| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
En ja, ik koos de ATI Radeon omdat die goedkoper is dan de betere Geforces, alhoewel ik ook fan van GeForce ben. Mijn broertje raadde net de ATI Radeon ook af. Maar volgens http://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html# wint de 6850 het van de GTX560 ![]() ASUS levert trouwens Geforce kaarten hoor, maar je bedoelde ATI zeker? |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat betreft AMD/NVidia; AMD geniet absoluut mijn voorkeur en de 6850 is een prima kaart. However, je hebt een groot scherm (dus veel pixeltjes!) en een 6950 is niet zo gek veel duurder maar wél ruwweg 30% rapper en fancy shit als anisotropische filtering is nóg veel sneller door veel meer bandbreedte. Dus dat is een overweging die ik zeker zou doen, een 6950 in plaats van een 6850. Overigens is de 6870 ook nog wel een goed alternatief voor de 6950. Benchmarks wat betreft de 6850 versus de 6950. Laatst gewijzigd op 02-06-2011 om 09:44. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Heb de afgelopen tijd flink wat bananen achter de kiezen geworpen en daardoor zal het poep-process uitstellen. De genade-klap viel gisteren om half 10 s'avonds terwijl ik als een ware man aan het lassen was zonder handschoenen. Stinkend naar werk-zweet, het hebben van ruwe vieze handen, een gezicht vol las-helm-vlekken en een darmstelsel met een hoge-druk meter die niet meer wist wat aan te geven. Ik moest en zou gaan poepen. Heel raar dat het zomaar uit de lucht kwam vallen, de onbedwingbare drang om naar de wc te rennen en deze nucliare bom van verteerd voedsel te bombaderen op een schoon wit oppervlakte. Gelukkig was het toilet echt vlak om de hoek en was ik dan ook in no-time wc-rol-papiertjes netjes aan het neerleggen op de bril des wc's. Ja, ik leg in gebouwen zoals scholen, musea, bioscopen etc velletjes toiletpapier op de bril. Zo'n iemand ben ik dan weer wel maar afijn. Dus mijn masterpiece lag daar, de velletjes dat is het 7e wereldwonder moest nog komen. Nou jongens ik hoefde alleen maar de sluizen open te zetten want door de enorme druk-kracht die uit zichzelf was ontstaan in mijn darmen schoot het eruit, niet in de sputterende variant maar gek genoeg geruisloos. Alsof het in stilte geboren geboren wilde worden. Veegde mijn poeperd schoon en liet dit bruine kindje de rioolbuizen van de binnenkant zien. *flush* Een stilte viel. Woog 5 kilo lichter en zoals ze zeggen: the game
|
|
||
|
Citaat:
HD heb ik al vervangen door een 7200rpm variant. 6950 zou ik kunnen overwegen, maar ik vind het verschil niet wereldschokkend. Gamen is leuk, maar zoveel game ik niet meer. Kan ik zo'n setje RAM van 2x2, en dat x4 doen voor 16 gig? Of zijn er ook 8 gig modules? maakt dat uit? |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Antec ONE HUNDRED Geen Voeding, Zwart 1 € 38,66
Cooler Master GX-550W 550 Watt, 20+24 Pins 1 € 56,30 AMD Phenom II X6 1055T 2.80 GHz, Boxed, Excl. Videochip, Hexa Core 1 € 117,64 Kingston ValueRam 4 GB, PC3-10666, 1333 MHz, 9, Non-ECC, Single 1 € 28,56 MSI GeForce GTX 560 Ti Twin Frozr II/OC 1024 MB 1 € 170,58 GigaByte GA-880GA-UD3H 1 € 81,51 Cooler Master Hyper TX 3 1 € 13,44 Ik heb nu dit setupje voor mijn nieuwe pc besteld exclusief btw en de HD zet ik gewoon over.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Mijn moeder is vannacht dronken van de fiets gekukeld,
Stand straat - moeder op fiets 1-0. Gigantisch gat in d'r wenkbrauw, hele hoofd onder het bloed en d'r oog zo dik en blauw dat ie niet meer open kan. En dat is heel zielig maar ook heel hilarisch, aangezien ze op dit dorpsfeest bijna elk jaar wel een dronken ongeluk heeft en we d'r gister zeker een keer of 6 gewaarschuwd hebben dat ze voorzichtig moest doen
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]()
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ter illustratie; ikzelf heb een Velociraptor van 300GB en de TB-schijf van m'n broertje is sneller qua doorvoer. We hebben het dan over 10k rpm van m'n Raptor tegen 7.2k van z'n Wokkietokkie. |
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|