Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Afhankelijk van met wie ik in bed lig en welk seizoen het is, draag ik helemaal niks, alleen een slipje, een slipje en een t-shirt, een hempje en een pyjamabroek, een hele pyjama, of een hele pyjama inclusief sokken. Daarbij moet ik toevoegen dat het in de winter letterlijk vriest in mijn slaapkamer, want ik heb zo'n 8 vierkante meter aan enkel glas als wand.
|
![]() |
|
In de winter een pyjama bestaande uit een broekding en een longsleeve-achtig shirt. Als het warmer wordt vervang ik de longsleeve eerst door een hempje en als de temperatuur ongeveer zoals nu is dan draag ik een kort broekje ipv lange broek.
|
Ik draag meestal alleen een groot t-shirt. Van die dingen die je gratis ergens krijgt of oude van mijn vriendje. Als het koud is draag ik iets met lange mouwen, zoals de bovenkant van een pyjama. Als het echt koud is, of als ik bij andere mensen slaap, draag ik ook een pyjamabroek.
|
- 's Zomers: Afhankelijk van hoe warm het weer is, varieert het van slechts het bovenstuk van mijn pyjama en mijn onderbroek, tot alleen mijn ondergoed.
- 's Winters: Altijd mijn volledige pyjama (met lange mouwen en lange pijpen, dus niets met korte mouwen of pijpen). Ik heb het 's winters altijd heel snel koud, zo koud dat ik niet genoeg heb aan alleen mijn pyjama en mijn dekbed - ik moet er altijd nog een ouderwets dikke deken bij hebben (en soms zelfs nog sokken erbij).
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Slaapkleding / naakt slapen? McMe | 107 | 07-12-2004 15:13 | |
Lifestyle |
Naakt slapen Verwijderd | 128 | 09-01-2003 19:41 | |
Lifestyle |
wat doe je aan om te slapen? Verwijderd | 71 | 02-08-2002 17:44 | |
Lifestyle |
Koop je ook wel eens kleding die je alleen maar thuis aan doet? Spoeleh | 33 | 05-06-2002 21:34 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan, deel II beuk | 460 | 23-05-2002 18:05 | |
ARTistiek |
de engel brak in de hemel binnen murwari | 11 | 12-07-2001 22:11 |