Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2011, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een vrouwelijke dokter, dat helpt vast
Ja, verdomme. Misschien had ik naar een vrouw moeten vragen. En dan zegt-ie achteraf ook nog: "Nou, dat heb ik nog nooit meegemaakt."

JA DUS?
Advertentie
Oud 23-06-2011, 21:54
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik zit me nu al twintig minuten af te vragen hoe een eendenbek ook alweer in grotemensentaal heet.
eendenmond
Verwijderd
Citaat:
Soms is hij echt wel te groot, hoor. Ik bedoel, seriously. De tweede keer dat ik voor een spiraal naar de dokter ging, wilde die gast gewoon niet aannemen dat hij die kleinere eendebek moest gebruiken. Toen lag ik daar eerst te creperen van de pijn, voordat-ie eindelijk wilde luisteren. En het feit dat ik hem precies heb verteld wat de gynaecoloog mij had verteld tijdens mij laatste bezoek, maakte het nog erger. Hij had echt zo'n "Wie is hier nu de professional?"-attitude en dat kon ik echt niet uitstaan!

/rant.
uuuuhuuuu

Citaat:
Oke, het voelt heel ongepast om zulke dingen over Azeche te zeggen, laten we er nu over op houden
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nee, want wat het gevoelig maakt is dat ..klierweefselspul, en dat hebben mannen niet, die hebben dan alleen vet. En het hele tepelgebeuren.
Maar dat verschilt toch ook? Mijn vriend heeft gevoeligere tepels dan ik!
Citaat:
Mijn ex heeft gevoeligere tepels dan ik. Oh wait het ging over de rest van de borst, hmm, nee dat zal dan wel niet.
dit dus.

Citaat:
Lieve Fizzle,

Stuur de link. Hier zou je mij zielsgelukkig mee maken.

Groetjes,
Een onzekere Maagd
Fizzle, ik denk dat jij één van de weinige mensen bent die dat geil vindt.
Ok kusje hoor

Nou, het was vooral fysiek prettig. Mentaal was er niet zoveel

Citaat:
Echt? Nou nee, zo reageerde ik niet
Nouja hij deed alleen zo twee vingers erin en heel hard op en neer bewegen

Citaat:
Het zijn een van grootste 'trauma's', de inwendige onderzoeken die ik ooit had. Als ik ergens niet geil van word...
Vervelend, dan heeft het vast veel pijn gedaan?
Oud 23-06-2011, 21:55
Verwijderd
Citaat:
eendenmond
Oud 23-06-2011, 21:55
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Whut? Waarom? Heb jij seks? Jeetje.

Dat bedoel ik niet lullig overigens, maar jeetje.
Je bent niet de eerste die er versteld van staat hoor
Oud 23-06-2011, 21:56
Sherlock
Sherlock is offline
Maare dronken bedoeling, onveilig, niks aan het handje
Verwijderd
Citaat:
Whut? Waarom? Heb jij seks? Jeetje.

Dat bedoel ik niet lullig overigens, maar jeetje.
Dat is toch ook oud nieuws?
Verwijderd
Citaat:
Maar dat verschilt toch ook? Mijn vriend heeft gevoeligere tepels dan ik!
leermomentje voor mij ;x ik wist dus niet dat dat kon.
Oud 23-06-2011, 21:57
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik mis weer wat, wie heeft Sherlock geneukt?
Oud 23-06-2011, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Zo vreemd is dat niet, hoor. Mijn borsten zijn helemaal niet gevoelig. Nou ja, niet gevoeliger dan mijn armen ofzo.
Verwijderd
Hmmm ik denk de eerstvolgende keer dat de FB's iets willen veranderen (over FB's gesproken, waar hangen die uit de laatste tijd?), ze voorstellen om wsz naar Seksualiteit te verplaatsen.
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik mis weer wat, wie heeft Sherlock geneukt?
Het is niet altijd een forumster als het over die dingen gaat, tering
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Hmmm ik denk de eerstvolgende keer dat de FB's iets willen veranderen (over FB's gesproken, waar hangen die uit de laatste tijd?), ze voorstellen om wsz naar Seksualiteit te verplaatsen.
Oud 23-06-2011, 21:59
Verwijderd
Citaat:

We kunnen daar ook een wsz reeks beginnen.
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:

We kunnen daar ook een wsz reeks beginnen.
'Wat seks zo'
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Je zou het haast denken tegenwoordig.
Oud 23-06-2011, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Zo vreemd is dat niet, hoor. Mijn borsten zijn helemaal niet gevoelig. Nou ja, niet gevoeliger dan mijn armen ofzo.
maar ik had het nu over tepels. omdat als meisjes de puberteit ingaan ze gevoelige tepels to tha max krijgen, en ik leefde in de veronderstelling dat dat gewoon blijvend is zeg maar ;x
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Je zou het haast denken tegenwoordig.
Ik geef je geen ongelijk;p
Verwijderd
Wat is eigenlijk een beetje de richtlijn voor kosten voor g/w/l als je in je eentje bent en fulltime werkt (dus niet veel thuis bent)?
Oud 23-06-2011, 22:01
Verwijderd
Citaat:
uuuuhuuuu

Agosj Het valt heus mee en als je altijd een beflapje gebruikt krijg je nooit een soa dus hoef je voorlopig waarschijnlijk nog laaaang niet
Citaat:
Je bent niet de eerste die er versteld van staat hoor
Kleine jongetjes worden groot.
Citaat:
Wel goed dat je je gelijk hebt laten testen

Citaat:
Ik wist van niks!

Citaat:
Goed idee
Citaat:
Ik wilde ook al vragen wie het was, want ik ging er eigenlijk ook vanuit dat het een forumster was
Oud 23-06-2011, 22:02
Verwijderd
Citaat:
maar ik had het nu over tepels. omdat als meisjes de puberteit ingaan ze gevoelige tepels to tha max krijgen, en ik leefde in de veronderstelling dat dat gewoon blijvend is zeg maar ;x
Eh, mijn tepels zijn nooit gevoelig to tha max geweest hoor.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Wat is eigenlijk een beetje de richtlijn voor kosten voor g/w/l als je in je eentje bent en fulltime werkt (dus niet veel thuis bent)?
Hoe Kazetterig ga je om met je g/w/l?
Verwijderd
Citaat:
Ik moest aan bestuursrecht denken.
Oud 23-06-2011, 22:03
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
jeetje dan is het goed
Citaat:
Nouja, het schijnt ook dat mannen borstvoeding kunnen geven na een hormoonkuurtje ofzoiets. Dus in wezen is het hetzelfde materiaal.
Maar ik bedoel het niet als in dat hij harder huilt bij een elleboog in zijn tet hoor, meer stimulatiewise.
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik vraag me eigenlijk af wat jij bedoelt inderdaad;p
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dat vroeg ie toch niet?
Verwijderd
Citaat:
Hoe Kazetterig ga je om met je g/w/l?
Dat weet ik eigenlijk niet, omdat ik nooit altijd inclusief heb gehuurd en niet weet hoeveel andere mensen hun licht laten branden. Ik douche redelijk lang, dat wel, maar verder...
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Bedoening!
Verwijderd
Citaat:
Ik moest aan bestuursrecht denken.
Heh? Waarom?
Oud 23-06-2011, 22:04
Verwijderd
Citaat:
ja zeg maar. maar. de overgang van plank naar beginnende borsten start toch met een verdikking onder de tepels. die enorm gevoelig is. jongens krijgen dat soms ook, en dan heet het gynomastie (of iets dat darrop lijkt). TOCH?
Oud 23-06-2011, 22:04
Verwijderd
Citaat:
jeetje dan is het goed

Nouja, het schijnt ook dat mannen borstvoeding kunnen geven na een hormoonkuurtje ofzoiets. Dus in wezen is het hetzelfde materiaal.
Maar ik bedoel het niet als in dat hij harder huilt bij een elleboog in zijn tet hoor, meer stimulatiewise.
Maar mannen hebben toch geen melkklieren? Sarah!

mijn wereld staat een beetje op zn kop hier ;(
Oud 23-06-2011, 22:05
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Kleine jongetjes worden groot.
Ja, shit hé volgende week maandag ben ik al 18:')

Citaat:
Ik wilde ook al vragen wie het was, want ik ging er eigenlijk ook vanuit dat het een forumster was
Wat een vertrouwen weer Sterker nog, ik heb al meer dan een half jaar geen forumster/forummer gezien!
Verwijderd
Citaat:
Ik vraag me eigenlijk af wat jij bedoelt inderdaad;p
Oh gewoon dat ik wel al wist dat jij seks had omdat ik dat blijkbaar in een of ander topic wel eens opgevangen heb?

Citaat:
Heh? Waarom?
Omdat ik ''to the max'' het laatst in die context gebruikte. Concessies als bestuursrecht to the max, weet je nog? En toen ehh, nouja, mijn over-associërende brein deed de rest.
Verwijderd
Citaat:
ja zeg maar. maar. de overgang van plank naar beginnende borsten start toch met een verdikking onder de tepels. die enorm gevoelig is. jongens krijgen dat soms ook, en dan heet het gynomastie (of iets dat darrop lijkt). TOCH?
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit last heb gehad van extreem gevoelige tepels. Wel dat ze veranderden van vorm en grootte en dingen, maar niet dat ze extreem gevoelig werden?

Niet dat ze ongevoelig zijn hoor en ik kan me niet herinneren hoe dat was voor ik borsten had, maar niet to tha max.
Oud 23-06-2011, 22:06
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Dat vroeg ie toch niet?
Anders maakt het hem toch niets uit en vraagt hij het niet
Oud 23-06-2011, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Ik heb er echt nooit last van gehad, eigenlijk. Soms best jammer, want mannen vinden borsten altijd heel interessant, terwijl het mij helemaal niets doet als er iemand aan zit.
Oud 23-06-2011, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Ja, shit hé volgende week maandag ben ik al 18:')

Wat een vertrouwen weer Sterker nog, ik heb al meer dan een half jaar geen forumster/forummer gezien!
Ja nou, jeetje Ik bedoelde het niet NAAR zei ik toch!

Citaat:
Oh gewoon dat ik wel al wist dat jij seks had omdat ik dat blijkbaar in een of ander topic wel eens opgevangen heb?

Omdat ik ''to the max'' het laatst in die context gebruikte. Concessies als bestuursrecht to the max, weet je nog? En toen ehh, nouja, mijn over-associërende brein deed de rest.
Oh ja
Oud 23-06-2011, 22:08
Verwijderd
Arme Gnork
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Aah, on that bicycle!
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ja nou, jeetje Ik bedoelde het niet NAAR zei ik toch!
Dat eerste was ook meer een constatering.
Oud 23-06-2011, 22:09
Verwijderd
Moz wat betreft gevoelige tepels bij mannen: dat heeft daar niet mee te maken geloof ik want wikipedia zegt:

Zowel vrouwen als mannen hebben veel bloedvaten en zenuwuiteinden in de tepels. De tepels zijn dan ook zeer gevoelig. De tepels kunnen bij zowel mannen als vrouwen hard worden als gevolg van kou of seksuele opwinding, maar ook bij sommige andere emoties.
Oud 23-06-2011, 22:10
Verwijderd
En wat ik zo google kunnen mannen ook melk geven als je ze maar genoeg hormonen geeft
Oud 23-06-2011, 22:11
Verwijderd
Citaat:
Moz wat betreft gevoelige tepels bij mannen: dat heeft daar niet mee te maken geloof ik want wikipedia zegt:

Zowel vrouwen als mannen hebben veel bloedvaten en zenuwuiteinden in de tepels. De tepels zijn dan ook zeer gevoelig. De tepels kunnen bij zowel mannen als vrouwen hard worden als gevolg van kou of seksuele opwinding, maar ook bij sommige andere emoties.
Hm. Jeetjepietje.
Oud 23-06-2011, 22:12
Verwijderd
Citaat:

Sinds wanneer zijn kou en seksuele opwinding emoties?
Oud 23-06-2011, 22:13
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dat weet ik eigenlijk niet, omdat ik nooit altijd inclusief heb gehuurd en niet weet hoeveel andere mensen hun licht laten branden. Ik douche redelijk lang, dat wel, maar verder...
Ik denk dat je moet rekenen op pakweg 75 euro p/maand. Tenzij je in de winter als een gek gaat zitten te stoken zoals bepaalde niet nader te noemen forumsters.
Verwijderd
Mannen hebben melkgangen en soms enkele melkklieren. Er zijn ook gevallen bekend waar mannen melk gaven zonder hormonen.
Verwijderd
Citaat:
Sinds wanneer zijn kou en seksuele opwinding emoties?
OPwinding is toch wel emotie?
Oud 23-06-2011, 22:14
Verwijderd
Dus ik zou Gnorkie eens bij Gnorkman aan de borst leggen, kijken wat er gebeurd
Oud 23-06-2011, 22:14
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Maar mannen hebben toch geen melkklieren? Sarah!

mijn wereld staat een beetje op zn kop hier ;(
ahw arme gnork
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten