Advertentie | |
|
![]() |
|
hmm ja, dat klopt als je de omstandigheden kan voorspellen kan je ook de reactie op die omstandigheden voorspellen.
Hoef je alleen aan te tonen dat omstandigheden zich volgens een vast patroon vormen.
||
Citaat:
Maar nogmaals, dit is niet van boven opgelegd (tenminste, dat geloof ik), het zijn door hormonen, omstandigheden (die weer door derden veroorzaakt zijn , die op hun beurt...), het weer, de stand van de maan, sterren, je vroegere jeugdvriendje, noem het maar, ingegeven keuzes. Met de kennis dat die toekomst vast staat kunnen we dan ook weinig of niks, er zijn teveel factoren die meespelen. Ik kan echter wèl voorspellen dat jouw eerstvolgende reactie op T_ID negatief is. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ja, ik geloof dat God mijn toekomst weet en die van iedereen |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@syori, waarom ik dat geloof? omdat veel mensen alles afdoen als 'puur toeval' maar omdat ik er van overtuigd ben dat God alles bestuurd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hookee stelt terecht dat je met jouw post het universum lijkt te bedoelen; nu mag je dat van mij gerust god noemen maar dan moet je niet het woord "weten" of "besturen gebruiken".
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Ik heb zojuist de bijbel verbannen uit mijn leven Verwijderd | 266 | 25-07-2015 00:25 | |
Hulp nodig, continentale en analytische filosofie en Karl Marx raoulvdw | 4 | 05-07-2015 01:09 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Schoolstrijd II Pyriet | 52 | 16-12-2004 12:50 | |
de zondvloed, de bijbel en jezus =zwart wit= | 376 | 06-10-2004 21:31 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Lijn 4, de Toekomst Verwijderd | 13 | 03-01-2003 15:07 | |
Tijd reizen??? jimmyO | 32 | 15-04-2002 20:57 |