![]() |
||
Citaat:
Haha, dat stukje vanaf 4:26:48 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
WTF een van de cliëntn van mijn stage is overleden. Gevonden na een inval van de politie nav een telefoontje van moeder (die ook bij ons in zorg is) omdat ze al een week niet binnenkwam end e deur gebarricadeerd was. Moeder en zus zitten ook bij ons in zorg en zoontje zien wij vrij regelmatig voorbij komen. Bah.
|
![]() |
||
Citaat:
|
Er was een hoop vertraging door een sein- en wisselstoring, dus toen ik in de 15 minuten vertraagde trein was gestapt, waar de conductrice was, bleek er nog iemand die verderop de deur wilde openhouden voor iemand die er nog aan moest komen. De conductrice begon toen chagrijnig te roepen: "Nee mevrouw, de trein is al ontzettend vertraagd, ik kan niet nog gaan wachten op mensen die er nog aan moeten komen of dat soort gezeik. Ik ga nu weg, dus niet proberen in te stappen! Nee mevrouw, ik ga niet met u in discussie!" *fluit en sluit deuren*
Ik heb geen idee of het terecht was, want ik zag niet waar de vrouw was, maar dan nog, rare manier van communiceren ![]() Een man zei er wat van, iets van "u kunt dat toch wel op een beschaafde manier mededelen..." en die dikke conductrice zei iets van "ja sommige mensen die willen gewoon niet luisteren, die willen altijd nog instappen als ik heb gefloten en het gaat er het ene oor in en het andere oor uit..." Maffe boel, het zal de warmte wel geweest zijn ![]() |
![]() |
|
Ik was blij dat ik geen last had van die sein en wisselstoringen. Wil ik in de bus stappen naar huis, klapt er een busje op een andere stadsbus. Hele kruispunt geblokkeerd. Kon ik daar op gaan wachten :')
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Een jongen sprak me aan op straat met 'Jij hebt zeker wel een vuurtje voor mij.' Dus ik zeg nee en zeg er (flauw) achteraan 'Roken is slecht voor je.' Zegt hij 'Heb je dan ook iets anders voor me?' Ik heb geen flauw idee waar hij het over heeft, dus haal m'n schouders op en loop door. Roept hij me achterna 'Seks!'
Euh...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
De administratie OWI Natuurwetenschappen deelt u hierbij het resultaat mee
voor het door u afgelegde tentamen: Vak: Calculus 2 Vakkode: WI103056 Datum: 01-07-2011 Studielast: 6 Resultaat: 7.0 (VOLDOENDE) Ik had er echt totaal geen vertrouwen in voor het tentamen :') ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
De Kantine |
Wat is jouw WTF moment van vandaag? snoopy | 500 | 06-05-2011 09:23 | |
De Kantine |
Weerwolfspel # 65 Tink* | 500 | 13-01-2010 21:00 |