Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Ik was in klas 3 en 4 ook echt slecht in wiskunde hoor, nu is het echt een stuk beter.
|
![]() |
En hoe ging M&O bij de mensen hier?
Bij mij niet zo best. Nou ja, het is waarschijnlijk wel een voldoende, maar ik had het zoveel beter gekund. Ik had het vakantiegeld vergeten bij de loonkosten bij vraag 25, waardoor 26, 27 en 28 ook fout zijn. Prutzooi. En ik denk dat ik daar echt belabberd weinig punten voor haal, omdat mijn antwoord niet realistisch was. Ik heb hooguit 45 punten... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Ligt dat vak jou een beetje?
||
![]() |
Citaat:
![]() Duits ging op zich wel, maar er zaten dit jaar wel erg veel 'twijfel-'vragen bij om het zo maar te noemen. Edit: En een klacht voor het CSE Duits is weer naar het LAKS gestuurd. Laatst gewijzigd op 20-05-2011 om 18:21. |
![]() |
|
![]() |
Over vraag 36. Óf alinea 4 én 3 moeten goedgekeurd worden en anders zijn beide antwoorden gewoon voor 100% fout. Over het hoe en wat heb ik een té lang verhaal getypt op de klachtenpagina, dus die zal ik je verder besparen
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vond hem niet echt moeilijk, maar wel een beetje vaag zo nu en dan. Vrij eenzijdig ook; veel vragen over bepaalde onderwerpen, veel bepalen mbv grafieken en relatief weinig berekeningen. Maar ja, wij hebben dan ook bizar moeilijke SE's gehad, dus het kon ook bijna alleen maar meevallen xD
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Wat een vreemd examen was natuurkunde, zeg. Ik heb soms echt totaal iets anders gedaan dan wat er in het correctievoorschrift stond en sommige vragen daar begreep ik gewoon geen biet van. Zo vind ik vraag 6 sowieso erg vaag geformuleerd. Ik snap 'm intussen wel, hoe ze het bedoelden, maar tjonge jonge jonge. Dat hele examen had nog wel eventjes opgepoetst mogen worden hoor, wat een zooitje.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik moest een 7.2 voor een acht, dat is me dus echt niet gelukt. Ik heb een 5.2 nodig voor een zeven en dat zit er wel in, hoop ik, maar ik weet het gewoon niet zo goed. Ging niet lekker, in ieder geval.
|
![]() |
Nieuwtje: bij M&O heeft iedereen standaard 2 punten gehaald. Volgens het aanvullende correctievoorschrift moet voor vraag 19 altijd 2 punten worden toegekend, ongeacht het antwoord.
|
![]() |
|||
Citaat:
Ik moest een 3 halen maar ik heb 38 van de 48 punten dus dat komt wel goed. (Yay, mijn eerste voldoende!) Ik heb in de laatste tien minuten nog stel een paar vragen veranderd en daarom heb ik nu 6 punten minder.. Deed ik ook al bij wiskunde en natuurkunde, ik leer het echt nooit. ![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||