| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar van die vriendin dat lijkt me wel behoorlijk rot. Ik denk alleen dat Volkert wel gelijk heeft met dat zij misschien een nieuwe toekomst wil en dat jij bij haar verleden hoort wat ze liever wilt vergeten. Niet dat het een excuus is maar toch. |
|
|
|
|||||||||
Verwijderd
|
Hoi ik ging even bijlezen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
). Ik vind het wel een interessant concept dus ik ga er nu even over nadenken of ik het op mezelf van toepassing vindt. Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
De wekker ging wel om half negen maar die heb ik vakkundig genegeerd.
|
||||||||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zeker niet nu mijn moeder vanochtend zei dat je aan alle homo's kon zien dat ze homo waren en dat soort dingen. Dus ik schat de kans niet meer heel hoog in. ;x
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is een tof feestje, al snap ik de meerwaarde van gigapann t.o.v. gewoon pann totaal niet.
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
En over de relatie tussen innerlijk en uiterlijk - hmm. Ik ben altijd een beetje bang dat ik iets uitstraal of zo, dat iedereen op duisent meter afstand aan me ziet dat ik op meisjes val. Maar ik heb het wel eens aan vrienden gevraagd, en die zeiden dat dat echt helemaal niet was. Mijn beste vriend kwam zelfs met het opwekkende 'nee, want je hebt een slettenstem'. Oh, fijn. :') Maar ik doe wel altijd mijn best om zo hetero mogelijk over te komen.
Dus waarschijnlijk weerspiegelt hoe ik eruit zie niet echt wat ik vanbinnen ben, of zo, in dat opzicht. In de meeste andere opzichten zie ik mezelf wel in mezelf terug.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Briljant boekje echt <3Ik ging om half 11 nog even een film kijken - Ik wilde Happy-go-lucky nog een keer een kans geven, ik dacht 'Mike Leigh, kom op, ik moet die film eens beter zien, want er móet toch iets goed aan zijn als hij het heeft gemaakt', maar ik ergerde me weer vanaf minuut 1 aan de hoofdpersoon en jawel, het blijft een miskleum van een film. Doodzonde van zijn talent en het talent van zijn spelers - Daar viel ik dan ook bij in slaap. Tot kwart voor 1 ofzo. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
O, en ik heb met mijn vader afgesproken dat ik de aankomende tijd geen/minder melk ga drinken voor te kijken of ik dan minder vaak ziek ben. Ik ben benieuwd. (en stiekem hoop ik dat het niks uitmaakt, want, melk <3)
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Niet dat ik het echt verberg, maar gewoon, nee. Daar zit vast een of ander psychologisch mechanisme waar ik niet in geïnteresseerd ben achter. Citaat:
Echt alles daaraan is oninteressant, behalve die rijlesinstructeur en het huis van de hoofdpersoon.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het overigens ook wel interessant om te zien wat voor juf ze is. Dat doet ze goed |
|
|
|
||
|
Citaat:
Overigens doe ik ook wel mijn best om bepaalde maniertjes te onderdrukken met wisselend succes
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als het helpt gaan we dat sowieso doen natuurlijk.
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
wat voor een maniertjes dan?
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Google er maar eens op, dat krijg je dit soort afbeeldingen.
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Dit heeft een beetje de structuur van Turks Fruit, het is alleen maar een klein beetje luchtiger.
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar je maakt je er toch niet druk om hoop ik? |
|
![]() |
|