Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2011, 13:03
Verwijderd
een 7 voor frans.
Advertentie
Oud 30-06-2011, 13:17
Verwijderd
Ik waardeer het ook dat het de laatste tijd echt supergoed gaat op mijn werk ik heb de afgelopen 3 jaar dat ik er werk echt veel geleerd en ik kan nu met situaties dealen waar ik eerder irritatie/paniek/whatever voor negatieve emoties bij had.

Ik vind het echt fijn dat ik nu door dingen heen kan kijken.
voorbeeld : afgelopen week spuugde een bewoner in mijn gezicht. Het was een zwaar demente vrouw en waarschijnlijk deed ik iets te vlug, of ik deed haar pijn. Geen idee, maar ik snapte zo goed dat het gewoon één van haar weinige manieren nog is om iets duidelijk te maken.

Dit besef heb ik altijd al gehad natuurlijk, maar dat is iets anders dan er op een juiste manier mee om kunnen gaan. Ik heb het gewoon genegeerd en ben nóg duidelijker gaan uitleggen wat ik ging doen, ipv dat ik mij op een bepaalde manier persoonlijk aangesproken voelde.
Oud 30-06-2011, 16:23
Neko*
Neko* is offline
Respect Pippeloen, ik vind het echt heel knap dat je dat kan.

ot; Ik kan onze nieuwe kitten die zoveel leven in het huisje brengt wel heel erg waarderen.
Oud 30-06-2011, 18:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hah, MS Office 2010 via m'n vader gekocht voor 17 euro ik dacht al dat ik 'em moest kopen voor meer dan 100 euro!
Oud 30-06-2011, 18:44
Verwijderd
LibreOffice -> 0 euro.
Oud 30-06-2011, 19:38
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik waardeer het ook dat het de laatste tijd echt supergoed gaat op mijn werk ik heb de afgelopen 3 jaar dat ik er werk echt veel geleerd en ik kan nu met situaties dealen waar ik eerder irritatie/paniek/whatever voor negatieve emoties bij had.

Ik vind het echt fijn dat ik nu door dingen heen kan kijken.
voorbeeld : afgelopen week spuugde een bewoner in mijn gezicht. Het was een zwaar demente vrouw en waarschijnlijk deed ik iets te vlug, of ik deed haar pijn. Geen idee, maar ik snapte zo goed dat het gewoon één van haar weinige manieren nog is om iets duidelijk te maken.

Dit besef heb ik altijd al gehad natuurlijk, maar dat is iets anders dan er op een juiste manier mee om kunnen gaan. Ik heb het gewoon genegeerd en ben nóg duidelijker gaan uitleggen wat ik ging doen, ipv dat ik mij op een bepaalde manier persoonlijk aangesproken voelde.
ik herken het
Oud 01-07-2011, 02:25
Verwijderd
Citaat:
ik herken het
ik dacht dat het vrij absurd was dat ik me dat persoonlijk aantrok op een bepaalde manier, maar blijkbaar hebben meer mensen dit.

ontopic : 2 vet lange diensten op zaterdag en zondag, krijg iets van 6 uur toeslag in totaal
Oud 01-07-2011, 02:29
TopDrop
TopDrop is offline

omg, wat vet

http://acidcow.com/cars/10233-amazin...ics-video.html
Oud 01-07-2011, 08:28
Verwijderd
Ik heb mogen slapen van 0:30 tot 7:00 prrrrrima
Oud 01-07-2011, 17:48
Geel
Geel is offline
Dit kan ik waarderen

En ik kan (iig het begin van) seizoen 6 van House MD ook ontzettend waarderen <3
Oud 02-07-2011, 18:59
Rivka
Rivka is offline
Ik waardeer Law & Order: Special Victims Unit <333333
Oud 03-07-2011, 13:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Vengaboys gisteravond op Roze Zaterdag (wel heel cliché om daarvoor de Vengaboys te boeken, maar a la) was briljant fout. Meegezongen met alle liedjes en lekker gedanst .
Oud 03-07-2011, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Mijn dag in Amsterdam. Het was zó gaaf. Ik heb allemaal nieuwe mensen leren kennen en met mensen gepraat die ik nooit meer terugzie en en en en. <33 Zo veel mensen! En zo veel die Russisch spreken, dat is echt bizar. Wel gezellig. Samenklitten ftw.

Op een gegeven moment zat ik in de verkeerde bus - dat wil zeggen, wel de goede bus, maar de verkeerde kant uit. Ik vroeg aan de buchauffeur: - Meneer, als ik lang genoeg blijf zitten, kom ik dan vanzelf op Amsterdam Centraal uit? - Ja, maar de bus voor mij vertrekt eerder, ik wacht nog tien minuten op deze parkeerplaats. Als je met die gaat, moet je wel even uitchecken. (Ik had namelijk zo'n uurkaart.) Maar toen ik wilde uitchecken, merkte ik dat ik mijn kaart kwijt was. Gelukkig was mijn buschauffeur keiaardig. - Geen zorgen, komt goed, die vind je nog wel. Maar ik vond hem niet. Toen riep hij naar de andere buschauffeur HEE GOZER! DIT MEISSIE MOET MEE MAAR ZE HEEFT GEEN KAARTJE, ZIJ MAG GEWOON ZO MEE! Of ja, niet dat precies, maar hij riep het in plat Amsterdams, dus ik weet niet meer wat hij precies zei. Toen mocht ik gratis. En ik zat bij allemaal interessante mensen in de bus en ik zag rare winkels, aparte gebouwen, water, bootjes, dat allemaal. Het was helemaal niet erg om een uur of zoiets in de bus te zitten. <3
Vandaag was ik weer op reis! Dit keer naar Eindhoven. Eindhoven Beukenlaan, om precies te zijn, want ik moest daar in de buurt ergens zijn. Helaas kan ik niet klokkijken. Ik zie 'links' niet als iets wezenlijk anders dan 'rechts' en daardoor klap ik wijzers als het ware om. Dus, ik dacht dat ik er om 11.15 moest zijn en realiseerde me pas op Eindhoven Beukenlaan dat 11.45 kwart voor twaalf betekent. Dat zag ik als een mooie kans om dat deel van Eindhoven te bewoneren. Het was er wel geinig, maar ik verdwaalde, dus ik vroeg twee baardige Turken de weg naar het station. Ze wezen ergens heen, maar in die richting was geen weg. "Rijd maar mee", zeiden ze, "we moeten er toch heen!". Dus ik stapte in en reed mee. Dat was de eerste keer van mijn leven dat ik liftte. Ze waren heel aardig. Alleen brachten ze me wel naar Centraal in plaats van Beukenlaan, dus ik kwam veel te laat waar ik moest zijn, ook omdat de kaartjesautomaat het niet deed en ik kon de ticketservice niet vinden. En toen ik hem had gevonden, stond er een hele lange rij. Dus ik had mijn trein gemist. Maar, /care, het was een goede reis. En ik word nog steeds helemaal vrolijk als ik denk aan de mensen die me hebben afgezet bij het station. <3
Oud 03-07-2011, 20:50
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Je stapt bij twee vreemde mannen in de auto? en dan kan het me niet schelen of ze paars of groen zijn, je stapt toch niet zomaar bij vreemden in de auto?!
Oud 03-07-2011, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Vandaag was ik weer op reis! Dit keer naar Eindhoven. Eindhoven Beukenlaan, om precies te zijn, want ik moest daar in de buurt ergens zijn. Helaas kan ik niet klokkijken. Ik zie 'links' niet als iets wezenlijk anders dan 'rechts' en daardoor klap ik wijzers als het ware om. Dus, ik dacht dat ik er om 11.15 moest zijn en realiseerde me pas op Eindhoven Beukenlaan dat 11.45 kwart voor twaalf betekent. Dat zag ik als een mooie kans om dat deel van Eindhoven te bewoneren. Het was er wel geinig, maar ik verdwaalde, dus ik vroeg twee baardige Turken de weg naar het station. Ze wezen ergens heen, maar in die richting was geen weg. "Rijd maar mee", zeiden ze, "we moeten er toch heen!". Dus ik stapte in en reed mee. Dat was de eerste keer van mijn leven dat ik liftte. Ze waren heel aardig. Alleen brachten ze me wel naar Centraal in plaats van Beukenlaan, dus ik kwam veel te laat waar ik moest zijn, ook omdat de kaartjesautomaat het niet deed en ik kon de ticketservice niet vinden. En toen ik hem had gevonden, stond er een hele lange rij. Dus ik had mijn trein gemist. Maar, /care, het was een goede reis. En ik word nog steeds helemaal vrolijk als ik denk aan de mensen die me hebben afgezet bij het station. <3
Ik ga een keer met jou reizen.
Oud 03-07-2011, 22:22
Rivka
Rivka is offline
Tof verhaal Azèche .
Oud 03-07-2011, 22:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Je stapt bij twee vreemde mannen in de auto? en dan kan het me niet schelen of ze paars of groen zijn, je stapt toch niet zomaar bij vreemden in de auto?!
Dit is ook mijn eerste gedachte. Maar aan de andere kant zou ik ook wel zo zorgeloos willen zijn om dat soort dingen te doen.
Oud 03-07-2011, 22:54
Em.
Em. is offline
Ik zou in zo'n situatie vooral heel erg nerveus en gestrest zijn. Sowieso zou ik niet even de stad gaan ontdekken maar een eerdere trein zoeken of de hele tijd naar de klok gaan staren en alvast op het juiste perron gaan zitten en alles. Ik ben volgens mij ook veel te zenuwachtig voor dat soort dingen. Maar op zich kan ik het dan weer wel waarderen dat er gelukkig nog mensen zijn die dat niet hebben.
Oud 03-07-2011, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Dit is ook mijn eerste gedachte. Maar aan de andere kant zou ik ook wel zo zorgeloos willen zijn om dat soort dingen te doen.
Citaat:
Ik zou in zo'n situatie vooral heel erg nerveus en gestrest zijn. Sowieso zou ik niet even de stad gaan ontdekken maar een eerdere trein zoeken of de hele tijd naar de klok gaan staren en alvast op het juiste perron gaan zitten en alles. Ik ben volgens mij ook veel te zenuwachtig voor dat soort dingen. Maar op zich kan ik het dan weer wel waarderen dat er gelukkig nog mensen zijn die dat niet hebben.
Misschien zou ik iets minder zorgeloos en iets meer gestresst moeten zijn, want ik kom wel altijd te laat. Maar op dagen als deze waardeer ik mijn instelling ook wel.
Oud 04-07-2011, 01:09
TopDrop
TopDrop is offline
Ik zou eerst zeker weten waar ik heen moest, en dan een beetje rondkijken. Maar dan wel zo, dat ik niet verdwaal.
Oud 04-07-2011, 12:26
Verwijderd
Ik zit in andere tientallen qua gewicht 8 kilo kwijt en ik heb er geen moment moeite voor hoeven doen.
Oud 04-07-2011, 20:17
Missy
Missy is offline
Wauw, wat goed, Pip!

Ont: scharrels zijn goed voor je werkdiscipline.
Oud 04-07-2011, 20:29
Verwijderd
Een 5,5 voor een ding dat ik niet eens heb ingeleverd.
Oud 04-07-2011, 20:53
Verwijderd
Mijn nieuwe handdoeken die ik heb gekregen van mijn ouders .
Oud 04-07-2011, 21:38
Verwijderd
Een schoolfeest voor alleen tweedeklassers op de 12e, in de nachtclub van de vader van K uit 2A.
Oud 04-07-2011, 23:56
Verwijderd
Citaat:
Ik zit in andere tientallen qua gewicht 8 kilo kwijt en ik heb er geen moment moeite voor hoeven doen.
Dat krijg je als je verliefd bent.
Oud 05-07-2011, 00:19
Carn
Carn is offline
ik heb al mn drumgear weer thuis. Nu nog plek.
Oud 05-07-2011, 12:07
Verwijderd
Blue Oyster Cult- Don't Fear The Reaper
Oud 05-07-2011, 15:58
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik had een dip, maar door mijn supercoole zus (en haar idiote vriendin) die mij midden in de nacht tegen mijn zin kwam ophalen, is het wat minder
Oud 05-07-2011, 18:28
Verwijderd
Nieuw album van Brian Eno
Oud 05-07-2011, 23:48
Verwijderd
Citaat:
Ik had een dip, maar door mijn supercoole zus (en haar idiote vriendin) die mij midden in de nacht tegen mijn zin kwam ophalen, is het wat minder
het was ook wel een leuke actie van ons
Oud 07-07-2011, 14:00
Missy
Missy is offline
Plannen voor aankomend weekend.
Oud 07-07-2011, 14:04
Verwijderd
Het weer, nieuwe kledingstukken en dat ik zo'n gave baby heb
Oud 07-07-2011, 23:35
Verwijderd
Morgen geen school.
Oud 07-07-2011, 23:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mijn zelfgemaakte Chili Con Carnage. <3
Oud 07-07-2011, 23:59
Verwijderd
Mijn mama heeft mij leren breien
Oud 08-07-2011, 01:31
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik wil jouw moeder. En leren breien
Oud 08-07-2011, 01:57
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dit vind ik tof:

http://www.stitchnbitch.nl/

Het Stitch 'n Bitch boek is ook cool. Kan je allerlei hippe shit breien, zoals schoudertassen met doodskoppen erop enzo.
Oud 08-07-2011, 07:44
Verwijderd
Citaat:
Ik wil jouw moeder. En leren breien
Ik zal 't 'r meedelen Maar leren breien kan ik je nu ook, 't stelt eigenlijk geen klap voor (maar nu maak ik het misschien makkelijker dan het is want ik heb het als kind al geleerd en moest het alleen weer even zien).

En ja die breigroepen zijn wel cool. Alleen ik pruts liever in m'n eentje voor de tv geloof ik
Oud 08-07-2011, 09:28
Verwijderd
Ik denk al heel lang dat ik moet er een keer heen, stitch 'n bitch, maar durven doe ik niet, haha!
Oud 08-07-2011, 09:42
Missy
Missy is offline
Muziek.
Oud 09-07-2011, 10:48
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Gister kaartjes voor de efteling gekocht, van de AH-actie. Vrijdag ga ik met mijn vriendje naar de efteling! heb er zoveel zin in <4
Oud 09-07-2011, 11:18
Rivka
Rivka is offline
Nog één week inhaalweek (= niet op school hoeven komen) en ik heb echt vakantie! En ik zit dan in de vieeerde!
Oud 09-07-2011, 11:24
Schrödinger
Schrödinger is offline
Neuspeuteren.
Oud 09-07-2011, 13:14
Verwijderd

Oud 09-07-2011, 21:46
Verwijderd

Dit is zo'n geweldig raar filmpje. Ik kan dit zo vaak zien zonder dat het verveelt. Het is echt...fascinerend. En er is een hele site van de dinges die het gemaakt heeft! Die ga ik morgen helemaal goed bekijken en alles.
Oud 10-07-2011, 20:59
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
[filmpje]

Dit is zo'n geweldig raar filmpje. Ik kan dit zo vaak zien zonder dat het verveelt. Het is echt...fascinerend. En er is een hele site van de dinges die het gemaakt heeft! Die ga ik morgen helemaal goed bekijken en alles.
Even vraag je hoor, begrijp je alles wat ze zeggen?
Oud 11-07-2011, 06:38
Verwijderd
Citaat:
Even vraag je hoor, begrijp je alles wat ze zeggen?
Spoiler
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten