Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
2001 was dat suffe nummer Out On My Own van ene Michelle, ze deed het op blote voeten weet ik nog. Was erg slecht, we zijn toen erg laag geeindigd, mochten in 2002 niet meedoen.
2003 Esther Hart, One More Night, vond ik ook een erg leuk nummer! Nog 13e geworden 2004 Reunion, Without You. Weet ik weinig meer van. En daarna gingen ze werken met halve finales. Glennis Grace Treble Edsilia Rombley Hind De Toppers Sieneke 3j's Allemaal niet gehaald. Van al die acts vond ik Glennis, Treble, en de Toppers ![]() ![]() ![]() Zo, zijn jullie weer bij! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Erg eigenlijk. Maar gewoon doorgaan he. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik vind vooral het instrumentale stukje op het eind van het orkest erg leuk. Ach ja, toen was het nog zo, toen kon je nog winnen met een act als dit. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
absinthe naamzoek (en sann ook want die kan het ook wel waarderen):
die band die morgen speelde in Amsterdam waar we eventueel gratis heen konden maar wegens planningsproblematiek niet mogelijk was
|||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() En toen was ik nog niet wijs genoeg om aan Belgie te denken, goffer. ![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|