Ik kijk op Belgie, ik heb geen BBC 1 (of 2?) helaas.
Ben altijd benieuwd wat Belgie over ons zegt
12-05-2011, 20:05
Verwijderd
Kijk, als je zonder moeite een stadium met 80.000 toeschouwers vult, dan is er best een kans dat de landen die om je heen liggen van je gehoord hebben.
ik las een keer in zo'n vivatopic dat een vrouw haar kont en kutje niet met haar handdoek afdroogde, want dat vond ze goor. Dat deed ze met wcpapier
Ja, en dat ene wijf die zich eerst ging afspoelen onder de douche voordat ze in bad ging, omdat het het anders goor vond om in haar eigen ''vuil'' te zitten.
het schijnt dat ze dan oververhit raken omdat je lichaam warmer is dan een bureau en omdat je eventueel de ventilatiedingen aan de zijkant blokkeert met je kleren
de mannen van sommige vrouwen op een ander forum mogen dat niet anders, want ze zijn bang voor gefrituurde zaadjes
maar is dat een forum waar ze zwanger willen raken? Want een warme laptop op schoot kan wel de dan aanwezige zaadcellen doodmaken dat heb je na een week wel weer ingehaald natuurlijk.
12-05-2011, 20:12
Verwijderd
in het begin vond ik DIlara wel tof, maar eigenlijk is ze echt een vervelend kutje
het schijnt dat ze dan oververhit raken omdat je lichaam warmer is dan een bureau en omdat je eventueel de ventilatiedingen aan de zijkant blokkeert met je kleren
Dat is meer als je hem bijvoorbeeld op bed legt, op schoot zal het doorgaans niet zo'n vaart lopen.
Verwijderd
Beyonce, maar dan de kelderkamerversie.
Verwijderd
Oostenrijk: We gaan het refrein nog een keer zingen, maar nu een terts hoger!
Ze heeft goed naar eerdere songfestivals geluisterd
Ze heeft wel een goed bereik en is toonvast.