Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2011, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Oke, seriously, wat is hier het idee van?

[afbeelding]
Er zijn denk ik mensen die dat eroties vinden dat leid ik af aan het spleetje in de bilnaad van de SLIP
Advertentie
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Nou het hoeft niet hoor! Ik dacht dat je haar heel gaaf vond.
Moet ik je eerst gaan smeken, ofzo?
Verwijderd
Oh ik ben zo blij dat ik leef in een tijd met internet, anders had ik nooit geweten dat er speciale mannenkorsetten waren. Nu nog even het doel achterhalen
Oud 23-06-2011, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Er zijn denk ik mensen die dat eroties vinden dat leid ik af aan het spleetje in de bilnaad van de SLIP
Oh dat is op zich wel een goede aanwijzing ja Ik was zo gefascineerd over die rug boven dat korset dat ik dat nog niet eens gezien had
Oud 23-06-2011, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Ja, en trouwens. "Ze betaalt er zelf maar voor, want het is helemaal niet nuttig."
Neenee, het heeft wel nut, maar alleen voor Kazet. Met fetisjisten en mensen-met-een-bovengemiddelde-voorkeur-voor-voorwerp-X-of-Y is het heel simpel: die dingen worden in je eigen tempo aangekocht, en als dat tempo niet hoog genoeg ligt (bijvoorbeeld omdat het in de praktijk 'nooit' inhoudt, zoals het geval bij onavontuurlijke vrouwen en jarretels) moet de partij in wiens interesse het is om meer van dat voorwerp te hebben, die voorwerpen zelf kopen. Specifieke modellen uitkiezen kan wel in overleg. Dat geldt voor alles, van korsetten tot pumps en van steam punk vibratorpistolen tot eendebekken.

/seksetiquette
Oud 23-06-2011, 21:18
Verwijderd
"Wat vinden jullie van mannen die cosetten dragen?
Die vraag kwam in me op nadat ik eens heb gelezen dat mannen het best spannend vinden om een corset te dragen, niet om vrouwelijk te zijn, maar om het verstevigende effect van corsetten.."

Hmz.
Oud 23-06-2011, 21:19
Schrödinger
Schrödinger is offline
Iets met de HEER en kostgangers.
Verwijderd
Oei jarretels, dat moet ik toch ook nog wel eens fixen nu ik het nog kan hebben.
Verwijderd
Citaat:
Oh dat is op zich wel een goede aanwijzing ja Ik was zo gefascineerd over die rug boven dat korset dat ik dat nog niet eens gezien had
Wat Gnork zegt Al zijn mannenkorsetten niet zo raar, je hebt ze ook gewoon om bierpensen te verbergen. Ik geloof dat ze vooral gebruikt werden in de Middeleeuwen of in de Renaissance, maar je hebt ongetwijfeld ook moderne varianten. Net zoals je ook mannenbh's hebt voor mannen met moobs. Al is dat wel een moderne ontwikkeling, lijkt me, vanwege alle obesitas.
Oud 23-06-2011, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Wat Gnork zegt Al zijn mannenkorsetten niet zo raar, je hebt ze ook gewoon om bierpensen te verbergen. Ik geloof dat ze vooral gebruikt werden in de Middeleeuwen of in de Renaissance, maar je hebt ongetwijfeld ook moderne varianten. Net zoals je ook mannenbh's hebt voor mannen met moobs. Al is dat wel een moderne ontwikkeling, lijkt me, vanwege alle obesitas.
Maar die mannenbh's zijn er toch vnl in Japan (onry in Japan!), en daar hebben de mannen toch zelden moobs
Oud 23-06-2011, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Neenee, het heeft wel nut, maar alleen voor Kazet. Met fetisjisten en mensen-met-een-bovengemiddelde-voorkeur-voor-voorwerp-X-of-Y is het heel simpel: die dingen worden in je eigen tempo aangekocht, en als dat tempo niet hoog genoeg ligt (bijvoorbeeld omdat het in de praktijk 'nooit' inhoudt, zoals het geval bij onavontuurlijke vrouwen en jarretels) moet de partij in wiens interesse het is om meer van dat voorwerp te hebben, die voorwerpen zelf kopen. Specifieke modellen uitkiezen kan wel in overleg. Dat geldt voor alles, van korsetten tot pumps en van steam punk vibratorpistolen tot eendebekken.

/seksetiquette
Heel leerzaam.

Alleen krijg ik een heel naar gevoel als ik denk aan seks in combinatie met eendebekken.
Oud 23-06-2011, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Iets met de HEER en kostgangers.

Citaat:
Maar als je als man tieten hebt, hoezo heb je daar een bh voor nodig?
Verwijderd
Citaat:
Ja en ik zat alleen maar te denken dat hoe dunner zijn buik eruit ziet, hoe dikker zijn lul. Maar dat is waarschijnlijk ook niet de functie.
Verwijderd
Citaat:
Oei jarretels, dat moet ik toch ook nog wel eens fixen nu ik het nog kan hebben.
Je bent nooit te oud voor jarretels Omdat je nooit te oud bent voor leuke seks. Behalve als je er vanwege de ouderdom geen zin meer in hebt, maar dat is iets anders.
Verwijderd
Citaat:
Heel leerzaam.

Alleen krijg ik een heel naar gevoel als ik denk aan seks in combinatie met eendebekken.
In de Cosmo stond laatst een artikel over massages met happy endings voor vrouwen. In Belgie. Die werden uitgevoerd door een vrouw en ze gebruikte er een eendenbek bij de schrijfster van het artikel was te spreken over het avontuur.
Oud 23-06-2011, 21:23
Verwijderd
Citaat:
In de Cosmo stond laatst een artikel over massages met happy endings voor vrouwen. In Belgie. Die werden uitgevoerd door een vrouw en ze gebruikte er een eendenbek bij de schrijfster van het artikel was te spreken over het avontuur.
Ik krijg bij eendebekken flashbacks naar het inzetten van mijn spiraal en dat vond ik niet echt fijn.
Oud 23-06-2011, 21:24
Verwijderd
Ik heb ook te veel associatie met de dokter geloof ik
Verwijderd
Maar goed, sommige mensen vinden dat heel geil natuurlijk. Dat lijkt me best lastig, moet je voor inwendig onderzoek naar de dokter en zit je daar van ZOMG GEIL.
Verwijderd
Citaat:
Je bent nooit te oud voor jarretels Omdat je nooit te oud bent voor leuke seks. Behalve als je er vanwege de ouderdom geen zin meer in hebt, maar dat is iets anders.
Oh maar ik associeer jarretels niet direct met seks eigenlijk. Meer met er ehm, leuk/sexy uitzien en ik vind wel dat er in de categorie kleding dingen zijn die je niet moet aantrekken na een bepaalde leeftijd of buikomvang te hebben bereikt. Oh en seks is ook leuk zonder jarretels, oud of niet.
Oud 23-06-2011, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Maar goed, sommige mensen vinden dat heel geil natuurlijk. Dat lijkt me best lastig, moet je voor inwendig onderzoek naar de dokter en zit je daar van ZOMG GEIL.
Het lijkt me dat er in dat geil vinden nog meer factoren meespelen, en dat je er dus bij de doctorb heel andere gevoelens bij hebt eigenlijk
Oud 23-06-2011, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Het lijkt me dat er in dat geil vinden nog meer factoren meespelen, en dat je er dus bij de doctorb heel andere gevoelens bij hebt eigenlijk
Oh ik doelde niet specifiek op de eendenbek maar meer op een soort doktersfetisj/voorliefde voor doktersrollenspellen in het algemeen. Ofzo.
Oud 23-06-2011, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Behalve als de dokter nou net die woestaantrekkelijke man is op wie je al eeuwen hebt zitten wachten, en dan ook nog eens aan je vraagt je benen te spreiden.

Laatst gewijzigd op 23-06-2011 om 21:27. Reden: typo. :(
Oud 23-06-2011, 21:27
Verwijderd
Best chill eigenlijk, dat je voor iets naars naar de dokter moet maar het dan toch wel kan waarderen op die manier
Verwijderd
Citaat:
Maar die mannenbh's zijn er toch vnl in Japan (onry in Japan!), en daar hebben de mannen toch zelden moobs
Misschien komt het door de entrepreneursgeest die daar heest Het land van productie hoeft natuurlijk niet te corresponderen met het land waar de doelgroep woont.

Citaat:
Heel leerzaam.

Genoeg vrouwen die ook bij de andere dingen een naar gevoel krijgen Ieder z'n meug.

Citaat:
Maar als je als man tieten hebt, hoezo heb je daar een bh voor nodig?
Omdat sommige mannen makkelijk aan een B-cup komen en als je geen bh hebt dan zit dat al vrij oncomfortabel. Vooral tijdens het rennen en traplopen. Al krijg je als man geen B-cup als je veel rent en traploopt Hmmm.
Verwijderd
Citaat:
Behalve als de dokter nou net die woestaantrekkelijke man is op wie je al eeuwen heb zitten wachten, en dan ook nog eens aan je vraagt je benen te spreiden.
En je tevens een wittejassenfetish hebt!
Verwijderd
Nu gaat het alweer over seks.
Verwijderd
En nu is het echt hardlooptaim! Anders kom ik er nooit.
Verwijderd
Seks <3
Oud 23-06-2011, 21:28
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
O, en ik heb vandaag een vrouw van vijftig geleerd haar naam te schrijven. Nouja, te herkennen. En we hebben hem geschreven door samen een pen vast te houden. Dat was voor het eerst in het leven dat ze een pen vasthield. Ahhhw. Maar ze was zo lief. <3
Heftig!
Verwijderd
Citaat:
Oh ik doelde niet specifiek op de eendenbek maar meer op een soort doktersfetisj/voorliefde voor doktersrollenspellen in het algemeen. Ofzo.
oh dat zei jij al
Verwijderd
Citaat:
En je tevens een wittejassenfetish hebt!
Ja, die heb ik eigenlijk niet. En ook geen dokterfetish, trouwens.
Verwijderd
Is het trouwens niet fetisj?
Oud 23-06-2011, 21:29
Verwijderd
Fetish is Engels, fetisj Nederlands
Verwijderd
Citaat:
Omdat sommige mannen makkelijk aan een B-cup komen en als je geen bh hebt dan zit dat al vrij oncomfortabel. Vooral tijdens het rennen en traplopen. Al krijg je als man geen B-cup als je veel rent en traploopt Hmmm.
Ja, dat bedoel ik dus. En verder, zijn mannenborsten net zo gevoelig als vrouwenborsten? Dat kan ik me bijna niet voorstellen, eigenlijk.
Zijn er hier forumers met borsten die me dat kunnen vertellen?
Verwijderd
Engels > Nederlands.
Verwijderd
Ahja. En het meervoud is fetisjen. Behalve als het over kleintjes gaat. Eén fetisje, twee fetisjes
Oud 23-06-2011, 21:30
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Nu gaat het alweer over seks.
Het verklaart wel de plotse toename van het aantal lurkers op DK.
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat bedoel ik dus. En verder, zijn mannenborsten net zo gevoelig als vrouwenborsten? Dat kan ik me bijna niet voorstellen, eigenlijk.
Niet bij iedere vrouw zijn borsten gevoelig, hoor! Ik neem aan dat het bij mannen ook verschilt.
Verwijderd
Citaat:
Nee, want wat het gevoelig maakt is dat ..klierweefselspul, en dat hebben mannen niet, die hebben dan alleen vet. En het hele tepelgebeuren.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Mijn moobs zijn niet gevoelig.
Verwijderd
Citaat:
Seks <3
Nou man! Ik was zo goed bezig geconcentreerd en alles, maar nu ben ik weer helemaal afgeleid en voel ik hoe moe ik ben en hoeveel spierpijn ik heb en hoe weinig seks en nu kan ik alleen nog maar denken dat ik zooooo'n zwaaaaaaaaar leeeeeven heb i.p.v aan de aanbevelingen in rapporten van een niet nader te noemen ombudsman.
Oud 23-06-2011, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Niet bij iedere vrouw zijn borsten gevoelig, hoor! Ik neem aan dat het bij mannen ook verschilt.
True, maar ik denk dat het voor een man ook niet prettig voelt als z'n manboobs op en neer bouncen bij het hardlopen, al zijn ze verder ongevoelig.
Oud 23-06-2011, 21:33
Verwijderd
Mijn ex heeft gevoeligere tepels dan ik. Oh wait het ging over de rest van de borst, hmm, nee dat zal dan wel niet.
Verwijderd
Citaat:
True, maar ik denk dat het voor een man ook niet prettig voelt als z'n manboobs op en neer bouncen bij het hardlopen, al zijn ze verder ongevoelig.
I guess.
Verwijderd
Citaat:
Nou man! Ik was zo goed bezig geconcentreerd en alles, maar nu ben ik weer helemaal afgeleid en voel ik hoe moe ik ben en hoeveel spierpijn ik heb en hoe weinig seks en nu kan ik alleen nog maar denken dat ik zooooo'n zwaaaaaaaaar leeeeeven heb i.p.v aan de aanbevelingen in rapporten van een niet nader te noemen ombudsman.
Ach arm meisje. *aai*
Verwijderd
Citaat:
Nee, want wat het gevoelig maakt is dat ..klierweefselspul, en dat hebben mannen niet, die hebben dan alleen vet. En het hele tepelgebeuren.
Dat maakt wel sense denk ik ja.

Citaat:
Hoeveel mannen met borsten doen aan hardlopen, denk jij? Die krijgen dan een hartaanval ofzo.
Verwijderd
Brr eendenbekken.
Oud 23-06-2011, 21:34
Verwijderd
Als jullie ooit een arts op de eerste hulp geïrriteerd willen maken, trouwens, moet je met je zieke moeder mee gaan naar de eerste hulp en dan continu over je eigen gezondheid gaan praten
Oud 23-06-2011, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Dat maakt wel sense denk ik ja.

Hoeveel mannen met borsten doen aan hardlopen, denk jij? Die krijgen dan een hartaanval ofzo.
Ja weet ik veel, die zullen toch ook wel eens een trap op moeten rennen om de trein te halen ofzo?
Oud 23-06-2011, 21:35
Noedelhap
Noedelhap is offline
Waarom moeten die programma's met Derek O'Gilvie altijd de nadruk leggen op dat ie dingen zomaar weet? /Hypotetische vraag

Het is echt zo voor de hand liggend dat ze gewoon zo bezig zijn met te zeggen "kijk eens hoe goed hij kan zeggen of je pijn in je knie hebt, goed he, goed he, goed he!!! hoe weet ie dat toch allemaal he!", alleen maar om te verhullen dat ie een oplichter is.

Derek moet eens geslagen worden met een 25 cm rubberen dildo, eens kijken hoeveel hij dan nog ziet.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten