| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Moderne huisvrouw zit nog heel vaak achter de computer (viva-forum ofzo??) en sport misschien nog een uurtje? Tevens heb je 'elke dag stofzuigen/dweilen/koelkast schoonmaken/keukenkastjes soppen' etc. er niet bij staan.
Daarnaast dienen ze om de dag koffie te leuten met (schoon)moeder en/of vriendinnen.
|
|
|
Verwijderd
|
Ja, Theodoor en ik doen allebei onze helft van die dingen op zondag, behalve de boodschappen, en daar zijn we dan allebei een halve dag mee bezig.
En als je baby's en peuters hebt is het anders natuurlijk, die hebben heel veel tijd en aandacht nodig. Maar ik snap niet zo hoe mensen het gevoel kunnen hebben dat ze de hele week druk zijn met alleen het huishouden behalve door alles elke dag schoon te maken, ofzo.
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
serieus? dan ben je echt ultiem inefficiënt bezig ![]() Maar als ik op het zwangerschapsforum rondneus dan kom ik er ook zat tegen die bijvoorbeeld elke dag alle bedden verschonen, en alle handdoeken na elke douchebeurt en die dus elke dag het hele huis stofzuigen en dweilen. Nou ja, dan kom je wel aan een aantal uur per dag. Ik vind het alleen érg zonde van hun tijd.
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
Gewoon naar de kinderopvang sturen en je hebt ineens zeeën van tijd
|
|
|
Verwijderd
|
Mijn moeder deed vanaf dat mijn zus geboren werd totdat ik zes was geen betaald werk, maar wel stapels vrijwilligerswerk, behalve het jaar dat ik 0 was en mijn zus 1 want toen had ze haar handen wel vol aan ons
![]() Oh en daarna deed ze ook geen betaald werk trouwens, maar ging ze studeren. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Smetvrees-mutsen daar, er was zelfs iemand die zichzelf eerst af ging spoelen onder de douche voordat ze in bad ging, omdat 'je anders in je eigen vuil zit'. |
|
|
|
|
|
@sann: Je vader is ondernemer? Want dat soort uren vind ik eigenlijk normaal bij mensen die zelf een bedrijf hebben, in de geneeskunde zitten of onderzoek doen. Of die hun werk echt heeeeel leuk vinden.
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|