Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2011, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Ik heb gisteren mijn administratie bijgewerkt (lees: 2.5 jaar ongeopende post netjes in de juiste Quincy Files-mappen gedaan). Kwam er achter dat ik nog 4 tientjes aan iets onbenulligs moet betalen en dat 't al 5 dagen geleden betaald had moeten zijn huhuhhu.
Foei!
Advertentie
Oud 29-05-2011, 12:11
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
halfdronken is weggegooid geld
Nee hoor gezellig aangeschoten zodat je nog genoeg van de muziek kan genieten is prima
Oud 29-05-2011, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Was ik gvd maar zo iemand ja.

Ik wou dat ik een kankerdomme VMBO'er was, die niet nadacht over de meeste dingen, gewoon netjes de gebaande paden volgde, zich elk weekend naar de tering zoop met alle Natasja's van de kledingwinkel, en altijd gelukkig was, omdat ik nou eenmaal te DOM WAS OM ONGELUKKIG TE ZIJN.

Heb een kwade dronk.
Wat was er met jou vannacht?
Maar van die vriendin dat lijkt me wel behoorlijk rot. Ik denk alleen dat Volkert wel gelijk heeft met dat zij misschien een nieuwe toekomst wil en dat jij bij haar verleden hoort wat ze liever wilt vergeten. Niet dat het een excuus is maar toch.
Oud 29-05-2011, 12:40
Verwijderd
Ja, lees dan even verder, muts.

Overigens was ik nog even in bed gaan liggen en toen viel ik toch weer in slaap
Oud 29-05-2011, 12:43
Uice
Uice is offline
Ik ga zo maar eens The Overton Window kopen.
Oud 29-05-2011, 13:08
Verwijderd
Hoi ik ging even bijlezen.
Citaat:
ja die mag er ook nog wel bij. Dat is niet perse zo, maar ik word nergens zo duidelijk met mijn neus op de feiten gedrukt als op dat soort momenten ofzo? Voor de jongens ben ik teveel een jongen, voor de meisjes teveel een meisje. Een beetje een schipper tussen twee eilanden, maar niemand die wil overvaren (hhuhuhuhu). Ik weet niet, het voelt een beetje bar en bar en bar eenzaam soms.
Ik snap je punt, en dat lijkt me heel rot, maar het is ook weer niet zo zwart wit als je het hier stelt. Had het er laatst met een lesbische vriendin over op wat voor een man zij zou vallen mocht het er eens van komen, en dat was en man die niet bepaald omschreven zou worden als man-man, integendeel, zo omschreef vooral karaktereigenschappen en niet zozeer uiterlijke kenmerken. Ook vroeg ze aan mij op wat voor een vrouw ik dan zou vallen. Ik ben nog nooit verliefd geweest op een meisje, maar ook nog niet zo vaak op een jongen en ik sluit niks uit. Voor zover ik kan inschatten val ik eerder voor een androgyn, onbestemd type, (maar dan weer niet op het 'butch' type) dan voor een meisje-meisje. Om maar een voorbeeld te noemen.

Citaat:
Ik zit heel erg met mijn (vroeger) beste vriendin die me al ruim 2 jaar geleden best wel vanuit het niets ineens helemaal negeerde.
Dat is kut (en ik weet hoe je je voelt). Verder niet veel toe te voegen aan wat Volkert en Noodles vannacht zeiden.

Citaat:
Ja oké, dat is ook nogal wat, maar er is wel een soort klik tussen die twee toch? Als in, innerlijk en uiterlijk?
Ik denk niet dat er zo'n enorme correlatie tussen uiterlijk en innerlijk bestaat. En zo wel dan zijn er denk ik genoeg mensen die het niet zo ervaren (heel lelijke mensen, bijvoorbeeld ).
Ik vind het wel een interessant concept dus ik ga er nu even over nadenken of ik het op mezelf van toepassing vindt.

Citaat:
Nja, voorwaarde is wel dat ze een lievig gezicht moet hebben, ontwapenend zeg maar. En dat hebben niet alle meisjes. De meeste in de categorie 'mooi' zijn vaak wel mooi, maar hebben niet dat lievige.

Ilse de Lange is wel iemand met een 'lievig' gezicht, maar die lijkt me wel weer een beetje te burgerlijk en enigszins truttig typje.

Wtf @ mezelf, wijs ik nu Ilse de Lange af?
Oh dat is zo jammer ja, van die mensen met knappe trekken, maar die toch niet ronduit mooi zijn door hun kutuitstraling of uitdrukking of manier van opmaken en kleden.
Citaat:
godverdomme, dat is toch wat. Ik had ook een meisje kunnen zijn met een vriendje die HBO marketing deed. Dan werkte ik nu in een kledingzaak en hij bij een elektronicazaak. Ik studeerde fysiotherapie. Na mijn studie begon ik mijn eigen praktijk en hij nam de zaak over. Op mijn 25ste werd ik zwanger en kreeg ik ons eerste kind. Na een jaar kwam de tweede. We noemde ze Lieke en Lex. Mijn ouders waren een leuke opa en oma. Op ons 35ste kochten we ons eigen huis. In. Abcoude.
Ja want dat is een garantie voor een lang en gelukkig (= interessant) leven.

Citaat:
O ik lees dit toevallig, maar ga jij naar megapann?

En goedemorgen! Wat ben ik vrolijk gaan slapen gister zeg, jezus.
Is dat in Utrecht? Dan kom ik vast ook, met een vriendin mee.

Citaat:
Daar is een heerlijk hoofdstuk(je) over geschreven in Toon Tellegens 'Mijn avonturen door V. Swchwrm'. <3
Dat is het beste kinderboekenweekgeschenk dat ik ooit kreeg. <3

Citaat:
Mijn ritme is echt raar. Ik dacht, ik slaap lekker uit vandaag, maar ik lag gisteren uiteindelijk al om half 12 in bed en toen was ik ook wel om 12 uur echt al vertrokken. En nu werd ik dus iets na 8 al wakker.
Ik sliep van 1 tot half 12. De wekker ging wel om half negen maar die heb ik vakkundig genegeerd.
Oud 29-05-2011, 13:09
Verwijderd
Knoflookolijven voor ontbijt
Oud 29-05-2011, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Is dat in Utrecht? Dan kom ik vast ook, met een vriendin mee.
Utrecht ja! En het heet bij nader inzien gigapann in plaats van megapann. Nouja. Maar ik weet niet of ik ga hoor, want het is duur. Vooral met reiskosten erbij. En de kans dat mijn ouders me laten gaan schat ik niet zo heel hoog in, en de kans dat ik het durf te vragen ook niet. Zeker niet nu mijn moeder vanochtend zei dat je aan alle homo's kon zien dat ze homo waren en dat soort dingen. Dus ik schat de kans niet meer heel hoog in. ;x
Oud 29-05-2011, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Utrecht ja! En het heet bij nader inzien gigapann in plaats van megapann. Nouja. Maar ik weet niet of ik ga hoor, want het is duur. Vooral met reiskosten erbij. En de kans dat mijn ouders me laten gaan schat ik niet zo heel hoog in, en de kans dat ik het durf te vragen ook niet. Zeker niet nu mijn moeder vanochtend zei dat je aan alle homo's kon zien dat ze homo waren en dat soort dingen. Dus ik schat de kans niet meer heel hoog in. ;x
Oh het heette voorheen megapann. Het ligt ook een beetje aan datum en alles (of ik kan en ga), maar buiten dat: als je moeder je eerder laat gaan als je een slaapplek hebt ben je welkom hier. Het is een tof feestje, al snap ik de meerwaarde van gigapann t.o.v. gewoon pann totaal niet.
Oud 29-05-2011, 13:20
Verwijderd
En over de relatie tussen innerlijk en uiterlijk - hmm. Ik ben altijd een beetje bang dat ik iets uitstraal of zo, dat iedereen op duisent meter afstand aan me ziet dat ik op meisjes val. Maar ik heb het wel eens aan vrienden gevraagd, en die zeiden dat dat echt helemaal niet was. Mijn beste vriend kwam zelfs met het opwekkende 'nee, want je hebt een slettenstem'. Oh, fijn. :') Maar ik doe wel altijd mijn best om zo hetero mogelijk over te komen. Dus waarschijnlijk weerspiegelt hoe ik eruit zie niet echt wat ik vanbinnen ben, of zo, in dat opzicht.
In de meeste andere opzichten zie ik mezelf wel in mezelf terug.
Oud 29-05-2011, 13:23
Verwijderd
Citaat:
En over de relatie tussen innerlijk en uiterlijk - hmm. Ik ben altijd een beetje bang dat ik iets uitstraal of zo, dat iedereen op duisent meter afstand aan me ziet dat ik op meisjes val. Maar ik heb het wel eens aan vrienden gevraagd, en die zeiden dat dat echt helemaal niet was. Mijn beste vriend kwam zelfs met het opwekkende 'nee, want je hebt een slettenstem'. Oh, fijn. :') Maar ik doe wel altijd mijn best om zo hetero mogelijk over te komen. Dus waarschijnlijk weerspiegelt hoe ik eruit zie niet echt wat ik vanbinnen ben, of zo, in dat opzicht.
In de meeste andere opzichten zie ik mezelf wel in mezelf terug.
Maar je bent toch lesbisch? Waarom doe je dan je best zo hetero mogelijk over te komen?
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oh het heette voorheen megapann. Het ligt ook een beetje aan datum en alles (of ik kan en ga), maar buiten dat: als je moeder je eerder laat gaan als je een slaapplek hebt ben je welkom hier. Het is een tof feestje, al snap ik de meerwaarde van gigapann t.o.v. gewoon pann totaal niet.
Volgensmij is "gewoon" pann op een vaste plek (utrecht) en reist mega/gigapann rond. Of was dat nu pann on tour?
Verwijderd
Citaat:
Dat is het beste kinderboekenweekgeschenk dat ik ooit kreeg. <3

Ik sliep van 1 tot half 12. De wekker ging wel om half negen maar die heb ik vakkundig genegeerd.
Waarschijnlijk het beste ooit geschreven Briljant boekje echt <3

Ik ging om half 11 nog even een film kijken - Ik wilde Happy-go-lucky nog een keer een kans geven, ik dacht 'Mike Leigh, kom op, ik moet die film eens beter zien, want er móet toch iets goed aan zijn als hij het heeft gemaakt', maar ik ergerde me weer vanaf minuut 1 aan de hoofdpersoon en jawel, het blijft een miskleum van een film. Doodzonde van zijn talent en het talent van zijn spelers - Daar viel ik dan ook bij in slaap. Tot kwart voor 1 ofzo.
Oud 29-05-2011, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Ik zal nog kijken! Maar bedankt voor het aanbod in ieder geval.

O, en ik heb met mijn vader afgesproken dat ik de aankomende tijd geen/minder melk ga drinken voor te kijken of ik dan minder vaak ziek ben. Ik ben benieuwd. (en stiekem hoop ik dat het niks uitmaakt, want, melk <3)
Oud 29-05-2011, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Maar je bent toch lesbisch? Waarom doe je dan je best zo hetero mogelijk over te komen?
Ja, gewoon, omdat ik dat een stom iets vind als iedereen dat zomaar aan me ziet. Niet dat ik het echt verberg, maar gewoon, nee. Daar zit vast een of ander psychologisch mechanisme waar ik niet in geïnteresseerd ben achter.

Citaat:

Ik ging om half 11 nog even een film kijken - Ik wilde Happy-go-lucky nog een keer een kans geven, ik dacht 'Mike Leigh, kom op, ik moet die film eens beter zien, want er móet toch iets goed aan zijn als hij het heeft gemaakt', maar ik ergerde me weer vanaf minuut 1 aan de hoofdpersoon en jawel, het blijft een miskleum van een film. Doodzonde van zijn talent en het talent van zijn spelers - Daar viel ik dan ook bij in slaap. Tot kwart voor 1 ofzo.
Waarom wilde je dat nog een kans geven? Echt alles daaraan is oninteressant, behalve die rijlesinstructeur en het huis van de hoofdpersoon.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Net alsof lesbische meisjes er per defenitie anders uitzien dan heteromeisjes. Je hebt wel stereotiepe lesbische vrouwen maar die vallen je gewoon meer op dan niet-stereotiepe lesbische vrouwen.
Verwijderd
Citaat:
Volgensmij is "gewoon" pann op een vaste plek (utrecht) en reist mega/gigapann rond. Of was dat nu pann on tour?
Dat is pann on tour. Gigapann is op meerdere lokaties en het is dan de bedoeling dat je 's nachts van de ene naar de andere gaat lopen, maar daar is dus echt geen hol aan (+ die andere lokatie waar ik ooit was, was maar obscuur). Je betaald vooral meer, beetje jammer.

Citaat:

Erg he. En jammer inderdaad. Gemiste kans in alle opzichten.

Citaat:
Ik zal nog kijken! Maar bedankt voor het aanbod in ieder geval.

O, en ik heb met mijn vader afgesproken dat ik de aankomende tijd geen/minder melk ga drinken voor te kijken of ik dan minder vaak ziek ben. Ik ben benieuwd. (en stiekem hoop ik dat het niks uitmaakt, want, melk <3)
Dan moet je even helemaal geen (koe)melk en geen koeienkaas drinken en eten, anders heeft het geen zin.
Verwijderd
Citaat:
Net alsof lesbische meisjes er per defenitie anders uitzien dan heteromeisjes. Je hebt wel stereotiepe lesbische vrouwen maar die vallen je gewoon meer op dan niet-stereotiepe lesbische vrouwen.
En dat is natuurlijk qft.
Oud 29-05-2011, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Uhu. Ik werd (en word soms nog steeds) vaker lesbisch geschat dan die lesbische vriendin van me.
Oud 29-05-2011, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Dan moet je even helemaal geen (koe)melk en geen koeienkaas drinken en eten, anders heeft het geen zin.
Ja, dat is zo, dat is zo. Maar 'helemaal' klinkt wel heel heftig. 'Minder' zeggen en dan 'geen' doen is makkelijker.

Geitenkaastosti.
Verwijderd
Citaat:
Eh, zo bedoelde ik het niet helemaal. Ik bedoelde het meer in de zin van waarom iemand zich qua gedrag en uh, "overkomen" zich anders probeert voor te doen; dat heeft niet veel met uiterlijk te maken
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Als je vermoedt dat je lactose-intolerant bent dan kun je beter gewoon naar de huisarts gaan voor een test oid.
Verwijderd
Citaat:
Waarom wilde je dat nog een kans geven? Echt alles daaraan is oninteressant, behalve die rijlesinstructeur en het huis van de hoofdpersoon.
Omdat ik Mike Leigh adoreer. En omdat ik die film één keer heb gezien, met twee vriendinnen in de bios en we elkaar toen ook wel heel erg opstookten met 'wat een kutfilm' etc. waardoor ik dacht dat ik hem misschien nog eens rustig moest gaan kijken om een evt. nieuw oordeel te vellen.
Ik vind het overigens ook wel interessant om te zien wat voor juf ze is. Dat doet ze goed (in de eerste scène dan, daarna sliep ik al), maar verder is ze kut.
Oud 29-05-2011, 13:29
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Eh, zo bedoelde ik het niet helemaal. Ik bedoelde het meer in de zin van waarom iemand zich qua gedrag en uh, "overkomen" zich anders probeert voor te doen; dat heeft niet veel met uiterlijk te maken
Dat weet ik ook wel, ik wou alleen even happen. Overigens doe ik ook wel mijn best om bepaalde maniertjes te onderdrukken met wisselend succes
Oud 29-05-2011, 13:32
Verwijderd
Citaat:
Als je vermoedt dat je lactose-intolerant bent dan kun je beter gewoon naar de huisarts gaan voor een test oid.
Maar het is niet heel erg een vermoeden dat ergens op gebaseerd is, behalve dat ik heel vaak ziek ben. Meer een gevoel. Als het helpt gaan we dat sowieso doen natuurlijk.
Oud 29-05-2011, 13:32
Verwijderd
Citaat:
Wil ze liever niet als ik het goed heb.

Citaat:
Dat weet ik ook wel, ik wou alleen even happen. Overigens doe ik ook wel mijn best om bepaalde maniertjes te onderdrukken met wisselend succes
Oh ja? wat voor een maniertjes dan?
Oud 29-05-2011, 13:33
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Uhu. Ik werd (en word soms nog steeds) vaker lesbisch geschat dan die lesbische vriendin van me.
Oh wat grappig.
Oud 29-05-2011, 13:34
Verwijderd
Citaat:
Mja, en dat vooral, ja. ;x
Oud 29-05-2011, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Oh wat grappig.
Nouja, nouja. Nu vind ik het wel grappig want ik schep er soms wel genoegen in verwarring omtrent mijn persoon (in het algemeen) te creëren of in stand te houden. Op de middelbare vond ik het niet zo grappig, o.a. daardoor had ik nooit een vriendje namelijk.
Oud 29-05-2011, 13:35
Verwijderd
Hè, ik kom net op facebook het zusje van een kennis tegen en bij haar schrijf je haar achternaam blijkbaar met ia. Terwijl het bij haar zus altijd met ai was.
Oud 29-05-2011, 13:38
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Maar het is niet heel erg een vermoeden dat ergens op gebaseerd is, behalve dat ik heel vaak ziek ben. Meer een gevoel. Als het helpt gaan we dat sowieso doen natuurlijk.
Als je zo vaak ziek bent zou ik ook eens naar de huisarts gaan.

Citaat:

Oh ja? wat voor een maniertjes dan?
Mja, het valt de laatste tijd wel mee. Maar laatst moesten mijn collega's heel hard lachen omdat ik constant mijn hand op - blijkbaar - een vrouwelijke manier in mijn zij zette, zonder dat ik het echt door had.
Oud 29-05-2011, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Hè, ik kom net op facebook het zusje van een kennis tegen en bij haar schrijf je haar achternaam blijkbaar met ia. Terwijl het bij haar zus altijd met ai was.
Misschien wil ze gewoon niet al te vindbaar zijn op facebook?
Oud 29-05-2011, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Misschien wil ze gewoon niet al te vindbaar zijn op facebook?
O, ja, dat kan natuurlijk heel goed. En dat ik daar zelf niet aan dacht, met mijn creaties, is natuurlijk best wel dom.

En hoe heet dit spul:

in het Nederlands? Suikersoezen?
Oud 29-05-2011, 13:43
Verwijderd
Citaat:
O, ja, dat kan natuurlijk heel goed. En dat ik daar zelf niet aan dacht, met mijn creaties, is natuurlijk best wel dom.

En hoe heet dit spul:
[afbeelding]

Pavlovaatjes?
Verwijderd
Is dat niet gewoon merengue? Of schuimpjes?
Verwijderd
Zijn het geen meringues?
Oud 29-05-2011, 13:44
Verwijderd
Google bevestigt dat het meringues zijn
Verwijderd
Oh, schrijf je dat met een i
Verwijderd
Citaat:

En hoe heet dit spul:
[afbeelding]

Dat zijn macarons.
Google er maar eens op, dat krijg je dit soort afbeeldingen.
Oud 29-05-2011, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Pavlovaatjes?
Citaat:
Is dat niet gewoon merengue? Of schuimpjes?
Pavlova! Zo kan het wel heten ja, al weet ik niet zeker of het precies hetzelfde is. Maar het zijn geen meringues, het is veel zoeter en niet echt brokkelig. En ook geen schuimpjes. Het is heel, heel, heel zoet en klef.
Oud 29-05-2011, 13:46
Verwijderd
Goeie meringue/schuim is ook lekker plakkerig
Oud 29-05-2011, 13:48
Martiño
Martiño is offline
Meringue <3 daar heb ik nu wel zin in. Mijn moeder had het met kerst proberen zelf te maken, maar het was 'mislukt' en helemaal zacht en ingestort. Maar wel heel lekker

Ik denk dat ik mijn zakje nougat even ga vinden.
Oud 29-05-2011, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Dat zijn macarons.
Google er maar eens op, dat krijg je dit soort afbeeldingen. [afbeelding]
Zit daar niet nog jam of iets tussen?

Citaat:
Goeie meringue/schuim is ook lekker plakkerig
Echt waar? Maar volgens mij is het toch niet echt hetzelfde. Dit heeft een beetje de structuur van Turks Fruit, het is alleen maar een klein beetje luchtiger.
Oud 29-05-2011, 13:51
Verwijderd
Meringue is echt hemels <3

Mss ga ik ze volgende week bij mijn ouders wel maken, onze oven is niet goed genoeg, daarin mislukken ze

En dan toekijken hoe de rest ze opeet en ik ze niet mag
Verwijderd
Het zal wel pavlova heten.
Verwijderd
Citaat:
Zit daar niet nog jam of iets tussen?
Niet dat ik weet. Het zijn gewoon twee helftjes aan elkaar gelijmd met glazuur of zoiets.
Oud 29-05-2011, 13:53
Verwijderd
Volgens mij zit er altijd crème tussen macarons ja
Oud 29-05-2011, 13:55
Verwijderd
En ik heb het idee dat pavlova altijd een heel dessert is, en niet alleen die dingetjes, maar goed, dat weet ik niet zeker.
Verwijderd
Citaat:
Mja, het valt de laatste tijd wel mee. Maar laatst moesten mijn collega's heel hard lachen omdat ik constant mijn hand op - blijkbaar - een vrouwelijke manier in mijn zij zette, zonder dat ik het echt door had.
*gniffel* Dat soort dingetjes zijn inderdaad dead giveaways

Maar je maakt je er toch niet druk om hoop ik?
Verwijderd
Citaat:
Meringue is echt hemels <3

Mss ga ik ze volgende week bij mijn ouders wel maken, onze oven is niet goed genoeg, daarin mislukken ze

En dan toekijken hoe de rest ze opeet en ik ze niet mag
Aww
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten