| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Vengaboys gisteravond op Roze Zaterdag (wel heel cliché om daarvoor de Vengaboys te boeken, maar a la) was briljant fout. Meegezongen met alle liedjes en lekker gedanst
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ze waren heel aardig. Alleen brachten ze me wel naar Centraal in plaats van Beukenlaan, dus ik kwam veel te laat waar ik moest zijn, ook omdat de kaartjesautomaat het niet deed en ik kon de ticketservice niet vinden. En toen ik hem had gevonden, stond er een hele lange rij. Dus ik had mijn trein gemist. Maar, /care, het was een goede reis. ![]() En ik word nog steeds helemaal vrolijk als ik denk aan de mensen die me hebben afgezet bij het station. <3
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga een keer met jou reizen.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Ik zou in zo'n situatie vooral heel erg nerveus en gestrest zijn. Sowieso zou ik niet even de stad gaan ontdekken maar een eerdere trein zoeken of de hele tijd naar de klok gaan staren en alvast op het juiste perron gaan zitten en alles. Ik ben volgens mij ook veel te zenuwachtig voor dat soort dingen.
Maar op zich kan ik het dan weer wel waarderen dat er gelukkig nog mensen zijn die dat niet hebben.
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Misschien zou ik iets minder zorgeloos en iets meer gestresst moeten zijn, want ik kom wel altijd te laat. Maar op dagen als deze waardeer ik mijn instelling ook wel.
|
||
|
|
|
|
Dit vind ik tof:
http://www.stitchnbitch.nl/ Het Stitch 'n Bitch boek is ook cool. Kan je allerlei hippe shit breien, zoals schoudertassen met doodskoppen erop enzo.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar leren breien kan ik je nu ook, 't stelt eigenlijk geen klap voor (maar nu maak ik het misschien makkelijker dan het is want ik heb het als kind al geleerd en moest het alleen weer even zien). En ja die breigroepen zijn wel cool. Alleen ik pruts liever in m'n eentje voor de tv geloof ik
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Dit is zo'n geweldig raar filmpje. Ik kan dit zo vaak zien zonder dat het verveelt. Het is echt...fascinerend. En er is een hele site van de dinges die het gemaakt heeft! Die ga ik morgen helemaal goed bekijken en alles.
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Tweehonderdeenendertig euro en zesensaaintig cent #1759 Verwijderd | 500 | 21-12-2012 18:46 | |
| De Kantine |
Prins Saailliam en Kate zijn in het huwelijk getreden! #1368 Verwijderd | 500 | 02-05-2011 10:55 | |