Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2011, 09:25
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nee jullie hebben het verkeerd. dat streamen op de controller is gewoon een extra bijding omdat ze anders gingen zeuren waarom het er niet bij zit. De hardware is beter als de PS3 en Xbox360 (is al bevestigd). Ook is het zo goed als zeker dat de PS4 en xbox720 wel betere graphics krijgen als de Wii U maar niet zo opziendbarend veel vergeleken met wat er nu is (xbox360, ps3, wii) en daar zijn genoeg redenen voor maar dan moet ik jullie een link naar een ander forum geven en moeten jullie dat ff doorlezen. Dus weet niet of je daar zin in hebt :]. De controller schijnt super fijn in de hand te zitten en je hebt er maar 1 controller nodig. de rest kan gewoon met een Wii remote verder gamen. Ik vind eigenlijk niet dat jullie zo moeten vooroordelen.
Hoeveel beter? Nintendo houdt niet voor niets zn mondje dicht over de exacte specs.

Verder is je aanname over de next-gen PS / Xbox onzin, gezien men nu al techdemo's aan het draaien is op deze generatie (aka, features van DX10 en DX11). Kijk bv maar hier naar:

True, dit draait nu op een sterke PC met enkele grafische kaarten, maar dat laat niet weg dat we dat soort graphics over 3 jaar mogen verwachten. En dit is al een stuk 'krachtiger' dan de Wii U, geloof me nou maar.

Dat een controller fijn in de hand ligt is geen verkooppunt, want dat liggen de controllers van andere consoles ook. Het is wel een 'gimmick' dat je met de Wii U maar EEN controller kan aansturen.

Citaat:
Goeeeeedemorgen!
Oud 10-06-2011, 09:26
Rationeel
Rationeel is offline
Oud 10-06-2011, 09:26
Rationeel
Rationeel is offline
de auto is voor apk en straks ga ik mezelf ook weer even laten uitlijnen
Oud 10-06-2011, 09:33
Verwijderd
Carn, ouwe citroen van me, meh je er nou gewoon eens bij neer dat je totaal niet in de Nintendo-doelgroep zit en stop eens met je kruistocht tegen Algehele Onwetendheid en Desinteresse, al dan niet in combinatie met een totaal ander idee van "gamen"
Oud 10-06-2011, 09:41
Uice
Uice is offline
Glenn Beck als voice of reason.

Oud 10-06-2011, 09:50
Carn
Carn is offline
Citaat:
Carn, ouwe citroen van me, meh je er nou gewoon eens bij neer dat je totaal niet in de Nintendo-doelgroep zit en stop eens met je kruistocht tegen Algehele Onwetendheid en Desinteresse, al dan niet in combinatie met een totaal ander idee van "gamen"
Dat mensen met een controller zwaaien vind ik prima, mits ze goed geïnformeerd zijn
Oud 10-06-2011, 09:52
Verwijderd
Ik heb echt bizar gedroomd vannacht. Het was reuzespannend, dus ik ga nu even hard m'n best doen om het allemaal weer terug te halen en zorgen dat ik hem me weer helemaal herinner.
Oud 10-06-2011, 10:02
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Ik heb echt bizar gedroomd vannacht. Het was reuzespannend, dus ik ga nu even hard m'n best doen om het allemaal weer terug te halen en zorgen dat ik hem me weer helemaal herinner.
En dan hier vertellen ?
Oud 10-06-2011, 10:06
Carn
Carn is offline
Citaat:
oeh, ik lag echt compleet in coma <3 De avond eerder niet, toen ging het over Nirvana die een huiskamerconcert gaven, maar ik vond er niets aan want ik heb niets met die band
Oud 10-06-2011, 10:07
Verwijderd
Weet ik nog niet, daar is ie iets te vaag voor. (daar is het een droom voor, I know)
Maar het verliest een beetje glans als ik hem uittyp.

Hihi, toen ik 10 of 11 jaar was, wilde ik een boek gaan schrijven met de titel 'Dromenverhalen', een bundel van allemaal dromen die ik ooit gehad had, een beetje leuk opgeschreven. Niemand mocht het weten, maar de computer stond midden in de woonkamer en iedereen was heel erg nieuwsgierig. Uiteindelijk heb ik misschien twee hoofdstukken geschreven en heb ik geen idee waar het gebleven is.
Oud 10-06-2011, 10:09
Verwijderd
Citaat:
oeh, ik lag echt compleet in coma <3 De avond eerder niet, toen ging het over Nirvana die een huiskamerconcert gaven, maar ik vond er niets aan want ik heb niets met die band

Had je trouwens m'n sms gelezen dat ik tussen half 8 en 8 in Utrecht ben? Ok with you?
Oud 10-06-2011, 10:13
Carn
Carn is offline
O! ja! Dat is natuurlijk prima!
Oud 10-06-2011, 10:17
Verwijderd
Mooi!
Oud 10-06-2011, 10:18
Carn
Carn is offline
alleen even denken wat we qua eten doen
Oud 10-06-2011, 10:18
Edelweiss
Edelweiss is offline
Halloo.
Ik had 2 repetities, en was lekker om kwart voor elf al weer thuis. @toetsweek
Frans ging erg goed en gs niet zo, maar ws wel een voldoende.
En straks lekker naar de stad, rondneuzen in de boekenwinkel denk ik .
Oud 10-06-2011, 10:34
Verwijderd
Citaat:
alleen even denken wat we qua eten doen

Bellen/sms'en straks wel weer even!
Oud 10-06-2011, 10:48
Verwijderd
Citaat:
Dat mensen met een controller zwaaien vind ik prima, mits ze goed geïnformeerd zijn
De doorsnee consument weet nergens wat van, laat staan de doorsnee Wii-fanaat
Oud 10-06-2011, 10:50
Carn
Carn is offline
ignorance is bliss, yadadadada
Oud 10-06-2011, 11:01
Verwijderd
Citaat:
Ik vind ieder systeem met een progressief belastingstelsel buitenproportioneel, waar de rijken sowieso meer betalen omdat ze meer verdienen moeten ze dan ook procentueel nog meer afstaan waardoor het gat wel erg groot wordt. Een vlaktaks vind ik persoonlijk dan ook de meest eerlijke oplossing. Daarmee wordt iedereen met een gelijk percentage belast, als je meer verdient betaal je dus sowieso al meer belasting.

177.000 gemeenteambtenaren om maar een voorbeeld te noemen.
vlaktaks hahahahahaaha
Oud 10-06-2011, 11:01
Rationeel
Rationeel is offline
http://www.gadgetknaller.nl/partners...ller/index.php

hebben hebben hebben
Oud 10-06-2011, 11:04
Verwijderd
Haha, lame Ik heb trouwens al een vierdelige Rittal-sleutel aan m'n bos hangen, cumbersome genoeg
Oud 10-06-2011, 11:08
Verwijderd
Citaat:
ignorance is bliss, yadadadada
Yeah en daar doe je alleen wat aan als er remotely care voor is en ik vrees dat de Wii-groep ook geen care heeft whatsoever.
Oud 10-06-2011, 11:16
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik vind ieder systeem met een progressief belastingstelsel buitenproportioneel, waar de rijken sowieso meer betalen omdat ze meer verdienen moeten ze dan ook procentueel nog meer afstaan waardoor het gat wel erg groot wordt. Een vlaktaks vind ik persoonlijk dan ook de meest eerlijke oplossing. Daarmee wordt iedereen met een gelijk percentage belast, als je meer verdient betaal je dus sowieso al meer belasting.
Het gaat niet om wat "eerlijker" is, maar om wat economisch gezien ergens op slaat. Een vlaktaks is slecht voor de economie, omdat het de criminaliteit verhoogt (die in grote mate afhankelijk is van inkomensverschillen), de sociale mobiliteit verlaagt en slecht is voor de arbeidsproductiviteit. In de hoogtijdagen van de VS was het toptarief altijd minimaal 70%, en onder Eisenhower zelfs meer dan 90%. Het probleem is dat de nominale utility door inkomen voor de rijken vrijwel nul is, en dus kun je dat inkomen, zelfs vanuit het oogpunt van de rijken zelf (die hun status vooral uit hun relatieve en niet hun absolute inkomenspositie halen), beter gebruiken voor zaken die nuttig zijn.
Citaat:
Ik zeg ook niet dat ze alle 177.000 constant koffiedrinken, het is meer bij wijze van. Op het moment dat het efficiënter ingedeeld wordt denk ik dat je met minstens 10% minder gemeenteambtenaren toe kunt.
Hoe stel je voor dat te doen? Ik geloof niet dat er iemand, behalve dan gemeenteambtenaren zelf, tegen het efficiënter maken van het ambtenarenapparaat is.
Oud 10-06-2011, 11:17
Verwijderd
Maar wat maakt het uit dat Wii-ers geen care hebben? Ze vinden de spelletjes leuk, dus waarom caren jullie daar zo veel om? Sommige mensen willen gewoon lekker even met Mario door een leuk level hupsen, die hoeven gewoon geen HD of wat dan ook. Ik snap niet wat daar het probleem van is. Als ik kijk naar een X-Box of een PS3, dan weet ik ook meteen dat ik die niet hoef. Dat heeft niets met ignorance te maken, maar simpelweg met wat je wil doen op zo'n console. Ik wil gewoon lekker tenissen en met Mario hupsen, klaar
Oud 10-06-2011, 11:21
Schrödinger
Schrödinger is offline
Over cultuursubsidies: ik heb niets tegen kunst en zoals velen hier wel zullen weten houd ik erg van muziek, maar ik ben er niet van overtuigd dat overheidssubsidies het cultuuraanbod verbeteren. Musea en theaters worden toch vrijwel alleen maar door bourgeois bezocht, die kunnen ook best wat meer betalen voor hun toegangskaartje. Muziek heeft sowieso geen subsidie nodig. Kunstenaars die van hun kunst niet rond kunnen komen kunnen ook prima door de week achter de lopende band in een fabriek staan.
Oud 10-06-2011, 11:21
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Maar wat maakt het uit dat Wii-ers geen care hebben? Ze vinden de spelletjes leuk, dus waarom caren jullie daar zo veel om? Sommige mensen willen gewoon lekker even met Mario door een leuk level hupsen, die hoeven gewoon geen HD of wat dan ook. Ik snap niet wat daar het probleem van is. Als ik kijk naar een X-Box of een PS3, dan weet ik ook meteen dat ik die niet hoef. Dat heeft niets met ignorance te maken, maar simpelweg met wat je wil doen op zo'n console. Ik wil gewoon lekker tenissen en met Mario hupsen, klaar
Tja, waarom vinden Ajax-fans Feyenoord slecht?
Oud 10-06-2011, 11:26
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Het gaat niet om wat "eerlijker" is, maar om wat economisch gezien ergens op slaat. Een vlaktaks is slecht voor de economie, omdat het de criminaliteit verhoogt (die in grote mate afhankelijk is van inkomensverschillen), de sociale mobiliteit verlaagt en slecht is voor de arbeidsproductiviteit. In de hoogtijdagen van de VS was het toptarief altijd minimaal 70%, en onder Eisenhower zelfs meer dan 90%. Het probleem is dat de nominale utility door inkomen voor de rijken vrijwel nul is, en dus kun je dat inkomen, zelfs vanuit het oogpunt van de rijken zelf (die hun status vooral uit hun relatieve en niet hun absolute inkomenspositie halen), beter gebruiken voor zaken die nuttig zijn.
Waar concludeer je dat uit?
Vlaktaks staat overigens niet synoniem aan veel grotere inkomensverschillen. Je kunt een redelijk laag tarief invoeren waardoor de lagere inkomens er amper op achteruit gaan. Dan krijg je natuurlijk de hamvraag: Waar haal je dan de rest van het geld vandaan? Antwoord: Het afschaffen afschaffen van de aftrekposten. De hypotheekrenteaftrek bijvoorbeeld, het is immers de bovenlaag die daar heel wat belastingvoordeel uit kan halen op dit moment.

Citaat:
Hoe stel je voor dat te doen? Ik geloof niet dat er iemand, behalve dan gemeenteambtenaren zelf, tegen het efficiënter maken van het ambtenarenapparaat is.
Als ik in de Gemeente Breda bijvoorbeeld kijk zie ik een stuk of 30 balie's voor onzinklusjes als het maken van een uittreksel uit het bevolkingsregister. Laat mensen dat lekker thuis uitprinten en regel het d.m.v. DigiD en iDeal.

Ook wat betreft de politie. Heb je wel eens aangifte gedaan? Daar kun je gerust een hele middag voor uittrekken, om vervolgens een telefoontje te krijgen: Het is toch niet goed gegaan, ons systeem heeft het niet opgeslagen. Als ze nu eens in een goed systeem investeren verdienen ze dat zo terug omdat ze minder loonkosten hebben aan een agent achter een bureau.
Oud 10-06-2011, 11:30
Verwijderd
Citaat:
Musea en theaters worden toch vrijwel alleen maar door bourgeois bezocht, die kunnen ook best wat meer betalen voor hun toegangskaartje.
.. dit is niet waar - maar wordt helaas wel steeds meer waar op deze manier - en zou ook niet waar moeten zijn.
Oud 10-06-2011, 11:31
Verwijderd
Citaat:
Vlaktaks staat overigens niet synoniem aan veel grotere inkomensverschillen. Je kunt een redelijk laag tarief invoeren waardoor de lagere inkomens er amper op achteruit gaan. Dan krijg je natuurlijk de hamvraag: Waar haal je dan de rest van het geld vandaan? Antwoord: Het afschaffen afschaffen van de aftrekposten. De hypotheekrenteaftrek bijvoorbeeld, het is immers de bovenlaag die daar heel wat belastingvoordeel uit kan halen op dit moment.

Als ik in de Gemeente Breda bijvoorbeeld kijk zie ik een stuk of 30 balie's voor onzinklusjes als het maken van een uittreksel uit het bevolkingsregister. Laat mensen dat lekker thuis uitprinten en regel het d.m.v. DigiD en iDeal.

Ook wat betreft de politie. Heb je wel eens aangifte gedaan? Daar kun je gerust een hele middag voor uittrekken, om vervolgens een telefoontje te krijgen: Het is toch niet goed gegaan, ons systeem heeft het niet opgeslagen. Als ze nu eens in een goed systeem investeren verdienen ze dat zo terug omdat ze minder loonkosten hebben aan een agent achter een bureau.

hey woonde gij in breda jongeman?
Oud 10-06-2011, 11:32
MiBe
MiBe is offline
Woonde, althans, er vlak naast (mijn ouders wonen daar nog steeds). Inmiddels woon ik in Wezep omdat ik in Zwolle studeer.
Oud 10-06-2011, 11:32
Verwijderd
Citaat:
Oh, mij maakt het ook geen drol uit hoor. Als mensen gelukkig zijn met de Wii; moar powah to them. En stiekem vind ik het ook fantastisch hoe Nintendo als enige een USP wist te vinden, albeit volgens sommigen slechts een gimmick, het loopt als een trein. En da's toch goed gedaan. Zeg nou zelf, nu nog een concurrent gaan worden tegen Microsoft en Sony; per definitie een verloren zaak. Maar Nintendo vond nieuw bestaansrecht, hulde voor dat. En dat kunnen ze blijkbaar doen met crappy hardware en crappy games, ik zeg: petje af

Laatst gewijzigd op 10-06-2011 om 11:55.
Oud 10-06-2011, 11:33
Verwijderd
Citaat:
Tja, waarom vinden Ajax-fans Feyenoord slecht?
Nou zó plat is het ook weer niet
Oud 10-06-2011, 11:34
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Wat precies? Criminaliteit? Loop maar eens door "downtown" Helsinki, en vergelijk het met de Bronx. Sociale mobiliteit spreekt voor zich. Lagere arbeidsproductiviteit volgt daaruit - lagere sociale mobiliteit zorgt ervoor dat er minder op talent en meer op geld (van ouders) wordt geselecteerd in de arbeidsmarkt.
Citaat:
Het afschaffen van de HRA (en huursubsidie) is een goed idee, maar het invoeren van een vlaktaks zal alsnog leiden tot grotere inkomensverschillen.
Citaat:
Niet iedereen gebruikt DigID.
Citaat:
Ja, ik heb weleens aangifte gedaan. De dader is toen gepakt en ze boden me slachtofferhulp aan. Met brieven werd ik op de hoogte gehouden van de strafzaak tegen de dader.

Verder is natuurlijk niemand tegen "een goed systeem".
Oud 10-06-2011, 11:35
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
.. dit is niet waar - maar wordt helaas wel steeds meer waar op deze manier - en zou ook niet waar moeten zijn.
Ik geloof niet zo in het verheffende effect van kunst op het plebs.
Oud 10-06-2011, 11:42
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Wat precies? Criminaliteit? Loop maar eens door "downtown" Helsinki, en vergelijk het met de Bronx. Sociale mobiliteit spreekt voor zich. Lagere arbeidsproductiviteit volgt daaruit - lagere sociale mobiliteit zorgt ervoor dat er minder op talent en meer op geld (van ouders) wordt geselecteerd in de arbeidsmarkt.
Finland kent niet eens dergelijk belastingsysteem...

Citaat:
Het afschaffen van de HRA (en huursubsidie) is een goed idee, maar het invoeren van een vlaktaks zal alsnog leiden tot grotere inkomensverschillen.
Maar het hoeft zeer zeker niet zo te zijn dat er plotseling een enorme kloof tussen komt, mits juist ingevoerd.

Citaat:
Niet iedereen gebruikt DigID.
Dat je voor 65+'ers een paar balie's openlaat prima, maar het grootste deel van wat aan die balies staat had het ook prima via internet kunnen doen.

Citaat:
Ja, ik heb weleens aangifte gedaan. De dader is toen gepakt en ze boden me slachtofferhulp aan. Met brieven werd ik op de hoogte gehouden van de strafzaak tegen de dader.
Dat wat slachtofferhulp en de brieven betreft, dat vind ik prima. Ik vind het echter buitensporig veel tijd kosten om even een aangifte op te nemen. Daarbij komt dat het systeem blijkbaar zo ingewikkeld is dat de agenten zelf maar amper weten hoe het werkt, of ze worden er gewoon slecht op ingewerkt.
Oud 10-06-2011, 11:43
Verwijderd
Citaat:
nou ja, jij hebt ook niet zo'n waanzinnig gigantische emotionele uh belevingswereld of zo?
Oud 10-06-2011, 11:45
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Finland kent niet eens dergelijk belastingsysteem...
Huh? Jawel, het toptarief in Finland is ongeveer 60% (tenminste in de omgeving van Helsinki).

http://en.wikipedia.org/wiki/Taxatio...d_Income_Taxes
Citaat:
Maar het hoeft zeer zeker niet zo te zijn dat er plotseling een enorme kloof tussen komt, mits juist ingevoerd.
Dat lijkt me zeer sterk, aangezien de onderlaag nu heel weinig inkomstenbelasting betaalt en de bovenste behoorlijk wat (ook incl. HRA).
Citaat:
Dat je voor 65+'ers een paar balie's openlaat prima, maar het grootste deel van wat aan die balies staat had het ook prima via internet kunnen doen.
Maar dat is geen proces dat door de overheid opgelegd zou moeten worden.
Citaat:
Dat wat slachtofferhulp en de brieven betreft, dat vind ik prima. Ik vind het echter buitensporig veel tijd kosten om even een aangifte op te nemen. Daarbij komt dat het systeem blijkbaar zo ingewikkeld is dat de agenten zelf maar amper weten hoe het werkt, of ze worden er gewoon slecht op ingewerkt.
Ja, er zijn vast verbeteringen aan te brengen in het politiesysteem. Maar als dat allemaal zo eenvoudig was, waren die verbeteringen natuurlijk al doorgevoerd.
Oud 10-06-2011, 11:47
Verwijderd
Citaat:
nou ja, jij hebt ook niet zo'n waanzinnig gigantische emotionele uh belevingswereld of zo?
Oud 10-06-2011, 11:48
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Nee dat klopt, maar wat dat met het gegeven dat het plebs liever RTL4 en SBS6 kijkt (zonder subsidie) te maken heeft is me niet duidelijk.
Oud 10-06-2011, 11:50
Rationeel
Rationeel is offline
wooptidoo ik sta weer kaarsrecht
Oud 10-06-2011, 11:55
Verwijderd
Citaat:
Nee dat klopt, maar wat dat met het gegeven dat het plebs liever RTL4 en SBS6 kijkt (zonder subsidie) te maken heeft is me niet duidelijk.
nee, het stond er ook los van. Ik klikte gewoon op de eerste post die ik van je kon vinden!
Oud 10-06-2011, 11:57
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Huh? Jawel, het toptarief in Finland is ongeveer 60% (tenminste in de omgeving van Helsinki).
Dat bedoel ik, een vlaktaks kent niet eens een toptarief omdat iedereen een gelijk tarief betaalt.

Citaat:
Dat lijkt me zeer sterk, aangezien de onderlaag nu heel weinig inkomstenbelasting betaalt en de bovenste behoorlijk wat (ook incl. HRA).
Vergeet niet dat de invoering van een vlaktaks al enorme kostenbesparingen met zich meebrengt.

Citaat:
Maar dat is geen proces dat door de overheid opgelegd zou moeten worden.
Dat vind ik eerder van de OV-chipkaart. Verder wordt het al door de overheid opgelegd, als je je in wil schrijven voor een opleiding bijvoorbeeld.

Citaat:
Ja, er zijn vast verbeteringen aan te brengen in het politiesysteem. Maar als dat allemaal zo eenvoudig was, waren die verbeteringen natuurlijk al doorgevoerd.
Het is vrij eenvoudig maar men baalt er gewoon van dat het huidige (waardeloze) systeem erg veel geld heeft gekost, nu nog realiseren dat het zo alleen maar meer kost.
Oud 10-06-2011, 11:59
Verwijderd
Citaat:
nee, het stond er ook los van. Ik klikte gewoon op de eerste post die ik van je kon vinden!
nou, dat is niet helemaal waar. Maar ik vraag me af of je überhaupt wel gelooft in het verheffende effect van kunst?
Oud 10-06-2011, 12:00
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dat bedoel ik, een vlaktaks kent niet eens een toptarief omdat iedereen een gelijk tarief betaalt.
Ja, mijn punt is dus dat criminaliteit en progressieve belastingheffing gerelateerd zijn.
Citaat:
Vergeet niet dat de invoering van een vlaktaks al enorme kostenbesparingen met zich meebrengt.
Dat lijkt me te verwaarlozen, zo veel kost het nu ook weer niet om die boxen toe te passen. Wat dit betreft zijn aftrekposten "duurder", maar dat houdt geen verband met een vlaktaks.
Citaat:
Dat vind ik eerder van de OV-chipkaart. Verder wordt het al door de overheid opgelegd, als je je in wil schrijven voor een opleiding bijvoorbeeld.
Maar de mensen die zich inschrijven voor een opleiding zijn meestal jong en hebben veel ervaring met internet.
Oud 10-06-2011, 12:03
Verwijderd
Citaat:
Vanavond X-factor finale
Oud 10-06-2011, 12:04
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
nou, dat is niet helemaal waar. Maar ik vraag me af of je überhaupt wel gelooft in het verheffende effect van kunst?
Ja. Maar ik geloof niet dat overheidssubsidie dat effect vergroot. Het is een persoonlijk iets waar de overheid zich niet mee hoeft te bemoeien. De overheid is er ook arbitrair selectief in, als iemand smurfen verzamelt kan diegene daar ook erg mee bezig zijn, maar die krijgt geen subsidie.
Oud 10-06-2011, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Dan zou je eens een weekje met mij mee moeten lopen.
Oud 10-06-2011, 12:15
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dan zou je eens een weekje met mij mee moeten lopen.
Maar dan zijn ze daarna verheven doordat ze zoveel natuurkunde hebben geleerd.
Oud 10-06-2011, 12:21
Verwijderd
pff

Ik meen het wel echt bloedserieus, trouwens. De paar projecten díe het 'plebs' nog bereiken, hebben een enorm goede invloed. Niet dat ik dat nu statistisch kan bewijzen oid, maar ik kan het gewoon met mijn eigen ogen zien.
Oud 10-06-2011, 12:22
Verwijderd
Oeii ik vrees dat dit wel eens ons volgende bioscoop project zou kunnen worden:

Een volledig overzicht met alle films en tijden

Harry Potter and the Philosophers Stone 00:30 - 03:00 uur
Pauze 03:00 - 03:20 uur
Harry Potter and the Chamber of Secrets 03:20 - 06:00 uur
Pauze 06:00 - 07:00 uur (ontbijt)
Harry Potter and the Prisoner of Azkaban 07:00 - 09:20 uur
Pauze 09:20 - 10:20 uur (fitness workout met trainer)
Harry Potter and the Goblet of Fire 10:20 - 13:00 uur
Pauze 13:00 - 14:00 uur (lunch)
Harry Potter and the Order of the Phoenix 14:00 - 16:20 uur
Pauze 16:20 - 16:55 uur
Harry Potter and the Half-Blood Prince 16:55 - 19:30 uur
Pauze 19:30 - 21:10 uur (diner)
Harry Potter and the Deathly Hallows - Part: 1 21:10 - 23:35 uur
Pauze 23:35 - 00:05 uur
Harry Potter and the Deathly Hallows - Part: 2 3D 00:05 - ? uur

Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten