Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2011, 23:40
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik dacht dat je pokeren stom vond?
Nee? Wel klaverjassen. Nouja, en misschien als ik net verloren heb Maar op een meeting kan ik die woede direct ventileren naar mijn tegenstanders, ipv opkroppen
Advertentie
Oud 01-06-2011, 23:40
Verwijderd
als ik afgestudeerd ben!
Oud 01-06-2011, 23:41
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
als ik afgestudeerd ben!
Nou, schiet es op
Oud 01-06-2011, 23:42
Verwijderd
nog een paar weken, als ik hop, in een keer slaag. Dat lukt vast wel, ik weet alleen niet hoe levend ik dan nog ben.
Oud 01-06-2011, 23:43
Verwijderd
Citaat:
Hoe bedoel je? Ik heb Seul Contre Tous en Irréversible gezien, en die kon ik prima aan, hoewel die wel een beetje naar waren, maar ik wilde dus even peilen hoe het zat met het naar/freaky-gehalte van Enter the Void.
Als je die twee films kon kijken zou ik zeker Enter the Void gaan kijken; ik bedoel, Soul Contre Tous en Irréversible zijn toch wel erg "berucht" bij de faint of heart.

Citaat:
He mensen, wanneer gaan we eens pokermeeten?
Ja, wanneer? Volkert zou de accomodatie toch regelen? Of was dat meer een grapje?

Citaat:
Nee? Wel klaverjassen. Nouja, en misschien als ik net verloren heb Maar op een meeting kan ik die woede direct ventileren naar mijn tegenstanders, ipv opkroppen
Mnah, 't scheelt dat skill met klaverjassen heel veel helpt maar met kutkaarten is het gewoon kwaad kersen eten, helemaal tegen tegenstanders die het spelletje snappen hoor Dat ligt met poker toch wel iets anders, maar mja, als je verliest met klaverjassen en je speelt goed (evenals je maat) valt je weinig te verwijten. Dus is het eigenlijk raar dat je dan niet tegen je verlies kunt, in theorie
Oud 01-06-2011, 23:44
Verwijderd
nee geen grapje, plek zat hier! maar even geen tijd, ik ben een wandelend lijk dat op noodles leeft en elke nacht zit te tekenen of te vloeken boven een mislukte tekenen.
Oud 01-06-2011, 23:45
Verwijderd

Wat was Paul Newman toch awesome. Ik ga binnenkort een keertje een Paul Newman-marathon houden

Laatst gewijzigd op 01-06-2011 om 23:51.
Oud 01-06-2011, 23:45
Verwijderd
Citaat:
nee geen grapje, plek zat hier! maar even geen tijd, ik ben een wandelend lijk dat op noodles leeft en elke nacht zit te tekenen of te vloeken boven een mislukte tekenen.
Ah, dikke prima hoor! Vergeet alleen niet voor je innerlijke ik te zorgen
Oud 01-06-2011, 23:46
Verwijderd
Citaat:
Doe goed eten dan!
Oud 01-06-2011, 23:48
Verwijderd
Spoiler

hier, het fotografisch bewijs van de dag. Ik loens ook uit vermoeidheid :"D
Oud 01-06-2011, 23:53
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Volkert, zullen we gaan trouwen?
Verwijderd
oke cool
Verwijderd
Citaat:
Als je die twee films kon kijken zou ik zeker Enter the Void gaan kijken; ik bedoel, Soul Contre Tous en Irréversible zijn toch wel erg "berucht" bij de faint of heart.
oke

Ja, best vreemd, want ik ben natuurlijk een huilie en een bangie en alles, maar 'schokkende' films, zoals die twee, kan ik blijkbaar prima aan.
Verwijderd
wat voor huwelijk gaat dat worden?
Oud 01-06-2011, 23:54
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
hip maar ik wil niet in 1 huis wonen dan
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Donkere kringen trouw-feest.
Verwijderd
gelukkig, ik eis ook zo een beetje mijn eigen ruimte. Voor mij en mijn donkere kringen.
Oud 01-06-2011, 23:56
Verwijderd
Citaat:
oke

Ja, best vreemd, want ik ben natuurlijk een huilie en een bangie en alles, maar 'schokkende' films, zoals die twee, kan ik blijkbaar prima aan.
Misschien omdat het meer geestelijke terreur is dan visuele terreur? Seul Contre Tous vond ik ook wel een nare film, maar juist daarom fascinerend.
Oud 01-06-2011, 23:57
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
gelukkig, ik eis ook zo een beetje mijn eigen ruimte. Voor mij en mijn donkere kringen.
Dan is dat ook geregeld, gay seks slaan we dan ook over.

We gaan zo gelukkig worden samen!
Oud 01-06-2011, 23:58
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Huisgenootje is lief, beetje een eitje gaan bakken om 12 uur <3
Verwijderd
Citaat:
Misschien omdat het meer geestelijke terreur is dan visuele terreur? Seul Contre Tous vond ik ook wel een nare film, maar juist daarom fascinerend.
Irréversible vond ik toch wel vooral visueel naar, die brandblusser-scene, en die verkrachting. Maar dat was ook het enige eigenlijk, verder is hij prima te doen, en vrij 'normaal'.

Seul Contre Tous vond ik, afgezien van die schotwond waar het bloed zo lekker uit bleef sijpelen ook visueel niet naar, en geestelijk ook niet buitengewoon erg.

Maar goed, misschien ben ik zelf wel zo verbitterd en zwartgallig dat ik er beter tegen kan dan anderen.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
maar even geen tijd, ik ben een wandelend lijk dat op noodles leeft
Ik heb deze zin 3 keer opnieuw moeten lezen.
Oud 02-06-2011, 00:02
Lorelei
Lorelei is offline
Hoi
Oud 02-06-2011, 00:02
Verwijderd
Citaat:
Dan is dat ook geregeld, gay seks slaan we dan ook over.

We gaan zo gelukkig worden samen!
he gelukkig! Dan mag jij flink om je heen friemelen, als je maar af en toe verhalen vertelt over lichamelijke liefde zodat ik af en toe mijn wenkbrauwen kan optrekken, mijn fez recht zet, mijn voeten op de kachel laat rusten en zeg 'ach, het is wat, de mens'.
Oud 02-06-2011, 00:05
Verwijderd
is het

Zo vallen de doelstelling van het project en het boek samen. Wees nieuwsgierig, wees onderzoekend.

of

Zo valt de doelstelling van het project en het boek samen. Wees nieuwsgierig, wees onderzoekend.

tweede toch?
Verwijderd
Citaat:
Irréversible vond ik toch wel vooral visueel naar, die brandblusser-scene, en die verkrachting. Maar dat was ook het enige eigenlijk, verder is hij prima te doen, en vrij 'normaal'.

Seul Contre Tous vond ik, afgezien van die schotwond waar het bloed zo lekker uit bleef sijpelen ook visueel niet naar, en geestelijk ook niet buitengewoon erg.

Maar goed, misschien ben ik zelf wel zo verbitterd en zwartgallig dat ik er beter tegen kan dan anderen.
Nou ja, de gedachte dat er plenty mensen rondlopen die net zo in het leven staan als de protagonist in Seul Contre Tous vind ik wel naar. Of nou ja, misschien is "kil" een beter woord. En in zekere zin geldt dat ook voor Irréversible; met name de verkrachtingsscène (en de volstrekte randomness die het veroorzaakte, met name!). Niet prettig, maar ook niet "eng" in de zin van "me angsten komen weer". Een soort van harde reality-check, of zo.
Lorelei
Lorelei is offline
Vallen de doelstellingen, imo.
Oud 02-06-2011, 00:06
Verwijderd
oh oké! altijd lastig!
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
is het

Zo vallen de doelstelling van het project en het boek samen. Wees nieuwsgierig, wees onderzoekend.

of

Zo valt de doelstelling van het project en het boek samen. Wees nieuwsgierig, wees onderzoekend.

tweede toch?
2e
Verwijderd
godver
Oud 02-06-2011, 00:07
Verwijderd
Citaat:
Vallen de doelstellingen, imo.
Mijn gevoel zegt hetzelfde, zonder dat ik daar een behoorlijke reeks aan argumenten kan toevoegen.
Oud 02-06-2011, 00:07
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Mijn gevoel zegt hetzelfde, zonder dat ik daar een behoorlijke reeks aan argumenten kan toevoegen.
Project + boek is meervoud..
Oud 02-06-2011, 00:08
Verwijderd
Bart zegt:
zo vallen de doelstellingen van het project en het boek samen

MMM!!
Oud 02-06-2011, 00:08
Verwijderd
Citaat:
Project + boek is meervoud..
Maar toch lijkt het tweede ook niet echt fout.
Oud 02-06-2011, 00:10
Verwijderd
ik ga voor barts oplossing want dat is een baasje,
als je dit leest, hoi bart!
Oud 02-06-2011, 00:12
Noedelhap
Noedelhap is offline
Doe anders: zo valt de doelstelling van zowel het project als het boek samen.
Oud 02-06-2011, 00:13
Noedelhap
Noedelhap is offline
Nee wacht, mijn gevoel zegt toch de eerste, bij nader inzien. Eh, wat Lorelei zegt dus!
Oud 02-06-2011, 00:14
Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb altijd gelijk..
Oud 02-06-2011, 00:20
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik heb altijd gelijk..
Op dit tijdstip iig wel!
Oud 02-06-2011, 00:29
Verwijderd
dank u welletjes!
Oud 02-06-2011, 00:31
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik heb altijd gelijk..
Behalve als ik een andere mening heb natuurlijk.
Oud 02-06-2011, 00:51
Sherlock
Sherlock is offline
Geen nachtploeg?!
Oud 02-06-2011, 00:52
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Hallo.
Oud 02-06-2011, 01:07
Verwijderd
Ik ben er. Half.
Oud 02-06-2011, 01:09
Sherlock
Sherlock is offline
Dit is de betere ploeg

shit om jezelf wakker te houden
Oud 02-06-2011, 01:43
Elmp
Elmp is offline
Zij ziet toekomst in ons allebei
Oud 02-06-2011, 02:32
Noedelhap
Noedelhap is offline
Dober, ben je er nog? Ik heb een lijstje gemaakt met onderdelen, oordeel ff als je wil

Videokaart lijkt me de beste bang for my bucks, CPU idem dito en 2x4 gig lijkt me ook prima voorlopig.
Ik zat een beetje te twijfelen met mn HD, ATA-300 of 600, 32mb of 64mb? Maakt dat veel verschil?
Oud 02-06-2011, 02:34
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Dober, ben je er nog? Ik heb een lijstje gemaakt met onderdelen, oordeel ff als je wil

[afbeelding]

Videokaart lijkt me de beste bang for my bucks, CPU idem dito en 2x4 gig lijkt me ook prima.
Ik zat een beetje te twijfelen met mn HD, ATA-300 of 600, 32mb of 64mb? Maakt dat veel verschil?
Altijd zoveel mogelijk cache!

Wat wil je er precies mee doen?
Oud 02-06-2011, 02:41
Sherlock
Sherlock is offline
En voor 25 ballen meer heb je de MSI GeForce GTX 560 Die is wel een stukje nicer. Maarja ik vind NVIDIA drivers nou eenmaal een stuk fijner dan Asus Daarnaast is de Antec ONE HUNDRED ook een betere kast imo
Oud 02-06-2011, 02:45
Verwijderd
Leuk, ik ga even schijten.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten