ze kan volume produceren op de juiste toonhoogte, maar ze knijpt dus voor dat volume, en dan klinkt haar stem lelijk - dan luister ik liever naar iemand die onder de douche vals zingt met een eerlijke en mooie stem
12-05-2011, 22:00
Verwijderd
@Sarah: waarom reageer je de hele tijd op jezelf bij Twitter?
12-05-2011, 22:01
Verwijderd
Anouk, weet niet welk nummer. Net als dat duo achter de witte . Girl, girl, girl volgens mij.piano van vorig jaar
Anouk, weet niet welk nummer. Net als dat duo achter de witte . Girl, girl, girl volgens mij.piano van vorig jaar
jaaa, die was leuk he!
12-05-2011, 22:01
Verwijderd
Romania: een standaard feelgood songfestival liedje. Wel een vrolijke jongen, al lijkt hij af en toe wat manisch. Ik vind de melodie van de coupletten wel mooi, if not origineel.
Ik wil het ook eigenlijk loskoppelen, want ik heb veel meer facebookvriendjes dan twitterfollowers, en ook slechter beveiligd, dus ik reageer bij twitter bijna altijd op mezelf zodat het niet op facebook komt maar loskoppelen lukt nu niet meer
Eh, ik was de eerste hier geloof ik! Ik keek vanaf aflevering 2 met Amerika mee
12-05-2011, 22:11
Verwijderd
Als je bij het songfestival al niet meer nationalistisch mag zijn, waar dan wel?
Maar met vals zingen, niet bij de lage tonen kunnen en het fokking refrein een fokking terts hoger fokking herhalen prijs je je land niet echt aan
Eh, ik was de eerste hier geloof ik! Ik keek vanaf aflevering 2 met Amerika mee
oh!
Ik dacht dat je een hater was joh
12-05-2011, 22:12
Verwijderd
Misschien dacht ik dacht: he, dat gezicht doet me aan glee denken. En dat ik daarna dacht: het is een zingend meisje met bruin haar in een tuttig jurkje, en dat mijn hoofd de link legde met Rachel!