2011, 12:48
Verwijderd
Citaat:
godver wat een dombo's in dit portiek . Onze wasmachine is al een week stuk, hij kapt er halverwege mee en dan stroomt er 1000 liter water uit. Monteur zou vanmorgen komen, heeft iemand gewoon vrolijk zijn was erin gedaan. Monteur ging daar niet op wachten natuurlijk en nu zijn we de voorrijkosten kwijt.
Degene mag dat bedrag mooi zelf dokken wat mij betreft.
Ha, gemeenschappelijke wasmachines. In Zweden heb ik me daar aardig over verbaasd, daar is het schering en inslag in flats en appartementen. Ik moet er niet aan denken, ook nog eens je was plannen en de zooi van een ander opruimen.
Oud 27-04-2011, 12:53
Uice
Uice is offline
Rich Vos maakt het oncomfortabel in een Starbucks.

Oud 27-04-2011, 12:58
Verwijderd
Wat zijn panty's toch een ondingen
Oud 27-04-2011, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Wat zijn panty's toch een ondingen
Ik krijg ook altijd ladders
Oud 27-04-2011, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Ik krijg ook altijd ladders
Oh die komen bij mij waarschijnlijk op het moment dat ik naar binnen loop bij mijn werk. Maar ik bedoel voornamelijk hoe ze zitten en meh.
Oud 27-04-2011, 13:12
Rationeel
Rationeel is offline
het is zo lastig ademhalen
Oud 27-04-2011, 14:28
Verwijderd
Citaat:
het is zo lastig ademhalen
Oud 27-04-2011, 14:28
Verwijderd
ik vind panty's altijd zo ontzettend warm als je binnen bent.
Oud 27-04-2011, 15:08
Carn
Carn is offline
oeh ik hoop zo erg dat een bepaalde scene in Game of Thrones zit Maar een baby doodslaan tegen een muur zal vast niet door de ratings komen
Oud 27-04-2011, 15:12
Verwijderd
ik heb eergister pas de 1e aflevering gezien en het viel me wel op dat iedereen gemiddeld 30% ouder was. Bran 10 ipv 7, Arya twaalfachtig in plaats van 9, Sansa 15achtig in plaats van 11, Robb en Jon 18achtig in plaats van 14, Daenerys 16achtig in plaats van 13, Ned en Robert rond de 50 in plaats van eind 30.
Oud 27-04-2011, 15:14
Carn
Carn is offline
ik vond Ep 2 al een stuk aangenamer, 1 was toch een beetje een soort introductie-overload. En klopt, alhoewel het nog wel meevalt, Sansa is 12 toch in de boeken? in de serie 14; daar kan ik wel mee leven. Maar goed, gezien de materie kan ik het me allemaal wel voorstellen. En bijna iedereen ziet er ook een stuk beter uit dan in omschreven in de boeken, maar goed.
Oud 27-04-2011, 15:15
Rationeel
Rationeel is offline
eergister pas? die serie is er toch maar net?
Oud 27-04-2011, 15:15
Verwijderd
Ik ben nu op pagina 300 van boek1, en tot nu toe is Sansa nog 11! En Joffrey 12.

Maargoed, ik snap wel dat het wat makkelijker werkt met oudere acteurs en voor het verhaal kan het inderdaad prima.
Oud 27-04-2011, 15:16
Verwijderd
Citaat:
eergister pas? die serie is er toch maar net?
Maar de eerste aflevering is er al een week
Oud 27-04-2011, 15:19
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik ben nu op pagina 300 van boek1, en tot nu toe is Sansa nog 11! En Joffrey 12.

Maargoed, ik snap wel dat het wat makkelijker werkt met oudere acteurs en voor het verhaal kan het inderdaad prima.
Daarom. En de censors zullen het vast niet OK gevonden hebben als Daenerys als 13 jarig meisje door Khal Drogo even flink genomen werd.
Oud 27-04-2011, 15:19
Carn
Carn is offline
Citaat:
Maar de eerste aflevering is er al een week
En de tweede aflevering al bijna 1.5 dag!
Oud 27-04-2011, 15:26
Verwijderd
Oh jah, nieuwe SGU.
Oud 27-04-2011, 15:29
Verwijderd
Citaat:
En de tweede aflevering al bijna 1.5 dag!
Ja! Maar ik moest eerst jarig zijn en toen buiten eten en toen bij mijn ouders kijken en toen een aflevering van desperate housewives afkijken want daarvan had ik nog maar de helft gezien en toen glee kijken want ik had zin in iets makkelijks en bovendien was glee eerder aan de beurt. Dus zo werd het eergisteren.
Oud 27-04-2011, 15:34
Verwijderd
Hmm je kijkt de serie en leest tegelijkertijd de boeken, Sarah? Is dat niet eh, vreselijk?
Oud 27-04-2011, 15:36
Carn
Carn is offline
ik lees best vaak een boek terwijl ik een serie kijk.
Oud 27-04-2011, 15:47
Verwijderd
Nouja, ik ben de boeken aan het herlezen omdat in juli de volgende uitkomt, maar dat gaat een stuk sneller dan de serie, dus het is niet zo dat ik elke aflevering controleer in het boek ofzo . En verder weet ik dat tv anders is dan boeken, dus ik erger me niet zo aan verschillen.
Oud 27-04-2011, 15:49
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik lees nooit boeken en kijk bijna nooit series.
Oud 27-04-2011, 15:50
Verwijderd
Aah je hebt 'm al 'ns gelezen. Dat verklaart een boel Het gaat ook niet om de verschillen hoor, maar meer omdat je het verhaal nog niet kent en dan niet synchroon loopt én er -wellicht- verschillen in zitten inderdaad.
Oud 27-04-2011, 15:51
Verwijderd
Ja ik heb ze al gelezen maar dat was lang geleden. In 2005.
Oud 27-04-2011, 15:51
Verwijderd
Ik hoorde vanochtend op de radio dat er een onderzoek is geweest waaruit blijkt dat muziek invloed heeft op o.a. de smaak(beleving) van rode wijn.. Cabernet-sauvignon zou het beste tot z'n recht komen met All Along The Watchtower van Jimi Hendrix
Oud 27-04-2011, 15:58
Quis.
Quis. is offline
Hoppa, weer achttien pagina's relevante tekst en 160 voetnoten. Ik kom nog eens ergens
Oud 27-04-2011, 15:59
Verwijderd
Verdomme, op een van de computersubfora vandaag echt het DOMSTE advies aller tijden gelezen en daarnaast zitten we met een externe ontwikkelaar die niet snapt hoe hij moet zoeken in LDAP, ténzij het een Active Directory is.
Oud 27-04-2011, 16:13
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik lees nooit boeken en kijk bijna nooit series.
Hoe gaat het met The Wire?
Oud 27-04-2011, 16:17
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Hoe gaat het met The Wire?
De eerste twee seizoenen gekeken.
Oud 27-04-2011, 16:18
Carn
Carn is offline
Dat doe je rap
Oud 27-04-2011, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Hoppa, weer achttien pagina's relevante tekst en 160 voetnoten. Ik kom nog eens ergens
Goed bezig!
Oud 27-04-2011, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Ik hoorde vanochtend op de radio dat er een onderzoek is geweest waaruit blijkt dat muziek invloed heeft op o.a. de smaak(beleving) van rode wijn.. Cabernet-sauvignon zou het beste tot z'n recht komen met All Along The Watchtower van Jimi Hendrix
<3
Volgens mij komen heel veel wijnen goed tot hun recht met All Along The Watchtower in de versie van Jimi Hendrix <3
Oud 27-04-2011, 16:45
Verwijderd
Citaat:
<3
Volgens mij komen heel veel wijnen goed tot hun recht met All Along The Watchtower in de versie van Jimi Hendrix <3
*lacht hardop*

Citaat:
De eerste twee seizoenen gekeken.
Ik was echt sip na S05 MOAR!
Oud 27-04-2011, 16:50
Carn
Carn is offline
Citaat:
Gelukkig is er ook nog Generation Kill & Treme
Oud 27-04-2011, 17:01
Verwijderd
Citaat:
*lacht hardop*
Dat is toch niet voor te lachen? Het is gewoon waar!
Oud 27-04-2011, 17:06
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ja, het is wel leuk. Toch wel jammer dat er toch weer een paar hardnekkige clichés opduiken, zoals McNulty die natuurlijk altijd tegen het gezag ingaat.
Oud 27-04-2011, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Dat is toch niet voor te lachen? Het is gewoon waar!
Drankorgel!

Citaat:
Ja, het is wel leuk. Toch wel jammer dat er toch weer een paar hardnekkige clichés opduiken, zoals McNulty die natuurlijk altijd tegen het gezag ingaat.
You ain't seen nothing yet.
Oud 27-04-2011, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Drankorgel!
Je begrijpt me verkeerd
Ik bedoel dat alles lekker gaat smaken (in dit geval alle wijnen) door zo'n prachtnummer als All Along The Watchtower in de versie van Jimi
Oud 27-04-2011, 17:26
Carn
Carn is offline
Citaat:
Clichés en vooroordelen zijn er bij een serie van Simon zelden; dus dat komt wel goed.
Oud 27-04-2011, 17:27
Carn
Carn is offline
Dit vond ik wel een goed idee van mezelf:

Citaat:
I wouldnt mind some kind of a webcrawler/bot/tool that summarizes new music based on my own (for example, the sky is the limit) last.fm stats, reviews of sites I prefer, various genre tags and preferences, with links to listen to samples and optional spotify/itunes/whatever linkthroughs, a short bio and a sort of metacritic-overview. I would pay for that, because i'm to lazy to read reviews and check everything out
Oud 27-04-2011, 17:29
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ja nu weet ik dus al dat 'ie stiekem meewerkt met de hoge heren!!!1111~~~
Oud 27-04-2011, 17:30
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dit vond ik wel een goed idee van mezelf:
Dat is er al, geloof ik. Ben vergeten hoe het heet.
Oud 27-04-2011, 17:31
Carn
Carn is offline
Sheeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
Oud 27-04-2011, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Je begrijpt me verkeerd
Bewust

Citaat:
Ik bedoel dat alles lekker gaat smaken (in dit geval alle wijnen) door zo'n prachtnummer als All Along The Watchtower in de versie van Jimi
Ik ga ook vrij hard op het origineel
Oud 27-04-2011, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Sheeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten