Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2011, 19:12
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Aangezien je een outfit vooral kiest om de opinie van anderen over jou te beïnvloeden, is het laten beoordelen van een outfit door een ander geen gek idee hoor.

Mja, het is gewoon heel afhankelijk van hoe je het fysieke en emotionele aspect van seks kunt loskoppelen of niet.
Maar je kan zelf toch wel inschatten wat mooi is.

Je gaat ook niet kleren kopen en laat jan alleman alles voor jou uitzoeken.
Oud 11-06-2011, 19:13
Verwijderd
Jezus wat gaat het snel ineens!
Citaat:
Ik zeg daarna toch dat dat niet erg is, maar wel erg onhandig als je bij elkaar in huis woont!

Of misschien is het wel erg. Misschien stop ik maar gewoon met seks. Bah.
Ehhh, het woord gezeik impliceert dat het erg is!

Citaat:
Fotooooo's posten! Want ik wil je outfit checken.
Dit!

Wat?

Citaat:
Is dit nu sarcastisch bedoeld?
Nee.

Citaat:
Oh mijn Aloë Vera plantje staat mooi te zijn in mijn raamkozijn <3

Rationeel naamzoek
Sanne heb jij wat potgrond voor mij? Kwam er net achter dat een leeg potje en een stekje zonder aarde toch wat karig wordt...
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Ik heb wel zin in iSketch, maar dan over een paar uur, want ik ga zo boodschappen doen. En daarna naar de sportschool, lekker tussen de vierkante mannen op een loopbandje hupsen. [afbeelding]
Para! Ik verwacht een pb een deze dagen! Ik ben nieuwsgierig!
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nja, het is dus maar de vraag in hoeverre dat awkward zou zijn. Ik begrijp best dat 'mja dus en nu' kan zijn na een wilde nacht, maar ik ben dan ws. te nuchter om daar moeilijk over te gaan zitten doen

Maar goed, ik heb een keer mn buurmeisje gedaan na een feestje, en die kwam ik daarna ook weer tegen waarna ik droog 'hoi' zei, geen idee hoe zij dat ervaarde
Ik vind het vooral akward als de ander het akward vindt.
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Hoi Quis 2.0
Oud 11-06-2011, 19:14
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wat?
Dat je het werk van de JvT briljant vindt. Ik moet er van binnen een beetje van huilen.
Oud 11-06-2011, 19:14
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

Nee.
Oke! Ik vind ze ook wel leuk, wat mezelf eigenlijk verrast. Vooral Willie.
Oud 11-06-2011, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Nja, het is dus maar de vraag in hoeverre dat awkward zou zijn. Ik begrijp best dat 'mja dus en nu' kan zijn na een wilde nacht, maar ik ben dan ws. te nuchter om daar moeilijk over te gaan zitten doen

Maar goed, ik heb een keer mn buurmeisje gedaan na een feestje, en die kwam ik daarna ook weer tegen waarna ik droog 'hoi' zei, geen idee hoe zij dat ervaarde
Tja, en genoeg mensen niet, dus ik zou het risico niet nemen
Oud 11-06-2011, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Jezus wat gaat het snel ineens!
Ehhh, het woord gezeik impliceert dat het erg is!

Dit!

Wat?

Nee.

Sanne heb jij wat potgrond voor mij? Kwam er net achter dat een leeg potje en een stekje zonder aarde toch wat karig wordt...
ik heb nog een beetje!
Oud 11-06-2011, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Hoi Quis 2.0
Hoi Pandaatje. Heb je al een datum voor de appeltaartmeet?

Citaat:
Dat je het werk van de JvT briljant vindt. Ik moet er van binnen een beetje van huilen.
Ik moet huilen van jouw kortzichtigheid wat betreft uitstervende diersoorten, dus ach, dan staan we quitte.

Citaat:
Oke! Ik vind ze ook wel leuk, wat mezelf eigenlijk verrast. Vooral Willie.
Ja, het ligt ook niet in mijn normale straatje hoor. Is Willie de dikke neger? Die is inderdaad leuk. Ik las een keer een heel goed interview met hem, 't is een goedzak.
Oud 11-06-2011, 19:21
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hoi Pandatje. Heb je al een datum voor de appeltaartmeet?

Ik moet huilen van jouw kortzichtigheid wat betreft uitstervende diersoorten, dus ach, dan staan we quitte.
Fair enough Maar wat is er kortzichtig aan? Ik vind het juist kortzichtig om de ene diersoort wel te willen beschermen, maar honderden andere diersoorten niet.
Oud 11-06-2011, 19:21
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Fair enough Maar wat is er kortzichtig aan? Ik vind het juist kortzichtig om de ene diersoort wel te willen beschermen, maar honderden andere diersoorten niet.
Welke diersoorten dan niet?
Oud 11-06-2011, 19:22
Verwijderd
Ik vind JvT ook leuk. Alleen ze hadden net zo goed in het Litouws ofzo kunnen zingen, want ik versta er over het algemeen niet zo heel veel van.
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Hoi Pandaatje. Heb je al een datum voor de appeltaartmeet?

)
Nog niet! Heb eerst mijn schouw dinsdag (niet aanstaande maar die daarop) en daarna heb ik een zee van tijd.
Verwijderd
Citaat:
Wie doet dat dan? En dat bijen meer prioriteit moeten krijgen dan een random visje dat niet zoveel invloed heeft in bijvoorbeeld de voedselketen, lijkt me wel logisch.
Bovendien is wat je zegt een drogredenering. Dat je niet alles kunt redden betekent niet dat je niet moet redden wat er te redden valt.

Laatst gewijzigd op 11-06-2011 om 19:31.
Oud 11-06-2011, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Nog niet! Heb eerst mijn schouw dinsdag (niet aanstaande maar die daarop) en daarna heb ik een zee van tijd.
Ja zoals ik al zei kan ik pas na de 20e juli he!
Citaat:
Ik vind JvT ook leuk. Alleen ze hadden net zo goed in het Litouws ofzo kunnen zingen, want ik versta er over het algemeen niet zo heel veel van.
Ik vind de liedteksten heel leuk om te lezen. Aparte poëzie is het.
Oud 11-06-2011, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Ik vind de liedteksten heel leuk om te lezen. Aparte poëzie is het.
Helemaal mee eens! En ik vind dat hun stemmen goed passen bij wat ze zingen, zelfs al is het soms een beetje onduidelijk wat dat dan precies is.
Oud 11-06-2011, 19:27
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Wie doet dat dan? En dat bijen meer prioriteit moeten krijgen dan een random visje dat niet zoveel invloed heeft in bijvoorbeeld de voeldselketen, lijkt me wel logisch.
Bovendien is wat je zegt een drogredenering. Dat je niet alles kunt redden betekend niet dat moet redden wat er te redden valt.
Citaat:
Dat je niet alles kunt redden betekend niet dat moet redden wat er te redden valt.
auw

betekend viel zo op dat ik de tweede fout in eerste instantie niet zag
Verwijderd
De na-foto, van mijn geplamuurde gezichtje!

Verwijderd
Sorry, er gaan denk ik geen outfit-foto's meer komen!
Oud 11-06-2011, 19:28
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Welke diersoorten dan niet?
Er zijn honderdduizenden, zoniet miljoenen soorten zeedieren waarvan er jaarlijks velen uitsterven, om nooit meer terug te keren. Daarnaast ontstaan er ook altijd nieuwe soorten. Het hoort nu eenmaal bij het verloop van de natuur.
Maar ondertussen vechten natuurorganisaties wel voor het behoud van panda's, tijgertjes en exotische vogels. Mooie dieren, daar niet van, maar waarom zouden die meer aandacht verdienen dan de gemiddelde zeekever?
Oud 11-06-2011, 19:28
Verwijderd
Je lijkt een beetje op een flamencodanseres zo!
Oud 11-06-2011, 19:29
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:

[afbeelding]
Beter dan de foto van straks
Oud 11-06-2011, 19:30
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Er zijn honderdduizenden, zoniet miljoenen soorten zeedieren waarvan er jaarlijks velen uitsterven, om nooit meer terug te keren. Daarnaast ontstaan er ook altijd nieuwe soorten. Het hoort nu eenmaal bij het verloop van de natuur.
Maar ondertussen vechten natuurorganisaties wel voor het behoud van panda's, tijgertjes en exotische vogels. Mooie dieren, daar niet van, maar waarom zouden die meer aandacht verdienen dan de gemiddelde zeekever?
a) wat Quis zegt, je kunt niet alle dieren redden (helaas)

b) sterven die zeedieren (welke eigenlijk?) uit door menselijk handelen of door "natuurlijk verloop"?
Verwijderd
Citaat:
Sorry, er gaan denk ik geen outfit-foto's meer komen!
Oud 11-06-2011, 19:31
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Je lijkt een beetje op een flamencodanseres zo!
Esmeraldanootje!
Oud 11-06-2011, 19:32
Verwijderd
Citaat:
auw

betekend viel zo op dat ik de tweede fout in eerste instantie niet zag
Ja eh nu weet ik het wel hoor, ik en m'n d/t-fouten.

Citaat:

[afbeelding]
Leuk.

Citaat:
Omdat die door de invloed van de mensheid uitsterven ja, en niet door een natuurlijk proces.
Oud 11-06-2011, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Esmeraldanootje!
Neejoh, María Luísa el Stefania Notez!
Oud 11-06-2011, 19:34
Verwijderd
Oke, ik ga mn zusje vragen of ze foto's gaat maken.
Oud 11-06-2011, 19:34
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wie doet dat dan? En dat bijen meer prioriteit moeten krijgen dan een random visje dat niet zoveel invloed heeft in bijvoorbeeld de voedselketen, lijkt me wel logisch.
Bovendien is wat je zegt een drogredenering. Dat je niet alles kunt redden betekent niet dat je niet moet redden wat er te redden valt.
Nouja, van mij mogen ze wel redden wat er te redden valt, ik zal er alleen niet echt wakker van liggen als er iets uitsterft. "Het hoort erbij", denk ik dan. Als ik het heel pessimistisch bekijk, vind ik zelfs het (menselijk) leven niet zo waardevol dat het koste wat kost beschermd moet worden. Er ontstaat toch altijd wel iets nieuws. Dat is na de dino's ook gebeurd, en dat zal na ons ook wel weer gebeuren.
Oud 11-06-2011, 19:36
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja eh nu weet ik het wel hoor, ik en m'n d/t-fouten.

Leuk.

Omdat die door de invloed van de mensheid uitsterven ja, en niet door een natuurlijk proces.
Wij behoren toch ook tot de natuur? Als hyena's alle breedbekkikkers opeten, is dat dan de natuurlijk die haar vrije loop heeft, of 'door invloed van de hyena's'? Ik zeg beide.
Oud 11-06-2011, 19:37
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Neejoh, María Luísa el Stefania Notez!
Oud 11-06-2011, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Oke, ik ga mn zusje vragen of ze foto's gaat maken.
Oud 11-06-2011, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Nouja, van mij mogen ze wel redden wat er te redden valt, ik zal er alleen niet echt wakker van liggen als er iets uitsterft. "Het hoort erbij", denk ik dan. Als ik het heel pessimistisch bekijk, vind ik zelfs het (menselijk) leven niet zo waardevol dat het koste wat kost beschermd moet worden. Er ontstaat toch altijd wel iets nieuws. Dat is na de dino's ook gebeurd, en dat zal na ons ook wel weer gebeuren.
Dat is dus gewoon niet waar. Er komen helemaal niet zoveel nieuwe soorten bij als er nu in rap tempo verdwijnen. Er is een immense impact op de voedselketen en op de biodiversiteit, waardoor de hele natuur overhoop kan komen te liggen. En of je je nou drukt maar om de natuur maakt niet uit, maar ook jij leeft niet lang zonder bomen die zuurstof maken, zonder bijen die fruitbomen bestuiven of met enorme plagen van bepaalde insecten die kunnen gedijen bij gebrek aan natuurlijke vijanden.

Het gaat echt niet om het arme pandabeertje, die staat slechts symbool.
Oud 11-06-2011, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Wij behoren toch ook tot de natuur? Als hyena's alle breedbekkikkers opeten, is dat dan de natuurlijk die haar vrije loop heeft, of 'door invloed van de hyena's'? Ik zeg beide.
Ja nu ben je gewoon aan het trollen hoor. Laat maar zitten.
Oud 11-06-2011, 19:41
Verwijderd
Ze zijn superwazig, want slechte webcam, dus eigenlijk kan je er zo geen reet van zeggen

of

Martiño
Martiño is offline
Citaat:
In groep 8 hield ik een spreekbeurt over het WNF. In die tijd moest je als je een plaatje in je verslag wilde het nog ergens uitknippen of overtrekken vanuit een boek. En zo ook het pandabeertje
Verwijderd
Hm op internet staat dat ik mijn Aloe Vera stek eerst moet laten drogen, een paar dagen, en dan in droge grond moet planten.

Ik heb 'm natuurlijk in een potje lekkere vochtige aarde gezet
Oud 11-06-2011, 19:42
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ze zijn superwazig, want slechte webcam, dus eigenlijk kan je er zo geen reet van zeggen

[afbeelding]

of

[afbeelding]
Outfit A
Oud 11-06-2011, 19:42
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]

of

[afbeelding]
Beetje slecht te zien inderdaad maar ik zeg: onderste!
Oud 11-06-2011, 19:44
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]

of

[afbeelding]
Ik vind de bovenste het meest uitganerig!
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Outfit A
Citaat:
Beetje slecht te zien inderdaad maar ik zeg: onderste!
Oei!
Martiño
Martiño is offline
Oh wacht, Quis valt mij bij
Oud 11-06-2011, 19:45
Verwijderd
Oke, we hebben twee keer A en een keer B!

Ik heb meningen nodig mensen, MENINGEN!
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dat is dus gewoon niet waar. Er komen helemaal niet zoveel nieuwe soorten bij als er nu in rap tempo verdwijnen. Er is een immense impact op de voedselketen en op de biodiversiteit, waardoor de hele natuur overhoop kan komen te liggen. En of je je nou drukt maar om de natuur maakt niet uit, maar ook jij leeft niet lang zonder bomen die zuurstof maken, zonder bijen die fruitbomen bestuiven of met enorme plagen van bepaalde insecten die kunnen gedijen bij gebrek aan natuurlijke vijanden.

Wij hebben idd wel een massaal effect op onze leefomgeving, en het kan best zijn dat er meer diersoorten verdwijnen dan er bij komen. Natuurlijk zal de voedselketen en biodiversiteit enorm beïnvloed worden, maar de natuur vindt altijd weer een balans, desnoods zonder leven.

En nee, je hebt gelijk als je zegt dat ik (wij) afhankelijk zijn van de huidige voedselketen en biodiversiteit. Als ik kijk naar mijn eigen leven, dan wil ik dat de huidige natuur zoveel mogelijk in stand blijft zodat ik in leven blijf. Maar ik redeneer nu eigenlijk vooral zonder mijn eigen leven (of dat van de mensheid) voorop te stellen.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:

[afbeelding]

of

[afbeelding]
De eerste natuurlijk! De tweede is te titty curtain-achtig.
Oud 11-06-2011, 19:46
Verwijderd
Volgens m'n zusje moet ik A niet aandoen want 'niemand draagt zoiets bij een schuurfeest'.

Ja, nou en.

Ik vind A vooralsnog ook leuker, matcht leuk bij m'n blommetje!!!
Verwijderd
ik neig ook naar A
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oke, we hebben twee keer A en een keer B!

Ik heb meningen nodig mensen, MENINGEN!
Nee hoor! Twee keer A en een keer B.

En kazet zegt ook A.

Regels voor berichten