Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Trouwens hè, bij die schoentjes van de WE, zit zo'n lief bloemetjesmotiefje aan de binnenkant. Dat vind ik zó misleidend altijd, en ik trap er dus ook vaak in. Je hebt er niets aan, maar het trekt je aandacht, want het ziet er schattig uit enzo. Net als zwarte schoenen met een stippeltjesbinnenkant.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
met wc papier heb ik het dus ook. Sommige mensen hebben van dat ultra zachte page spul, dat kan ik niet eens met mijn vingers aanraken zo kut voelt het. Dan moet ik helemaal moeilijk doen met mijn mouw om een stuk te pakken.
Het liefst heb ik van dat grijze schuurpapier, lekker stug. maar dat ziet er zo verdrietig uit. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Maar goed, 10 euro ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het is trouwens een hele foute jas, haha. Glimmend zwart. ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik bewaar trouwens echt helemáál geen spullen. Als iets even weg kan, gooi ik het weg. Anders ben ik bang dat iemand het me uiteindelijk toch afpakt, en dan kan ik het beter maar zelf weggegooid hebben. Maar ik realiseerde me wel net dat mijn enorme spastischheid wat betreft oudergrapjes wel een beetje Russisch is. En взятка heeft wel een Nederlands woord! Dat weet ik zeker. ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() op werk verzorg ik mensen heel vaak zonder handschoenen (tenzij ze heel vies zijn of open wonden en hebben en bla) maar zodra ik een bed moet verschonen trek ik handschoenen aan, want die lakens in zorginstellingen zijn de ergste van de ergste. De ergste momentjes heb ik als mensen in bed liggen en zich met hun voeten afzetten op die stof om wat hoger te liggen. Dan sterft er iets in me als ik dat zie. Ooh de rillingen lopen constant over mijn hele lichaam. Dus kinderen : heel belangrijk : mocht ik ooit in een coma raken, dan MOET ik op een badstof laken liggen. Bel dan even het ziekenhuis en laat ze deze topic lezen!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dozo is mijn favoriet van dat album. En sour grapes. Van Rev zijn meerder versies, de versie op dat album vind ik crap. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|