Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2011, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Goed idee MAAR DAN WIL IK WEL DE KOSTEN DELEN!

Ik ben ook helemaal geen krent Maar ik doe er ook niet moeilijk over als iemand wél krent wil zijn en de kosten wil delen. En ik ken zoveel mensen die dat willen dat ik het niet raar vind
Waag het eens!

Ja, dat heb ik ook wel. En meestal is het dan ook zo van 'Ja, sorry, ik wil niet krenterig doen, maar ik heb op het moment gewoon weinig geld, dus ik zou het wel fijn vinden als je de helft betaalt' en natuurlijk doe ik dat dan. Maar die manier is natuurlijk wel wat anders dan dat pizza-gezeur van fizzles gast.
Advertentie
Oud 09-05-2011, 13:43
Carn
Carn is offline
Ohja Absinthe! Wil je even 13 cent overmaken voor de twee kauwgoms/gums/gummie/units die je van mij hebt gekregen?

/huhuhuhu krent.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
carn
Verwijderd
Citaat:
Deal

HOe ik de broodtrommel in de fik ga steken weet ik nog niet Broodrooster krijg ik wel aan met wat ammaretto
Broodrooster bedoelde ik natuurlijk
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Waag het eens!

Ja, dat heb ik ook wel. En meestal is het dan ook zo van 'Ja, sorry, ik wil niet krenterig doen, maar ik heb op het moment gewoon weinig geld, dus ik zou het wel fijn vinden als je de helft betaalt' en natuurlijk doe ik dat dan. Maar die manier is natuurlijk wel wat anders dan dat pizza-gezeur van fizzles gast.
ja dit was niet eens een vraag. En het was ook niet van tevoren van zullen we de kosten delen, het was van 'jij doet de salade, wij de pizza' en toen later van 'we krijgen nog geld'
Oud 09-05-2011, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Ohja Absinthe! Wil je even 13 cent overmaken voor de twee kauwgoms/gums/gummie/units die je van mij hebt gekregen?

/huhuhuhu krent.
<3
Trek die 13 cent maar af van de 35 cent die ik nog krijg voor alle tandpasta die je van me gebruikt hebt!
Oud 09-05-2011, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Waag het eens!

Is ook. Maar ik denk dat ze elkaar gewoon verkeerd begrepen hebben. En dat fizzle dus gewoon had moeten zeggen, ja de salade was zus en zoveel geld, wijn en koffie en zoveel, dus volgens mij staan we quitte. En dan had ie dat heus prima gevonden.

Anyhow, genoeg hierover.
Verwijderd
Citaat:

/huhuhuhu krent.
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Jasmijn. vind ik anders helemaal niet stom. Sterker nog, daar zou ik wel een beschuitje of 4 mee willen eten. Of witte chocolademousse. Nomnom. En dan heb ik het niet alleen over de witte chocolade
gaat het over mij of? ik ben immers niet actief in deze topic dus

bedoel je dit trouwens met beschuit? Doe mij dan liever witte chocomousse <3

Verwijderd
Nouja, misschien moet je 'm een mailtje sturen met 'ik dacht er gisteren niet zo hard over na, maar de wijn en de salade had ik dan niet die dag gekocht, maar had ik wel gekocht natuurlijk, ze hebben ongeveer x gekost'. Alleen is het in dat kader misschien wat raar dat je het geld al hebt overgemaakt
sowieso vinden de meeste mensen met goed inkomen het ook niet zo'n probleem als ze geld van je krijgen en het komt pas na twee weken als de stufi binnen is ik althans niet.
Oud 09-05-2011, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Is ook. Maar ik denk dat ze elkaar gewoon verkeerd begrepen hebben. En dat fizzle dus gewoon had moeten zeggen, ja de salade was zus en zoveel geld, wijn en koffie en zoveel, dus volgens mij staan we quitte. En dan had ie dat heus prima gevonden.

Anyhow, genoeg hierover.
Ja, precies, volgens mij zijn we het ook best wel eens
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik wil Jasmijns witte chocolademousse ook wel opeten.
Verwijderd
Citaat:
gaat het over mij of? ik ben immers niet actief in deze topic dus

bedoel je dit trouwens met beschuit? Doe mij dan liever witte chocomousse <3

[afbeelding]
Natuurlijk ging het over jou!

Is 'een beschuitje eten met iemand' geen gezegde in Belgie?
Oud 09-05-2011, 13:47
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nouja, misschien moet je 'm een mailtje sturen met 'ik dacht er gisteren niet zo hard over na, maar de wijn en de salade had ik dan niet die dag gekocht, maar had ik wel gekocht natuurlijk, ze hebben ongeveer x gekost'. Alleen is het in dat kader misschien wat raar dat je het geld al hebt overgemaakt
sowieso vinden de meeste mensen met goed inkomen het ook niet zo'n probleem als ze geld van je krijgen en het komt pas na twee weken als de stufi binnen is ik althans niet.
Ja, maar ik zie hem over een uur en dan weet ik niet of hij het mailtje al heeft gehad enzo. Ik zeg het wel gewoon even.
Verwijderd
Citaat:
Ja, precies, volgens mij zijn we het ook best wel eens
Volgens mij ook Maar nu wil ik even duidelijk maken dat ik geen krent ben
Verwijderd
Ik wil trouwens nog wel even de treinkosten naar tilburg verrekenen met het cadeautje en het bier van zaterdag absinthe
Oud 09-05-2011, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar ik zie hem over een uur en dan weet ik niet of hij het mailtje al heeft gehad enzo. Ik zeg het wel gewoon even.
ohja als je hem toch ziet zou ik het gewoon even zeggen
Verwijderd
Citaat:

Nee, in België doen ze gewoon poepen.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik krijg nog tien cent van mijn vader omdat hij een boterham van me geleend heeft en niet teruggegeven. Met twintig procent rente!
Oud 09-05-2011, 13:49
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
ohja als je hem toch ziet zou ik het gewoon even zeggen
jatoch
is het ook meteen van de baan. Er hoeft ook geen ruzie van enzo.
Oud 09-05-2011, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Ik wil trouwens nog wel even de treinkosten naar tilburg verrekenen met het cadeautje en het bier van zaterdag absinthe

Vergeet de chocosoesjes en minitompoucejes niet! Om maar te zwijgen van het hout dat in de vuurkorf lag. En de chips. En de nootjes.
Oud 09-05-2011, 13:50
Verwijderd
Ik vind het soms wel lastig als vrienden van mij minder geld hebben, want dan wil ik iets leuks met ze doen, en dan kunnen ze niet door geldgebrek, en nu is het wel sociaal geaccepteerd om vrienden te eten te vragen zonder geld te vragen, of ze mee te laten rijden in de auto zonder geld te vragen, of om een rondje te geven op een terras, maar je kunt dan weer niet zomaar iemands bioscoopkaartje of treinkaartje betalen, want dan is het liefdadigheid, terwijl ik dat best zou willen doen want ik vind het leuk als ze mee gaan, maar dat is dan weer iets wat je niet hoort te doen.
Oud 09-05-2011, 13:50
Verwijderd
Citaat:
jatoch
is het ook meteen van de baan. Er hoeft ook geen ruzie van enzo.
als je begint met 'ik had je verkeerd begrepen' zijn mensen al tot veel bereid
Oud 09-05-2011, 13:51
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Ik wil Jasmijns witte chocolademousse ook wel opeten.
waarom wil je mijn chocomousse eten

Citaat:

ik denk het niet... wat betekent het precies?
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik vind het soms wel lastig als vrienden van mij minder geld hebben, want dan wil ik iets leuks met ze doen, en dan kunnen ze niet door geldgebrek, en nu is het wel sociaal geaccepteerd om vrienden te eten te vragen zonder geld te vragen, of ze mee te laten rijden in de auto zonder geld te vragen, of om een rondje te geven op een terras, maar je kunt dan weer niet zomaar iemands bioscoopkaartje of treinkaartje betalen, want dan is het liefdadigheid, terwijl ik dat best zou willen doen want ik vind het leuk als ze mee gaan, maar dat is dan weer iets wat je niet hoort te doen.
ahw. En als je nou zegt dat je ze trakteert op een bioscoopje? Dat is volgensmij best geaccepteerd hoor. Dan vertel je gewoon niet dat er nog meer mensen komen.
Verwijderd
Ja best kut vind ik dat altijd, mensen die uit principe iets niet willen betalen terwijl ze bulken van het geld en jij helemaal niet.

Ergens snap ik het ook wel weer.
Verwijderd
Gaat snel ineens, lijkt 2007 wel hier!
Oud 09-05-2011, 13:52
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
als je begint met 'ik had je verkeerd begrepen' zijn mensen al tot veel bereid

in elk geval dankjulliewel voor het de moed inpraten (nou heb ik meer het idee dat ik voor een goede zaak ga)
Citaat:
even niet zo netjes denken
Rationeel
Rationeel is offline
owja kut, sann krijgt nog 50 cent van mij!
Verwijderd
Citaat:

Vergeet de chocosoesjes en minitompoucejes niet! Om maar te zwijgen van het hout dat in de vuurkorf lag. En de chips. En de nootjes.
Quitte dan maar?

Citaat:

ik denk het niet... wat betekent het precies?
Het betekent dat je wel met iemand wilt ontbijten. Dus er de nacht doorbrengen
Verwijderd
Citaat:
owja kut, sann krijgt nog 50 cent van mij!
Nou inderdaad!
Verwijderd
Als we zo gaan beginnen krijg ik nog 13 euro van Topdrop, mwhehe.
Rationeel
Rationeel is offline
maar eigenlijk is die 50 cent al ruimschoots gecompenseerd in nature door mijn aanwezigheid zaterdag
Oud 09-05-2011, 13:53
Carn
Carn is offline
Citaat:
ja dit was niet eens een vraag. En het was ook niet van tevoren van zullen we de kosten delen, het was van 'jij doet de salade, wij de pizza' en toen later van 'we krijgen nog geld'
idd wat krom dan. Maar goed, weer een les geleerd; voortaan even vragen hoe het kostenplaatje er uit ziet.
Verwijderd
Citaat:
maar eigenlijk is die 50 cent al ruimschoots gecompenseerd in nature door mijn aanwezigheid zaterdag
Eh en mijn aanwezigheid dan? Is die niks waard?
Verwijderd
Citaat:
maar je kunt dan weer niet zomaar iemands bioscoopkaartje of treinkaartje betalen, want dan is het liefdadigheid, terwijl ik dat best zou willen doen want ik vind het leuk als ze mee gaan, maar dat is dan weer iets wat je niet hoort te doen.
omdat?
Oud 09-05-2011, 13:54
Verwijderd
Citaat:
ahw. En als je nou zegt dat je ze trakteert op een bioscoopje? Dat is volgensmij best geaccepteerd hoor. Dan vertel je gewoon niet dat er nog meer mensen komen.
haha ja

Nouja zoals laatst bijvoorbeeld, gingen we naar Zwolle naar het bevrijdingsfestival, en een vriend van me wilde wel mee maar had geen geld voor een treinkaartje, en ik kon gewoon geen goede formulering vinden om te zeggen dat ik dat wel wou betalen ("trakteren op een treinkaartje", "ik geef een rondje bij de kaartjesautomaat", "je kunt wel met onze trein meerijden"?) die niet klonk als iets belachelijks óf alsof ik hem maar een armoedzaaier vond ofzo

Soms gebruik ik 'je kreeg nog een verjaardagscadeautje van me, dan is dat gewoon het treinkaartje', maar dat kon nu niet want hij had al een verjaardagscadeautje gekregen
Carn
Carn is offline
Citaat:
anders goed te compenseren door wat oogbollikken!
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Eh en mijn aanwezigheid dan? Is die niks waard?
jawel jawel, maar net een paar cent minder. dus nu staan we QUITTE
Oud 09-05-2011, 13:55
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
anders goed te compenseren door wat oogbollikken!
gadverdamme nou, mijn lenzen prikten als de neten toen ik ze zondag in wilde doen
Schrödinger
Schrödinger is offline
Fizzle, tijd voor een assertiviteitscursus.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja best kut vind ik dat altijd, mensen die uit principe iets niet willen betalen terwijl ze bulken van het geld en jij helemaal niet.

Ergens snap ik het ook wel weer.
Jah.
Ik zag je posten en toen dacht ik aan oestersaus.
Oud 09-05-2011, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Jah.
Ik zag je posten en toen dacht ik aan oestersaus.
huh wat?
Verwijderd
Citaat:
Quitte dan maar?
Is goed!
Kom ik toch weer mooi weg.
Verwijderd
Citaat:
omdat?
omdat mensen meestal niet het gevoel willen hebben dat ze onderhouden worden en niet voor zichzelf zouden kunnen zorgen.
Oud 09-05-2011, 13:57
Verwijderd
Citaat:
gadverdamme nou, mijn lenzen prikten als de neten toen ik ze zondag in wilde doen

Dat moment heb ik dus weer gemist.
Oud 09-05-2011, 13:57
Verwijderd
Citaat:
haha ja

Nouja zoals laatst bijvoorbeeld, gingen we naar Zwolle naar het bevrijdingsfestival, en een vriend van me wilde wel mee maar had geen geld voor een treinkaartje, en ik kon gewoon geen goede formulering vinden om te zeggen dat ik dat wel wou betalen ("trakteren op een treinkaartje", "ik geef een rondje bij de kaartjesautomaat", "je kunt wel met onze trein meerijden"?) die niet klonk als iets belachelijks óf alsof ik hem maar een armoedzaaier vond ofzo
Denk dat hij daar alleen maar blij mee is hoor, en zichzelf bezwaard voelt, dan dat jij bang moet zijn dat hij denkt dat jij denkt (eh) dat je hem een armoedzaaier vindt.
Oud 09-05-2011, 13:58
Verwijderd
Citaat:
omdat mensen meestal niet het gevoel willen hebben dat ze onderhouden worden en niet voor zichzelf zouden kunnen zorgen.
Oh jeetje. Dan ben ik zeker weer eens een uitzondering op de mensheid

Naja, ik kan me wel bezwaard voelen, enzo, maar ''niet het gevoel willen hebben onderhouden te worden'', daar heb ik geloof ik niet zo heel veel moeite mee.
Oud 09-05-2011, 14:00
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:

Dat moment heb ik dus weer gemist.
ik ook een beetje geloof ik maar er liepen meer oogbol-fetisjisten rond op jouw feestje
Oud 09-05-2011, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Denk dat hij daar alleen maar blij mee is hoor, en zichzelf bezwaard voelt, dan dat jij bang moet zijn dat hij denkt dat jij denkt (eh) dat je hem een armoedzaaier vindt.
maar ik wil niet dat hij zich bezwaard voelt en het is een gevoelig punt bij hem.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten