| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij bedoelde het ook niet serieus. Hoop ik. En ahww, je broertje! <3 (onder het éten? )
|
|
|
|
|
|
Uhu. Wij praten namelijk voornamelijk (huh?) onder het eten.
Wil zeggen, mijn broertje en ik praten aan één stuk door elkaar als mijn moeder er is, en als mijn vader er is/mijn moeder werken is zijn we ook ineens vier keer zo snel klaar met eten. Maar zo krijgt mijn zusje wel tijdelijk seksuele voorlichting (ze is dan wel vijf, maar ze heeft méér vriendjes gehad dan mijn broertje en ik bij elkaar!). En verder zijn we natuurlijk superbeleefd en praten nooit over seks en stoephoeren en necrofielen aan tafel en boeren we ook nooit en zwijgen we altijd in respect voor de stilte. Ja.
|
|
|
|
|
|
mijn vriendje zit momenteel in centerparcs &ik was daar met een (autistische) leerling van me over aan het grappen; zo van 'yea wij gaan ook gewoon, dan gaan we donderdag! stappen we op de trein en gaan we gewoon naar centerparcs
'komt er een jonger kind binnen 'GAAN JULLIE VREEMD' -zegt die (autistische) leerling '..nee we gaan op vakantie'
|
|
||
|
Citaat:
![]() ik heb t wel eens echt gehad met een zoekopdracht, jaren geleden. Ik zocht op 'poesjes' en kreeg de vraag of ik 'meisjes' bedoelde geloof ik.
|
|
|
Verwijderd
|
Om dit nieuwsberichtje:
http://nos.nl/artikel/245567-taartjes-voor-alqaida.html |
|
|
|
|
Man die al duisent keer een poging heeft gedaan mijn dak te repareren noemt zichzelf Dick de Dakdekker ("Ik heet dus Dick, ja D-I-C-K, dus Dick de Dakdekker, hahaha ja, Dick de Dakdekker!")
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
waar moest je vandaag om lachen #4 Verwijderd | 500 | 15-05-2009 21:08 | |
| De Kantine |
Zinnen die je aan het lachen maken! #1 remy476 | 9 | 09-02-2009 22:16 | |
| Verhalen & Gedichten |