Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2011, 00:28
Verwijderd
Citaat:
nou ik vind rotstof (alles dat geen badstof is) geen geschikte stof voor niks. Vooral als ik het gedouched heb is het erg, dan heb ik van die enge droge voeten en dat je dan die stof aanraak, iew
ik moet altijd een beetje zweetvoeten hebben, of ingesmeerd met creme anders voelen ze eng en droog aan en dan word ik dus echt helemaal gek in mijn hoofd.
En die kurkshit is ook zo glad en droog, kan ik niet verdragen.
Ik vind dat juist de fijnste slippers Wat grappig.
Advertentie
Oud 07-07-2011, 00:28
Verwijderd
Citaat:
Mijn slippers van vorig jaar waren volgens mij de eerste slippers waar ik 0 blaren van heb gehad, en ze waren 2 euro ofzo Maar goed, na Lowlands moesten ze ook echt weg
Hm, ja, ik kreeg het vroeger van goedkope plastic slippers heel snel, toen heb ik een tijdje stoffe slippers gehad en nu bevallen de Havaiana's me eigenlijk het beste. En ze gaan lekker lang mee Maar ik heb dus geen idee hoe ik laatste, ineens ook echt, last kreeg van blaren tussen m'n tenen.
Oud 07-07-2011, 00:29
Verwijderd
Citaat:
nou ik vind rotstof (alles dat geen badstof is) geen geschikte stof voor niks. Vooral als ik het gedouched heb is het erg, dan heb ik van die enge droge voeten en dat je dan die stof aanraak, iew
ik moet altijd een beetje zweetvoeten hebben, of ingesmeerd met creme anders voelen ze eng en droog aan en dan word ik dus echt helemaal gek in mijn hoofd.
En die kurkshit is ook zo glad en droog, kan ik niet verdragen.
Neuroseee.
Oud 07-07-2011, 00:29
Verwijderd

Oud 07-07-2011, 00:30
Verwijderd
Ik heb ook nepleren goudkleurige slippertjes, geen teenslippers, die zijn heel gaaf, maar ze zijn iets te smal, waardoor ik er snel blaren van op m'n wreef krijg.
Verwijderd
Citaat:
Issues?
ik kan gewoon niet tegen glad katoen net als bepaalde mensen niet tegen ehm...vingers knakken ofzo kunnen.
Verwijderd
Je blijft mooi in dezelfde kleur hangen
Oud 07-07-2011, 00:31
Verwijderd
Ik vind echt alleen die slippers leuk.
Verwijderd
Citaat:
Je blijft mooi in dezelfde kleur hangen
Wtf echt Ik had het ook helemaal niet door

Nou grijs is duidelijk helemaal hip deze zomer!
Verwijderd
Citaat:
Wie weet. Maar mijn ouders zijn niet zo sovjettig. Überhaupt heb ik altijd het idee dat ik maar heel weinig Russische dingskes heb, behalve mijn gezicht.
En - als ik vragen mag, omdat ik daar best wel benieuwd naar ben/me afvraag - in welke opzichten doe jij (nog) dingen op de Russische manier, en in welke opzichten/dingen op de Nederlandse? Zegmaar.
In een spoiler want een beetje lang!

Spoiler
Verwijderd
Citaat:
Neuroseee.
haha m'n zusje heeft het ook, maar in mindere mate. Maar zij kan slapen op rotstof ook niet verdragen, moet een badstof laken zijn.
Oud 07-07-2011, 00:32
Verwijderd
Citaat:
ik kan gewoon niet tegen glad katoen net als bepaalde mensen niet tegen ehm...vingers knakken ofzo kunnen.
Ja, eww, dat geluid als mensen met hun gewrichten lopen te ouwehoeren, daar word ik dus helemaal misselijk van. Als iemand dat doet krijg ik meteen de neiging een pets te verkopen, want brrrrr.
Verwijderd
Citaat:
Ik vind echt alleen die slippers leuk.
Die vind ik juist het minst
Verwijderd
Citaat:
Wtf echt Ik had het ook helemaal niet door

Nou grijs is duidelijk helemaal hip deze zomer!
Dat moet wel, met jou als trendsetter
Oud 07-07-2011, 00:33
Verwijderd
Citaat:

Spoiler
Oud 07-07-2011, 00:34
Verwijderd
Trouwens hè, bij die schoentjes van de WE, zit zo'n lief bloemetjesmotiefje aan de binnenkant. Dat vind ik zó misleidend altijd, en ik trap er dus ook vaak in. Je hebt er niets aan, maar het trekt je aandacht, want het ziet er schattig uit enzo. Net als zwarte schoenen met een stippeltjesbinnenkant.
Verwijderd
met wc papier heb ik het dus ook. Sommige mensen hebben van dat ultra zachte page spul, dat kan ik niet eens met mijn vingers aanraken zo kut voelt het. Dan moet ik helemaal moeilijk doen met mijn mouw om een stuk te pakken.
Het liefst heb ik van dat grijze schuurpapier, lekker stug. maar dat ziet er zo verdrietig uit.
Verwijderd
Citaat:
Trouwens hè, bij die schoentjes van de WE, zit zo'n lief bloemetjesmotiefje aan de binnenkant. Dat vind ik zó misleidend altijd, en ik trap er dus ook vaak in. Je hebt er niets aan, maar het trekt je aandacht, want het ziet er schattig uit enzo. Net als zwarte schoenen met een stippeltjesbinnenkant.
Same Maar ik vond dat gehaakte ook schattig. Maar er zit dus gewoon voering in, dus zo lekker luchtig en fijn zijn ze helemaal niet

Maar goed, 10 euro
Oud 07-07-2011, 00:35
Verwijderd
Citaat:
met wc papier heb ik het dus ook. Sommige mensen hebben van dat ultra zachte page spul, dat kan ik niet eens met mijn vingers aanraken zo kut voelt het. Dan moet ik helemaal moeilijk doen met mijn mouw om een stuk te pakken.
Het liefst heb ik van dat grijze schuurpapier, lekker stug. maar dat ziet er zo verdrietig uit.
Je bent gek Ik wil lekker zacht wc papier om m'n billetjes mee af te vegen
Verwijderd
Citaat:
Dan moet ik helemaal moeilijk doen met mijn mouw om een stuk te pakken.
Verwijderd
Citaat:
ja ik vind dat zo lame altijd! net als je soms een heel leuk randje hebt aan de binnenkant van een broek.
Verwijderd
Citaat:
Same Maar ik vond dat gehaakte ook schattig. Maar er zit dus gewoon voering in, dus zo lekker luchtig en fijn zijn ze helemaal niet

Maar goed, 10 euro
Ja joh En dat gehaakte is ook lief ja
Oud 07-07-2011, 00:36
Verwijderd
Ah, ik vond een artikel nummer ergens op een etiket achter in de schoen...

deze dus:
Verwijderd
Citaat:
Oooh nee, echt duizend keer liever zachte page dan grijs schuurpapier
Verwijderd
Ik vind patronen in de zool ook altijd leuk trouwens, dat is ook zoiets geks. En dat ik ook echt een beetje chagrijnig wordt als de patronen uit de zool slijten
Verwijderd
Citaat:
ja ik vind dat zo lame altijd! net als je soms een heel leuk randje hebt aan de binnenkant van een broek.
Ja vreselijk. Één van mijn jassen heeft zo'n hele mooie binnenkant, maar daar heb je natuurlijk weinig aan. Gelukkig zit het ook een klein beetje aan de onderkant van de mouwen, want anders was ik wel verdrietig geworden.

Het is trouwens een hele foute jas, haha. Glimmend zwart.
Oud 07-07-2011, 00:37
Verwijderd
En ik heb nu paarse vetertjes erin
Verwijderd
Citaat:
Ja, eww, dat geluid als mensen met hun gewrichten lopen te ouwehoeren, daar word ik dus helemaal misselijk van. Als iemand dat doet krijg ik meteen de neiging een pets te verkopen, want brrrrr.
haha nou ik heb daar dus juist weer helemaal geen last van wou dat ik zo lekker hard kon knakken als sommige mensen dat kunnen.
Citaat:
Je bent gek Ik wil lekker zacht wc papier om m'n billetjes mee af te vegen
daarmee smeer je je kak toch alleen maar uit?
Verwijderd
Citaat:

deze dus:
[afbeelding]
Tof Lopen vast heerlijk.

Citaat:
Ja vreselijk. Één van mijn jassen heeft zo'n hele mooie binnenkant, maar daar heb je natuurlijk weinig aan. Gelukkig zit het ook een klein beetje aan de onderkant van de mouwen, want anders was ik wel verdrietig geworden.

Het is trouwens een hele foute jas, haha. Glimmend zwart.
Oei
Verwijderd
Citaat:

deze dus:
[afbeelding]
Hm, ik vind witte niet zo mooi. Als ie zwart was geweest, dan
Oud 07-07-2011, 00:38
Verwijderd
Citaat:
haha nou ik heb daar dus juist weer helemaal geen last van wou dat ik zo lekker hard kon knakken als sommige mensen dat kunnen.

daarmee smeer je je kak toch alleen maar uit?
Oh daar heb ik nooit echt over nagedacht Maar brr schuurpapier tussen m'n zachte billetjes. Mooi niet. Dan maar wat langer vegen
Oud 07-07-2011, 00:40
Verwijderd
Citaat:
Hm, ik vind witte niet zo mooi. Als ie zwart was geweest, dan
Ik had eerst zwarte, maar wilde nu wat anders.
Oud 07-07-2011, 00:40
Verwijderd
Citaat:

Spoiler
<3 Echt. <333
Ik bewaar trouwens echt helemáál geen spullen. Als iets even weg kan, gooi ik het weg. Anders ben ik bang dat iemand het me uiteindelijk toch afpakt, en dan kan ik het beter maar zelf weggegooid hebben. Maar ik realiseerde me wel net dat mijn enorme spastischheid wat betreft oudergrapjes wel een beetje Russisch is.

En взятка heeft wel een Nederlands woord! Dat weet ik zeker. Neempje? Geefje?

Citaat:
Oud 07-07-2011, 00:41
Verwijderd
Oh en sloomheid ten top, maar ik houd van slippers met stoffen dingen. Heb nu al 3 jaar teva-slippers. Kostte wel veel toen, maar als je er een paar jaar mee doet en ze zitten lekker en mooi enzo
Oud 07-07-2011, 00:42
Verwijderd
Steekpenningen. Smeergeld.
Oud 07-07-2011, 00:42
Verwijderd
ik ga het maar proberen; slapen.

Trusten liefies
Oud 07-07-2011, 00:43
Verwijderd
wow shit! Het is hier zo druk dat ik niet door had dat de tijd het is zo laat! Ik ga zo toch maar slapen dan.
Verwijderd
Welterusten Absinthe en lentekriebel!
Verwijderd
Trusten!
Verwijderd
Citaat:
ik ga het maar proberen; slapen.

Trusten liefies
Ik moet dat ook maar eens proberen.

Zodra ik klaar ben met sms'en met een niet nader te noemen persoon.

Sweet dreams, liefjes.
Oud 07-07-2011, 00:44
Verwijderd
Citaat:
Oh daar heb ik nooit echt over nagedacht Maar brr schuurpapier tussen m'n zachte billetjes. Mooi niet. Dan maar wat langer vegen

op werk verzorg ik mensen heel vaak zonder handschoenen (tenzij ze heel vies zijn of open wonden en hebben en bla) maar zodra ik een bed moet verschonen trek ik handschoenen aan, want die lakens in zorginstellingen zijn de ergste van de ergste.
De ergste momentjes heb ik als mensen in bed liggen en zich met hun voeten afzetten op die stof om wat hoger te liggen. Dan sterft er iets in me als ik dat zie. Ooh de rillingen lopen constant over mijn hele lichaam.

Dus kinderen : heel belangrijk : mocht ik ooit in een coma raken, dan MOET ik op een badstof laken liggen. Bel dan even het ziekenhuis en laat ze deze topic lezen!!
Oud 07-07-2011, 00:44
Verwijderd
Oja, smeergeld. Ik kon er niet op komen en toen ging ik op Wikipedia kijken, want dat werkt soms wel als een soort vertaalmachine, maar er was geen Nederlandse pagina voor het woord.

Ik vind dat wel lovenswaardig en fijn, eigenlijk.
Oud 07-07-2011, 00:45
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben Puscifer aan het proberen.
Verwijderd
Citaat:

op werk verzorg ik mensen heel vaak zonder handschoenen (tenzij ze heel vies zijn of open wonden en hebben en bla) maar zodra ik een bed moet verschonen trek ik handschoenen aan, want die lakens in zorginstellingen zijn de ergste van de ergste.
De ergste momentjes heb ik als mensen in bed liggen en zich met hun voeten afzetten op die stof om wat hoger te liggen. Dan sterft er iets in me als ik dat zie. Ooh de rillingen lopen constant over mijn hele lichaam.

Dus kinderen : heel belangrijk : mocht ik ooit in een coma raken, dan MOET ik op een badstof laken liggen. Bel dan even het ziekenhuis en laat ze deze topic lezen!!
Je wordt misschien wel sneller wakker als ze je op een glad/zacht iets leggen.
Verwijderd
Citaat:
Ik ben Puscifer aan het proberen.
welk lied luister je nu? en zeker alleen maar op aanraden van die fag, ik heb het je al 100 keer laten horen!
Oud 07-07-2011, 00:46
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
welk lied luister je nu? en zeker alleen maar op aanraden van die fag, ik heb het je al 100 keer laten horen!
Vagina Mine. Als je met 'die fag' F. bedoelt, nee, het stond in mijn LastFM aanraaddingen. Dat zou best kunnen, want de naam kwam me bekend voor
Oud 07-07-2011, 00:47
Verwijderd
Citaat:
stel dat ik me dan bewust ben van alles maar niks meer kan. Dan mag de stekker eruit wat mij betreft! Een badstof laken zou het nog enigszins dragelijk kunnen maken.
Oud 07-07-2011, 00:47
Verwijderd
Citaat:

Wat voor beddengoed heb je thuis dan?
Oud 07-07-2011, 00:48
Verwijderd
Citaat:
Oud 07-07-2011, 00:48
Verwijderd
Citaat:
Vagina Mine. Als je met 'die fag' F. bedoelt, nee, het stond in mijn LastFM aanraaddingen. Dat zou best kunnen, want de naam kwam me bekend voor
oh dat is wel een leuk nummertje.
Dozo is mijn favoriet van dat album. En sour grapes. Van Rev zijn meerder versies, de versie op dat album vind ik crap.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten