Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Weet ik nog niet, daar is ie iets te vaag voor. (daar is het een droom voor, I know)
Maar het verliest een beetje glans als ik hem uittyp. Hihi, toen ik 10 of 11 jaar was, wilde ik een boek gaan schrijven met de titel 'Dromenverhalen', een bundel van allemaal dromen die ik ooit gehad had, een beetje leuk opgeschreven. Niemand mocht het weten, maar de computer stond midden in de woonkamer en iedereen was heel erg nieuwsgierig. Uiteindelijk heb ik misschien twee hoofdstukken geschreven en heb ik geen idee waar het gebleven is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Maar wat maakt het uit dat Wii-ers geen care hebben? Ze vinden de spelletjes leuk, dus waarom caren jullie daar zo veel om? Sommige mensen willen gewoon lekker even met Mario door een leuk level hupsen, die hoeven gewoon geen HD of wat dan ook. Ik snap niet wat daar het probleem van is. Als ik kijk naar een X-Box of een PS3, dan weet ik ook meteen dat ik die niet hoef. Dat heeft niets met ignorance te maken, maar simpelweg met wat je wil doen op zo'n console. Ik wil gewoon lekker tenissen en met Mario hupsen, klaar
![]() |
![]() |
|
Over cultuursubsidies: ik heb niets tegen kunst en zoals velen hier wel zullen weten houd ik erg van muziek, maar ik ben er niet van overtuigd dat overheidssubsidies het cultuuraanbod verbeteren. Musea en theaters worden toch vrijwel alleen maar door bourgeois bezocht, die kunnen ook best wat meer betalen voor hun toegangskaartje. Muziek heeft sowieso geen subsidie nodig. Kunstenaars die van hun kunst niet rond kunnen komen kunnen ook prima door de week achter de lopende band in een fabriek staan.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Vlaktaks staat overigens niet synoniem aan veel grotere inkomensverschillen. Je kunt een redelijk laag tarief invoeren waardoor de lagere inkomens er amper op achteruit gaan. Dan krijg je natuurlijk de hamvraag: Waar haal je dan de rest van het geld vandaan? Antwoord: Het afschaffen afschaffen van de aftrekposten. De hypotheekrenteaftrek bijvoorbeeld, het is immers de bovenlaag die daar heel wat belastingvoordeel uit kan halen op dit moment. Citaat:
Ook wat betreft de politie. Heb je wel eens aangifte gedaan? Daar kun je gerust een hele middag voor uittrekken, om vervolgens een telefoontje te krijgen: Het is toch niet goed gegaan, ons systeem heeft het niet opgeslagen. Als ze nu eens in een goed systeem investeren verdienen ze dat zo terug omdat ze minder loonkosten hebben aan een agent achter een bureau.
||
Verwijderd
|
Citaat:
hey woonde gij in breda jongeman? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 10-06-2011 om 11:55. |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Verder is natuurlijk niemand tegen "een goed systeem". |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|||||
Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Taxatio...d_Income_Taxes Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oeii ik vrees dat dit wel eens ons volgende bioscoop project zou kunnen worden:
Een volledig overzicht met alle films en tijden Harry Potter and the Philosophers Stone 00:30 - 03:00 uur Pauze 03:00 - 03:20 uur Harry Potter and the Chamber of Secrets 03:20 - 06:00 uur Pauze 06:00 - 07:00 uur (ontbijt) Harry Potter and the Prisoner of Azkaban 07:00 - 09:20 uur Pauze 09:20 - 10:20 uur (fitness workout met trainer) Harry Potter and the Goblet of Fire 10:20 - 13:00 uur Pauze 13:00 - 14:00 uur (lunch) Harry Potter and the Order of the Phoenix 14:00 - 16:20 uur Pauze 16:20 - 16:55 uur Harry Potter and the Half-Blood Prince 16:55 - 19:30 uur Pauze 19:30 - 21:10 uur (diner) Harry Potter and the Deathly Hallows - Part: 1 21:10 - 23:35 uur Pauze 23:35 - 00:05 uur Harry Potter and the Deathly Hallows - Part: 2 3D 00:05 - ? uur ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|