Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-06-2011, 14:18
Fantôme
Fantôme is offline
@ Absinthe; ja van Snoopy ga ik er wel vanuit. Maar of EoS het doet is de vraag. Misschien kun jij het beter doen, dan kan EoS alsnog bepalen of het handig is om te switchen of niet.
Oud 19-06-2011, 14:19
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
K Interglot it is then. Er zijn sowieso nog een hoop mensen die hun stem nog niet doorgegeven hebben
Oud 19-06-2011, 14:21
Verwijderd
Ik vind dat je wel erg sturend aan het spelen bent, Fantome.
Ik laat mijn stem voorlopig staan, want wat Soija zegt over dat je heel makkelijk meteen inhaakte op mijn opmerking over hem is natuurlijk waar. En nu ook zo makkelijk happen en willen zorgen dat ik switch, er meteen zo bovenop zitten... misschien heeft Soija gelijk en ben je helemaal niet te vertrouwen.
Oud 19-06-2011, 14:22
Fantôme
Fantôme is offline
nee hoor, het is meer dat ik tussen nu en over 10 minuten weg ga en ik dacht, als iedereen met een ? neerzet of hij misschien nog moet switchen, help ik even
Sowieso omdat ik niet wist of het al opgevallen was dat Snoopy zelf nog niet had gestemd en zij toch wel Interglot stemt (anders is het wel heel stom) wat misschien je mening (of die van EoS) kan doen veranderen.
En omdat ik Snoopy niet verdacht vindt, ben ik blijer met een gelijkspel waaruit we dan weer wat kunnen afleiden, dan een nutteloze dood van Snoopy zonder dat daar wat uit te halen is.

[edit] ja, dat weet je pas als Onait of ik wordt opgehangen wie er niet te vertrouwen is natuurlijk [/edit]
Oud 19-06-2011, 14:31
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Ik vind dat je wel erg sturend aan het spelen bent, Fantome.
Ik laat mijn stem voorlopig staan, want wat Soija zegt over dat je heel makkelijk meteen inhaakte op mijn opmerking over hem is natuurlijk waar. En nu ook zo makkelijk happen en willen zorgen dat ik switch, er meteen zo bovenop zitten... misschien heeft Soija gelijk en ben je helemaal niet te vertrouwen.
hmm ik vind dat Absinthe hier wel een punt heeft. Er gaan hier nu ook alarmbelletjes rinkelen. Misschien is Fantome wel verrader, dan weet ze wie van de twee wolf is? Ik denk er nog even over na, ik hoef toch pas vanavond te stemmen
Oud 19-06-2011, 14:32
snoopy
snoopy is offline
Ja, ik ga natuurlijk voor Interglot idd.
Oud 19-06-2011, 14:52
Verwijderd
Ik vind het echt heel opvallend dat er zoveel mensen zijn die Soija en Michelangelo verdenken 'omdat ze zo lief spelen', en dan vooral omdat dit precies hetzelfde argument is dat werd gebruikt in de afgelopen paar spellen waaraan ik meedeed. Dat betekent dus dat ze al heel lang heel lief spelen, dus dit gedrag is helemaal niet (meer) afwijkend.
Ik ga zometeen even nalezen wie dit allemaal zijn, want eigenlijk vind ik dat een beetje verdacht.

Verder moet ik zeggen dat ik snoopy eigenlijk helemaal niet meer verdacht vind. Ik vond haar alleen verdacht als mogelijke verrader en dat was ze blijkbaar niet. Als wolf denk ik juist niet dat ze Sabir zo openlijk had verdedigd in ronde 1 en de evilziener is er ook al uit, dus wat dat betreft is snoopy verdachte-af voor mij.

Michelangelo en Heksjuh zeggen de hele tijd al precies wat ik ook denk en tijdens het bijlezen dacht ik ook al bij mezelf dat Fantôme wel heel wispelturig is en makkelijk met mensen meegaat, en Soija is de eerste geweest die het daarover had.

Dat Interglot verdacht wordt vind ik wel heel logisch, want ze is genoemd door de verrader en ervaring vertelt mij dat er maar weinig gevallen zijn waarin een verrader iets doet zonder duidelijke reden. Het zou dan eventueel nog reverse kunnen zijn, maar Mr.Mark was sowieso niet al te slim bezig, dus de verdenking staat.

Dus mijn verdachten zijn nu Interglot en Fantôme. Fantôme stemmen heeft helemaal geen nut, dus wordt het Interglot.
Oud 19-06-2011, 14:57
Uice
Uice is offline
Ik heb mijn stem op snoopy doorgegeven.

Snoopy
Heksjuh
Furby Feeder
Uice
Absinthe
Interglot
Onait Sirch
Schrodinger

Interglot
little phoebe
fantome
arpos
Sann
Eye of Sauron
snoopy
Syori

Nog niet gestemd
Michelangelo
Bright Blue
Oud 19-06-2011, 15:55
Verwijderd
Ik heb even snel gezocht en hier zijn dan de mensen die de 'liefheid' van Michelangelo en/of Soija aanvoeren:

Spoiler

Ik vind het maar vreemd, want deze argumenten worden in ieder spel aangehaald, terwijl het dus blijkbaar al een eeuwigheid geleden is dat ze vervelend en gemeen speelden. "Nou, 2 jaar geleden speelde X heel vreemd, dus dat hij nu lief speelt is heel verdacht."
Vreemde houding, hoor.

Hiermee wil ik niet perse zeggen dat al deze mensen nu verdachte zijn voor mij, maar het viel gewoon op. Dus wel even in de gaten houden.
Oud 19-06-2011, 16:02
snoopy
snoopy is offline
Ik had dat ook al gezien ja! Al moet ik wel zeggen dat ik het gevoel herken: als je eenmaal in je hoofd hebt dat iemand agressief speelt dan pas je dat heel lastig aan. Zo heeft mijn moeder jarenlang élke keer als ik iets liet vallen gezegd: 'nou zeg, dat is nou helemaal niets voor jou'
Maar het viel mij ook op dus.
Oud 19-06-2011, 16:14
Bright Blue
Bright Blue is offline
Lieve mensen, ik vroeg mij dus even wat af. Michelangelo is nog niet opgegeten door de wolven. Terwijl, hij eigenlijk altijd als eerste wordt opgegeten door de wolven omdat hij als een grote bedreiging wordt gezien. Hij is alleen dus nog niet opgegeten. En dit kan drie redens hebben volgens mij; of hij is zelf een wolf, of de wolven zelf zijn compleet onervaren, of hij is geliefden met een wolf. Ik weet nog niet op wie ik ga stemmen, dit is alleen wat me is opgevallen.
Oud 19-06-2011, 16:16
Uice
Uice is offline
Citaat:
En dit kan drie redens hebben volgens mij; of hij is zelf een wolf, of de wolven zelf zijn compleet onervaren, of hij is geliefden met een wolf.
Of hij heeft wolven verdacht gemaakt, en ze vinden het te voor de hand liggend om hem te eten.
Oud 19-06-2011, 16:17
snoopy
snoopy is offline
Michelangelo wordt helemaal niet altijd als eerste opgegeten? De laatste twee spellen heeft hij volgens mij sowieso tot (bijna?) het einde overleefd.

Echt compleet uit de lucht gegrepen dit?
Oud 19-06-2011, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Of hij heeft wolven verdacht gemaakt, en ze vinden het te voor de hand liggend om hem te eten.
Of hij is wolven aan het verdedigen, en ze vinden dat juist handig omdat hij als sterke speler wordt gezien.
Oud 19-06-2011, 16:22
Verwijderd
Of hij is leerling-verrader en heeft dit al lang bekend gemaakt.
Of men vindt hem een leuke speler. Enz.

@ EoS, als wij (Mich en ik dus) geliefden waren, hadden wij vet hard gewonnen.
Oud 19-06-2011, 16:23
snoopy
snoopy is offline
Het spel is toch ook nog niet afgelopen? Misschien winnen jullie wel?
Oud 19-06-2011, 16:34
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Michelangelo wordt helemaal niet altijd als eerste opgegeten? De laatste twee spellen heeft hij volgens mij sowieso tot (bijna?) het einde overleefd.

Echt compleet uit de lucht gegrepen dit?
De laatste twee spellen heb ik niet meegespeeld. Laat ik het anders formuleren, in de spellen waarin ik heb meegespeeld werd hij vaak als eerste opgegeten.
Oud 19-06-2011, 16:40
arPos
arPos is offline
Citaat:
Mijn hoofdverdachten op dit moment zijn Snoopy en Interglot.

Ik denk dat Interglot een wolf is, zeker omdat er gewoon te veel toevalligheidjes zijn bij hem, zoals bijvoorbeeld dat hij heel nadrukkelijk gaat zeggen dat hij zijn PM toch echt later heeft gekregen dan Sabir. Misschien is ie bang dat ie zichzelf ook versproken heeft, net zoals Sabir?

Ik ben het eens met Furby Feeder. Ze zegt hier precies wat mezelf ook al dwars zat. (dus ik ga schaamteloos jouw argumenten jatten voor mijn eigen redenatie ) Daarom denk ik dat het inderdaad een goed idee is om Snoopy op te hangen.
je denkt dat interglot een wolf is maar je wilt snoopy ophangen, of denk je dat snoopy ook een wolf is en waarom denk je dat dan.
Oud 19-06-2011, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Het spel is toch ook nog niet afgelopen? Misschien winnen jullie wel?
Dat zeg ik ook nergens.
Oud 19-06-2011, 17:09
arPos
arPos is offline
Citaat:
De laatste twee spellen heb ik niet meegespeeld. Laat ik het anders formuleren, in de spellen waarin ik heb meegespeeld werd hij vaak als eerste opgegeten.
O? nou goed dat zal dan wel...

wat ga je stemmen, en michelangelo wat ga jij stemmen?
Oud 19-06-2011, 18:57
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik vind de theorien over snoopy en interglot echt nergens op slaan. Maargoed, ik ga mee op snoopy. En nou ben ik heel benieuwt wat michelangelo doet.
Oud 19-06-2011, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Ik vind de theorien over snoopy en interglot echt nergens op slaan. Maargoed, ik ga mee op snoopy. En nou ben ik heel benieuwt wat michelangelo doet.
Ik beslis op het laatste moment.
Oud 19-06-2011, 19:41
Verwijderd
Even alles doorgenomen. Waarom is interglot verdacht? Omdat Mr.Mark direct tegen haar praatte in een van zijn warrige posts. Hmm.. Over de 4 namen die Mr.Mark heeft genoemd (mij, uice, soija en sann.) vind ik de eerste 3 niet verdacht.

sann., fantome en LP verdedigen snoopy openlijk continue dus als we weten wat ze is komen we meer te weten over die 3. Snoopy geeft ontzettend veel info als we die hangen en als ik op interglot stem kans op gelijkspel hmm.. Ik ga nog even nadenken en dingen teruglezen.
Oud 19-06-2011, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Even alles doorgenomen. Waarom is interglot verdacht? Omdat Mr.Mark direct tegen haar praatte in een van zijn warrige posts. Hmm.. Over de 4 namen die Mr.Mark heeft genoemd (mij, uice, soija en sann.) vind ik de eerste 3 niet verdacht.

sann., fantome en LP verdedigen snoopy openlijk continue dus als we weten wat ze is komen we meer te weten over die 3. Snoopy geeft ontzettend veel info als we die hangen en als ik op interglot stem kans op gelijkspel hmm.. Ik ga nog even nadenken en dingen teruglezen.
Er is sowieso wel kans op gelijkspel, zelfs met twee stemmen verschil. 4 wolven, een leerling-verrader en 2 geliefden kunnen daar wel voor zorgen.
Oud 19-06-2011, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Er is sowieso wel kans op gelijkspel, zelfs met twee stemmen verschil. 4 wolven, een leerling-verrader en 2 geliefden kunnen daar wel voor zorgen.
Gelijkspel op ''papier'', veel nuttige info misschien. Ik laat het 1 minuut over half 9 weten.
Oud 19-06-2011, 20:12
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Gelijkspel op ''papier'', veel nuttige info misschien. Ik laat het 1 minuut over half 9 weten.
En dan moet iedereen je maar vertrouwen enzo? Ik vind dit een beetje niet zo'n slimme tactiek.
Oud 19-06-2011, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Lieve mensen, ik vroeg mij dus even wat af. Michelangelo is nog niet opgegeten door de wolven. Terwijl, hij eigenlijk altijd als eerste wordt opgegeten door de wolven omdat hij als een grote bedreiging wordt gezien. Hij is alleen dus nog niet opgegeten. En dit kan drie redens hebben volgens mij; of hij is zelf een wolf, of de wolven zelf zijn compleet onervaren, of hij is geliefden met een wolf. Ik weet nog niet op wie ik ga stemmen, dit is alleen wat me is opgevallen.
Dit is het énigste wat je opgevallen is? lol..

Snoopy, ArPos en BB blijven bovenaan in mijn verdachtenlijstje. Na de functie van Snoopy kunnen we dus ook weten wie er daar wel of niet bij gaan komen.
Oud 19-06-2011, 20:21
Verwijderd
Citaat:
En dan moet iedereen je maar vertrouwen enzo? Ik vind dit een beetje niet zo'n slimme tactiek.
Ik bepaal dat zelf wel, maar worden jij en je medewolfjes al zenuwachtig?
Oud 19-06-2011, 20:22
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ik bepaal dat zelf wel, maar worden jij en je medewolfjes al zenuwachtig?
Precies wat ik dacht
Oud 19-06-2011, 20:22
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dit is het énigste wat je opgevallen is? lol..

Snoopy, ArPos en BB blijven bovenaan in mijn verdachtenlijstje. Na de functie van Snoopy kunnen we dus ook weten wie er daar wel of niet bij gaan komen.
*kuch*enige*kuch*
Oud 19-06-2011, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Precies wat ik dacht
Ik heb toch op jou gestemd voor de info, ook al ben ik er niet helemaal van overtuigt. Zie liever arPos of BB eruit gaan.

En interglot tja.. ik weet niet of Mr.Mark zo'n verradersrol wel helemaal begrijpt.
Oud 19-06-2011, 20:31
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ik heb toch op jou gestemd voor de info, ook al ben ik er niet helemaal van overtuigt. Zie liever arPos of BB eruit gaan.

En interglot tja.. ik weet niet of Mr.Mark zo'n verradersrol wel helemaal begrijpt.
Mja, daar was ik al bang voor. Nou, we zullen zien of ik eruit ga. Als het gelijkspel is en Interglot is géén wolf dan maak ik nog een kans (denk dat de wolven mij er wel graag in willen houden, omdat ik steeds zo'n makkelijk doelwit ben )
Oud 19-06-2011, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Mja, daar was ik al bang voor. Nou, we zullen zien of ik eruit ga. Als het gelijkspel is en Interglot is géén wolf dan maak ik nog een kans (denk dat de wolven mij er wel graag in willen houden, omdat ik steeds zo'n makkelijk doelwit ben )
Klopt en je hebt nog de verrader en de geliefden. Gelijkspel zou zo kunnen.
Oud 19-06-2011, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Ik heb mijn stem op snoopy doorgegeven.

Snoopy
Heksjuh
Furby Feeder
Uice
Absinthe
Interglot
Onait Sirch
Schrodinger
Michelangelo

Interglot
little phoebe
fantome
arpos
Sann
Eye of Sauron
snoopy
Syori
Bright Blue
Hmm ik vind iedereen onder Snoopy (op interglot na dan) niet negatief opvallen, maar de wolven zullen zich toch wel verdeeld hebben..
Oud 19-06-2011, 20:37
snoopy
snoopy is offline
Dat mag ik hopen, want als alle wolven onder Interglot staan is het wel zeker dat ik eruit ga
Oud 19-06-2011, 20:38
snoopy
snoopy is offline
Ik denk trouwens dat Interglot wel wolf is en ik vind voor de rest ook niemand onder mij helemaal niét verdacht, dus ik geloof best dat er nóg een wolf staat.
Oud 19-06-2011, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Dat mag ik hopen, want als alle wolven onder Interglot staan is het wel zeker dat ik eruit ga
Ja, ik vroeg mij meer af wie dan de wolven daaruit kunnen zijn hmm..
Oud 19-06-2011, 20:39
Spelleider
Spelleider is offline
Geneeskunde in Sovjet-Rusland

"Ik weet het allemaal niet meer." Phoebe legde haar hoofd op Heksjuhs tafel en snotterde luid. "Hoe moet ik nu verder zonder mijn ki-hi-hi-hi-hind!"
Heksjuh zuchtte, blies een kauwgumbel en stond op. "Je kon eerst toch ook leven zonder kind? Nou, dan doe je dat nu weer. Help mij eens eventjes mee."
Phoebe keek op. "Meehelpen? Waarmee?"
"Ik ben zwanger, weet je." Heksjuh rommelde in een lade en pakte een breinaald tevoorschijn. Er kleefde wat bruin spul aan en LP vroeg zich af of dat bloed was of roest. "Pak eens aan?"
Heksjuh maakte haar jarretels los en trok haar broekje naar beneden. Met een dramatisch gebaar ging ze op het kraakbed in de hoek van de rode kamer liggen en ze spreidde haar benen. "Nu pieren tot er een hoop bloed en wat kind uitkomt."
Phoebes hand trilde een beetje toen ze aan haar karwei begon. "Weet je zeker dat je geen vodka erbij wil?"
"Nee." Heksjuh snoof. "Al die mannen bij mij moeten eerder doodgaan dan ik, en dat lukt alleen als zij meer drinken dan ik, begrijp je dat niet? Hop, doorprikken jij, hij zit er nog." Ze sloot haar ogen en klemde haar tanden op elkaar. Phoebe pakte een zaklamp en scheen bij. Ze merkte dat ze door de vaginawand heen was gegaan en zodoende in een duistere hoek van Heksjuh zat te prikken. Er kwam zwart spul uit de wonde. Wat het was, wist LP niet, maar op een kind leek het niet. Naald eruit, naald er weer in, zo, ja, het goede gat. Niet veel later kleurde het bed rood met groen (het kind was groen, dat was wel tof. Groene kinderen hadden ze nog niet in Vzryv.) en Heksjuh stond verkwikt weer op. Ze pakte een flinke dot klei en streek de ergste bloedingen daarmee dicht.
"Zo makkelijk is het, Phoebe! Kom, niet meer zeuren over Röps. Potje triktrak? Wil je nog thee?"

"Hitlersnor", mompelde snoopy terwijl ze het paadje tussen haar huis en de Leninbrug veegde. "Vzzzzzryv. Vzrrrrryv. Vzryyyyv. Bezem. Hitlersnor. Het blijft een rare naam. Vind je ook niet, Phoebe?" richtte ze haar laatste woorden tot LP, die juist langs kwam lopen.
"Huh?" Phoebe had helemaal niet gelet op haar omgeving. Ze was op weg naar haar boezemvriendinnen Syori en Heksjuh om samen chocolade te eten en te huilen over de dood van haar zoon.
"Laat ook maar." Nors ging Snoopy verder met het vegen van het pad. Niemand luisterde ooit naar haar. En alle Rusland ten spijt - zij had ook een mening! En iets in haar protesteerde fel tegen 'Vzryv' als dorpsnaam. Plots viel het haar in dat Uice het met haar eens was daarin. Ze liet haar bezem vallen en rende direct naar Uices huis toe. Uice had best een gaaf huis: het had het model van een theepot en aan de zijkanten staken intrigerende uitsteeksels naar buiten. Maar Uice was niet thuis en op zijn deur hing een briefje: Ben ff in de kerk zo trug xooxoxoxox uice. Snoopy beet op haar onderliep, wreef over haar snor (vergeten zich te scheren, wie weet werd ze al een beetje dement?) en zette koers richting de kerk.
De kerk, met uientoren, glimlachte snoopy vriendelijk toe. Ze klopte aan - de kerk had een deurklopper in de vorm van Stalin. Je moest kloppen met zijn snor - en Fantôme deed open.
"Wat?" Ze snauwde. Snoopy was het niet gewend om afgesnauwd te worden.
"Ik wil Uice spreken."
"Die is hier niet."
"Jawel."
"Nee."
"Jawel." Snoopy sloeg Fantôme met haar wandelstok opzij en liep de gang door (sloeg een kruisje voor het icoon dat daar hing), de uienkelder in - en toen stond ze stokstijf stil. Want daar lag Uice, naakt, knisperende dollarbriefjes tussen zijn vuisten klemmend, grommend en kwijlend: "Geld, geld, geld!"
Later zou Snoopy bij de hemelpoort aan Petrus vertellen dat ze tot dan toe helemaal niet had geweten hoe een kapitalist eruitzag.
Fantôme sloeg haar met iets zwaars op het hoofd en maakte van de verwarring gebruik om de oude vrouw te knevelen.

Phoebe, die terugkwam van haar verkwikkende bezoek aan Heksjuh, liep over de Leninbrug en langs de kerk - maar - wat was dat? Gestommel daarbinnen?
Phoebe trapte de deur in (zelfs de kerk had sovjetdeuren) en hoorde een heleboel geschreeuw. "Pannenkoeken!" schreeuwde snoopy. "Teven! Dwazen! Sletten! Hoeren! Imperialisten! Kapitalisten! Kroty! Tsjetsjenen! Vieze fritsen die jullie zijn!"
Dan, Uice: "Bindt haar vast!"
Fantôme: "Ze werkt niet mee!"
Snoopy: "Duivels die jullie zijn! Aiaiaiai..."
Phoebe aarzelde niet langer en trapte ook de kelderdeur in, wat haar op een saldo van twee ingetrapte deuren bracht. "Wat is..." Maar meer tijd om te reageren had ze niet. Fantôme sloeg haar met een gefossileerd mammoetbot op haar hoofd en alles werd zwart, zwarter, zwartst. Черно было.

Toen ze bijkwam, lag ze naast Snoopy vastgebonden op de grond van de uienkelder van de plaatselijke kerk. Fantôme giechelde en liet een kettingzaag woest draaien. Snpopy beet op haar snor en mompelde een vervloeking.
Uice beval iets en whhhhrrrr! Daar vlogen snoopy's benen door de kelder! Na wat gepriegel met een vork kledderden ook Phoebes ogen tegen de muur. Onder een stapeltje uien bleek nog een beitel te liggen, en deze werd vakkundig ingezet op Phoebes knieschijjven en Snoopy's teennagels van de rest van het lichaam te scheiden. Uice vijlde Phoebes hoektanden af - dat was een beetje moeilijk, want ze maakte steeds spastische bijtbewegingen met haar kaken - en Fantôme doorboorde Snoopy's buik met breinaalden.

Die avond merkte .sann dat er een rare bijsmaak aan haar uien zat.

--

Snoopy is dood. Zij was dorpeling en heeft haar geliefde Phoebe, ook dorpeling, meegenomen in haar graf.

Deelnemerslijst:

1. Schrödinger
2. Syori
3. Sabir (weerwolf)
4. Uice
5. arPos
6. .sann
7. Onait Sirch
8. Little Phoebe (dorpeling/geliefde)
9. snoopy (dorpeling/geliefde)
10. Michelangelo
11. Röps (evilziener)
12. Eye of Sauron
13. Interglot
14. Mr.Mark (verrader)
15. Bright Blue
16. Fantôme
17. Furby Feeder
18. Vegs (dorpeling)
19. Absinthe
20. Heksjuh

Blauw = opgehangen.

Rood = opgegeten
Groen = gestorven van liefdesverdriet
Verwijderd
Citaat:
Ik denk trouwens dat Interglot wel wolf is en ik vind voor de rest ook niemand onder mij helemaal niét verdacht, dus ik geloof best dat er nóg een wolf staat.
Dus dan hebben we Interglot, ArPos, Bright Blue. Dan mis ik er nog steeds 1 én de geliefden dan nog..
Verwijderd
Genieten! Oke dit komt écht goed uit en nu op wolvenjacht.

Interglot, BB en ArPos zijn voor mij de hoofdverdachten en wolven. Wie weet de laatste?
snoopy
snoopy is offline
GRMBL.

Zie je nou wel?! Ik was gewoon dorpeling!!!!

edit: oké, en later geliefde. Maar dus geen wolf, stomme stommerds.
Oud 19-06-2011, 20:40
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Edit: Kut, net na de uitslag, dus ha, dat halen we even weg.

Damn it maar er was al niks meer te winnen voor ons, helaas. Succes dorpelingen! Kusje
Oud 19-06-2011, 20:41
Verwijderd
Oh damn. Dit had ik dus niet verwacht. Goede uitslag!
Verwijderd
Snoopy
Heksjuh
Furby Feeder
Uice
Absinthe
Interglot
Onait Sirch
Schrodinger
Michelangelo
Bright Blue

Interglot
little phoebe
fantome
arpos
Sann
Eye of Sauron
snoopy
Syori

Als de wolven zich verdeeld hebben dan is Interglot en BB het bij Snoopy. ArPos bij Interglot.

Fantome is van mijn lijstje af doordat Snoopy dorpeling was, EoS vind ik niet verdacht. dan houden we nog sann. of syori over. En dan is het voor mij toch zeker wel de, voor haar inactieve, sann.

Mijn hoofdverdachten: Bright Blue, ArPos, Interglot.
snoopy
snoopy is offline
Wat een naar verhaal trouwens
Oud 19-06-2011, 20:43
Verwijderd
Pfoe .

Nu verhaal lezen .
Oud 19-06-2011, 20:44
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Hahaha, opgeruimd staat netjes Morgen gaan wij weer lekker lezen en kijken of Interglot het volgende doelwit is/blijft...
Oud 19-06-2011, 20:47
Schrödinger
Schrödinger is offline
Netjes! Nu de wolven nog.
Oud 19-06-2011, 20:54
Geel
Geel is offline
tvp

en omg,Kat, dat verhaal!
Oud 19-06-2011, 21:01
Bright Blue
Bright Blue is offline
Michelangelo, natuurlijk is dat niet het enige wat me is opgevallen. Maar ik vind al jou posts opvallend, dus daar ga ik niet op reageren allemaal. Wat ik wel bijzonder vindt is dat je mij als hoofd verdachte noemt zonder een goede rede. Maargoed, dat moet je maar even zelf weten. Qua je stemlijstje klopt het ook niet wat je zegt, maar ik ben nu te moe om dat helemaal uit te gaan zoeken.

Oh en, goede uitslag!

Regels voor berichten