Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het enige dat ik heb gezien op de manier die jij beschrijft is: Wut? No munny? Suk a kok! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
en @eergisteren: ik snap niet waarom mensen allemaal hun ontbijt in vijf minuten opeten
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Uitslapen ftw jonge! Ik vind het prima ![]()
|||||
Verwijderd
|
http://groupiedirt.com/ OMG
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nee, vanavond niet ![]() Omg, mijn moeder komt me thee en een wafel brengen ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Het is wel een beetje een teleurstellende lijst, de meesten zijn vrij waardeloos in bed. Dat is natuurlijk ook logisch, alle rocksterren en supermodellen denken dat je als groupie geluk hebt om überhaupt in dezelfde kamer te mogen zijn, maar toch. Ze mogen wel wat beter hun best doen
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Niet alles even gaaf, dat stukje in het gebouw met die beveiliger vond ik wat lang. Ik heb erg gelachen om dat stukje met die ene Schotse jongen die hij tegenkwam. "How is it to be you? Must be hectic'' ![]() Het accent alleen al maakt het vet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Maar, ik vind Johnny wel gaaf, hij zegt gave dingen en is grappig, alleen jammer dat hij zo met vrouwen omgaat, dat snap ik niet zo.
En ik ben blij met m'n (Engelse) ondertitels, anders verstond ik er geen reet van. ![]() Maar goed, moet de andere helft dus nog kijken, I keep you posted! |
![]() |
|
tav One Stop:
Windows XP contains three MIDI files in the WINDOWS Media directory: Flourish, Town and Onestop. These audio files are also present in Windows Vista and 7. "why".
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|