Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-12-2002, 16:42
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
ojee 6-1 we zijn weer terug, 2-4 we worden kampioen... en dan hebben wij arrogantie....

En viplanet.nl is geloof ik altijd TEGEN ajax zaagmans dat is een feit. Ook al speelt ajax roma helemaal van de mat ofzo dan nog had ajax het niet verdiend bijvoorbeeld!.
PSV verdiende het denk ik wel als ik dit alles moet geloven wat ik heb gelezen, maar toch wil ik die 3-2 - 2-3 situatie zien, anders was ajax met de winst ervandoor gegaan
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-12-2002, 16:44
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
viplanet altijd tegen ajax?
Oud 15-12-2002, 16:45
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Citaat:
Super Vegeta schreef:
PSV WORDT KAMPIOEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2-4 gewonnen van AJAX, YOEPIE!!!!!!!!!!!!!!!!!

Soms zie je leden die je nooit eerder hebt gezien
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 16:46
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef:
viplanet altijd tegen ajax?
mja altijd wordt ajax negatief gezien, dan niet deze wedstrijd als voorbeeld. Maar ajax speelt goed en dan nog hadden ze geluk. OF een andere smoes bijvoorbeeld! Of de kaart van mido was WEL terecht omdat mido eerder sloeg (wat niet te zien was op tv)
Zoiets... dan denk ik wees eens reeel maarja..
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 16:51
Jan-Diederik
Jan-Diederik is offline
Boeiende wedstrijd, dat wil ik eerst zeggen. Dat PSV met geluk gewonnen heeft kan niet gezegd worden. Buiten het tweede deel van de eerste helft was PSV beter of zekere de gelijke van een door Koeman op alle fronten superieur geacht Ajax. Zoals the Senna fan al zei is van der Schaaf een beetje een smerig spelertje, maar goed als hij van der Schaaf al smerig vindt dan heeft ie van Bommel nog nooit zien spelen. Over van Bommel gesproken; valt 't jullie ook op dat hij totaal niet gemist wordt?
Daarbij komt ook dat Arnold Bruggink, hij die in het begin van 't seizoen toch veelal een basisplaats had, nu voorbij is gestreefd door Jan Vennegoor of Hesselink, die ik persoonlijk niet fantastisch vind, maar vandaag wel rendabel was.
Daarnaast blonken Kezman -veel kansen gemist, maar had een lichte blessure. Het zij hem vergeven-, Robben en Vogel uit en deden Faber en Ooijer hun werk naar behoren. Jammer dat Bouma -zoals gewoonlijk- en Waterreus een off-day hadden.

Op teletekst stond dat Ajax vermoeid oogde; iets wat mijzelf niet opviel. Het zat Ajax gewoon niet mee -of PSV was gewoon een klasse beter -. Talent Nigel de Jong werd te licht bevonden; Pienaar was uitblinker tegen Roma maar kon niet meer dan alleen Nigel helpen; Ibrahimovic heeft leuk gevoetbalt, maar als torspieler moet je toch echt meer scoren; Galasek ontzichtbaar -dankzij Vogel-; Witsche niet vernoemenswaardig; Andy niet gezien. Met andere woorden: te weinig om mee te winnen.

En dan resten ons nog de twee discutabele doelpunten van Jan.
1. Maarten Stekelenburg liet duidelijk buiten de 5 meter de bal al voordat Jan Vennegoor of Hesselink hem aanraakt al los. Er zijn scheidsrechters die zouden fluiten, maar Bossen heeft dat terecht niet gedaan.
2. Het veld. Ajax speelt elke week op dat veld, dus zij zullen er ook vast wel een keer profijt van gehad hebben. Ik vind het overigens niet vreemd dat Ajax zoveel blessureleed kent .

Ik moet 'r nog wel bij zeggen dat Ibrahimovic's eerste doelpunt onterecht is afgekeurd, maar dat het begrijpelijk is dat de grensrechter 't verkeerd heeft gezien.

Maar ik ben dik tevreden met de overwinning En vrees voor Ajax bij Arsenal

Laatst gewijzigd op 15-12-2002 om 16:54.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 17:10
ABrules
ABrules is offline
Geluk dwing je af... dat gelul over dat het geluk is moet maar ophouden... ben voor PSV, maar had het andersom precies zo gezegd...

Van Der Schaaf vond ik een sterke wedstrijd spelen en ik vind hem niet zo een vuilak... hij is op zich gewoon een lekker harde speler... niet overdreven gemeen... al vond ik het wel leuk dat ie over die hand van Zlatan heen liep ...

Robben was uitblinker... kwam telkens zijn man voorbij en is echt een klasse buitenspeler... iemand zei dat ie met geluk op zn scheen meekreeg... daarvoor nam hij hem nog aan op zn voet... op een mooie manier en tja... maakt hem netjes af...
door een mooie aktie en goed overzicht te houden stond ie ook aan de basis van de 2e Goal van PSV...

de 3e goal is hierboven al juist uitgelegd...
en de 4e goal... hahaha, jaja, volgens mij kunnen al die spelers van Ajax wel een cursus tuinieren gaan volgen ...

vond dat van der Meyde toch wel heel belachelijk deed met die vlag zeg... erg onvolwassen gedrag... en het slaat gewoon nergens op...

ik vond trouwens bij Ajax Pienaar wel uitblinken... hij speelde een leuke wedstrijd had wat mooie acties enzo....

waar ik me elke wedstrijd van PSV aan erger zijn Bouwma en Rommedhal...
Oud 15-12-2002, 17:11
Jan-Diederik
Jan-Diederik is offline
Citaat:
diamondvoodoo schreef:
ojee 6-1 we zijn weer terug, 2-4 we worden kampioen... en dan hebben wij arrogantie....
Arrogantie heb je niet; je bent arrogant -sorrie, kon 't niet laten -.
Maar om jouw argumenten te verwerpen:
'Wij hebben het voordeel dat we over meer individuele kwaliteiten beschikken. Dat zie je bijvoorbeeld terug in de topscorerslijst. Kezman heeft er zeventien gemaakt, daarna komt er een hele tijd niemand van PSV.Bij ons kunnen meer spelers scoren. Wij zijn als elftal gegroeid. Dat heeft te maken met de Champions League, met het winnen van de dubbel en we zijn in het voordeel omdat we van de laatste drie duels tegen PSV er twee wonnen en een gelijkspeelden. Wij hebben meer klasse. Ik heb ook geen moeite gehad deze week om de spelers bij de les te houden. Iedereen beseft hoe belangrijk deze wedstrijd is. Daarnaast is het vertrouwen groot en zijn de spelers hongerig. Dat is prima, zolang het niet overslaat naar de gedachte dat we er al zijn."
Ronald Koeman op ajax.nl

'
Oud 15-12-2002, 17:32
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Citaat:
Jan-Diederik schreef:
Arrogantie heb je niet; je bent arrogant -sorrie, kon 't niet laten -.
Maar om jouw argumenten te verwerpen:
'Wij hebben het voordeel dat we over meer individuele kwaliteiten beschikken. Dat zie je bijvoorbeeld terug in de topscorerslijst. Kezman heeft er zeventien gemaakt, daarna komt er een hele tijd niemand van PSV.Bij ons kunnen meer spelers scoren. Wij zijn als elftal gegroeid. Dat heeft te maken met de Champions League, met het winnen van de dubbel en we zijn in het voordeel omdat we van de laatste drie duels tegen PSV er twee wonnen en een gelijkspeelden. Wij hebben meer klasse. Ik heb ook geen moeite gehad deze week om de spelers bij de les te houden. Iedereen beseft hoe belangrijk deze wedstrijd is. Daarnaast is het vertrouwen groot en zijn de spelers hongerig. Dat is prima, zolang het niet overslaat naar de gedachte dat we er al zijn."
Ronald Koeman op ajax.nl
Is dat arrogantie... het zijn gewoon feiten... alleen dat dat vandaag niet mocht baten dat is een ander verhaal. Ajax kan ook weleens slechter of slecht spelen. Bovendien speelde psv goed door de kansen te benutten geloof ik. Maar dat vind ik niet echt arrogantie
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 17:33
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Maar na de winst op ajax denkt psv gelijk dat ze kampioen worden...

Als PSV kampioen wordt maken ze Nederland ten schande door voor de 8ste keer op rij in de CL vernederd te worden!

Laat Ajax & Feyenoord maar CL spelen, die kunnen Europees nog wat.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 17:35
Jan-Diederik
Jan-Diederik is offline
Citaat:
diamondvoodoo schreef:
Maar na de winst op ajax denkt psv gelijk dat ze kampioen worden...

Als PSV kampioen wordt maken ze Nederland ten schande door voor de 8ste keer op rij in de CL vernederd te worden!

Laat Ajax & Feyenoord maar CL spelen, die kunnen Europees nog wat.

Heb je Uefa-cup afgelopen week gevolgd?
Lyon en Auxerre? En wacht maar tot Ajax naar Londen mag.
Oud 15-12-2002, 17:56
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Citaat:
diamondvoodoo schreef:

Ja, ben net nieuw dus dat kan wel kloppen
Oud 15-12-2002, 18:22
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
diamondvoodoo schreef:

Hahaha

Maar het klopt wel.
Oud 15-12-2002, 18:30
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Citaat:
Jan-Diederik schreef:

Heb je Uefa-cup afgelopen week gevolgd?
Lyon en Auxerre? En wacht maar tot Ajax naar Londen mag.
Ja gvd als je zo gaat vergelijken...
PSV verloor 0-4 van arsenal, psv wint vandaag van ajax dus dat betekend dat ajax zeker thuis met 0-10 ofzo gaat verliezen??
Ajax won van feyenoord dit seizoen, feyenoord van psv dan zou ajax vandaag ruim moesten winnen van psv...

Ajax zit in tweede ronde en psv ligt er weer eens europees uit 7 x op rij! DUS

------------------------------------------------------------------------------------
Jezus zeg heb de samenvattingen gezien, die 3de goal mocht echt niet tellen. Vennegoor had duidelijk die overtreding. BOVENDIEN HIELD KEZMAN BERGDOLMO NOG EENS VAST !!!

Maarja ajax speelde slordig en inderdaad NIET fel. Toch had 3-3 beter geweest, die van galasek moest tellen! SchAnDE!!!
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 18:56
Verwijderd
hahaha, Ajax verloren door zijn eigen veld Verdiend

6-1 FEYENOORD
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 19:12
Verwijderd
wat een verneukte wedstrijd was het weer. Maar wat wil je met p$V en de scheidsrechter, passen prima bij elkaar. Zlatan totaal ondverdiende afgekeurde goal en die derde van p$v was ook een kutactie. p$v moet het natuurlijk ook hebben van de gelbesseerde spelers bij Ajax en het drukke programma. Was ook nie tanders te verwachten bij p$v. Philips sport vereniging, de naam alleen al..............
en niet vergeten: p$v en feyenoord uit de champions league
hahahahaha, wie het laatst lacht, lacht dus het best en dat is AJAX.

Kampioen 2002 - 2003 en 2003 - 2004.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 19:24
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef:
wat een verneukte wedstrijd was het weer. Maar wat wil je met p$V en de scheidsrechter, passen prima bij elkaar. Zlatan totaal ondverdiende afgekeurde goal en die derde van p$v was ook een kutactie. p$v moet het natuurlijk ook hebben van de gelbesseerde spelers bij Ajax en het drukke programma. Was ook nie tanders te verwachten bij p$v. Philips sport vereniging, de naam alleen al..............
en niet vergeten: p$v en feyenoord uit de champions league
hahahahaha, wie het laatst lacht, lacht dus het best en dat is AJAX.

Kampioen 2002 - 2003 en 2003 - 2004.
Oud 15-12-2002, 19:25
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
jellerd schreef:

6-1 FEYENOORD

Rukker!
Waar zijn jullie in europees verband? Oja, nergens. Maar met 6-1 van AZ winnen, nou nou, chapeau!
Oud 15-12-2002, 19:26
Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Citaat:
Jan-Diederik schreef:
En wacht maar tot Ajax naar Londen mag.
hehe dat werd ook gezegd toen ze naar Valencia moesten en toen Roma op bezoek kwam
Oud 15-12-2002, 19:27
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
altijd leuk, die haat in dit soort topics
Oud 15-12-2002, 19:38
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Citaat:
masterofpuppetz schreef:
hehe dat werd ook gezegd toen ze naar Valencia moesten en toen Roma op bezoek kwam
Ja pcies, nu mag Arsenal wel wat sterker zijn maar dan nog
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 19:40
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Ja kut scheids was het!! Kut grasmat dat vierde doelpunt anders had stekelenburg hem!! Maar ajax mocht ook wat feller zijn!!
Maar ik heb mijn mening al lang gegeven

Laatst gewijzigd op 15-12-2002 om 19:45.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 19:42
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
dit zag de scheids zeker ook niet:

Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 19:47
Verwijderd
Citaat:
diamondvoodoo schreef:
Ff een domme vraag maar waarom "lampjes" waarom wordt psv zo genoemd, kakkerlakken (fey) okay weet je of boeruh (psv), maar deze vat ik niet echt haha

Ja kut scheids was het!! Kut grasmat dat vierde doelpunt anders had stekelenburg hem!! Maar ajax mocht ook wat feller zijn!!
Maar ik heb mijn mening al lang gegeven
ja dat veld was ook weer een drama.
Maar dat krijg je met voetbalstadions met DAKEN. Wordt tijd dat we maar eens de sloopdienst op gaan bellen...
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 20:01
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Zagen jullie die karate kick van Waterreus toen PSV net de 2-3 had gemaakt, en die counter van AJAX uit ontwetendheid van de score, als Waterreus hem geraakt had, oei oei
Oud 15-12-2002, 20:02
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline

iedereen van ajax haalt gelijk erbij hoeveel ze EIGENLIJK wel niet beter zijn dan psv..
ajax heeft een keer verloren en gelijk gaat het spreekwoordelijke dak eraf/moet het dak van de arena af.
Oud 15-12-2002, 20:18
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Citaat:
Dr. Oetker schreef:

iedereen van ajax haalt gelijk erbij hoeveel ze EIGENLIJK wel niet beter zijn dan psv..
ajax heeft een keer verloren en gelijk gaat het spreekwoordelijke dak eraf/moet het dak van de arena af.
Yeah, PSV RULEZ!!!!!!!!!!!!!!!! Koeman's kapsones eindelijk een beetje verlaagt.
Oud 15-12-2002, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Dr. Oetker schreef:

vertel me iets nieuws hé.
Wat is nou al sinds jaar en dag de derde (maximaal) club van het land?
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 20:37
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef:
vertel me iets nieuws hé.
Wat is nou al sinds jaar en dag de derde (maximaal) club van het land?
waarom kan een club die zogenaamd in het verleden de mindere is nu eens een jaar (of voor mijn part een dag of 90 min.) niet beter zijn dan de onoverwinnelijke perfect spelende en ongetwijfeld meest arrogante club van nederland?
Oud 15-12-2002, 21:00
Jan-Diederik
Jan-Diederik is offline
Citaat:
masterofpuppetz schreef:
Valencia? Geluk.
Roma? Geen tegenstand.
Arsenal is zeker wat anders. Verdikkeme, wat een slechte verliezers hier zeg .

Het is overigens duidelijk te zien in de herhaling dat de scheidsrechter na het 'discutabele' doelpunt van Jan Vennegoor
naar de middenstip wees met de andere hand in de lucht; had Ajax DAARNA alsnog een vrije trap gehad -eventueel afgekeurd doelpunt na beraad met grensrechters, ik zeg iets geks- dan had PSV de mogelijkheid moeten hebben ze te hergroeperen voor het fluiten, aangezien het een ging om een fout van de scheidsrechter .

Overigens kwam het doelpunt van Ibrahimovic voort uit een onterecht gegeven vrije trap, dus in dat geval staan we gewoon quitte.

Het veld is trouwens geen punt. Het is een thuiswedstrijd van Ajax, dus hun veld. Als 't hen niet aanstaat: dikke pech.
Eigen schuld, dikke bult zeggen we hier in Eindhoven

Zeuren dat ze 't zo druk hebben is -zoals ik eigenlijk al aangeef- gezeur. Hadden ze maar niet door moeten gaan is eigenlijk het enige wat ik daar op kan zeggen
Veel plezier met die cheque 'tweede ronde CL'; houden wij wel weer een feestje in mei
Oud 15-12-2002, 21:19
hallee
hallee is offline
ik (ajax fan) ben dus vanmiddag naar de arena gegaan en ik heb me hopeloos liggen ergeren aan de vele fouten die aan beide kanten gemaakt werden.

maargoed, of de 2-4 terecht was laat ik even in het midde, STEL VOOR DAT psv eerste zou worden aan het einde van de competitie dan vind ik eigenlijk gewoon dat ze de CL plaats aan feyenoord of ajax moeten geven...gewoon de consequenties dragen voor het matige voetbal dat ze het afgelope decenia hebben laten zien europees! maargoed, dat is natuurlijk ondenkbaar....die 4 punten die ze volgend jaar zullen halen leveren natuurlijk ook weer een paar centjes op en helpt het nederlands voetbal nog meer naar de klote te brengen.

Ik hoop gewoon dat ajax eerste word daarna feyenoord en dat psv maar moet knokken voor die derde plaats, waarmee ze dan lekker eens voor de UEFA cuop kunnen plaatsen...dat zouden ze aanzich zelf te danken hebben!
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 21:20
walter
walter is offline
1. scheidsrechter kon het niveau van deze wedstrijd duidelijk niet aan

2. als er 1 psver is die ontkent dat het psv niet tegenzat, mag hij zich diep gaan schamen en daarna poepen

3. psv was wel feller dan ajax, maar helaas kwam dat vooral in uiting door belachelijke overtredingen (2 benen, gestrekte benen, flying kicks , natrappen), en het mag een mirakel worden genoemd dat er geen enkele gele kaart is uitgedeeld

4. doelpunt van zlatan was 100% doelpunt

5. slechts bij 1 van de 4 doelpunten zou psv zich opde schouders mogen kloppen wegens het maken van een goed uitgespeelde dan wel eerlijke goal
Oud 15-12-2002, 21:24
walter
walter is offline
verder vind ik het typerend om te zien hoe psvers en feyenoorders stilletjes accepteren dat ajax als enige nederlandse club iets kan presteren in europa, dat weer blijkt dat ze de beste jeugdopleiding hebben, dat er weer een ajacied kan worden toegevoegd in het rijtje cruijff-van basten - bergkamp - kluivert (een rijtje waar als enige niet-ajacied misschien ruud gullit in de buurt zou komen)

en dat als ajax dan een keer een onfortuinlijke misstap begaat, zij vooraan in de rij staan om hun haat te spreien over onze arrogante club en diens houding

en dan wordt het weer duidelijk dat het allemaal voortkomt uit een eeuwige, en daardoor niet minder begrijpelijke, jaloezie

denk daar maar eens over na
Oud 15-12-2002, 21:37
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
jellerd schreef:
hahaha, Ajax verloren door zijn eigen veld Verdiend

6-1 FEYENOORD

Heeee!!!

6 + 1 = 7...

Net het aantal punten dat Feyenoord nog in moet halen....
Wat een topteam is dat...
Oud 15-12-2002, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Jan-Diederik schreef:
Valencia? Geluk.
Roma? Geen tegenstand.
Arsenal is zeker wat anders.

Ik verwacht over een paar maanden jou volgende conclusie:
Arsenal uit? Ajax counterde en won onverdiend.
Arsenal thuis? Scheidsrechter zat mee.
Valencia? Had een totale offday.
Roma? Waren al uitgeschakeld?
Citaat:
Zeuren dat ze 't zo druk hebben is -zoals ik eigenlijk al aangeef- gezeur. Hadden ze maar niet door moeten gaan is eigenlijk het enige wat ik daar op kan zeggen
Veel plezier met die cheque 'tweede ronde CL'; houden wij wel weer een feestje in mei
Jaloers jongen? Dat Ajax in de Champions League nu al meer heeft gepresteerd dan p$v in 6 jaar?
Misschien dat jullie meer geluk hebben, wanneer jullie er nog een paar Koreanen bij doen?
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 21:47
ZlatanSuperJood
Citaat:
de ballonnenman schreef:

Jaloers jongen? Dat Ajax in de Champions League nu al meer heeft gepresteerd dan p$v in 6 jaar?
Misschien dat jullie meer geluk hebben, wanneer jullie er nog een paar Koreanen bij doen? [/B]

Jaa, haa l alle Koreanen gewoon hierheen, dan hoeft Guus niet steeds daar heen te gaan...

Scheelt m ook weer een paar wallen...
Oud 15-12-2002, 22:23
Jan-Diederik
Jan-Diederik is offline
Ja, slechte verliezers.
Mij hoor je nooit klagen als PSV verliest. Mij hoor je wel vaak kritiek uiten over PSV. Alleen nooit waar Ajaxieden bij zijn

Citaat:
1. scheidsrechter kon het niveau van deze wedstrijd duidelijk niet aan
Volkomen met je eens. Beide partijen werden herhaaldelijk benadeeld. Als Ajax echt zo goed was hadden ze ondanks het slechte fluiten toch nog wel gewonnen, onze Godenzonen?

2. als er 1 psver is die ontkent dat het psv niet tegenzat, mag hij zich diep gaan schamen en daarna poepen
Beetje geluk kan nooit kwaad Maar geluk moet je hebben -Valencia-

3. psv was wel feller dan ajax, maar helaas kwam dat vooral in uiting door belachelijke overtredingen (2 benen, gestrekte benen, flying kicks , natrappen), en het mag een mirakel worden genoemd dat er geen enkele gele kaart is uitgedeeld
Nouja het levert wat op Ajax is toch ook als 'hardste team' tot de tweede ronde gekomen Even serieus, ik heb 'r serieus niks van gemerkt. Althans weinig. Van der Schaaf was wat ruw, maar goed; Ibrahimovic staat hier ook bekend als Slaat-an

4. doelpunt van zlatan was 100% doelpunt
Nogmaals: een onterecht afgekeurd doelpunt dat voortkwam uit een onterecht gegeven vrij trap

5. slechts bij 1 van de 4 doelpunten zou psv zich opde schouders mogen kloppen wegens het maken van een goed uitgespeelde dan wel eerlijke goal
2 doelpunten op z'n minst en die andere twee tellen, hoe lelijk of frapant ook, gewoon mee. Eerst schoot Robben koeltjes in en later slalomde Kezman langs Bergdolmo en Pasanen en weet ik veel wie alvorens hoe met een simpele tik onder van Stekelenburg de verdiende 2-1 maakte. De 3-2 heb ik al uitgelegd (buiten 't vijfmetergebied is de keeper niet onschendbaar etc. etc.) en de 6de van de wedstrijd is te wijten aan de veldknecht

ik (ajax fan) ben jammer voor je dus vanmiddag naar de arena gegaan en ik heb me hopeloos liggen ergeren aan de vele fouten die aan beide kanten gemaakt werden.
maargoed, of de 2-4 terecht was laat ik even in het midde, STEL VOOR DAT psv eerste zou worden aan het einde van de competitie dan vind ik eigenlijk gewoon dat ze de CL plaats aan feyenoord of ajax moeten geven...gewoon de consequenties dragen voor het matige voetbal dat ze het afgelope decenia hebben laten zien europees! maargoed, dat is natuurlijk ondenkbaar....die 4 punten die ze volgend jaar zullen halen leveren natuurlijk ook weer een paar centjes op en helpt het nederlands voetbal nog meer naar de klote te brengen.
Mag ik je 'r op wijzen dat Ajax dit jaar is doorgegaan met 8 punten. Volgens Johan's berekening is dit te weinig. Met andere woorden; als je met dit aantal punten doorgaat is je poule gewoon slecht. En het bewijs? Lyon gaat al hopeloos ten onder in de Uefa Cup PSV is een keer uitgeschakeld met 9 punten

Ik hoop gewoon dat ajax eerste word daarna feyenoord en dat psv maar moet knokken voor die derde plaats, waarmee ze dan lekker eens voor de UEFA cuop kunnen plaatsen...dat zouden ze aanzich zelf te danken hebben!
Gaat niet lukken Volgend jaar weer lekker PSV op de dinsdag- of woensdagavond

verder vind ik het typerend om te zien hoe psvers en feyenoorders stilletjes accepteren dat ajax als enige nederlandse club iets kan presteren in europa,
Oh ik accepteer 't niet. Moet ik je soms na elke CLwedstrijd van Ajax dreigbrieven sturen om duidelijk te maken dat ik 't allemaal maar kut vind?

dat weer blijkt dat ze de beste jeugdopleiding hebben,
Ja 't zal best, maar ik moet toch steeds aan die documentaire denken met die negertjes die werden getest

dat er weer een ajacied kan worden toegevoegd in het rijtje cruijff-van basten - bergkamp - kluivert (een rijtje waar als enige niet-ajacied misschien ruud gullit in de buurt zou komen)
Nou vergeet je 't rijtje Pelé, Garrincha, Romario, Marcio Santos Maxwell. Hou 't alsjeblieft bij de wedstrijd van vandaag.

en dat als ajax dan een keer een onfortuinlijke misstap begaat, zij vooraan in de rij staan om hun haat te spreien over onze arrogante club en diens houding
En terecht. Maar ik ben niet degene die meteen begint te huilen als PSV verliest

en dan wordt het weer duidelijk dat het allemaal voortkomt uit een eeuwige, en daardoor niet minder begrijpelijke, jaloezie
Afgunst, geen jaloezie. Maar dat komt omdat die Amsterdammers zo verrekte arrogant zijn . Je zegt 't zelf al.

Je betoog was niet echt boeiend genoeg om me tot denken aan te zetten. Ik laat voetbal tenminste in z'n waarde als hersenloze sport. Moeten jullie ook eens proberen: vermindert stress en hoop gezeur met rivaliserende supporters die 'r enkel en alleen op uit zijn om te stoken
PSV -EN VERDOMME NIET P$V. Ik zeg toch ook niet Ajakkes, Slaat-an, Berghomo, Van der Zaad, Galasnert of Lid-manen. Doe 's niet zo infantiel, man- speelt inderdaad vaak slecht. Je zou bijna zeggen 'deste slechter van Ajax', maar dat vertik ik, omdat Ajax ook een redelijk goede wedstrijd heeft gespeeld. Goed het zij zo, PSV staat bovenaan.
Oud 15-12-2002, 22:23
Verwijderd
Citaat:
walter schreef:
verder vind ik het typerend om te zien hoe psvers en feyenoorders stilletjes accepteren dat ajax als enige nederlandse club iets kan presteren in europa, dat weer blijkt dat ze de beste jeugdopleiding hebben, dat er weer een ajacied kan worden toegevoegd in het rijtje cruijff-van basten - bergkamp - kluivert (een rijtje waar als enige niet-ajacied misschien ruud gullit in de buurt zou komen)

Mooi gesproken.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 22:31
Verwijderd
ff nog op Jan-Diederik:

Je loopt de hele tijd trots te doen dat p$v volgend seizoen waarschijnlijk weer Champions League mag spelen.
Maar mag ik ff zeggen, dat je er alleen maar wéér af kan gaan? Ik zie namelijk niet in, wat er zo goed aan is om elk seizoen mee te doen, om vervolgens weer voor lul uitgeschakeld te worden.
Verder: als je pecht hebt wint Ajax de Champions League, waardoor p$v - ook al wordt het kampioen - voorronde moet spelen.
En trouwens nog: Ajax was ten eerste niet de hardste ploeg. Dat hebben de scheidsrechters er van gemaakt. Alleen die wedstrijd tegen Lyon uit al: 7 kaarten...belachelijk. En zo waren er bij meer wedstrijden te veel gele kaarten gegeven.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 22:37
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef:
Rukker!
Waar zijn jullie in europees verband? Oja, nergens. Maar met 6-1 van AZ winnen, nou nou, chapeau!

en maar opscheppen over de 2e ronde cl

wie won vorig jaar het uefa cup?
ajax lag er in de 2e ronde al uit tegen ene fc kopenhagen...
maar wacht is cl is een veel hoger niveau en dan kan ik ook wel naar het seizoen 99-00 kijken was ook de 2e ronde de afgelopen 4 jaar gheeft feyenoord het europees gewoon beter gedaan eerlijk is eerlijk en dan niet beginnen over de 2e ronde.
Oud 15-12-2002, 22:47
Jan-Diederik
Jan-Diederik is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef:

Ik verwacht over een paar maanden jou volgende conclusie:
Arsenal uit? Ajax counterde en won onverdiend.
Arsenal thuis? Scheidsrechter zat mee.
Valencia? Had een totale offday.
Roma? Waren al uitgeschakeld?

Misschien dat jullie meer geluk hebben, wanneer jullie er nog een paar Koreanen bij doen? [/B]

Nee, niet jaloers. Ik gun 't Ajax gewoon niet. En Feyenoord ook niet. Goed ik ga niet zeggen dat wat Ajax tegen Roma slecht was. Maar 't was niet meer dan ze moesten doen. Dit Roma is niet te vergelijken met Arsenal of Valencia -dat gewoon met 4-1 had moeten winnen. Neem van mij aan dat Arsenal, mits het zo speelt als nu, gewoon met 2+-0 wint.
En als 't niet zo is, dan mag jij mijn analyses geven

Misschien moet PSV een Tjech, een Noor, twee Finnen een Zuid-Afrikaan, een Bijlmer-Surinamer, een Egyptenaar, twee Roemenen, een Australier, een nicht -sorrie -Ik mag Witsche niet zo , maar goed hij was slecht vandaag. Dus 't is geen afgunst, 't is geen jaloezie, 't is gewoon een regelrechte sukkel-, een Zweed, een Belg en nog wat van die dingen kopen. Misschien, wie weet.

Overigens lijkt paar Koreanen me een goed idee, want ik ben over veel nog niet tevreden bij PSV. Hoewel zo'n 2-4 uitoverwinning leuk klinkt is er nog veel reden tot versterking en ik denk dat een Park en Lilly Lee daar zeker aan bij kunnen dragen. Daarnaast is een Vonlanthen natuurlijk een goede aankoop voor de toekomst en heeft PSV er sowieso al goed aan gedaan om een Edno en een Leandro te hebben.

En weet je wat ons Eindhovenaren echte winnaars maakt?
Onze leuzen en liederen.. jaja
Wacht als iemand even 'L'amour toujours' van Gigi even opzet dan zing ik de tekst voor jullie
Is niet zo moeilijk. Als jullie willen zingen jullie gewoon mee.

JAN JAN VENNEGOOR JAN VENNEGOOR JAN VENNEGOOR VENNEGOOR OF HESSELINK

Laatst gewijzigd op 15-12-2002 om 22:50.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 22:55
Jan-Diederik
Jan-Diederik is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef:
ff nog op Jan-Diederik:

Je loopt de hele tijd trots te doen dat p$v volgend seizoen waarschijnlijk weer Champions League mag spelen.
Maar mag ik ff zeggen, dat je er alleen maar wéér af kan gaan? Ik zie namelijk niet in, wat er zo goed aan is om elk seizoen mee te doen, om vervolgens weer voor lul uitgeschakeld te worden.
Verder: als je pecht hebt wint Ajax de Champions League, waardoor p$v - ook al wordt het kampioen - voorronde moet spelen.
En trouwens nog: Ajax was ten eerste niet de hardste ploeg. Dat hebben de scheidsrechters er van gemaakt. Alleen die wedstrijd tegen Lyon uit al: 7 kaarten...belachelijk. En zo waren er bij meer wedstrijden te veel gele kaarten gegeven.
PSV moet wel heel veel pech hebben wil Ajax de Champion League winnen. En nouja, it never hurts to try.
Wel een beetje teleurstellend dat het grote Ajax zo hard viel in de eigen Arena.
'KIJK, HET IS NIET ZO MOEILIJK OM TE WINNEN VAN ROMA ALS ROMA SPEELT ALS EEN BANAAN.' Zoiets moest Guus&co ook gedacht hebben over Ajax toen ze met de bus terug naar Eindhoven moesten
Oud 15-12-2002, 23:22
Mad Ruda
Mad Ruda is offline
Die zogenaamde Joden moeten gewoon een keer hun meerdere herkennen...PSV heeft vandaag gewonnen en zal ook de volgende keer weer gewoon in de Arena winnen.
Oud 16-12-2002, 14:48
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Komt die Jan-Diederink vaker jongens?? Of is het een successupporter?? Heb hem verder nog nooit gezien..
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 14:52
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Roma speelde als een 'banaan' ???? Das ook weer onzin.
Ze speelde minder okay, maar dat komt door het spel van ajax waar roma niets mee wist te doen

Champions League lalalaaaaa!

He wij als joden kunnen natuurlijk ook zeggen dat we verloren omdat we te maken hebben met europese wedstrijden. lol
Dat zeiden die feyenoorders toch ook vorig jaar allemaal, en toen speelde ze 'maar' UEFA, ken je nagaan! Haha
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Jan-Diederik schreef:

Nee, niet jaloers. Ik gun 't Ajax gewoon niet. En Feyenoord ook niet. Goed ik ga niet zeggen dat wat Ajax tegen Roma slecht was. Maar 't was niet meer dan ze moesten doen. Dit Roma is niet te vergelijken met Arsenal of Valencia -dat gewoon met 4-1 had moeten winnen. Neem van mij aan dat Arsenal, mits het zo speelt als nu, gewoon met 2+-0 wint.
En als 't niet zo is, dan mag jij mijn analyses geven

Misschien moet PSV een Tjech, een Noor, twee Finnen een Zuid-Afrikaan, een Bijlmer-Surinamer, een Egyptenaar, twee Roemenen, een Australier, een nicht -sorrie -Ik mag Witsche niet zo , maar goed hij was slecht vandaag. Dus 't is geen afgunst, 't is geen jaloezie, 't is gewoon een regelrechte sukkel-, een Zweed, een Belg en nog wat van die dingen kopen. Misschien, wie weet.

Overigens lijkt paar Koreanen me een goed idee, want ik ben over veel nog niet tevreden bij PSV. Hoewel zo'n 2-4 uitoverwinning leuk klinkt is er nog veel reden tot versterking en ik denk dat een Park en Lilly Lee daar zeker aan bij kunnen dragen. Daarnaast is een Vonlanthen natuurlijk een goede aankoop voor de toekomst en heeft PSV er sowieso al goed aan gedaan om een Edno en een Leandro te hebben.

En weet je wat ons Eindhovenaren echte winnaars maakt?
Onze leuzen en liederen.. jaja
Wacht als iemand even 'L'amour toujours' van Gigi even opzet dan zing ik de tekst voor jullie
Is niet zo moeilijk. Als jullie willen zingen jullie gewoon mee.

weet je hoe voor schut dat liedje is als je dat in een voetbalstadion gaat zingen. Serieus hoor, dat zijn geen voetballiederen, maar het past wel precies bij p$v. Beetje Nederlands-elftal publiek ook. Geloof dat ze een paar wedstrijden van het NL11tal gelden, ook het psv-clublied speelden.

Citaat:
[/B]
ik las laatst dat deze jongeman vond dat het p$v-publiek eens wat fanatieker zou moeten zijn...
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Jan-Diederik schreef:
PSV moet wel heel veel pech hebben wil Ajax de Champion League winnen. En nouja, it never hurts to try.
Wel een beetje teleurstellend dat het grote Ajax zo hard viel in de eigen Arena.
'KIJK, HET IS NIET ZO MOEILIJK OM TE WINNEN VAN ROMA ALS ROMA SPEELT ALS EEN BANAAN.' Zoiets moest Guus&co ook gedacht hebben over Ajax toen ze met de bus terug naar Eindhoven moesten
ja nou, maar je moet ook wel als een banaan spelen, wanneer je 5x (?) op rij in de eerste ronde wordt uitgeschakeld.
Geef het maar toe, p$v stelt europees echt niks voor.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 15:59
Jan-Diederik
Jan-Diederik is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef:
ja nou, maar je moet ook wel als een banaan spelen, wanneer je 5x (?) op rij in de eerste ronde wordt uitgeschakeld.
Geef het maar toe, p$v stelt europees echt niks voor.
Hmmja goed. Jullie laten je ook heerluk opfukken. Ik kwam hier gewoon mijn analyse geven, maar, hey, als jullie zo reageren als jullie daarna hebben gedaan dan ga ik 'r nog even dik overheen . Het interesseert me geen ene flikker wat Ajax in Europa doet 'BOEREN DE BAAS IN AMSTERDAAAHAAAM'.

Ik kom hier overigens heel vaak; weliswaar vaak als passief lid (wat inhoudt dat ik alleen lees ).
Oud 16-12-2002, 17:05
ZlatanSuperJood
Citaat:
Jan-Diederik schreef:
Hmmja goed. Jullie laten je ook heerluk opfukken. Ik kwam hier gewoon mijn analyse geven, maar, hey, als jullie zo reageren als jullie daarna hebben gedaan dan ga ik 'r nog even dik overheen . Het interesseert me geen ene flikker wat Ajax in Europa doet 'BOEREN DE BAAS IN AMSTERDAAAHAAAM'.

Ik kom hier overigens heel vaak; weliswaar vaak als passief lid (wat inhoudt dat ik alleen lees ).

Met andere woorden, je leest als psv onder AJAX staat in de competitie en bent actief als psv er een keertje boven staat?

Vandaar dat zo weinig mensen je hier kennen...
Oud 16-12-2002, 17:20
Verwijderd
Inderdaad ZlatanSuperJood. We hebben hier te maken met successupporter nummer 1

En verder: ik laat me niet echt opfokken. Ik vertel alleen ff de waarheid over psv.
Dat ze gister hebben gewonnen, jammer, maar er is duidelijk nog wel een groot verschil tussen Ajax en psv.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 17:59
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Wat me overigens wel in de kranten is opgevallen, is dat de journalisten ajax het excuus geven dat ze ook europees meedoen.
Vorig jaar echter zei Feyenoord dat ook en toen was het maar een smoesje.

Hoezo objectiviteit

Net als de NOS, die bij de tussenstand 3-2 neerzet i.p.v. 2-3.
Nu was dit ook wat verwarrend, maar volgens mij zijn dergelijke fouten toch een beetje dom...
Reageren

Regels voor berichten