| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder ben ik natuurlijk poepjaloers op hun spreekvermogen en hoe ze in discussies altijd netjes en rustig blijven. |
|
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
).Ik zoek ze dus, van die mensen om de kunst een beetje van af te kijken, of in elk geval door geïnspireerd te worden. Ik had het jarenlang niet ''nodig'' maar nu ineens wel of zo. *ronddobbert in quaterlifecrisis* Citaat:
|
|||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat is debunken? Maar je hebt dus geen mensen die echt (grotendeels) leven hoe jij zou willen leven? |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat schoot me te binnen toen ik vanochtend wakker werd (met alle lampen en de laptop nog aan) en een mondharmonica in mijn bed vond dus ja, ik denk wel dat ik een beetje dronkenachtig was.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou jou zo graag een keer tegenkomen terwijl je mondharmonica in de regen speelt!
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
ik bedacht me nog hoe tof het zou zijn om de accordeon spelende Roemeen tegen te komen, die dan ook dronken uit een café kwam rollen. Toen zag ik hem echt rollen, zoals die rolbosjes in western films altijd doen. En dat hij dan voor mijn neus zou stoppen met rollen, omhoog sprong en accordeon ging spelen en dat ik zei 'yeah man, this sounds AWESOME'. En dat we zo de straten door gingen
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar echt mensen die leven zoals ik zou willen leven, nee, dat denk ik niet. Er zijn nog wel meer mensen die insteken hebben waar ik van denk dat ik er een beter, vollediger mens van zou worden (en dat probeer ik dan ook mee te nemen) maar echt één specifiek voorbeeld van iemand waar ik van vind dat hij of zij precies is wat ik zou willen zijn, nee. Dan zou ik mijn eigen persoonlijkheid tekort doen denk ik. Ik zie mijn muzes ook meer als een soort van richtlijn, gereedschap if you will; de hamer waarmee je de spijker in de muur slaat. En of je die spijker nou met twee harde klappen zonder aftekenen/uitmeten in de muur rost of je doet het met wiskundige nauwkeurigheid, dat is dan min of meer aan mij. Als je de warrige analogie een beetje kunt volgen ![]() Aight, ik zal je wel eens een PM sturen met dingen waar ik helemaal vrolijk van werd
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ja ik heb er natuurlijk wel een - want lenzen kun je niet eeuwig inhouden - maar die is lelijk en versleten. Ik zou best een nieuwe willen, maar dat is zo zonde van het geld als ik hem alleen thuis soms op heb. Dus dat is een beetje het dilemma, I guess. En ik ben groot fan van brillen, maar bij mezelf, hmmm.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
), dat is wat ik zoek voor mezelf. En ik ken ze niet, die mensen. Ik lees wel eens wat van of andere politica/schrijfster/filosoof etc waarvan ik denk: ja, zo moet het, maar dat zijn dan losse uitspraken. Ik zou zo graag een (paar) mens(en) hebben tegen wiens persoonlijkheid ik ook opkijk, of zo. En thanks, alvast.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|