FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-06-2011, 21:22
Heksjuh
Heksjuh is offline
Jammer, succes dorpelingen!
Oud 24-06-2011, 21:40
Verwijderd
Arm, arm, arm Heksjuh.
Oud 24-06-2011, 21:52
Verwijderd
Godsamme Onait

Morgen Onait dus. Gelijkspel wil ik graag, maar de ziener was niet zeker over de functies van EoS/Interglot, dus misschien is het verstandiger om het zekere voor het onzekere te nemen en er zeker weten een wolf uit te knallen?
Oud 24-06-2011, 22:03
Spelleider
Spelleider is offline
Ik wist heus wel dat Interglot een meisje is! Maar nu staat dat ook zo in het verhaal.
Oud 24-06-2011, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Godsamme Onait

Morgen Onait dus. Gelijkspel wil ik graag, maar de ziener was niet zeker over de functies van EoS/Interglot, dus misschien is het verstandiger om het zekere voor het onzekere te nemen en er zeker weten een wolf uit te knallen?
DE theorie van Michelangelo leert mij dat gelijkspel het beste is.

Ik ga voor gelijkspel tussen mij en Michelangelo.

Bij dezen stem ik op Michelangelo, als hij geen goede verradersacteur is, weet ik het ook niet meer.
Oud 24-06-2011, 23:11
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Godsamme Onait

Lol ik kan niet over Interglot spreken uiteraard maar ik kan je verzekeren dat de wolven heel hard zullen lachen als het gelijkspel wordt tussen mij en Onait

Ik ga op Onait stemmen btw
Oud 24-06-2011, 23:25
Verwijderd
Mijn stem gaat naar Onait Sirch, maar godver, dit wordt spannend. De enige die ik ervoor aanzie om een gevaarlijk spel te spelen, waarbij wolven tegen wolven spelen, om zo zichzelf voor later in het spel in te dekken, is Michelangelo. Zou het dan toch..? Maar ik kan het me eigenlijk gewoon niet voorstellen.
Oud 24-06-2011, 23:36
Verwijderd
Citaat:
Mijn stem gaat naar Onait Sirch, maar godver, dit wordt spannend. De enige die ik ervoor aanzie om een gevaarlijk spel te spelen, waarbij wolven tegen wolven spelen, om zo zichzelf voor later in het spel in te dekken, is Michelangelo. Zou het dan toch..? Maar ik kan het me eigenlijk gewoon niet voorstellen.
Dit is een beetje mijn probleem. Ik weet niet wat ik van Michelangelo moet denken, maar er zit me iets niet lekker. Zeker nu hij ook nog onder arPos staat, waar 3 slechteriken staan, maakt het de kans dat hij misschien toch wel evil is een stuk groter.

Ik hoop in ieder geval dat Fantôme Onait daadwerkelijk heeft opgevraagd en hem niet alleen verdenkt "omdat hij zo lief speelt" (dat heeft ze namelijk wel als reden gegeven ergens in dit spel - ik zal het opzoeken als iemand dat wil) en het lijkt me zeer gevaarlijk als we nu een dorpeling ophangen.

Edit: Onait it is. Morgen maak ik een lijstje.
Oud 24-06-2011, 23:37
Verwijderd
Als we ene gelijkspel creëren, komen we daar vanzelf achter met alle informatie dat het ons geeft.

edit: @ absinthe dus
Oud 24-06-2011, 23:38
Verwijderd
Check even je bronnen beter Syroi. Hij staat niet onder ArPos, hij staat onder Onait. Waar 1 slechterik staat. Onzorgvuldig, ben ik niet van je gewend.

Ik geloof het niet zo, van Michelangelo. Aan de andere kant is hij wel de enige speler die ik er toe in staat acht. Hm. Ik wil eerste EoS en Interglot nog eens natrekken, voorlopig lijken me die meer voor de hand liggen.
Oud 24-06-2011, 23:39
Verwijderd
Tango dans je niet in je eentje hè, iets meer credit graag.
Oud 24-06-2011, 23:39
Verwijderd
Citaat:
Als we ene gelijkspel creëren, komen we daar vanzelf achter met alle informatie dat het ons geeft.

edit: @ absinthe dus
Ik ga in elk geval niet met jou mee, wolf
En ik was toch gestegen op je lijstje, wat probeer je me nu dan ineens mee te nemen in je tactiek?
Oud 24-06-2011, 23:41
Verwijderd
Citaat:
Check even je bronnen beter Syroi. Hij staat niet onder ArPos, hij staat onder Onait. Waar 1 slechterik staat. Onzorgvuldig, ben ik niet van je gewend.

Ik geloof het niet zo, van Michelangelo. Aan de andere kant is hij wel de enige speler die ik er toe in staat acht. Hm. Ik wil eerste EoS en Interglot nog eens natrekken, voorlopig lijken me die meer voor de hand liggen.
[para] Of ben jij het, samen met Michelangelo? Twee teams tegen elkaar? [/para]

Eerst EoS en Interglot nog even natrekken... bedoel je daarmee; eruit stemmen? Want dat kost wel meteen twee stemrondes dan!
Oud 24-06-2011, 23:45
Verwijderd
Citaat:

Ik ben er inderdaad niet bij met m'n hoofd. Het hele spel al niet.

Laat ik het dan zo zeggen: Er is iets aan Michelangelo dat me niet lekker zit. En niet het hele spel al, hoor, maar de laatste twee rondes.
Oud 25-06-2011, 00:01
Verwijderd
Citaat:

Eerst EoS en Interglot nog even natrekken... bedoel je daarmee; eruit stemmen? Want dat kost wel meteen twee stemrondes dan!
Muts. Ik zou willen dat ik zo geniaal was

Nee, ik bedoel teruglezen en kijken of ik, in combinatie met de stemlijstjes, er uit kan opmaken of EoS of Interglot wolf is.
Oud 25-06-2011, 00:02
Verwijderd
Ik sluit niks meer uit hoor, Sann. En voor mijn theorie hoef je niet geniaal te zijn, want dat is Michelangelo natuurlijk al
Oud 25-06-2011, 00:03
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik sluit niks meer uit hoor, Sann. En voor mijn theorie hoef je niet geniaal te zijn, want dat is Michelangelo natuurlijk al
Je zou 'm eens in het echt moeten zien!
Oud 25-06-2011, 00:04
Verwijderd
Oh ja, even vergeten, meneer de wwsheld himself
Oud 25-06-2011, 00:05
Verwijderd
Citaat:
Been there, done that.
Oud 25-06-2011, 13:51
Verwijderd
Citaat:
DE theorie van Michelangelo leert mij dat gelijkspel het beste is.

Ik ga voor gelijkspel tussen mij en Michelangelo.

Bij dezen stem ik op Michelangelo, als hij geen goede verradersacteur is, weet ik het ook niet meer.
Wolf, je moet écht iets beter je best doen hoor dit wordt lachwekkend. Kom eens met 1 argument/theorie/quote dat ik wolf zou zijn

Citaat:
Dit is een beetje mijn probleem. Ik weet niet wat ik van Michelangelo moet denken, maar er zit me iets niet lekker. Zeker nu hij ook nog onder arPos staat, waar 3 slechteriken staan, maakt het de kans dat hij misschien toch wel evil is een stuk groter.

Ik hoop in ieder geval dat Fantôme Onait daadwerkelijk heeft opgevraagd en hem niet alleen verdenkt "omdat hij zo lief speelt" (dat heeft ze namelijk wel als reden gegeven ergens in dit spel - ik zal het opzoeken als iemand dat wil) en het lijkt me zeer gevaarlijk als we nu een dorpeling ophangen.
Heerlijk hoe je er weer mooi inspringt maar nu ga jij je eigen posts manipuleren? Want ik sta namelijk niet onder ArPos maar onder Onait. Je bent wel heel hard op zoek naar ''iets'' om mij verdacht te maken of eruit te gooien hè? Durf je mij niet te eten dan? Wordt toch nog onhandig dadelijk op het einde van het spel hè

Je bent weer stipt gestegen met deze onzorgvuldige badguy post.

Citaat:

Dit bovenste ja, bad guys laten wel vaker steekjes vallen en ik heb al vaker aangegeven dat ze anders speelt dan anders. Vind jij Syori ook niet anders spelen? Ze post geen theorieen, zet geen monsterposts, heeft geen analyses over stemlijstjes het enige wat ze doet is niet-verdahte verdacht maken en op den duur als het niet anders meer kan hèèl laat stemmen. Ik vind het typisch verraders/wolf gedrag iig van een bad guy.

Waartoe in ''staat acht''? Ik speel heel het spel al oprecht en probeer de wolven te zoeken je kan mijn posts erop nachecken.

Citaat:

Dat ''para'' kan natuurlijk niet Absinthe. Er is nog 1 slechterik onder mij, sann. of jou en dan kies ik voor jou Absinthe. Al wil ik hiermee nog wel even wachten en vind ik het prima om eerst de bad guys onder het rijtje ''ArPos'' te zoeken. Meer kans iig.

Citaat:
Ik ben er inderdaad niet bij met m'n hoofd. Het hele spel al niet.

Laat ik het dan zo zeggen: Er is iets aan Michelangelo dat me niet lekker zit. En niet het hele spel al, hoor, maar de laatste twee rondes.
Joh.. wat is die eerste zien voor badguy-zin. ''ik ben er niet bij, sorry hoor'' Ja daag, ga niet om sympathie smeken.

Oh je krabbelt al terug want je hebt geen argumenten, je gaat het nu gooien op ''gevoel''. Typisch badguy-gedrag numero eindeloos.

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oh ja, even vergeten, meneer de wwsheld himself
Ik proef ergens een vleugje sarcasme

Citaat:
Been there, done that.
Oei!
Oud 25-06-2011, 13:55
Verwijderd
Ik ben zo rancuneus, dat ik geen moeite doe, mijn beste Michelangelo.
Ik vind het leuk als jullie mij ophangen en zien dat ik slet ben.
Oud 25-06-2011, 13:58
Verwijderd
Citaat:
Geen probleem, ik hang je met plezier op

Mijn stem gaan naar Onait Sirch.
Oud 25-06-2011, 14:30
Uice
Uice is offline
Straks heb ik andere dingen te doen, dus mijn stem op Onait is doorgegeven.
Oud 25-06-2011, 14:52
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
dat ben je sowieso natuurlijk, ongeacht je functie in het wwspel
Oud 25-06-2011, 15:08
Verwijderd
Oud 25-06-2011, 15:19
Verwijderd
Ik zit op werk dus ik ga waarschijnlijk niet meer al te veel posten (ik moet nog tot 3 uur vannacht ) maar heb net mijn stem op Onait doorgegeven.
Oud 25-06-2011, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Wolf, je moet écht iets beter je best doen hoor dit wordt lachwekkend. Kom eens met 1 argument/theorie/quote dat ik wolf zou zijn
Hij zegt niet dat je wolf bent, maar verrader, en daar zou ik niet eens verbaasd om zijn.

Maar daar komen we wel achter wanneer hij dood is.

Citaat:
Heerlijk hoe je er weer mooi inspringt maar nu ga jij je eigen posts manipuleren? Want ik sta namelijk niet onder ArPos maar onder Onait. Je bent wel heel hard op zoek naar ''iets'' om mij verdacht te maken of eruit te gooien hè? Durf je mij niet te eten dan? Wordt toch nog onhandig dadelijk op het einde van het spel hè

Je bent weer stipt gestegen met deze onzorgvuldige badguy post.
Durf ik jou niet te eten? Jongen, als ik wolf was, was je allang dood.
En zoals je hebt gezien heb ik mijn foutje toegegeven. Gewoon niet goed nagedacht. En trouwens, dat jij niet onder arPos staat wil helemaal niet zeggen dat je geen badguy bent, dus niet zo zeuren.

Citaat:
Dit bovenste ja, bad guys laten wel vaker steekjes vallen en ik heb al vaker aangegeven dat ze anders speelt dan anders. Vind jij Syori ook niet anders spelen? Ze post geen theorieen, zet geen monsterposts, heeft geen analyses over stemlijstjes het enige wat ze doet is niet-verdahte verdacht maken en op den duur als het niet anders meer kan hèèl laat stemmen. Ik vind het typisch verraders/wolf gedrag iig van een bad guy.
In theorie heb je hier helemaal gelijk in en daarom gaat het me helemaal niet verbazen als je er straks even voor zorgt dat ik word opgehangen, als je daar de kans voor krijgt. Maar je hebt geen gelijk. Ik heb geen slechte rol (en volgens mij weet je dat dondersgoed).

Citaat:
Waartoe in ''staat acht''? Ik speel heel het spel al oprecht en probeer de wolven te zoeken je kan mijn posts erop nachecken.
Je speelt het hele spel oprecht, misschien. Maar jij bent wel slim genoeg om te weten wanneer iets een verloren zaak is bijvoorbeeld. En ik zou me helemaal niet verbazen als jij leerling-verrader bent. Jij wist bijvoorbeeld dondersgoed dat arPos er toch wel uit zou gaan, dus door op hem te stemmen zet je jezelf lekker veilig neer.

Ik zeg overigens niet dat je verrader bent. Mijn mening kan ook zeer beïnvloed zijn door het feit dat jij zo op mij loopt te zeiken. Want ik heb geen slechte rol.

Citaat:
Dat ''para'' kan natuurlijk niet Absinthe. Er is nog 1 slechterik onder mij, sann. of jou en dan kies ik voor jou Absinthe. Al wil ik hiermee nog wel even wachten en vind ik het prima om eerst de bad guys onder het rijtje ''ArPos'' te zoeken. Meer kans iig.
Hier ben ik het duidelijk wel mee eens. Het arPos rijtje geeft ons meer kans om raak te schieten.

Citaat:
Joh.. wat is die eerste zien voor badguy-zin. ''ik ben er niet bij, sorry hoor'' Ja daag, ga niet om sympathie smeken.

Oh je krabbelt al terug want je hebt geen argumenten, je gaat het nu gooien op ''gevoel''. Typisch badguy-gedrag numero eindeloos.
Wat jij wil, echt. Ik word er een beetje moe van.
Oud 25-06-2011, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Hij zegt niet dat je wolf bent, maar verrader, en daar zou ik niet eens verbaasd om zijn.

Maar daar komen we wel achter wanneer hij dood is.

Durf ik jou niet te eten? Jongen, als ik wolf was, was je allang dood.
En zoals je hebt gezien heb ik mijn foutje toegegeven. Gewoon niet goed nagedacht. En trouwens, dat jij niet onder arPos staat wil helemaal niet zeggen dat je geen badguy bent, dus niet zo zeuren.

In theorie heb je hier helemaal gelijk in en daarom gaat het me helemaal niet verbazen als je er straks even voor zorgt dat ik word opgehangen, als je daar de kans voor krijgt. Maar je hebt geen gelijk. Ik heb geen slechte rol (en volgens mij weet je dat dondersgoed).

Je speelt het hele spel oprecht, misschien. Maar jij bent wel slim genoeg om te weten wanneer iets een verloren zaak is bijvoorbeeld. En ik zou me helemaal niet verbazen als jij leerling-verrader bent. Jij wist bijvoorbeeld dondersgoed dat arPos er toch wel uit zou gaan, dus door op hem te stemmen zet je jezelf lekker veilig neer.

Ik zeg overigens niet dat je verrader bent. Mijn mening kan ook zeer beïnvloed zijn door het feit dat jij zo op mij loopt te zeiken. Want ik heb geen slechte rol.

Hier ben ik het duidelijk wel mee eens. Het arPos rijtje geeft ons meer kans om raak te schieten.

Wat jij wil, echt. Ik word er een beetje moe van.
Je raakt gefrustreerd omdat ik je een beetje dwars zit. Dit is ook niet ''a la syori''. Daarnaast hoef je niet in 1 post 4x te herhalen dat je niet slecht bent. Dat spreekt ook tegen je.

En dan kan je het gaan proberne te gooien op ''stel je hebt het fout dan ben je niet zo'n goede speler meer''. Prima, ik heb er geen problemen mee om toe te geven als ik fout zit maar 1. je speelt verdacht 2. je voegt geen theorieen toe 3. je hebt geen andere verdachten behalve mij en aangezien ik weet wat ik ben is dat een zeer opvallende keuze.
Oud 25-06-2011, 18:57
Verwijderd
Ik ga straks wel even een lijstje maken. Jammer dat die er nog niet is btw.
Oud 25-06-2011, 18:58
Verwijderd
Ik heb het best lang volgehouden, vergeleken met het gemiddelde spel.
Oud 25-06-2011, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het best lang volgehouden, vergeleken met het gemiddelde spel.
Klopt en ik verdachte je ook niet in het begin van het spel. Vond je zelfs oprecht spelen. Niet af en toe van die opmerkingen rondgooien maar gewoon wat doordachte posts. Dus ik verwachtte echt dat je goed was en zonder fantome was ik er nooit zo overtuigt van geweest.

Maar volgende keer beter
Oud 25-06-2011, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Je raakt gefrustreerd omdat ik je een beetje dwars zit. Dit is ook niet ''a la syori''. Daarnaast hoef je niet in 1 post 4x te herhalen dat je niet slecht bent. Dat spreekt ook tegen je.

En dan kan je het gaan proberne te gooien op ''stel je hebt het fout dan ben je niet zo'n goede speler meer''. Prima, ik heb er geen problemen mee om toe te geven als ik fout zit maar 1. je speelt verdacht 2. je voegt geen theorieen toe 3. je hebt geen andere verdachten behalve mij en aangezien ik weet wat ik ben is dat een zeer opvallende keuze.
Ik heb helemaal niet gezegd dat je geen goede speler meer bent als je het fout hebt. Ik heb slechts gezegd dat je het fout hebt. En ik kan me goed voorstellen dat je denkt dat ik slecht ben, want ik denk dat iedereen wel doorheeft dat ik er met m'n hoofd niet bij ben, en de domme fouten die ik maak en het feit dat ik er weinig aan kan toevoegen.. Ja, dat is allemaal heel verdacht. Maar ik zeg je toch dat het niet slim is op mij te focussen.

Die laatste zin trouwens: Right back at ya.

Aangezien Fantôme Onait heeft genoemd, ga ik erop vertrouwen dat hij inderdaad slecht is. Vandaar mijn stem op Onait. Ik had overigens het hele spel niet door dat hij hij slecht was, en zelfs nu vind ik het vreemd, want in mijn ogen heeft hij niets verdachts gedaan.
Oud 25-06-2011, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Ik ga straks wel even een lijstje maken. Jammer dat die er nog niet is btw.
Dan had je 'm zelf moeten maken, je bent niet de enige die wat anders te doen heeft.

Ik hoop dat ik vanaf een uur of 23.00 tijd heb om alles terug/bij te lezen en met theorien te komen maar ik vrees dat het pas maandag wordt, want werkkkkchaos.
Oud 25-06-2011, 19:55
Verwijderd
Omdat je vast stiekem heel lief bent, Michelangelo:

Hangronde 6.

Onait Sirch
Schrödinger1
.sann2
Eye of Sauron4
Absinthe5
Syori6
Michelangelo7
Uice8
Interglot9

Michelangelo
Onait Sirch3

Laatst gewijzigd op 25-06-2011 om 20:11.
Oud 25-06-2011, 19:57
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik ga nu op Soija stemmen want ik ga zo Transformers kijken.
Megan Fox <333
Oud 25-06-2011, 20:08
Verwijderd
Oh . Ik was vanochtend nog wel online, maar heb toen niet gekeken. Ik heb Onait ook gestemd, beetje laat, ik weet het.
Oud 25-06-2011, 20:31
Spelleider
Spelleider is offline
Hangronde 6 - Одна простая сказка

Er is gewoon een eenvoudig verhaaltje
Of misschien wel geen verhaaltje
Of misschien niet zo eenvoudig
Dat we aan jullie willen vertellen.

Wij weten het nog uit onze kindertijd
Of misschien niet uit onze kindertijd
Of misschien dat we het niet meer weten
Maar dan komt het vanzelf wel weer terug...

Er was eens een jongetje dat Onait heette. Zijn ouders en zus waren overleden en daarom woonde hij in huis bij een vriendelijke bakker die Eye of Sauron heette. Ze woonden in een klein huisje in een klein dorpje dat Vzryv heetten en waren heel tevreden. Ze hadden in feite maar één probleem. Om de graan, waarvan EoS zijn brood bakte, te drogen, lag die op een grote, platte kachel. En laat die kachel nu net bijzonder geschikt zijn voor luie jongens om op te liggen! Dat deed Onait dus ook. Hij wilde geen deeg kneden, geen vieze spelletjes met EoS doen, geen Kerkslavische verbuigingsgroepen bestuderen - het enige wat hij deed, was liggen op die kachel, tussen de gierst, vliegen tellend op het plafond.
Op een dag vond EoS het wel mooi geweest met zijn luie pleegkind. Hij nam een bezem en joeg hem hardhandig van de kachel af. "Opstaan, opstaan!" riep hij. "En mijn huis uit! Je komt pas terug als je zelf een grote vis gevangen hebt!"
Treurig sjokte Onait naar buiten, een hengel over zijn schouder. Hij ging maar op weg naar de rivier de Bezvody om daar een vis te vangen.
Het duurde niet lang of zijn dobber ging onder. Tevreden trok Onait aan het touw en haalde de vis binnen.
"Uch!" proestte de vis. "Doe niet!"
Onait sprong op. "Jij praat!"
De vis fronste (kunnen vissen fronzen? Deze vis kon fronzen.) en flapperde met zijn vinnen. "Ja. O, o, o, hoe moet dat nou met mijn vissenvrouw, mijn vissenkinderen... laat me gaan, jonge visser! Als je me vrijlaat, mag je drie wensen doen, wanneer je maar wilt!"
Daar hoefde Onait niet lang over na te denken. Hij gooide de vis terug en wenste eerst een andere vis, om aan EoS te geven, en toen dat hij weer thuis op de kachel lag. De derde wens zou hij bewaren.
"Wat ben jij snel terug!" riep EoS. "Maar je moet leren om niet meer lui te zijn. Kom mee, zoon. We gaan geld verdienen." En EoS verandere het joch pardoes in een valk. Daarna verkocht hij de Onait-valk voor grof geld aan Uice, die er zeer in zijn nopjes mee was. Maar EoS had de halster niet meeverkocht en dat gaf hem de kracht om Onait na een weekje weer terug te laten vliegen naar zijn huis.
De week erop veranderde EoS zijn pleegkind in een hond. Die hond verpatste hij aan Syori. Maar EoS had de halsband niet meeverkocht en dat gaf hem de kracht om Onait na een weekje weer terug te laten rennen naar zijn huis.
Weer een week later werd Uice een paard. EoS ging naar Schrödinger en onderhandelde over de prijs.
"Vijfduizend roebel", zei EoS, "dat is een koopje."
"Nee", gromde Schrödinger, "dat is belachelijk duur. Is dat met of zonder halster?"
"Zonder."
Schrödinger schudde zijn hoofd om zoveel domheid. "Dat is belachelijk. En bovendien, wie koopt er nu een paard zonder halster...! En dat voor vijfduizend roebel! Nee meneer de bakker, van paarden heb je duidelijk geen kaas gegeten. Verkoop mij dat paard met halster voor vijfduizend roebel."
Eye of Sauron ging overstag. Hij verkocht Onait en sjokte naar huis om op de kachel eens flink te slapen. Het Onait-paard ging met Schrödinger mee naar huis. Daar moest hij een jaar blijven. In die tijd moest hij hard werken, zonder kans om te ontsnappen. Want om zich terug te veranderen, had hij het halster nodig, en dat verborg Schrödinger in een kast met een slot waarvan de sleutel op de hoogste berg van de wereld lag.
Na een jaar besloot Onait om de sleutel te gaan zoeken. Op een onbewaakt moment nam hij de benen en galoppeerde naar het orakel, Absinthe, toe om te vragen hoe hij bij de hoogste berg moest komen. Absinthe vertelde hem dat hij eerst over een weg moest die naar het einde van de horizon liep. "Maar", vertelde ze erbij, "dan moet je wel even geduld hebben, want nu is het juni en dan bloeien de doornrozen. Dat maakt die weg totaal onbegaanbaar."
Toch ging Onait meteen op pad. Na een week zoeken vond hij de weg - maar inderdaad, er was geen doorkomen aan. Hij was net verdrietig op de grond gaan zitten toen hij stemmen hoorde. Verbaasd draaide hij zich om en daar liepen de twaalf maanden, druk discussiërend.
"Sorry?" vroeg hij, "Twaalf maanden? Willen jullie iets voor mij doen?"
Dat wilden de twaalf maanden wel. "Wat dan?"
"Herfst, wil jij even de plaats van Juni innemen zodat ik over deze weg kan? Het is heel belangrijk, anders moet ik altijd een paard blijven!"
Zo gezegd, zo gedaan. Herfst nam even Juni's plaats in, de weg werd begaanbaar en Onait rende als de wind over het pad.
Aan het einde van het pad kon hij de berg al zien. Maar helaas - de berg was van glas! Hij boog het hoofd. Nu zou hij wel nooit op de berg kunnen komen. Juist toen viel zijn blik op een klein huisje met schedels op palen naast de voordeur. Hij verzamelde al zijn moed en klopte aan.
Een lelijke heks deed open. "Wilt u mij helpen om op de glazen berg te komen?" piepte hij. Dat wilde de heks niet. Daarop trapte het Onait-paard haar hard tegen de borst en hij beet haar hoofd af. Toen was ze dood (in andere sprookjes kan ze wel terugkomen omdat direct wat dieren levenswater voor haar gingen halen). Onait stal haar vijzelvliegmachine en vloog naar de top van de berg. Daar lag de sleutel. Met de sleutel vloog hij terug naar Vzryv. Hij vond Schrödingers huis, vond de kast... en kon hem niet openmaken. Paardenhoeven zijn nu eenmaal niet geschikt om sleutels om te draaien.
Beteuterd bleef hij staan. Toen herinnerde hij zich dat hij nog een wens overhad!
"Visje, visje van de rivier... geef mij mijn mensgestalte hier!" En direct veranderde hij in een mens. Hij maakte een sprong van blijdschap, maar was niet meer gewend aan zijn mensengestalte. Onait struikelde, viel, klapte met zijn hoofd tegen de tafel aan en overleed. Все!

---

Jullie hebben Onait Sirch opgehangen! En dat was een goed idee, want het was een vieze weerwolf.

Deelnemerslijst:

1. Schrödinger
2. Syori
3. Sabir (weerwolf)
4. Uice
5. arPos (weerwolf)
6. .sann
7. Onait Sirch (weerwolf)
8. Little Phoebe (dorpeling/geliefde)
9. snoopy (dorpeling/geliefde)
10. Michelangelo
11. Röps (evilziener)
12. Eye of Sauron
13. Interglot
14. Mr.Mark (verrader)
15. Bright Blue (tovenaar)
16. Fantôme (ziener)
17. Furby Feeder (dorpeling)
18. Vegs (dorpeling)
19. Absinthe
20. Heksjuh (dorpeling)

Blauw = opgehangen.

Rood = opgegeten
Groen = gestorven van liefdesverdriet

Kusjes, en een extra kusje voor .sann omdat ze zo lang moet werken.

Laatst gewijzigd op 26-06-2011 om 09:25. Reden: Stool. Steelde. Fffuu.
Oud 25-06-2011, 20:35
Verwijderd
Yay
Oud 25-06-2011, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Dan had je 'm zelf moeten maken, je bent niet de enige die wat anders te doen heeft.

Ik hoop dat ik vanaf een uur of 23.00 tijd heb om alles terug/bij te lezen en met theorien te komen maar ik vrees dat het pas maandag wordt, want werkkkkchaos.
Ik had ook niet heel veel tijd.

Citaat:
Omdat je vast stiekem heel lief bent, Michelangelo:

Hangronde 6.

Onait Sirch
Schrödinger1
.sann2
Eye of Sauron4
Absinthe5
Syori6
Michelangelo7
Uice8
Interglot9

Michelangelo
Onait Sirch3
En charmant

Goed nu gaan we pas echt op wolvenjacht
Oud 25-06-2011, 20:39
Verwijderd
Verrassend

@Michelangelo: dat bedoel ik: als er geen stemlijstje is betekent dat dat iedereen druk is geweest, over het algemeen. Als ik tijd heb maak ik 'm wel, en voor Syori geldt hetzelfde.
Oud 25-06-2011, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Verrassend

@Michelangelo: dat bedoel ik: als er geen stemlijstje is betekent dat dat iedereen druk is geweest, over het algemeen. Als ik tijd heb maak ik 'm wel, en voor Syori geldt hetzelfde.
Dat weet ik, en het was ook helemaal geen verwijt naar jullie toe ofzo hoor

Meer interesse of nog iemand tijd had.
Oud 25-06-2011, 21:09
Verwijderd
Succes wolven en kusjes aan Fantôme, je smaakte lekker.
Oud 25-06-2011, 22:08
Schrödinger
Schrödinger is offline
Dat was natuurlijk geen al te grote verrassing...
Oud 25-06-2011, 22:15
Verwijderd
Verrassend maar
Oud 26-06-2011, 14:14
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Succes wolven en kusjes aan Fantôme, je smaakte lekker.

Oud 26-06-2011, 20:44
Spelleider
Spelleider is offline
Eetronde 6

Vanavond is er niemand opgegeten! Daarom, en omdat ik een beetje lui en nog meer omdat ik het druk heb komt er geen verhaal.

Deelnemerslijst:

1. Schrödinger
2. Syori
3. Sabir (weerwolf)
4. Uice
5. arPos (weerwolf)
6. .sann
7. Onait Sirch (weerwolf)
8. Little Phoebe (dorpeling/geliefde)
9. snoopy (dorpeling/geliefde)
10. Michelangelo
11. Röps (evilziener)
12. Eye of Sauron
13. Interglot
14. Mr.Mark (verrader)
15. Bright Blue (tovenaar)
16. Fantôme (ziener)
17. Furby Feeder (dorpeling)
18. Vegs (dorpeling)
19. Absinthe
20. Heksjuh (dorpeling)

Blauw = opgehangen.

Rood = opgegeten
Groen = gestorven van liefdesverdriet

Maar! Kat! Wat een geweldige mix van nostalgie is dat laatste deel dat je geschreven hebt! <333333333333!
Oud 26-06-2011, 20:48
Verwijderd
Kijk, dat is goed nieuws!
Wat zijn de volgende targets? EoS en Interglot zijn vaak genoemd, maar ik moet eerlijk zeggen dat Syori me ook niet lekker zit. Volgens mij probeerde zij me ook van Soija af te houden, toen ik een paar rondes terug zei dat ik het aardig, en daarmee verdacht, vond spelen. Verder speelt ze vreemd.
Oud 26-06-2011, 21:33
Uice
Uice is offline
Ik ben voor Interglot. Was al verdacht wegens het Mr Mark-gedoe, en werd ook genoemd door Fantôme.
Oud 26-06-2011, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Ik ben voor Interglot. Was al verdacht wegens het Mr Mark-gedoe, en werd ook genoemd door Fantôme.
Dat 2e gedeelte is geen argument want fantome heeft haar niet opgevraagt.

Ik vind het moeilijk wie ik nu kan vertrouwen op dit moment..
Oud 26-06-2011, 22:42
Uice
Uice is offline
Citaat:
Dat 2e gedeelte is geen argument want fantome heeft haar niet opgevraagt.
Bron?

Regels voor berichten