Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2011, 13:57
Verwijderd
@Sann; ken jij Adem? Dat moet je anders maar eens luisteren, is fijn <3
Bijv. de nummers These are your friends, Ringing in my ear en One in a million.
Advertentie
Oud 29-05-2011, 13:58
Verwijderd
Citaat:
Als je zo vaak ziek bent zou ik ook eens naar de huisarts gaan.

Mja, het valt de laatste tijd wel mee. Maar laatst moesten mijn collega's heel hard lachen omdat ik constant mijn hand op - blijkbaar - een vrouwelijke manier in mijn zij zette, zonder dat ik het echt door had.
Dat is wel leuk joh. Ik vind het eerder jammer als ''stoere heteromannen'' zichzelf zo on-homoachtig proberen voor te doen en hun eigen opvallende, afwijkende en/of vrouwelijke trekjes afstraffen.
Oud 29-05-2011, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Dat is wel leuk joh. Ik vind het eerder jammer als ''stoere heteromannen'' zichzelf zo on-homoachtig proberen voor te doen en hun eigen opvallende, afwijkende en/of vrouwelijke trekjes afstraffen.
Of van die "Ik heb niets tegen homo's, maarrrrrr..."-mensen
Oud 29-05-2011, 14:00
Verwijderd
Hebben jullie mensen als voorbeeld wat betreft levenskunst?
Oud 29-05-2011, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Karel uit Gebroeders Leeuwenhart. Telt dat?
Oud 29-05-2011, 14:04
Verwijderd
Citaat:
De Four Horsemen in de zin van Dawkins, Dennett, Harris en Hitchens komen denk ik het dichtst in de buurt.
Oud 29-05-2011, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Karel uit Gebroeders Leeuwenhart. Telt dat?
Citaat:
De Four Horsemen in de zin van Dawkins, Dennett, Harris en Hitchens komen denk ik het dichtst in de buurt.
En wat doen jullie daar dan mee? Imiteren of zo? Of is het meer zo van ''zo zouden mensen moeten handelen. Ach ja, whatever.'' *gaat door met leven*
Oud 29-05-2011, 14:10
Verwijderd
Citaat:
En wat doen jullie daar dan mee? Imiteren of zo? Of is het meer zo van ''zo zouden mensen moeten handelen. Ach ja, whatever.'' *gaat door met leven*
Niet precies imiteren. Meer dat ik dat zie als voorbeeld, zo moet het dus. En dat probeer ik dan op mijn eigen leven te betrekken als ik niet meer weet wat ik moet doen. Uiteindelijk doe ik niet altijd wat hij zou doen, maar ik doe niet alles goed.
Oud 29-05-2011, 14:10
Verwijderd
Citaat:
@Sann; ken jij Adem? Dat moet je anders maar eens luisteren, is fijn <3
Bijv. de nummers These are your friends, Ringing in my ear en One in a million.
Zegt me niks, zal even checken straks!

Sann tvp
Oud 29-05-2011, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Poppy!
Huhu, grapje natuurlijk. Ik weet eigenlijk niet.

Zo, ik ga er eens vandoor. Picknickverjaardagsfeestje van m'n beste vriendin, maar het zal wel een binnenpicknick worden...
Oud 29-05-2011, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Zegt me niks, zal even checken straks!

Sann tvp
Ik denk dat je het wel kan waarderen
Oud 29-05-2011, 14:14
Verwijderd
Citaat:
Nee, imiteren is een verkeerd woord. Ik zie ze ook niet als goden en ik adoreer ze ook niet als popsterren, maar het zijn wel mensen waar ik tegenop kijk in terms of wijsheid en intelligentie. Hoe die mannen in het leven staan is voor mij wel hoe het zou moeten om een fijne, leefbare wereld te krijgen en ik probeer diezelfde instelling dan ook actief uit te dragen in mijn leven. Wanneer ik boeken van ze lees, of lezingen check op YouTube hoor ik ze soms dingen zeggen waar ik van opveer en denk "Yeah, dat heb ik zelf ook min of meer bedacht, alleen in minder eloquente vorm en ook minder 'compleet' in de zin van solide argumenten." En dat is fijn.

Verder ben ik natuurlijk poepjaloers op hun spreekvermogen en hoe ze in discussies altijd netjes en rustig blijven.
Oud 29-05-2011, 14:15
Verwijderd
Citaat:
O ik lees dit toevallig, maar ga jij naar megapann?

En goedemorgen! Wat ben ik vrolijk gaan slapen gister zeg, jezus.
nee joh, dat trekt me niet echt aan. Dit was ook maar toevallig omdat het in breda was.
Oud 29-05-2011, 14:17
Verwijderd
ik kan me de dingen die ik gisteren heb geschreven niet meer herinneren, wat een domme schmutz staat er tussen
Oud 29-05-2011, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Niet precies imiteren. Meer dat ik dat zie als voorbeeld, zo moet het dus. En dat probeer ik dan op mijn eigen leven te betrekken als ik niet meer weet wat ik moet doen. Uiteindelijk doe ik niet altijd wat hij zou doen, maar ik doe niet alles goed.
Citaat:
Nee, imiteren is een verkeerd woord. Ik zie ze ook niet als goden en ik adoreer ze ook niet als popsterren, maar het zijn wel mensen waar ik tegenop kijk in terms of wijsheid en intelligentie. Hoe die mannen in het leven staan is voor mij wel hoe het zou moeten om een fijne, leefbare wereld te krijgen en ik probeer diezelfde instelling dan ook actief uit te dragen in mijn leven. Wanneer ik boeken van ze lees, of lezingen check op YouTube hoor ik ze soms dingen zeggen waar ik van opveer en denk "Yeah, dat heb ik zelf ook min of meer bedacht, alleen in minder eloquente vorm en ook minder 'compleet' in de zin van solide argumenten." En dat is fijn.

Verder ben ik natuurlijk poepjaloers op hun spreekvermogen en hoe ze in discussies altijd netjes en rustig blijven.
Hmm ja ok. (Ik wist dat imiteren niet het goede woord was maar kon niet op iets anders komen ).
Ik zoek ze dus, van die mensen om de kunst een beetje van af te kijken, of in elk geval door geïnspireerd te worden. Ik had het jarenlang niet ''nodig'' maar nu ineens wel of zo. *ronddobbert in quaterlifecrisis*
Citaat:
ik kan me de dingen die ik gisteren heb geschreven niet meer herinneren, wat een domme schmutz staat er tussen
Je was vooral een stuk opener dan normaliter.
Oud 29-05-2011, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Was je dronken?
Oud 29-05-2011, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Hmm ja ok. (Ik wist dat imiteren niet het goede woord was maar kon niet op iets anders komen ).
Ik zoek ze dus, van die mensen om de kunst een beetje van af te kijken, of in elk geval door geïnspireerd te worden. Ik had het jarenlang niet ''nodig'' maar nu ineens wel of zo. *ronddobbert in quaterlifecrisis*Je was vooral een stuk opener dan normaliter.
Nou ja, de Four Horsemen richten zich voornamelijk op het debunken van religie in de meest brede zin des woords en daarnaast dragen ze vooral verdraagzaamheid en verstand uit. Als je zin en tijd hebt een keertje kan ik je wel wat fraaie dingen laten zien?
Oud 29-05-2011, 14:24
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, de Four Horsemen richten zich voornamelijk op het debunken van religie in de meest brede zin des woords en daarnaast dragen ze vooral verdraagzaamheid en verstand uit. Als je zin en tijd hebt een keertje kan ik je wel wat fraaie dingen laten zien?
Tijd heb ik niet niet maar ik houd me aanbevolen voor later. Of PM anders wat op een moment dat het jou uitkomt, dan vind ik het wel eens terug.
Wat is debunken?
Maar je hebt dus geen mensen die echt (grotendeels) leven hoe jij zou willen leven?
Oud 29-05-2011, 14:24
Verwijderd
Citaat:
Ik zoek ze dus, van die mensen om de kunst een beetje van af te kijken, of in elk geval door geïnspireerd te worden. Ik had het jarenlang niet ''nodig'' maar nu ineens wel of zo. *ronddobbert in quaterlifecrisis*Je was vooral een stuk opener dan normaliter.
ja en verkeerd aan het formuleren. Ik bedoel de dingen niet zoals ze er stonden geloof ik. Korreltje zout, korreltje zout!
Oud 29-05-2011, 14:25
Verwijderd
Citaat:
ja en verkeerd aan het formuleren. Ik bedoel de dingen niet zoals ze er stonden geloof ik. Korreltje zout, korreltje zout!
Maar dat hebben de lezers ook wel doorgehad, denk ik.
Oud 29-05-2011, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Was je dronken?
ik heb gisternacht in de regen rondgelopen terwijl ik mondharmonica speelde dat schoot me te binnen toen ik vanochtend wakker werd (met alle lampen en de laptop nog aan) en een mondharmonica in mijn bed vond dus ja, ik denk wel dat ik een beetje dronkenachtig was.
Oud 29-05-2011, 14:27
Verwijderd
Citaat:
ik heb gisternacht in de regen rondgelopen terwijl ik mondharmonica speelde dat schoot me te binnen toen ik vanochtend wakker werd (met alle lampen en de laptop nog aan) en een mondharmonica in mijn bed vond dus ja, ik denk wel dat ik een beetje dronkenachtig was.
Oud 29-05-2011, 14:29
Verwijderd
Citaat:
Ik zou jou zo graag een keer tegenkomen terwijl je mondharmonica in de regen speelt!
Oud 29-05-2011, 14:32
Verwijderd
Zal ik een bril? /sog.
Oud 29-05-2011, 14:32
Verwijderd
ik bedacht me nog hoe tof het zou zijn om de accordeon spelende Roemeen tegen te komen, die dan ook dronken uit een café kwam rollen. Toen zag ik hem echt rollen, zoals die rolbosjes in western films altijd doen. En dat hij dan voor mijn neus zou stoppen met rollen, omhoog sprong en accordeon ging spelen en dat ik zei 'yeah man, this sounds AWESOME'. En dat we zo de straten door gingen
Oud 29-05-2011, 14:36
Verwijderd
ja, bril!
Oud 29-05-2011, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Tijd heb ik niet niet maar ik houd me aanbevolen voor later. Of PM anders wat op een moment dat het jou uitkomt, dan vind ik het wel eens terug.
Wat is debunken?
Maar je hebt dus geen mensen die echt (grotendeels) leven hoe jij zou willen leven?
Ontzenuwen, basically.

Maar echt mensen die leven zoals ik zou willen leven, nee, dat denk ik niet. Er zijn nog wel meer mensen die insteken hebben waar ik van denk dat ik er een beter, vollediger mens van zou worden (en dat probeer ik dan ook mee te nemen) maar echt één specifiek voorbeeld van iemand waar ik van vind dat hij of zij precies is wat ik zou willen zijn, nee. Dan zou ik mijn eigen persoonlijkheid tekort doen denk ik. Ik zie mijn muzes ook meer als een soort van richtlijn, gereedschap if you will; de hamer waarmee je de spijker in de muur slaat. En of je die spijker nou met twee harde klappen zonder aftekenen/uitmeten in de muur rost of je doet het met wiskundige nauwkeurigheid, dat is dan min of meer aan mij. Als je de warrige analogie een beetje kunt volgen

Aight, ik zal je wel eens een PM sturen met dingen waar ik helemaal vrolijk van werd
Oud 29-05-2011, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Duurt een uurtje maar fuck het is geniaal
Oud 29-05-2011, 14:37
Verwijderd
Ja ik heb er natuurlijk wel een - want lenzen kun je niet eeuwig inhouden - maar die is lelijk en versleten. Ik zou best een nieuwe willen, maar dat is zo zonde van het geld als ik hem alleen thuis soms op heb. Dus dat is een beetje het dilemma, I guess. En ik ben groot fan van brillen, maar bij mezelf, hmmm.
Oud 29-05-2011, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Ontzenuwen, basically.

Maar echt mensen die leven zoals ik zou willen leven, nee, dat denk ik niet. Er zijn nog wel meer mensen die insteken hebben waar ik van denk dat ik er een beter, vollediger mens van zou worden (en dat probeer ik dan ook mee te nemen) maar echt één specifiek voorbeeld van iemand waar ik van vind dat hij of zij precies is wat ik zou willen zijn, nee. Dan zou ik mijn eigen persoonlijkheid tekort doen denk ik. Ik zie mijn muzes ook meer als een soort van richtlijn, gereedschap if you will; de hamer waarmee je de spijker in de muur slaat. En of je die spijker nou met twee harde klappen zonder aftekenen/uitmeten in de muur rost of je doet het met wiskundige nauwkeurigheid, dat is dan min of meer aan mij. Als je de warrige analogie een beetje kunt volgen

Aight, ik zal je wel eens een PM sturen met dingen waar ik helemaal vrolijk van werd
Ik druk me ook een beetje gek uit want het zal sowieso niet vaak voorkomen dat er zoveel goede eigenschappen en handelswijzen in 'e'en persoon verenigd zijn dat dat nastrevenswaardig is. Maar inderdaad, wat jij allemaal zegt (inclusief metafoor ), dat is wat ik zoek voor mezelf. En ik ken ze niet, die mensen. Ik lees wel eens wat van of andere politica/schrijfster/filosoof etc waarvan ik denk: ja, zo moet het, maar dat zijn dan losse uitspraken. Ik zou zo graag een (paar) mens(en) hebben tegen wiens persoonlijkheid ik ook opkijk, of zo.
En thanks, alvast.
Oud 29-05-2011, 14:41
Verwijderd
Citaat:
ik bedacht me nog hoe tof het zou zijn om de accordeon spelende Roemeen tegen te komen, die dan ook dronken uit een café kwam rollen. Toen zag ik hem echt rollen, zoals die rolbosjes in western films altijd doen. En dat hij dan voor mijn neus zou stoppen met rollen, omhoog sprong en accordeon ging spelen en dat ik zei 'yeah man, this sounds AWESOME'. En dat we zo de straten door gingen
<3 Jaaa. Dat moet sowieso keigaaf zijn, om op straat een medemuzikant tegen te komen en dan zomaar wat te improviseren.
Oud 29-05-2011, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Dat had ik best willen zien
Oud 29-05-2011, 14:43
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Oud 29-05-2011, 14:48
Verwijderd

\m/
Oud 29-05-2011, 14:50
Verwijderd

Ik krijg net zo'n goeie pm
Oud 29-05-2011, 14:50
Verwijderd
Citaat:

Ik krijg net zo'n goeie pm
V-lid.
Oud 29-05-2011, 14:51
Verwijderd
Citaat:
V-lid.
Oud 29-05-2011, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Oud 29-05-2011, 14:53
Verwijderd
Eigenlijk is het intro van SpangaS gewoon het aller, aller, aller, allerslechtste liedje ooit gemaakt.
Oud 29-05-2011, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Sorry, Queasy is een moderator/beheerder en je mag hem of haar niet op de negeerlijst zetten.
Ik fuuuuuh-de.
Oud 29-05-2011, 14:56
Verwijderd
Zeau, even de laatste machine was ophangen, douchen en dan lekker een avondje gezwelligheid met vriendjes en vriendinnetjes <3
Oud 29-05-2011, 14:57
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Eigenlijk is het intro van SpangaS gewoon het aller, aller, aller, allerslechtste liedje ooit gemaakt.
youtube eens my jeans.
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik fuuuuuh-de.
Sherlock
Sherlock is offline
flinke haatpraktijken.
Oud 29-05-2011, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Ik fuuuuuh-de.
Hah, je fuuuuuuuuuh-de om mijn opmerking of omdat je ook van mening bent dat Sanne een nare V-lid-post deed?
Oud 29-05-2011, 14:59
Verwijderd
Citaat:
flinke haatpraktijken.
Wie heeft het over haten? Ik erger me en dacht pragmatisch te zijn.
Oud 29-05-2011, 15:00
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Wie heeft het over haten? Ik erger me en dacht pragmatisch te zijn.
Zie tt
Oud 29-05-2011, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Hah, je fuuuuuuuuuh-de om mijn opmerking of omdat je ook van mening bent dat Sanne een nare V-lid-post deed?
Ik fuuuude over wat ik quote. En jou quote ik om te laten zien dat dit de v-lid-PM was waar sann het over had.
Oud 29-05-2011, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Het onderwerp was:

FUUUUUUUH

En toen:

Citaat:
Sorry, Queasy is een moderator/beheerder en je mag hem of haar niet op de negeerlijst zetten.
Oud 29-05-2011, 15:04
Verwijderd
Citaat:
youtube eens my jeans.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten