| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik ga op Onait stemmen btw
|
|
|
Verwijderd
|
Mijn stem gaat naar Onait Sirch, maar godver, dit wordt spannend. De enige die ik ervoor aanzie om een gevaarlijk spel te spelen, waarbij wolven tegen wolven spelen, om zo zichzelf voor later in het spel in te dekken, is Michelangelo. Zou het dan toch..? Maar ik kan het me eigenlijk gewoon niet voorstellen.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik hoop in ieder geval dat Fantôme Onait daadwerkelijk heeft opgevraagd en hem niet alleen verdenkt "omdat hij zo lief speelt" (dat heeft ze namelijk wel als reden gegeven ergens in dit spel - ik zal het opzoeken als iemand dat wil) en het lijkt me zeer gevaarlijk als we nu een dorpeling ophangen. Edit: Onait it is. Morgen maak ik een lijstje. |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Check even je bronnen beter Syroi. Hij staat niet onder ArPos, hij staat onder Onait. Waar 1 slechterik staat. Onzorgvuldig, ben ik niet van je gewend.
Ik geloof het niet zo, van Michelangelo. Aan de andere kant is hij wel de enige speler die ik er toe in staat acht. Hm. Ik wil eerste EoS en Interglot nog eens natrekken, voorlopig lijken me die meer voor de hand liggen. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eerst EoS en Interglot nog even natrekken... bedoel je daarmee; eruit stemmen? Want dat kost wel meteen twee stemrondes dan! |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laat ik het dan zo zeggen: Er is iets aan Michelangelo dat me niet lekker zit. En niet het hele spel al, hoor, maar de laatste twee rondes. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Muts. Ik zou willen dat ik zo geniaal was Nee, ik bedoel teruglezen en kijken of ik, in combinatie met de stemlijstjes, er uit kan opmaken of EoS of Interglot wolf is. |
|
|
|
||||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Je bent weer stipt gestegen met deze onzorgvuldige badguy post. Citaat:
Waartoe in ''staat acht''? Ik speel heel het spel al oprecht en probeer de wolven te zoeken je kan mijn posts erop nachecken. Citaat:
Citaat:
![]() Ja daag, ga niet om sympathie smeken. Oh je krabbelt al terug want je hebt geen argumenten, je gaat het nu gooien op ''gevoel''. Typisch badguy-gedrag numero eindeloos. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar daar komen we wel achter wanneer hij dood is. Citaat:
En zoals je hebt gezien heb ik mijn foutje toegegeven. Gewoon niet goed nagedacht. En trouwens, dat jij niet onder arPos staat wil helemaal niet zeggen dat je geen badguy bent, dus niet zo zeuren. Citaat:
Citaat:
Ik zeg overigens niet dat je verrader bent. Mijn mening kan ook zeer beïnvloed zijn door het feit dat jij zo op mij loopt te zeiken. Want ik heb geen slechte rol. Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dan kan je het gaan proberne te gooien op ''stel je hebt het fout dan ben je niet zo'n goede speler meer''. Prima, ik heb er geen problemen mee om toe te geven als ik fout zit maar 1. je speelt verdacht 2. je voegt geen theorieen toe 3. je hebt geen andere verdachten behalve mij en aangezien ik weet wat ik ben is dat een zeer opvallende keuze. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar volgende keer beter |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die laatste zin trouwens: Right back at ya. Aangezien Fantôme Onait heeft genoemd, ga ik erop vertrouwen dat hij inderdaad slecht is. Vandaar mijn stem op Onait. Ik had overigens het hele spel niet door dat hij hij slecht was, en zelfs nu vind ik het vreemd, want in mijn ogen heeft hij niets verdachts gedaan. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik hoop dat ik vanaf een uur of 23.00 tijd heb om alles terug/bij te lezen en met theorien te komen maar ik vrees dat het pas maandag wordt, want werkkkkchaos. |
|
|
|
|
|
Hangronde 6 - Одна простая сказка
Er is gewoon een eenvoudig verhaaltje Of misschien wel geen verhaaltje Of misschien niet zo eenvoudig Dat we aan jullie willen vertellen. Wij weten het nog uit onze kindertijd Of misschien niet uit onze kindertijd Of misschien dat we het niet meer weten Maar dan komt het vanzelf wel weer terug... Er was eens een jongetje dat Onait heette. Zijn ouders en zus waren overleden en daarom woonde hij in huis bij een vriendelijke bakker die Eye of Sauron heette. Ze woonden in een klein huisje in een klein dorpje dat Vzryv heetten en waren heel tevreden. Ze hadden in feite maar één probleem. Om de graan, waarvan EoS zijn brood bakte, te drogen, lag die op een grote, platte kachel. En laat die kachel nu net bijzonder geschikt zijn voor luie jongens om op te liggen! Dat deed Onait dus ook. Hij wilde geen deeg kneden, geen vieze spelletjes met EoS doen, geen Kerkslavische verbuigingsgroepen bestuderen - het enige wat hij deed, was liggen op die kachel, tussen de gierst, vliegen tellend op het plafond. Op een dag vond EoS het wel mooi geweest met zijn luie pleegkind. Hij nam een bezem en joeg hem hardhandig van de kachel af. "Opstaan, opstaan!" riep hij. "En mijn huis uit! Je komt pas terug als je zelf een grote vis gevangen hebt!" Treurig sjokte Onait naar buiten, een hengel over zijn schouder. Hij ging maar op weg naar de rivier de Bezvody om daar een vis te vangen. Het duurde niet lang of zijn dobber ging onder. Tevreden trok Onait aan het touw en haalde de vis binnen. "Uch!" proestte de vis. "Doe niet!" Onait sprong op. "Jij praat!" De vis fronste (kunnen vissen fronzen? Deze vis kon fronzen.) en flapperde met zijn vinnen. "Ja. O, o, o, hoe moet dat nou met mijn vissenvrouw, mijn vissenkinderen... laat me gaan, jonge visser! Als je me vrijlaat, mag je drie wensen doen, wanneer je maar wilt!" Daar hoefde Onait niet lang over na te denken. Hij gooide de vis terug en wenste eerst een andere vis, om aan EoS te geven, en toen dat hij weer thuis op de kachel lag. De derde wens zou hij bewaren. "Wat ben jij snel terug!" riep EoS. "Maar je moet leren om niet meer lui te zijn. Kom mee, zoon. We gaan geld verdienen." En EoS verandere het joch pardoes in een valk. Daarna verkocht hij de Onait-valk voor grof geld aan Uice, die er zeer in zijn nopjes mee was. Maar EoS had de halster niet meeverkocht en dat gaf hem de kracht om Onait na een weekje weer terug te laten vliegen naar zijn huis. De week erop veranderde EoS zijn pleegkind in een hond. Die hond verpatste hij aan Syori. Maar EoS had de halsband niet meeverkocht en dat gaf hem de kracht om Onait na een weekje weer terug te laten rennen naar zijn huis. Weer een week later werd Uice een paard. EoS ging naar Schrödinger en onderhandelde over de prijs. "Vijfduizend roebel", zei EoS, "dat is een koopje." "Nee", gromde Schrödinger, "dat is belachelijk duur. Is dat met of zonder halster?" "Zonder." Schrödinger schudde zijn hoofd om zoveel domheid. "Dat is belachelijk. En bovendien, wie koopt er nu een paard zonder halster...! En dat voor vijfduizend roebel! Nee meneer de bakker, van paarden heb je duidelijk geen kaas gegeten. Verkoop mij dat paard met halster voor vijfduizend roebel." Eye of Sauron ging overstag. Hij verkocht Onait en sjokte naar huis om op de kachel eens flink te slapen. Het Onait-paard ging met Schrödinger mee naar huis. Daar moest hij een jaar blijven. In die tijd moest hij hard werken, zonder kans om te ontsnappen. Want om zich terug te veranderen, had hij het halster nodig, en dat verborg Schrödinger in een kast met een slot waarvan de sleutel op de hoogste berg van de wereld lag. Na een jaar besloot Onait om de sleutel te gaan zoeken. Op een onbewaakt moment nam hij de benen en galoppeerde naar het orakel, Absinthe, toe om te vragen hoe hij bij de hoogste berg moest komen. Absinthe vertelde hem dat hij eerst over een weg moest die naar het einde van de horizon liep. "Maar", vertelde ze erbij, "dan moet je wel even geduld hebben, want nu is het juni en dan bloeien de doornrozen. Dat maakt die weg totaal onbegaanbaar." Toch ging Onait meteen op pad. Na een week zoeken vond hij de weg - maar inderdaad, er was geen doorkomen aan. Hij was net verdrietig op de grond gaan zitten toen hij stemmen hoorde. Verbaasd draaide hij zich om en daar liepen de twaalf maanden, druk discussiërend. "Sorry?" vroeg hij, "Twaalf maanden? Willen jullie iets voor mij doen?" Dat wilden de twaalf maanden wel. "Wat dan?" "Herfst, wil jij even de plaats van Juni innemen zodat ik over deze weg kan? Het is heel belangrijk, anders moet ik altijd een paard blijven!" Zo gezegd, zo gedaan. Herfst nam even Juni's plaats in, de weg werd begaanbaar en Onait rende als de wind over het pad. Aan het einde van het pad kon hij de berg al zien. Maar helaas - de berg was van glas! Hij boog het hoofd. Nu zou hij wel nooit op de berg kunnen komen. Juist toen viel zijn blik op een klein huisje met schedels op palen naast de voordeur. Hij verzamelde al zijn moed en klopte aan. Een lelijke heks deed open. "Wilt u mij helpen om op de glazen berg te komen?" piepte hij. Dat wilde de heks niet. Daarop trapte het Onait-paard haar hard tegen de borst en hij beet haar hoofd af. Toen was ze dood (in andere sprookjes kan ze wel terugkomen omdat direct wat dieren levenswater voor haar gingen halen). Onait stal haar vijzelvliegmachine en vloog naar de top van de berg. Daar lag de sleutel. Met de sleutel vloog hij terug naar Vzryv. Hij vond Schrödingers huis, vond de kast... en kon hem niet openmaken. Paardenhoeven zijn nu eenmaal niet geschikt om sleutels om te draaien. Beteuterd bleef hij staan. Toen herinnerde hij zich dat hij nog een wens overhad! "Visje, visje van de rivier... geef mij mijn mensgestalte hier!" En direct veranderde hij in een mens. Hij maakte een sprong van blijdschap, maar was niet meer gewend aan zijn mensengestalte. Onait struikelde, viel, klapte met zijn hoofd tegen de tafel aan en overleed. Все! --- Jullie hebben Onait Sirch opgehangen! En dat was een goed idee, want het was een vieze weerwolf. Deelnemerslijst: 1. Schrödinger 2. Syori 3. Sabir (weerwolf) 4. Uice 5. arPos (weerwolf) 6. .sann 7. Onait Sirch (weerwolf) 8. Little Phoebe (dorpeling/geliefde) 9. snoopy (dorpeling/geliefde) 10. Michelangelo 11. Röps (evilziener) 12. Eye of Sauron 13. Interglot 14. Mr.Mark (verrader) 15. Bright Blue (tovenaar) 16. Fantôme (ziener) 17. Furby Feeder (dorpeling) 18. Vegs (dorpeling) 19. Absinthe 20. Heksjuh (dorpeling) Blauw = opgehangen. Rood = opgegeten Groen = gestorven van liefdesverdriet Kusjes, en een extra kusje voor .sann omdat ze zo lang moet werken.
Laatst gewijzigd op 26-06-2011 om 09:25. Reden: Stool. Steelde. Fffuu. |
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Goed nu gaan we pas echt op wolvenjacht
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Meer interesse of nog iemand tijd had. |
|
|
|
|
|
Eetronde 6
Vanavond is er niemand opgegeten! Daarom, en omdat ik een beetje lui en nog meer omdat ik het druk heb komt er geen verhaal. Deelnemerslijst: 1. Schrödinger 2. Syori 3. Sabir (weerwolf) 4. Uice 5. arPos (weerwolf) 6. .sann 7. Onait Sirch (weerwolf) 8. Little Phoebe (dorpeling/geliefde) 9. snoopy (dorpeling/geliefde) 10. Michelangelo 11. Röps (evilziener) 12. Eye of Sauron 13. Interglot 14. Mr.Mark (verrader) 15. Bright Blue (tovenaar) 16. Fantôme (ziener) 17. Furby Feeder (dorpeling) 18. Vegs (dorpeling) 19. Absinthe 20. Heksjuh (dorpeling) Blauw = opgehangen. Rood = opgegeten Groen = gestorven van liefdesverdriet Maar! Kat! Wat een geweldige mix van nostalgie is dat laatste deel dat je geschreven hebt! <333333333333!
|
|
|
Verwijderd
|
Kijk, dat is goed nieuws!
Wat zijn de volgende targets? EoS en Interglot zijn vaak genoemd, maar ik moet eerlijk zeggen dat Syori me ook niet lekker zit. Volgens mij probeerde zij me ook van Soija af te houden, toen ik een paar rondes terug zei dat ik het aardig, en daarmee verdacht, vond spelen. Verder speelt ze vreemd. |
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Weerwolfspel #87 Furby Feeder | 500 | 02-08-2011 21:33 | |
| De Kantine |
Weerwolfspel #86 Geel | 500 | 17-06-2011 19:21 | |